Інтегрований урок та інтегрована ранкова зустріч з математики, природознавства та англійької мови є цікавим поєднанням міжпредметних послідовних звязків що допомагають учням цілісно сприймати світ.
Ранкові зустрічі для першокласників
Ранковим зустрічам потрібно присвятити 15 – 25 хвилин кожного дня.
Мета: - створити доброзичливу атмосферу на цілий день.
- допомогти дітям швидше познайомитись, подружитись, знайти друзів за інтересами.
- встановлювати настрій дітей для сумлінного навчання;
- навчати самостійно мислити, ефективно спілкуватися, отримувати задоволення від навчання;
- формувати вміння знаходити спільну мову з іншими, товаришувати та спілкуватися англійською мовою;
- виховувати повагу один до одного.
I.Організаційна частина
Діти з вчителем у колі (Сигнал -Діти, Янгол запрошує нас на зустріч у коло) .II. Привітання
Пісня « Hello» у колі
III. Розвиток іншомовного мовлення. Структура I am…
1.Вправа «Дай мені руку»
Мета: розвити уміння невербального спілкування, взаєморозуміння, навчити діалогічного мовлення.
(Вчитель та учні називають своє імя вживаючи структуру «І аm …» )
2. Вправа « Як твої справи ?»
Вчитель одягає на голову капелюх з написом « How are you ?» , та запитує учнів англійською мовою: Як справи ? Учні обравши за настроем муляж сонечка чи хмаринки відповідають який у них настрій.
Хмаринка - І am bad
Сонечко - I am fine…
IV.Повідомлення теми дня:
Відгадайте загадку:
У садах, гаях гуляє,
Жовті шати одягає
Золотисту стелить постіль-
Жде сестрицю білу в гості. ( Осінь)
Як називаються осінні місіці?
ВЕРЕСЕНЬ
ЖОВТЕНЬ
ЛИСТОПАД А чому він має таку назву?
Name in English! September
October
November
Назвіть літеру у слові November , яку ми вивчали. (В)
В народі існують різні назви цього місяця : листопадень, напівзимник, грудкотрус.
Здавна люди почали помічати в природі явища які в подальшому впливать на погоду в інші місяці.
У народі існують прикмети останього місяця осені .І сьогодні нам про ці прикмети розкаже бабуся одного з учнів нашого класу :
Якщо в листопаді сильні вітри- з грудня будуть заметілі.
Сніг в кінці листопада передвіщає сніжну зиму.
24 листопада дощ чекай скоро морозів.
Інтегрований урок природознавства, англійської мови та математики
Тема : Пазли розкладаємо – таємниці осені відкриваємо.
Природознавство
Тема: Спостереження за осінніми змінами в природію
Мета: Розширити уявлення дітей про природу; зясувати зміни, які відбулися в природі восени; розвивти мислення, увагу, спостережливість; виховувати любов до природи.
Математика
Тема: Послідовність чисел в межах 10. Порівняння чисел. Геометричний матеріал
Мета: Закріпити знання дітей з усної нумерації; розглянути різні випадки складу числа 10; навчати вправлятись у порівняні числових виразів; вчити працю
вати в групі, в парі;
Виховувати інтерес до математики;
Англійська мова
Тема: Знайомство. Привітання.Рахунок в межах 10.
Мета: Навчати вживати назви чисел англійською мовою , розвивати мовлення, комунікативні навички; закріпити навички рахунку в межах 10.Виховувати інтерес до предмета.
Хід уроку
І.Орг., момент
Прошу вас зайняти свої місця.
1.Налаштування : Мозкова розминка
2. За схемою На уроці я буду....
ІІ. Повідомлення теми та мети
-Діти , що ви побачили на дошці? (Пазли)
Зараз ми з вами зясуємо які ж завдання та яка тема нашої гри .
1. Читання теми ребус-методом
Пазли розкладаємо – таємниці осені відкриваємо.
ПА Зі ЛИ РО Зі КЛА ДА Єн МО -
ТА Є МНИ ОЛІВЦІ ОСЕНІ ВІ Да КРИВА Єн МО!
2.Завдання уроку за пазлами
ІІІ. Усний рахунок
Жовте листячко летить, під ногами шелестить.
Потонув у листі сад. Що за місяць? ( Листопад)
Кожен з вас отримав листочок від листопада
1)розставити числа в порядку зростання
2) порахувати у зворотному напрямку
3) Рахунок англійською в межах 10
4)Назвати сусідів числа...
ІV. Основна частина
Пазл 1
Дітки у нас ще залишились листочки ! А з яких дерев ці листочки?
(Діти називають) А чи знаєте ви , чому жовтіють листочки? Дубовий листочок розкриє нам цю таємницю. (Перегляд відео « Чому жовтіють листочки ?»)
Пазл 2
-Яке сьогодні число? Що ви можете сказати про це число?
Name in English!
Яка погода зазвичай буває в листопаді? Які можуть бути опади? Як захиститися від дощу?( увага каліграфічні парасольки)
Фізхвилинка «Дощик»
Пазл 3
Порівняння чисел
Завдання від птахів.
«Жовті груди маю і за день стільки з’їдаю скільки сама важу.» (Синичка).
Ось, що вона про себе розповідає:
У мене жовта сорочка, чорна краватка, зеленувата спинка. Я дуже рухлива. Гострим дзьобиком я дістаю з тріщини на деревах комах, личинки. Взимку я полюбляю насіння проса, вівса, крихітки хліба, шматочки сала. Отже, чим ми можемо допомогти взимку пташкам?
Синичка числа тут лишила
І порівняти їх просила. ( робота в групах)
Пазл 4
Повторення складу числа 10
Як звірі готуються до зими?
-Але хто це тут сперечається? А це білочки ділять грибочки бо готуються до зими Треба їм допомогти поділити гриби на дві групи, але щоб у будь-якому випадку утворилося число 10( в парах)
-У якому випадку білочки будуть задоволені?
1 9 2 8 3 7 4 6 5 5 6 4 7 3 8 2 9 1
Пазл 5
Які роботи виконують люди восени? Які дарунки осінь залишає людям ?
Для нас осінь теж приготувала подарунки! Погляньте, що це ?( Геометричні фігури)
Які овочі та фрукти можна скласти в кошик з геометричних фігур?
Пазл 6
У осені є безліч таємниць, одну з них ми спробуємо відкрити. Над цим працював таємний агент дня.
Учень дня.
Шипшина
У народі її називають «дикою трояндою». Це колючий кущ висотою від 1 м до 2 м. Квіти великі і запашні: рожеві, червоні, білі або жовті. Плоди мясисті ягоди червоного кольору , достигають восени.З плодів та пелюсток виготовляють напої, відвари, сиропи, парфуми, мило. Люди називають плоди шипшини « плодами життя», бо в них багато вітамінів.
Що ще вім відомо про шипшину?
Як багато таємниць має осінь. Деякі з них ми з вами розглянули.
Підсумок уроку
1. Рефлексія уроку
Які завдання виконували?
Які таємниці відкрили?....
2. Вправа « Good bye!»
- Чи сподобалась вам ранкова зустріч та урок ? ...
Гарно працювали,
Любі діти, гості шановні,
Побажати вам щиро хочу
Щастя і здоров’я!
Хай ваша доля сяє і буде світлою
Як сонечко !