Образотворчого мистецтва
(3 клас)
Тема. Птахи нашого краю.
Мета: забезпечити цільність сприйняття оточуючої дійсності, формувати різностороннє уявлення про світ птахів, розвивати позитивно-емоційне ставлення до природи рідного краю, бережливе ставлення до всього сущого на Землі.
Тип уроку: Урок засвоєння нових знань.
Комп’ютерне обладнання: Комп’ютер та мультимедійний проектор.
Педагогічні засоби: Педагогічні програмні засоби, адаптовані програмні засоби, електронні енциклопедії, довідники, ресурси мережі Інтернет.
Завдання уроку з використанням ІКТ: Навчати учнів застосовувати комп’ютерну техніку для вирішення навчальних завдань; виробляти навички роботи з інформацією; здійснювати пошук, відбір, опрацювання, аналіз інформації, будувати логічні зв’язки, робити висновки; використовувати комп’ютерну техніку як наочний засіб; використовувати комп’ютерну техніку як засіб контролю.
Функції комп’ютерної техніки: Наочний посібник, тренажер, засіб підвищення пізнавальної активності, засіб діагностики та контролю.
Методика використання ІКТ (використання електронних ресурсів як джерела додаткової інформації, адаптована, авторська ).
Методика викладання: Інформаційно-повідомлюваний, пояснювальний, стимуляційний, спонукальний, проблемний, інструктивний.
Література:
План уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
IV. Засвоєння нового матеріалу.
V. Практична частина. Малювання птахів.
VI. Підсумок уроку. Оцінювання робіт.
VII. Домашнє завдання.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент.
− Наш урок сьогодні незвичайний. Про що він, ви здогадаєтесь, коли відгадаєте загадки.
Тільки в нас він не зимує. (Ластівка) (Слайд 4)
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
ІV. Засвоєння нового матеріалу.
V. Практична частина. Малювання птахів.
Малюємо горобчика:
1. МАЛЮЄМО СІРО-КОРИЧНЕВИЙ СИЛУЕТ РОЗБИШАКИ-ГОРОБЦЯ ( ГОЛОВУ С ТУЛУБОМ). (Слайд 13)
2. МАЛЮЄМО БІЛЬШ ТЕМНИЙ ХВОСТИК З ФІГУРНИМ ВИРІЗОМ (ПРАПОРЕЦЬ). (Слайд 14)
3. МАЛЮЄМО КРИЛЬЦЯ, СХОЖІ НА ЛИСТОЧКИ ‒ ГОРОБЧИК ЗЛІТАЄ.
4. ПЕНЗЛИКОМ АБО КОЛЬОРОВИМИ ОЛІВЦЯМИ МАЛЮЄМО ДЗЬОБ, ОЧІ І КОРОТЕНЬКІ ЛАПКИ. (Слайд 15)
5. МАЛЮЄМО ПІР’ЯЧКО-РИСОЧКИ : СВІТЛІ НА ТЕМНОМУ (КРИЛЬЦЯ), ТЕМНІ НА СВІТЛОМУ (СПИНКА) (Слайд 16)
6. МАЛЮЄМО КАЛЮЖУ З БРИЗКАМИ – НАШ ГОРОБЧИК КУПАЄТЬСЯ. (Слайд 17)
Фізкультхвилинка
Гуси-лебеді летіли,
На лужку зеленім сіли,
Посиділи, поклювали, покружляли,
Піднялися, полетіли,
а за парти діти сіли.
Малюємо синичку і снігура:
1. МАЛЮЄМО ГОЛОВУ С ТУЛУБОМ ПТАШОК ОДНІЄЮ КОНТУРНОЮ ЛІНІЄЮ: СИНИЧКА ТРОШКИ МЕНША, СНІГУР – БІЛЬШИЙ. (Слайд 19)
2. ПЕРЕДАЄМО ХАРАКТЕРНИЙ ОКРАС ОПЕРІННЯ. (Слайд 20)
3. ДОДАЄМО ПІР’ЯЧКО-РИСОЧКИ ЧОРНОГО АБО СІРОГО КОЛЬОРУ І МАЛЮЄМО ЗАСНІЖЕНІ ГІЛКИ, НА ЯКИХ СИДЯТЬ НАШІ ПТАШКИ. (Слайд 21)
VI. Підсумок уроку. Оцінювання робіт.
(Вчитель оцінює дитячі роботи)
− Діти, ви сьогодні гарно попрацювали на уроці. Що ми можемо на прощання пообіцяти птахам?
1. Ніколи не зробимо шкоди
Ми пташці у ріднім краю.
2. Нехай звеселяють природу -
Співають для нас у гаю.
3. Ми друзі і вірні, і щирі,
Бо ми бережем повсяк час
Пташок, що літають у вирій,
І тих, що зимують у нас.
VII. Домашнє завдання
1. Намалювати пташку, яка найбільше сподобалась.
2. Скласти казку про пташку. (Слайд 22)