12 серпня о 18:00Вебінар: Краще раз побачити: універсальні інтернет-ресурси для унаочнення навчального матеріалу

Розробка матеріалів до позаурочного заходу "Інтелектуальна майстерня "День Здоров'я"

Про матеріал

Розробка матеріалів до позаурочного заходу "День Здоров'я" містить План роботи інтелектуальної майстерні "День Здоров'я". Містить: Блок вправ «Безпечна поведінка – запорука мого здоров'я», Мозковий штурм «Яка поведінка сприяє здоров'ю, а яка не сприяє?», Ситуативна вправа «Безпечний розвиток подій», Вправа «Що сприяє здоров'ю?» тощо. Додається роздатковий матеріал. Розробку створено за тренінговим курсом "Я - моє здоров'я - моє життя".Навч.метод. посіб. / З. А. Сивогракова, Н. О. Лещук, Н. В. Зимівець, Т. П. Авельцева, І. Г. Сомова. — К.: Наш час 2006.



Перегляд файлу

План роботи інтелектуальної майстерні

День Здоров’я 1.06.2017

Блок вправ «Безпечна поведінка – запорука мого здоров’я»

Мета: усвідомлення учасниками різноманіття ситуацій, що потребують безпечної поведінки; розвивати навички пошуку варіантів, альтернатив вирішення ситуацій; формування вміння безпечно поводитись, приймати рішення.

Хід роботи

Блок 1

Мозковий штурм «Яка поведінка сприяє здоров’ю, а яка не сприяє?»

  1. Педагог пропонує учасникам відповісти на запитання:
  • Як слід поводитись людині, яка прагне зберегти своє здоров’я та здоров’я оточуючих?
  • Яка поведінка, дії і вчинки людини не сприяють здоров’ю, є шкідливими для здоров’я власного і оточуючих?
  1. На фліп-чаті (дошці) педагог записує всі пропозиції учасників відповідно кожного запитання.
  2. Підсумок: здоров’я багато в чому залежить від власних дій людини.

Блок 2

Ситуативна вправа «Безпечний розвиток подій»

  1. Педагог розподіляє учасників на 3 групи (жеребкування)
  2. Кожна група одержує картку з описанням ситуації. Завдання – запропонувати якомога більше варіантів безпечної поведінки та відповідного розвитку подій у запропонованих ситуаціях.
  3. Презентація відповідей.
  1. Питання для обговорення: чи були ви у схожих ситуаціях, і як їх вирішили?

Блок 3

Вправа «Пам’ятка правил безпечної поведінки»

  1. Педагог роздає групам правила, серед яких треба обрати тільки безпечні.
  2. Представники від групи після обговорення прикріплюють ці правила на дошку (фліп-чат).
  3. Загальна дискусія «Щоб поводитись безпечно, потрібно думати про можливі наслідки»

Блок 4

Вправа «Ризик є – ризику немає»

  1. Учні розбиваються на пари (трійки). Одержують картку з описанням ситуації, та визначають чи є в них ризик.
  2. Потім прикріплюють свою ситуацію до відповідної зони ризику на дошці (фліп-чаті) та мотивують своє рішення.
  3. Підсумок: чи повинні ми зважати на ризик в кожній ситуації?

Завершення: вправи-руханки. 

Перегляд файлу

Чи сприяє описана поведінка зміцненню здоров’я героя історії? Чому?

Історія 1. Петро вчиться у 5 класі. Не завжди навчання для нього цікаве, але він намагається отримувати хороші відмітки. Більше не для себе, а щоб вдома не сварили.

У Петра друзі у дворі, вони часто зустрічаються і гуляють разом. Одного разу двоє з них принесли цигарки і закурили. Запропонували і Петру. Йому ніяково було відмовити – ще засміють. Було дуже гидко, але вигляду не подавав.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чи сприяє описана поведінка зміцненню здоров’я героя історії? Чому?

 

Історія 2. Світланці 11 років. Вона вчиться у школі неподалік від дома. Після школи – одразу додому: уроки, телевізор, може ще книжка… Ввечері приходять батьки, розпитують як справи. Та як справи? Як завжди… Нічого цікавого… Все те саме.

Подруга у школі пропонувала ходити з нею в секцію театрального мистецтва, та Світлана відмовилась: а раптом не вийде, будуть з неї глузувати. Мама говорила, що було б добре піти в якусь спортивну секцію, та Світлана теж засмутилась та не пішла. В школі вона також майже ніколи не бере участь в конкурсах, концертах – а раптом не вийде, хай краще інщі.

Часто чомусь Світланці буває сумно, невесело і самотньо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чи сприяє описана поведінка зміцненню здоров’я героя історії? Чому?

 

Історія 3. Тетяна – відмінниця. Вчителька говорить що вона «трудівниця». Таня, дійсно, дуже багато часу проводить за уроками. Але при цьому встигає і на музику ходити, і за молодшим братом доглядати.

Та ще й коли б їй не подзвонив, не запитав – завжди допоможе, пояснить. І зовсім, здається, не вважає себе найрозумнішою, не зазнається. Тому що, якщо вона сама чогось не розуміє, або якщо їй потрібно – обов’язково запитає, попросить про допомогу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чи сприяє описана поведінка зміцненню здоров’я героя історії? Чому?

 

Історія 4. Костя так готувався до цієї контрольної! І все ж таки десь припустився помилки. Отримав низьку оцінку. Прикро. Дуже! Ця математика – просто жах!

Костя вже готовий був махнути на все рукою і вирішити, що нездібний – хай буде, як буде. Та все ж таки згадав, що не такий вже він невдаха: мама говорить, що коли він захоче, то може все зробити просто чудово,та й з інших предметів в нього непогано виходить – вірші на відмінно розказує, диктанти досить добре пише – уважно. І вчителька з іноземної мови його на минулому уроці похвалила.

Ні, треба докласти зусиль. А помилки… В кого їх не буває. Треба їх виправляти!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чи сприяє описана поведінка зміцненню здоров’я героя історії? Чому?

 

Історія 5. Андрій хоче виглядати «крутим» і тому терпіти не може, якщо його не розуміють. Він переконаний, що завжди правий. А якщо хтось вважає інакше, то власну правоту Андрій готовий довести не тільки словами (їх він знає багато), а й діями (часто – кулаками), хай не думають, що він якійсь слабак.

В Андрія є друзі – хлопці із старших класів – вони авторитет. Він в усьому хоче бути на них схожим, переймає їх поведінку. В їх компанії Андрій за свого, вони його навіть пивом пригощали. Ну то й що, що це не для дітей? Андрій вважає, що він вже дорослий!

 

Перегляд файлу

План роботи інтелектуальної майстерні

День Здоров’я (2 частина) 31.05.2017

Вправа «Що сприяє здоров’ю?»

Мета: сформувати в учасників усвідомлення, що власні дії, поведінка людини є основою формування та збереження її здоров’я.

Хід вправи.

  1. Педагог об’єднує учасників у 4 групи (жеребкування)
  2. Завдання групам – прочитати «історію про підлітка» та вирішити: Чи сприяє описана поведінка зміцненню здоров’я героя історії? Чому?

Історія 1. Петро вчиться у 5 класі. Не завжди навчання для нього цікаве, але він намагається отримувати хороші відмітки. Більше не для себе, а щоб вдома не сварили.

У Петра друзі у дворі, вони часто зустрічаються і гуляють разом. Одного разу двоє з них принесли цигарки і закурили. Запропонували і Петру. Йому ніяково було відмовити – ще засміють. Було дуже гидко, але вигляду не подавав.

Історія 2. Світланці 11 років. Вона вчиться у школі неподалік від дома. Після школи – одразу додому: уроки, телевізор, може ще книжка… Ввечері приходять батьки, розпитують як справи. Та як справи? Як завжди… Нічого цікавого… Все те саме.

Подруга у школі пропонувала ходити з нею в секцію театрального мистецтва, та Світлана відмовилась: а раптом не вийде, будуть з неї глузувати. Мама говорила, що було б добре піти в якусь спортивну секцію, та Світлана теж засмутилась та не пішла. В школі вона також майже ніколи не бере участь в конкурсах, концертах – а раптом не вийде, хай краще інщі.

Часто чомусь Світланці буває сумно, невесело і самотньо.

Історія 3. Тетяна – відмінниця. Вчителька говорить що вона «трудівниця». Таня, дійсно, дуже багато часу проводить за уроками. Але при цьому встигає і на музику ходити, і за молодшим братом доглядати.

Та ще й коли б їй не подзвонив, не запитав – завжди допоможе, пояснить. І зовсім, здається, не вважає себе найрозумнішою, не зазнається. Тому що, якщо вона сама чогось не розуміє, або якщо їй потрібно – обов’язково запитає, попросить про допомогу.

Історія 4. Костя так готувався до цієї контрольної! І все ж таки десь припустився помилки. Отримав низьку оцінку. Прикро. Дуже! Ця математика – просто жах!

Костя вже готовий був махнути на все рукою і вирішити, що нездібний – хай буде, як буде. Та все ж таки згадав, що не такий вже він невдаха: мама говорить, що коли він захоче, то може все зробити просто чудово,та й з інших предметів в нього непогано виходить – вірші на відмінно розказує, диктанти досить добре пише – уважно. І вчителька з іноземної мови його на минулому уроці похвалила.

Ні, треба докласти зусиль. А помилки… В кого їх не буває. Треба їх виправляти!

Історія 5. Андрій хоче виглядати «крутим» і тому терпіти не може, якщо його не розуміють. Він переконаний, що завжди правий. А якщо хтось вважає інакше, то власну правоту Андрій готовий довести не тільки словами (їх він знає багато), а й діями (часто – кулаками), хай не думають, що він якійсь слабак.

В Андрія є друзі – хлопці із старших класів – вони авторитет. Він в усьому хоче бути на них схожим, переймає їх поведінку. В їх компанії Андрій за свого, вони його навіть пивом пригощали. Ну то й що, що це не для дітей? Андрій вважає, що він вже дорослий!

  1. Презентація відповідей.
  2. Питання для обговорення: Від чого або від кого, на вашу думку, залежить здоров’я людини?
Перегляд файлу

Ні на кого не звертати увагу, часто залишатись на самоті.

Довіряти будь-кому.

 

Погодитись запалити сигарету

Лежачи на дивані, читати книгу

Їздити на велосипеді

Переходити через дорогу

Підібрати на вулиці шприц

Посміхатися незнайомій людині

Виходити гуляти пізно ввечері

Грати у футбол

Пробувати невідому речовину

Розмовляти з друзями

Купатися у річці

Грати у комп’ютерні ігри

zip
Додано
2 січня 2018
Переглядів
524
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку