Розробка інтегрованого уроку з фізичного виховання та англійської мови: «Легка атлетика»

Про матеріал
Розробка інтегрованого уроку з фізичного виховання та англійської мови: «Легка атлетика»
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка інтегрованого уроку

 з фізичного виховання та англійської мови:

 «Легка атлетика»

5 клас

 

 

Підготували    Павлюченко М.В, вчитель фізичного виховання.

Іманова Г.В.            учитель англійської мови

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект уроку

з легкої атлетики

Тема: Легка атлетика

Мета уроку: вивчити техніку стрибку у довжину з трьох кроків, повторити техніку виконання   бігу з перешкодами, стрибки у висоту способом «переступання», закріпити знання ЛО з вивчених тем «Шкільне життя», «Тварини», « Спорт»;

розвивати загальну витривалість та спритність,  навички аудіювання, говоріння;

виховувати наполегливість, дисциплінованість, любов до спорту, прагнення до здорового способу життя, інтерес до вивчення англійської мови.

Методи та прийоми: бесіда, демонстрація, ігровий та змагальний методи.

Завдання уроку:

1.Вивчити  стрибок у довжину з трьох кроків.

2. Повторити техніку виконання   бігу з перешкодами, стрибки у висоту способом «переступання»

Очікувані результати: учні виконують стрибок у довжину з трьох кроків, стрибки у висоту способом «переступання», володіють вміннями бігу з перешкодами. Учні вміють застосовувати лексичні одиниці з теми «Спорт», «Шкільне життя», доречно застосовують монологічне мовлення, розуміють англійську мову на слух.

Тип уроку: інтегрований (фізкультура, англійська мова)

Обладнання: спортивний інвентар, секундомір, нестандартне обладнання, фішки, свисток, обручі.

Місце проведення: спортивний майданчик

Інтенсивність фізичного навантаження

ударів за 1 хвилину

ударів за 15 секунд

у спокої

60 - 80

15 - 20

легке фізичне навантаження

до 140

до 35

середнє фізичне навантаження

141-160

35 - 40

значне фізичне навантаження

більше 160

більше 40

максимальний пульс: 220

50 - 52

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

 

  

       Зміст уроку 

Дозування 

Організаційно-методичні вказівки 

1. Підготовча частина. 10-12хв.  

 

1. Організація учнів до уроку: 

Шикування в одну  шеренгу.  

Рапорт

Повідомлення завдань уроку.  

Повороти на місці, стройові вправи  

 

Інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках з легкої атлетики; 

 

Вимірювання ЧСС за 10с. візуальний контроль та опитування

 

Повільний біг (різновиди бігу) з високо піднятими колінами, високо піднятими п’ятами, приставним кроком (правим, лівим боком) 

 Різновиди ходьби: 

навшпиньках; 

на внутрішньому та зовнішньому боці стопи.

2. Комплекс загальнорозвива  ючих вправ у русі (вправу виконувати на кожен крок): 

зміна положення рук; 

ривки руками; 

повороти тулуба у сторони; 

 

Комплекс ЗРВ на місці

 

 Черговий учень:

 Увага!

Shake your head. 

Струсни руками
One, two, three. 

1 2 3
Turn your head to the left. 

Поверни голову ліворуч
One, two, three. 

1 2 3
Turn your head to the right. 

Поверни голову праворуч
One, two, three. 

1 2 3
Shake your hands. 

Струсни руками
One, two, three. 

1 2 3
Put your hands on shoulders. 

Поклади руки на плечі
Roll your shoulders forward. 

Покрути плечами вперед
One, two, three. 

1 2 3
Roll your shoulders backward.

Покрути плечами назад 
One, two, three. 

1 2 3
Stretch your arms. 

Протягни руки
Put your arms into the air. 

Постав руки прямо
Wave your arms. 

Покрути руками
One, two, three. 

1 2 3
Put your hands on hips. 

Постав руки на стегна
Bend to the left, 

Зігнися ліворуч
One, two, three. 

1 2 3
Bend to the right, 

Зігнися праворуч
One, two, three. 

1 2 3
Bend your knees. 

Зігни коліна
Shake your right leg, 

Струсни правою ногою
One, two, three. 

1 2 3
Shake your left leg.

Струсни лівою ногою 
One, two, three.

1 2 3
Touch your toes. 

Торкнись пальців на ногах
Smile now, please.

Посміхнись!

 

До 1 хв.  

До 1 хв.  

До 30 с.

 1 – 2 хв.  

 

До 2 хв 

 

 

 

До 30 с.

 

 

2-3 хв 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 5 – 5,5 хв

 

 

За зростом біля лінії. Привітання.  

Перевірити наявність учнів.  

  

 Перестроювання в 1,2,3 шеренги, колони.

 

 

 

 

Перевірка стану здоров’я дітей. Норма (60 – 80 уд/хв)

 

Слідкувати за поставою та правильністю виконання вправ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення лічби, назв частин  тіла.

2. Основна частина. 30-32 хв.  

 

Об’єднання  класу в команди.

1 команда Cats( коти )

2 команда Dogs(собаки)

 

Біг з перешкодами

My Doggy is funny

Мій собака смішний

My doggy is small

Мій собака маленький

It likes to run

Він любить бігати

And play with ball

І грати з мячем

 

 

 

Потрійний стрибок.

Стрибок з 2-3 кроків розбігу.

Easter Bunny

Великодній  кролик
Hop, hop, Easter Bunny!

Стриб стриб кролик
You are pretty and funny!

Ти гарненький і смішний
Easter Bunny comes to bring

Великодній кролик приносить нам
Happy Easter!

Великдень
Welcome spring!

І весну!

 

Біг з перешкодами

See you later alligator

Побачимося алігатор

After a while crocodile

Дуже скоро, крокодил

In an hour sunflower

Через годину соняшник

May be two kangaroo!

Може бути через дві, кенгуру

 

Butterfly butterfly fly around

Метелик літає навколо

Butterfly butterfly touch the ground

Метелику,доторкнись землі

Butterfly butterfly fly so free

Метелику,літай вільно

Butterfly butterfly land on me!

Метелику, сядь на мене!

 

Вимірювання ЧСС за 10с візуальний контроль та опитування

 

 

 

Стрибки у висоту способом «переступання»:

I like to skip,

Я люблю стрибати на скакалці

 I like to jump,

Я люблю стрибати

 I like to run about,

Я люблю бігати навколо

I like to play,

Я люблю  грати

I like to sing,

Я люблю співати

I like to laugh and shout.

Я люблю сміятися та кричати .

 

 

 

Естафета з проходженням усіх етапів уроку

 

Гра «Світлофор»

Гра «Світлофор»

Red on top

Нагорі червоний

Green below

Зелений нижче

Red says “Stop”

Червоний говорить: «Стоп»

Green saysGo

Зелений  каже: «Йди»

Yellow saysWait

Жовтий «Чекай»

Even youre late!

Навіть, коли ти спізнюєшся.

 4 – 5 хв.  

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 4 - 5хв.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До 30с

 

 

 

 

5 – 6 хв 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

4 – 5 хв

 

 

 

 Використання нестандартного обладнання

 

 

 

 

 

Учень виконує біг уперед не наступаючи на перешкоду;

Біг приставним кроком або перехресним через перешкоду;

дрібний біг (обидві ноги в одній частині)

 

Тренування у виразному читанні вірша

 

 

 

Учень виконує вправу зі стартової лінії

 

 

 

2-3 кроків розбігу махом однією й поштовхом іншою стрибок на піднесення та приземлення на дві ноги   

 

 

 

 

Слідкувати за правильність виконання вправи та станом почуття учнів.

Повторення лексики за темою «Свята»

 

 

 

 

 

 

 

 

       

 

 

Використання нестандартного обладнання. Перестрибування у ході перешкоду висотою 30 – 40 см

Повторення ЛО за темою

 « Тварини»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перевірка стану здоров’я дітей.

 

 

 

 

Учні стають у колону один за одним та виконують почергово вправу. Слідкувати за правильністю виконання.

C:\Users\Пользователь\Desktop\AT1350.jpg

 

 

Практикувати вживання конструкції «I Like»

 

 

 

Запропонувати учням змагання у вигляді проходження смуги перешкод.

 

Пояснити правила гри.

 

Повтор ЛО (лексичні одиниці) теми кольори

 

 

.  

3. Заключна частина. 3-4 хв 

 

Вправа на розслаблення

«Поза лелеки»

Вимірювання ЧСС за 10с візуальний контроль та опитування

 

Шикування в одну шеренгу.

Домашнє завдання

 

Підбиття підсумків.  

Оцінювання

 2-3 хв 

 

 

 

 

До 30 с 

 

1хв 

 

 

До 30 с 

 

 Вправи на відновлення дихання 

 

Перевірка стану здоров’я

 

 

Виконувати вправи для запобігання плоскостопості

 

Відмітити кращих.  

 

 

Учні спеціальної та підготовчої медичної групи займаються з меншим навантаженням.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 травня 2020
Переглядів
386
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку