Розробка матеріалів до позаурочного заходу "Інтелектуальна майстерня "День Здоров'я"

Про матеріал

Розробка матеріалів до позаурочного заходу "День Здоров'я" містить План роботи інтелектуальної майстерні "День Здоров'я". Містить: Блок вправ «Безпечна поведінка – запорука мого здоров'я», Мозковий штурм «Яка поведінка сприяє здоров'ю, а яка не сприяє?», Ситуативна вправа «Безпечний розвиток подій», Вправа «Що сприяє здоров'ю?» тощо. Додається роздатковий матеріал. Розробку створено за тренінговим курсом "Я - моє здоров'я - моє життя".Навч.метод. посіб. / З. А. Сивогракова, Н. О. Лещук, Н. В. Зимівець, Т. П. Авельцева, І. Г. Сомова. — К.: Наш час 2006.



Перегляд файлу

План роботи інтелектуальної майстерні

День Здоров’я 1.06.2017

Блок вправ «Безпечна поведінка – запорука мого здоров’я»

Мета: усвідомлення учасниками різноманіття ситуацій, що потребують безпечної поведінки; розвивати навички пошуку варіантів, альтернатив вирішення ситуацій; формування вміння безпечно поводитись, приймати рішення.

Хід роботи

Блок 1

Мозковий штурм «Яка поведінка сприяє здоров’ю, а яка не сприяє?»

  1. Педагог пропонує учасникам відповісти на запитання:
  • Як слід поводитись людині, яка прагне зберегти своє здоров’я та здоров’я оточуючих?
  • Яка поведінка, дії і вчинки людини не сприяють здоров’ю, є шкідливими для здоров’я власного і оточуючих?
  1. На фліп-чаті (дошці) педагог записує всі пропозиції учасників відповідно кожного запитання.
  2. Підсумок: здоров’я багато в чому залежить від власних дій людини.

Блок 2

Ситуативна вправа «Безпечний розвиток подій»

  1. Педагог розподіляє учасників на 3 групи (жеребкування)
  2. Кожна група одержує картку з описанням ситуації. Завдання – запропонувати якомога більше варіантів безпечної поведінки та відповідного розвитку подій у запропонованих ситуаціях.
  3. Презентація відповідей.
  1. Питання для обговорення: чи були ви у схожих ситуаціях, і як їх вирішили?

Блок 3

Вправа «Пам’ятка правил безпечної поведінки»

  1. Педагог роздає групам правила, серед яких треба обрати тільки безпечні.
  2. Представники від групи після обговорення прикріплюють ці правила на дошку (фліп-чат).
  3. Загальна дискусія «Щоб поводитись безпечно, потрібно думати про можливі наслідки»

Блок 4

Вправа «Ризик є – ризику немає»

  1. Учні розбиваються на пари (трійки). Одержують картку з описанням ситуації, та визначають чи є в них ризик.
  2. Потім прикріплюють свою ситуацію до відповідної зони ризику на дошці (фліп-чаті) та мотивують своє рішення.
  3. Підсумок: чи повинні ми зважати на ризик в кожній ситуації?

Завершення: вправи-руханки. 

Перегляд файлу

Чи сприяє описана поведінка зміцненню здоров’я героя історії? Чому?

Історія 1. Петро вчиться у 5 класі. Не завжди навчання для нього цікаве, але він намагається отримувати хороші відмітки. Більше не для себе, а щоб вдома не сварили.

У Петра друзі у дворі, вони часто зустрічаються і гуляють разом. Одного разу двоє з них принесли цигарки і закурили. Запропонували і Петру. Йому ніяково було відмовити – ще засміють. Було дуже гидко, але вигляду не подавав.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чи сприяє описана поведінка зміцненню здоров’я героя історії? Чому?

 

Історія 2. Світланці 11 років. Вона вчиться у школі неподалік від дома. Після школи – одразу додому: уроки, телевізор, може ще книжка… Ввечері приходять батьки, розпитують як справи. Та як справи? Як завжди… Нічого цікавого… Все те саме.

Подруга у школі пропонувала ходити з нею в секцію театрального мистецтва, та Світлана відмовилась: а раптом не вийде, будуть з неї глузувати. Мама говорила, що було б добре піти в якусь спортивну секцію, та Світлана теж засмутилась та не пішла. В школі вона також майже ніколи не бере участь в конкурсах, концертах – а раптом не вийде, хай краще інщі.

Часто чомусь Світланці буває сумно, невесело і самотньо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чи сприяє описана поведінка зміцненню здоров’я героя історії? Чому?

 

Історія 3. Тетяна – відмінниця. Вчителька говорить що вона «трудівниця». Таня, дійсно, дуже багато часу проводить за уроками. Але при цьому встигає і на музику ходити, і за молодшим братом доглядати.

Та ще й коли б їй не подзвонив, не запитав – завжди допоможе, пояснить. І зовсім, здається, не вважає себе найрозумнішою, не зазнається. Тому що, якщо вона сама чогось не розуміє, або якщо їй потрібно – обов’язково запитає, попросить про допомогу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чи сприяє описана поведінка зміцненню здоров’я героя історії? Чому?

 

Історія 4. Костя так готувався до цієї контрольної! І все ж таки десь припустився помилки. Отримав низьку оцінку. Прикро. Дуже! Ця математика – просто жах!

Костя вже готовий був махнути на все рукою і вирішити, що нездібний – хай буде, як буде. Та все ж таки згадав, що не такий вже він невдаха: мама говорить, що коли він захоче, то може все зробити просто чудово,та й з інших предметів в нього непогано виходить – вірші на відмінно розказує, диктанти досить добре пише – уважно. І вчителька з іноземної мови його на минулому уроці похвалила.

Ні, треба докласти зусиль. А помилки… В кого їх не буває. Треба їх виправляти!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чи сприяє описана поведінка зміцненню здоров’я героя історії? Чому?

 

Історія 5. Андрій хоче виглядати «крутим» і тому терпіти не може, якщо його не розуміють. Він переконаний, що завжди правий. А якщо хтось вважає інакше, то власну правоту Андрій готовий довести не тільки словами (їх він знає багато), а й діями (часто – кулаками), хай не думають, що він якійсь слабак.

В Андрія є друзі – хлопці із старших класів – вони авторитет. Він в усьому хоче бути на них схожим, переймає їх поведінку. В їх компанії Андрій за свого, вони його навіть пивом пригощали. Ну то й що, що це не для дітей? Андрій вважає, що він вже дорослий!

 

Перегляд файлу

План роботи інтелектуальної майстерні

День Здоров’я (2 частина) 31.05.2017

Вправа «Що сприяє здоров’ю?»

Мета: сформувати в учасників усвідомлення, що власні дії, поведінка людини є основою формування та збереження її здоров’я.

Хід вправи.

  1. Педагог об’єднує учасників у 4 групи (жеребкування)
  2. Завдання групам – прочитати «історію про підлітка» та вирішити: Чи сприяє описана поведінка зміцненню здоров’я героя історії? Чому?

Історія 1. Петро вчиться у 5 класі. Не завжди навчання для нього цікаве, але він намагається отримувати хороші відмітки. Більше не для себе, а щоб вдома не сварили.

У Петра друзі у дворі, вони часто зустрічаються і гуляють разом. Одного разу двоє з них принесли цигарки і закурили. Запропонували і Петру. Йому ніяково було відмовити – ще засміють. Було дуже гидко, але вигляду не подавав.

Історія 2. Світланці 11 років. Вона вчиться у школі неподалік від дома. Після школи – одразу додому: уроки, телевізор, може ще книжка… Ввечері приходять батьки, розпитують як справи. Та як справи? Як завжди… Нічого цікавого… Все те саме.

Подруга у школі пропонувала ходити з нею в секцію театрального мистецтва, та Світлана відмовилась: а раптом не вийде, будуть з неї глузувати. Мама говорила, що було б добре піти в якусь спортивну секцію, та Світлана теж засмутилась та не пішла. В школі вона також майже ніколи не бере участь в конкурсах, концертах – а раптом не вийде, хай краще інщі.

Часто чомусь Світланці буває сумно, невесело і самотньо.

Історія 3. Тетяна – відмінниця. Вчителька говорить що вона «трудівниця». Таня, дійсно, дуже багато часу проводить за уроками. Але при цьому встигає і на музику ходити, і за молодшим братом доглядати.

Та ще й коли б їй не подзвонив, не запитав – завжди допоможе, пояснить. І зовсім, здається, не вважає себе найрозумнішою, не зазнається. Тому що, якщо вона сама чогось не розуміє, або якщо їй потрібно – обов’язково запитає, попросить про допомогу.

Історія 4. Костя так готувався до цієї контрольної! І все ж таки десь припустився помилки. Отримав низьку оцінку. Прикро. Дуже! Ця математика – просто жах!

Костя вже готовий був махнути на все рукою і вирішити, що нездібний – хай буде, як буде. Та все ж таки згадав, що не такий вже він невдаха: мама говорить, що коли він захоче, то може все зробити просто чудово,та й з інших предметів в нього непогано виходить – вірші на відмінно розказує, диктанти досить добре пише – уважно. І вчителька з іноземної мови його на минулому уроці похвалила.

Ні, треба докласти зусиль. А помилки… В кого їх не буває. Треба їх виправляти!

Історія 5. Андрій хоче виглядати «крутим» і тому терпіти не може, якщо його не розуміють. Він переконаний, що завжди правий. А якщо хтось вважає інакше, то власну правоту Андрій готовий довести не тільки словами (їх він знає багато), а й діями (часто – кулаками), хай не думають, що він якійсь слабак.

В Андрія є друзі – хлопці із старших класів – вони авторитет. Він в усьому хоче бути на них схожим, переймає їх поведінку. В їх компанії Андрій за свого, вони його навіть пивом пригощали. Ну то й що, що це не для дітей? Андрій вважає, що він вже дорослий!

  1. Презентація відповідей.
  2. Питання для обговорення: Від чого або від кого, на вашу думку, залежить здоров’я людини?
Перегляд файлу

Ні на кого не звертати увагу, часто залишатись на самоті.

Довіряти будь-кому.

 

Погодитись запалити сигарету

Лежачи на дивані, читати книгу

Їздити на велосипеді

Переходити через дорогу

Підібрати на вулиці шприц

Посміхатися незнайомій людині

Виходити гуляти пізно ввечері

Грати у футбол

Пробувати невідому речовину

Розмовляти з друзями

Купатися у річці

Грати у комп’ютерні ігри

zip
Додано
2 січня 2018
Переглядів
1481
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку