Алгебра 7 клас
(2 год на тиждень, усього год )
Планування здійснено відповідно до програми «Математика. Навчальна програма для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» (М.І.Бурда,Ю.Мальований, Є.П.Нелін, Д. Номіровський, Н.А.Тарасенкова, А.Паньков, М.Чемерис, М.Якір), затвердженою Міністерством освіти і науки України (лист №1/9 від 24.05.2013 р.)
Оновлена програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06 2017 № 804 (М.І. Бурда, Б.В. Кудренко, О.Я. Біляніна, А.І. Азаренкова,
О.І. Буковська, Т.С. Кіндюх, О.Є. Лисенко, А.В. Миляник, Н.В. Панова,
А.В. Паньков)
№ теми |
Теми, види письмових робіт |
Дата уроку |
Кількість год |
При- мітка |
|
Повторення навчального матеріалу. Вирази та їх спрощення. |
|
|
|
І. Цілі вирази Тема 1. Вирази. Одночлени ( год) |
|
|||
|
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази |
|
|
|
|
Тотожні вирази. Тотожні перетворення виразів. |
|
|
|
|
Степінь з натуральним показником |
|
|
|
|
Властивості степеня з натуральним показником |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Одночлен та його стандартний вигляд. Піднесення одночленів до степеня. |
|
|
|
|
Множення одночленів |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
Тема 2. Дії з многочленами ( год) |
|
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Многочлен. Подібні члени многочлена, їх зведення. Степінь многочлена |
|
|
|
|
Додавання і віднімання многочленів |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Множення одночлена на многочлен |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
|
|
|
|
Множення многочлена на многочлен. |
|
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
Тема 3. Формули скороченого множення. Розкладання многочленів на множники ( год) |
||||
|
Аналіз контрольної роботи. Розкладання многочленів на множники способом винесенням спільного множника за дужки
|
|
|
|
|
Розкладання многочленів на множники. Спосіб групування |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Квадрат суми і квадрат різниці двох виразів |
|
|
|
|
Різниця квадратів двох виразів |
|
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
Семестрове оцінювання |
|
алгебра 7 кл
( 2 год на тиждень, 38 год)
№ уроку |
Теми, види письмових робіт |
Дата уроку |
Кільк год |
Примітка |
Тема 4. Сума і різниця кубів. Застосування різних способів розкладання многочленів на множники (продовження)( год) |
|
|||
31 |
Сума і різниця кубів . Формули скороченого множення |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Використання формул скороченого множення |
|
|
|
|
Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
ІІІ . Функції (10 год) Тема 5 . Функції (10 год) |
|
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Функція. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів. Способи задання функції |
|
|
|
|
Розв’язування вправ на обчислення значень функції |
|
|
|
|
Область визначення і область значень функції |
|
|
|
|
Графік функції. |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Лінійна функція, її графік і властивості |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
Тема 6. Лінійні рівняння та їх системи ( год) |
|
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Загальні відомості про рівняння. Лінійні рівняння з однією змінною |
|
|
|
|
Розв’язування лінійних рівнянь |
|
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
|
|
|
Рівняння як математична модель задачі |
|
|
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
|
|
Рівняння з двома змінними. Розв’язок рівнянь з двома змінними |
|
|
|
|
Лінійне рівняння з двома змінними та його графік. |
|
|
|
|
Система двох лінійних рівнянь з двома змінними та її розв’язок. Графічний спосіб розв’язування систем рівнянь з двома змінними |
|
|
|
|
Розв’язування систем рівнянь з двома змінними способом підстановки |
|
|
|
|
Розв’язування систем рівнянь з двома змінними способом додавання |
|
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою систем рівнянь з двома змінними |
|
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|