Розробка компетентнісно-орієнтованого завдання до теми уроку ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТИПУ МОЛЮСКИ

Про матеріал
Розробка компетентнісно-орієнтованого завдання до теми уроку ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТИПУ МОЛЮСКИ
Перегляд файлу

1. Це несегментовані безхребетні вториннопорожнинні тварини, тіло яких складається з голови, тулуба та ноги. Одні з них живуть у морях, інші – у прісних водоймах, багато які – на суходолі. Більшість з них  повільно повзає або веде прикріплений спосіб життя. Проте й є такі, які добре плавають і можуть розвивати значну швидкість. Вони мають ряд прогресивних рис організації:  поділ тіла на відділи; у травній системі з'являються слинні залози, язик, травна залоза в печінка"; поява спеціалізованих органів: серця, легень та нирок. Тіло вкрите шкірястою мантією, яка міститься під черепашкою. Мантія – складка покривів, що вкриває все тіло або його частину. Залозисті клітини мантії утворюють черепашку (мушлю), яка може бути суцільною, двостулковою або складатися з кількох пластинок. Розмноження здійснюється роздільностатевою і гермафродитною системами. Запліднення зовнішнє або внутрішнє.

Укажіть зображення тварини, для якої характерні ці ознаки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А) 1                   Б) 2                       В) 3                         Г)4

 

Який тип симетрії тіла характерний для цієї тварини?

А) двобічна    Б) асиметрична     В) променева      Г)симетрія відсутня

 

2. Установіть відповідність між тваринами, зображеним на рисунку, та їх назвами

Назва тварин

Зображення тварин

  1. ВОСЬМИНІГ;

1.http://player.myshared.ru/907444/data/images/img34.jpg

  1. КАЛЬМАР

2.

  1. БЕЗЗУБКА

3.http://dasha46.narod.ru/Encyclopedic_Knowledge/Biology/Animals/FishAndAquaticAnimals/Giant_Clam_Tridacninae.jpg

  1. СТАВКОВИК ВЕЛИКИЙ

4.http://bitrix.vitalur.by/assets/images/production/big/kalmar_tihookeanskiy.jpg

  1. КАРАКАТИЦЯ

5.http://player.myshared.ru/907444/data/images/img34.jpg

  1. ВИНОГРАДНИЙ СЛИМАК

6.http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/8616fdf3-e7cf-46e2-8399-3611ea305741/%5bBI7GI_5-03%5d_%5bIL_01%5d-k1.jpg

  1. ТРИДАКНА

7.http://player.myshared.ru/851143/data/images/img21.png

 

Розподіліть ці тварини на класи:

1. Черевоногі_________

2. Головоногі___________

3. Двостулкові___________

 

3. Працюючи над проєктом Андрій повідомив, що товщина і міцність раковини у морських молюсків різні. Оля стверджує, що особливо міцну і товсту раковину мають панцирні молюски — хітони, що живуть в смузі прибою. Оксана переконана, що різниця в товщині черепашки у молюсків пов’язана з місцем проживання молюсків. А Іван упевнений, що це пов’язано з їжею яку вживають тварини. Хто з дітей повідомим правдиву інформацію?

 

А) Андрій             Б) 2 Оксана             В) 3 Іван              Г)4 Оля

 

Укажіть серед зображень цих тварин, ту про які йдеться 

А) 1                   Б) 2                       В) 3                         Г)4

 

docx
Додано
5 листопада 2021
Переглядів
176
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку