Розробка календарного планування для дітей з особливими потребами

Про матеріал
Календарне планування для учнів за індивідуальною формою навчання з української мови 2 клас за програмою Р.Б Шиян підручник Г. Остапенко
Перегляд файлу

Дата

      Зміст уроку

Навчальні  досягнення учнів

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

46-47.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

48.

 

 

 

 

 

50.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

51-52

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

53.

54.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

55.

 

 

 

 

 

 

56-57

 

 

 

 

 

 

 

58.

 

59.

 

 

60.

 

61

 

 

 

62-63.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

64-65.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

66.

 

 

 

 

 

 

67.

 

 

68.

 

 

69-70

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

71

 

 

 

 

 

 

72.

 

 

 

 

 

 

 

73-74

 

 

 

75.

 

 

 

76.

 

77.

 

 

 

78.

 

 

 

79.

 

 

 

 

 

80.

 

 

 

81-82

 

 

 

 

83

.84

 

 

 

 

 

 

 

 

 

85.-

86

 

 

 

85.

 

 

 

86.-87

 

 

88-89.

 

 

90-92

 

 

92.

 

93.

 

 

94.-96.

 

 

 

97.

 

 

98.

 

99

 

 

 

100.-

101.

 

 

102.

 

 

 

 

.

09-11.01

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.01

 

 

 

 

 

16.01

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.01-20.01

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23.01.-25.01

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27.01

 

 

 

 

 

 

30.01-01.02

 

 

 

 

 

 

 

03.02.

 

06.02.

 

 

08.02

 

10.02

 

 

 

13.02.-15.02.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.02.

20.02.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22.02

 

 

 

 

 

 

24.02.

 

 

27.02.

 

 

01.03

03.03

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

06.03.

 

 

 

 

 

 

08.03.

 

 

 

 

 

 

 

10.03.-13.03.

 

 

 

15.03.

 

 

 

17.03.

 

20.03

 

 

 

22.03

 

 

 

24.03

 

 

 

 

 

03.04.

 

 

 

05.04.-07.04.

 

 

 

 

10.04.-12.04

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.04.

17.04

 

 

19.04.

 

 

 

21.04

24.04

 

 

26.04

28.04.

 

01.05

03.05.

05.05

 

 

08.05.

 

10.05.

 

12.05

15.05

17.05

 

 

19.05

 

 

22.05.

 

 

24.05

 

 

26.05.

29.05

 

 

31.05

Лит.нар.казка « Три  колоски». ДКР .Казки  різних народів. Пошук  інформації в інтернеті. Створення пам’ятки. Паліндроми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток мовлення « Як бути ввічливим».

 

 

 

 

Науково – популярна  стаття « Планета –наша цінність». Службові слова. Перегляд відео. Створення плаката – стіннівки

 

 

 

 

 

 

 

О.Кукуєвицької «Казка про пінгвіна, який хотів літати»Пошук інформації в інтернеті. Створення ляльок пальчикового театру. Наш театр.  Репетиція та вистава

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вірш О.Лущевської «Іди, іди, снігу» Вив.напам’ть 1стоп.Звукові схем слів. Звертання. Вірш О.Мамчич «Хижі лижі» Омоніми

 

 

 

 

 

 

 

 

Казка К. Сад « Ідея  на мільйон» Створення оголошення. Моя книжка. Створення сторінки « Зимові спогади»

 

 

 

Оповідання А..Григорука «Чарівна паличка» Фразеологізми. Читання щоденникових записів. Планування власних справ. РДК

 

 

 

 

Розвиток мовлення. « Як народжується зимова казка»

 

 

Д. Р.

 

 

Реклама. Соціальна реклама. Створення  та презентація плакатів.

 

Наш  театр. Мультфільм у коробці. .Підготовка до показу. Презентація робіт

Казка Д. Біссета «Що хочу – те й роблю» Переказ за схемою.. Закінчення та основа слова. Створення  та презентація робіт

 

 

 

 

 

 

Верлібри. Цикл  віршів К. Єгорішкої  Янголи». Вірші-мініатюри        В. Головобородька « Пісня шпака» . Моя книжка. Створення сторінки з віршами

 

 

 

 

 

 

Уривок з казки Е. Мозера  «Летючий капелюх». Диспут « Чи завжди винаходи пов’язані з небезпекою?»

 

 

 

 

 

Вірш  А. Костецький  « Гра». Рими. Стаття про винахід українського школяра. РДК Читання  творів про дітей

Розвиток мовлення. Як сприймати  та створювати рекламу

 

Казка Дж. Дональдсон  «Груффало»  Речення: розповідні, питальні, спонукальні. Наш театр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Уривок  з історії Б. Жолдака про дитинство . Пошук  інформації  в інтернеті. Пізнавальна стаття « Ті, що приховують вогонь»

 

 

 

Уривок  з книжки Л.і С.Гокінгів  « Джордж і великий вибух»

 

 

 

 

 

 

Вірш  М. Вінграновського « На рябому коні прилетіла весна», Н.Заабіла «Ластівки»

Моя книжка. Складання казки . Згадай після канікул .РДК

Розвиток  мовлення « Як відчути себе винахідником»

 

 

Д.Р.

 

Лист із повісті . Вайброу «Капосна книжка Малого Вовчика». Гумор у літературних  творах. Написання листа

 

Інструкції «Створення електронної пошти» Логін.Пароль  Написання та презентація  інструкції

 

Твір М. Яснова « Голубина почта» Октичні та неокличні речення

 

 

 

Оповідка  Г.Ткачук «Великодній пікнік». Проведення ігор- гаївок

 

 

Уривки з повісті С. Пантюка «Вінчі та Едісон».  Слухання аудіопостанови  повісті С. Пантюка

 

 

 

Вірші Л. Мовчун  , М. Сингаївського, І. Калинця. Художні образи. Пошук  синонімів. Вивчення віршів напам’ять

 

 

 

 

 

 

 

 

Притча « Які люди живуть у місті?» Нульове закінчення слова.. РДК. Моя книжка. Створення сторінки  « Спогади про другий  клас»

 

Розвиток  мовлення « Як розповідати про мандрівки?»

 

 

 

Казка  Д. Матіяш «Ельф та світлячок». Пряме та переносне  значення слів

 

 

 

Вірші  А. Костецького , М. Сулими, Л.Кибалки . Пісня» Хлопчик   Помагай» .

 

Наш театр. Ляльковий театр з побутових матеріалів. Наш театр.

 

 

Розвиток мовлення « Як  створити  комікс?»

Робота з дитячою книгою

 

Японська нар. казка « Іссумбосі»

 

 

Вірш А. Костецького

  « Канікули». Прислів’я

 

Моя книжка.Створення сторінки « Мої плани на літо

 

Д.р.

 

 

 

Згадай перед канікулами.

Повторення вивченого

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

–*уважно слухає та розуміє зміст прослуханого; (*намагається уважно слухати);

– розуміє і виконує інструкції та завдання вчителя, продуктивно використовує допомогу; (*намагається виконувати інструкції та використовувати допомогу);

– разом із учителем контролює правильність виконання завдання, виправляє помилки;

–*розуміє запитання вчителя; повторює запитання та відповідає на нього (повторює зразок відповіді);

 

 

 

– розуміє і виконує інструкції та завдання вчителя, продуктивно використовує допомогу; (*намагається виконувати інструкції та використовувати допомогу);

-З допомогою  вчителя складає прості речення

 

–*уважно слухає та розуміє зміст прослуханого; (*намагається уважно слухати);

-уважно переглядає відео, висловлює  свої емоції від побаченого,

-разом з вчителем створює плакат- стіннівку

-розрізняє , знаходить службові слова у тексті за допомогою  опори та вчителя

 

 

читає по складах і цілими словами речення, короткі тексти, які містять знайомий мовленнєвий матеріал; (*читає по складах прості вивчені та проаналізовані речення);

– з допомогою вчителя розпізнає в тексті, не перечитуючи його, слова та речення за певними візуальними характеристиками (велика буква на початку – крапка в кінці, інтервал);

– *разом з учителем знаходить у тексті потрібне слово, речення;

– наслідуючи вчителя, інтонує речення,  що містять звертання, однорідні члени речення, питання, оклик; (*намагається наслідувати вчителя);

-За зразком створює ляльок театру– бере участь в інсценуванні окремих епізодів змісту сприйнятого (після попередньої підготовки з учителем); (*робить спроби) –

 

уважно слухає і розуміє зміст прослуханого;  (* намагається уважно слухати);

–*повторює за вчителем короткі  віршики; вчить напам’ять 1 стопчик

–*розуміє запитання вчителя, відповідає на нього (повторює зразок відповіді);

– уважно слухає та розуміє зміст невеликого сюжетного тексту, відповідає на запитання за змістом прослуханого (про кого? про що йшлося?);

-за зразком робить звукові схеми слів

 

читає по складах і цілими словами речення, короткі тексти, які містять знайомий мовленнєвий матеріал; (*читає по складах прості вивчені та проаналізовані речення);

-За зразком  складає оголошення

- Самостійно створює сторінки книжки

темп читання та мовлення регулює з допомогою вчителя;

– дотримується розділових знаків та пауз між реченнями з допомогою вчителя; (*намага-ється);

-знає фразеологізми, знаходить у тексті фразеологізми,

-самостійно планує власні справи

 

– *спільно з учителем складає речення;

– пише під диктування складені речення;

 

Самостійно працює із завданням

 

 

-спільно  з вчителем створює та презентує плакати

-переглядає рекламу, висловлює емоції від побачиного

бере участь в інсценуванні окремих епізодів змісту сприйнятого (після попередньої підготовки з учителем); (*робить спроби)

читає вголос цілими словами з поступовим переходом до фразового читання доступні за змістом тексти (після опрацювання з учителем);

– з допомогою вчителя практично впізнає і розрізняє прозові та віршовані твори на слух та за графічною формою тексту;

-знає закінчення, основу слова-за зразком визначає закінчення та основу-самостійно   створює та презентує  роботи

уважно слухає і розуміє зміст прослуханого;  (* намагається уважно слухати);

–*повторює за вчителем короткі  віршики; вчить напам’ять 1 стопчик

–*розуміє запитання вчителя, відповідає на нього (повторює зразок відповіді);

– уважно слухає та розуміє зміст невеликого сюжетного тексту, відповідає на запитання за змістом прослуханого (про кого? про що йшлося?);

-самостійно  створює сторінки  з віршами

читає вголос цілими словами з поступовим переходом до фразового читання доступні за змістом тексти (після опрацювання з учителем);

– з допомогою вчителя практично впізнає і розрізняє прозові та віршовані твори на слух та за графічною формою тексту;

 

 

 

уважно слухає і розуміє зміст прослуханого;  (* намагається уважно слухати);

 

 

 

за  допомогою вчителя складає та записує речення

-  самостійно  сприймає рекламу

 

читає вголос цілими словами з поступовим переходом до фразового читання доступні за змістом тексти (після опрацювання з учителем);

– з допомогою вчителя практично впізнає і розрізняє прозові та віршовані твори на слух та за графічною формою

практично розрізняє групи окремих слів і речення;

 

– розуміє й адекватно відповідає на запитання, із чого складається речення та про що йдеться в ньому; (*знає, що речення складається зі слів);

– *знає правило про написання великої букви на початку речення, дотримується його;

– дотримується пауз між реченнями в усному мовленні (за необхідності – після нагадування вчителя); (*під контролем учителя);

– *знає про відокремлення речень на письмі розділовими знаками (крапкою, знаком питання, знаком оклику);

– з допомогою та за нагадуванням учителя, за наслідуванням дотримується відповідної інтонації при вимовлянні розповідних та питальних речень; (*намагається);

 

 

 

 

 

 

 

уважно слухає і розуміє зміст прослуханого;  (* намагається уважно слухати);

давати відповіді на запитання

з допомогою вчителя знаходить інформацію в інтернеті

 

 

читає вголос цілими словами з поступовим переходом до фразового читання доступні за змістом тексти

– з допомогою вчителя практично впізнає і розрізняє прозові та віршовані твори на слух та за графічною формою

практично розрізняє групи окремих слів і речення

 

 

 

уважно слухає і розуміє зміст прослуханого;  (* намагається уважно слухати);

самостійно читає вірші

створює сторінку книжки

за допомогою вчителя та опорних малюнків складає  невеличку казку

за допомогою вчителя та опорних малюнків складає  невеличку розповідь

 

самостійно працює над завданнями

читає , розуміє прочитане

дає відповіді на запитання

з опорою  та  за  зразком  складає лист

 

 

 

 

 

 

Вчити створювати електронну почту

Самостійно створює презентації

читає , розуміє прочитане

дає відповіді на запитання

 

 

знає про відокремлення речень на письмі розділовими знаками (крапкою, знаком питання, знаком оклику);

розрізняє за інтонацією окличні та неокличні речення

 

 

Грає  ігри – гаївки

Читає вголос цілими словами, розуміє прочитане

 

 

Слухає уважно, розуміє прочитане

Переказує за опорою

Самостійно слухає та передає емоції від почутої аудіопостанови

 

уважно слухає і розуміє зміст прослуханого;  (* намагається уважно слухати);

–*повторює за вчителем короткі  віршики; вчить напам’ять 1 стопчик

–*розуміє запитання вчителя, відповідає на нього (повторює зразок відповіді);

– уважно слухає та розуміє зміст невеликого сюжетного тексту, відповідає на запитання за змістом прослуханого (про кого? про що йшлося?)

- з допомогою вчителя добирає синоніми, знаходить синоніми у тексті

 

Читає, розуміє прочитане, дає відповіді на запитання, ,самостійно створюю сторінки

 

 

 

-складаає  речення за допомогою вчителя та малюнків

 

 

 

Читає , розуміє прочитане, переказує.

-розуміє пряме та переносне значення слів

 

 

Читає, аналізує  прочитане,дає відповіді на запитання

 

 

 

За зразком створює ляльок театру– бере участь в інсценуванні окремих епізодів змісту сприйнятого (після попередньої підготовки з учителем); (*робить спроби)

 

За  допомогою вчителя створює комікси

Читає, переказує, дає відповіді на запитання

Читає, переказує, дає відповіді на запитання

уважно слухає і розуміє зміст прослуханого;  (* намагається уважно слухати);

розуміє запитання вчителя, відповідає на нього (повторює зразок відповіді);

– уважно слухає та розуміє зміст невеликого сюжетного тексту, відповідає на запитання за змістом прослуханого (про кого? про що йшлося?)

Самостійно створює сторінку книжки

Самостійно працює над завданнями

 

 

 

 

Повторити  та пригадати вивчене

 

 

Узальнити вивчене

 

 

 

 

 

Розвиток слухового та зорового сприймання;

 

виховання цілеспрямованої та довільної уваги;

 

формування вміння слухати та виконувати інструкції вчителя;

 

формування усвідомленого ро-зуміння фактичного змісту прослуханого;

формування вміння слухати та виконувати інструкції вчителя

 

 

 

розвиток довільної уваги, спостережливості

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток навичок правильного читання по складах і цілими словами;

удосконалення мовно-рухових навичок під час читання;

розвиток навичок розпізнавання знайомих слів;

корекція та удосконалення звуко-вимови;

 

 

 

 

 

 

 

розвиток оперативної пам»яті;

Розвиток мовленнєвого дихання; Розвиток навичок правильного читання по складах і цілими словами;

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток навичок правильного читання по складах і цілими словами;

 

Виховувати самостійність

 

 

формування правильної зву-ковимови, інтонації мовлення;

тимулювання активності в спіл-куванні;

 

 

 

розвивати  зв’язне мовлення

 

 

 

виховувати  самостійність

 

розвиток довільної уваги, спостережливості

 

формування правильної зву-ковимови, інтонації мовлення;

 

формувати вміння читати словами

розвивати увагу та спостережливість

 

 

 

 

 

 

 

 

читає вголос цілими словами з поступовим переходом до фразового читання доступні за змістом тексти (після опрацювання з учителем);

– з допомогою вчителя практично впізнає і розрізняє прозові та віршовані твори на слух та за графічною формою

 

 

 

 

 

 

 

формувати вміння читати словами

розвивати увагу та спостережливість

формувати вміння читати словами

розвивати увагу та спостережливість

 

розвивати зв’язне мовлення та словниковий запас

 

читає вголос цілими словами з поступовим переходом до фразового читання доступні за змістом тексти (після опрацювання з учителем);

– з допомогою вчителя практично впізнає і розрізняє прозові та віршовані твори на слух та за графічною формою

 

 

Формування практичних мов-леннєвих навичок письма на базі доступних відомостей про речення як таке, що виражає завершену думку;

 

розвиток слухової пам’яті та уваги;

формування довільного сприй-мання;

формування осмисленості сприй-мання (розуміння суті  того, що сприймається);

 

 

 

 

 

формування узагальненості сприймання (виділення в реченнях суттєвих властивостей та ознак);

 

 

розвиток пам’яті, уваги, спостережливість

 

 

 

 

розвивати читання вголос

розвивати увагу

та спостережливість

 

 

 

 

 

формування мислительних операцій аналізу, порівняння, узагальнення

 

 

розвивати  мовлення , словниковий запас

виховувати самостійність

 

формувати вміння виразно читати та переказувати

 

 

розвивати  спостережливість, увагу, пам’ять

 

 

розвиток слухової пам’яті та уваги;

 

 

 

 

 

формування мислительних операцій аналізу порівняння, узагальнення

 

 

 

 

 

 

формувати вміння виразно читати та переказувати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виховувати  самостійність

 

 

Розвивати зв’язне мовлення

 

 

 

формувати вміння виразно читати та переказувати

 

розвиток слухової пам’яті та уваги;

розвивати зв’язне мовлення та словниковий запас

 

 

 

 

розвивати зв’язне мовлення та словниковий запас

формувати вміння виразно читати та переказувати

формувати вміння виразно читати та переказувати

 

 

розвиток слухової пам’яті та уваги

 

Виховувати самостійність

 

 

 

Розвивати  пам’ять, увагу

 

Виховувати  самостійність

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
Інкл
Додано
17 січня
Переглядів
840
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку