Розробка першого уроку

Про матеріал
Сьогодні у нас святковий урок, а тому ми вирушимо в уявну подорож. Це буде уявна подорож Країною Знань і мрій. - А на чому можна вирушати у подорож? - Відгадавши загадку, ви дізнаєтесь на чому ми здійснимо нашу подорож. Хвіст яскравим полум'ям горить. Вона по повітрю летить. Прощай улюблена планета У космос мене везе… (Ракета)
Перегляд файлу

ПЕРШИЙ УРОК У 2 КЛАСІ

«Здрастуй школо, здрастуй клас!»

І. Привітання.  Звучить пісня Н. Май «Здрастуй, школо!»

Учитель: Селище Широке?

Учні: Так.

Вчитель: Широківська школа №1?

Учні: Так.

Вчитель: 2-А клас?

Учні: Так.  (слайд 1)

Учитель: Тож у нас святковий час.

Ранок розпочавсь цікаво,

Світить сонечко ласкаво,

В календарик заглядає

І від посмішки аж сяє.

Знає сонце гомінливе –

День сьогодні особливий!

- Яке ж сьогодні число? Місяць? Рік?

Вивішуємо дату на хмаринках на дошці біля сонечка.

- Чим сьогоднішній день особливий?

- Я від щирого серця вітаю усіх присутніх з цим особливим святковим днем! (слайд 2,)

Вправа «Дружне коло».

        Я дуже скучила за вами і впевнена, що ви теж скучили один за одним, тому підходьте всі  до мене утворимо коло, взявшись за руки. Любі мої, я сьогодні всіх вас щиро вітаю в нашім дружнім колі, бажаю щастя, радості, міцного здоров’я, успіхів у навчанні, справжніх друзів і високих досягнень! А тепер передаємо один одному свої обійми.

 

______________________________________

Посміхнись тому, хто зліва.
Посміхнись, тому, хто справа.                                                                              Хай сьогодні в кожне серце
наш урок додасть тепла,
А ми батькам усміхнемось,
побажаєм сили, терпіння і добра.

Гра «Тісне коло» - даючи ствердну відповідь на запитання, діти роблять невеликий крок вперед.

Хто скучив за товаришами по класу?

Хто все літо бешкетував?

В телефон щодня хто грав?

Хто  допомагав бабусі? А  дідусеві?

Хто не забув, що ми ввічливі школярики?

А хто з вас квітку посадив?

Подорослішав хто з вас?

До роботи взятись час!

Вчитель

Швидко літо промайнуло, перейшли ми в 2 клас,

Зараз кожен  з нас побачив, хто і як змінився в нас. (покрутилися)

Як же хлопці підросли!( Хлопчики , пострибайте на правій ніжці . Молодці!)

А дівчатка розцвіли!

Дівчатка , пострибайте на лівій ніжці . Молодці !

А тепер всі разом пострибайте на двох ніжках . Відмінно !

Всі засмаглі та здорові! До роботи вже готові?

  • Тоді я запрошую Вас на наш перший урок у 2019 – 2020 навчальному році.

 

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.  Мотивація навчальної діяльності школярів.

- А ви любите подорожувати? Сьогодні у нас святковий урок, а тому ми вирушимо в уявну подорож. Це буде уявна подорож Країною Знань і мрій.

- А на чому можна вирушати у подорож?

- Відгадавши загадку, ви дізнаєтесь на чому ми здійснимо нашу подорож.

Хвіст яскравим полум'ям горить.

Вона по повітрю летить.

Прощай улюблена планета

У космос мене везе… (Ракета)

      - Ось і наша ракета. (Слайд4 )

      - Я сьогодні Ваш капітан. Всі зайняли свої місця?

      - А як гудить ракета? (У-у-у-у-!)

      - Давайте пофантазуємо. Закрийте всі оченята і уявіть, що ми зараз відлітаємо на першу планету. Увага! Рахуємо: 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1… Пуск! Полетіли!

Відкрийте оченята.

- А хто нас тут зустрічає?

Знають і дорослі, й діти,

Він прибув з іншого світу.

Фіолетова тваринка –

Друг кожної дитинки.

Хто це?

  • Так, це Лунтик. (Слайд 5 )
  • Він багато років живе у Країні знань, а тому дуже-дуже мудрий. Лунтик буде постійно подорожувати з нами цією країною. (Слайд 6 )
  • Дорогі діти, запрошую вас у першу космічну подорож до безмежної галактики знань.

У цій галактиці живу і я. Я володію усіма цифрами та геометричними фігурами, я знаю усі правила написання слів  і допомагаю написатися  усім розумним та важливим книгам. Чи є серед вас ледарі?(діти відповідають, що немає). Це дуже добре! Адже у галактиці   Знань немає місця тим, хто лінується або не бажає вчитися. 

Чи є серед вас ледарі?(діти відповідають, що немає). Це дуже добре!

Готові продовжувати подорож? Тоді летимо на іншу планету. 3, 2, 1… Старт! Полетіли!

  • 1. Планета «Казкова» (Слайд 7 )

- Ми приземлилися на другій планеті. Тут живуть усі казкові герої, і з ними ми не розлучатимемося ще багато років. Вони також навчаються у школі, і сьогодні хочуть дати вам декілька порад.( 1. Якщо ви підете по полю та знайдете гроші, не поспішайте купувати самовар, як це зробила я. Краще купіть нову цікаву книгу. (Муха-цокотуха) (Слайд 8 )

  • 2. Ми, три веселих брата, поспішаємо привітати вас з початком навчального року. Навчайтесь краще, і тоді зможете збудувати такий же міцний будинок із каміння, як і наш брат Наф-Наф! (Троє поросят) (Слайд 9 )

3. Не бігайте по класу і на перервах, бо можете ненавмисно розбити вазу або впустити золоте яєчко. І мені тоді доведеться висиджувати нове яєчко, не золоте, а просте. (курочка Ряба) (Слайд 10 )

  • 4. Вітаю усіх першокласників! Бажаю набиратися розуму і обов'язково навчитися читати. Бо коли папа Карло подарував мені азбуку, я проміняв її на квиток в ляльковий театр, про що дуже шкодую. Бережіть ваші підручники! (Буратіно) (Слайд 11 )
  • 5. Як можна старанніше навчайтеся в школі, і не лише наукам, але і ввічливості. Бо до нас одного разу у гості прийшла дівчинка Маша. Вона з'їла нашу кашу, зламала стільчик Мішутки і навіть побувала на наших ліжках! (Три ведмеді) (Слайд 12)
  •  2. Планета «Ранець» (Слайд 13 )

Вирушаємо до наступної планети.

Увага: 3, 2, 1, пуск.

Прилетіли.

   Ось послухайте, як хлопчик Миколка збирався до школи і що він поклав собі в портфель. (плескаємо, якщо так, закриваємо очі - ні)

Другокласник  Микола став збиратися до школи.

Олівець поклав у сумку, книги, зошит, ручку, гумку,

М’яч, граблі, перо, подушку, на обід м’яку ватрушку.

Два ведмедики, лопату, білочку руду, хвостату.

Лук і стріли, і рушницю, ще й пухкеньку паляницю.

Ще й стілець, і стіл, і парту, ще й географічну карту.

Трактор, ще й машину, мило… Вже надворі звечоріло.

Сів Микола, думав думку: - А чи все поклав у сумку? 

-        Чи правильно зробив хлопчик? А що треба класти в портфель? (Діти відповідають)

  • Я впевнена, що в ваших портфелях не буде зайвих речей. Це ми зараз і перевіримо. (Слайд 14 )

(Діти повинні відповідати «ТАК» (плескати) або «НІ» (топати))

На дно кладемо багато цукерок? (ТАК)  

А міліцейський пістолет? (НІ)

Туди візьмемо вінегрет? (НІ)

Покладемо стиглий апельсин? (ТАК)

А продуктовий магазин? (НІ)

Квітів кошик для друзів? (ТАК)

А різнокольорові олівці? (ТАК)

Салат візьмемо в сумку? (НІ)

Кладемо посмішку і успіх? (ТАК)

Завзятий дитячий дзвінкий сміх? (ТАК)            

  • 3.Планета «Ігрова» (Слайд 15 )

Вирушаємо до наступної планети.

Увага: 3, 2, 1, пуск.

Прилетіли.

- На цій планеті жителі грають в ігри і ніколи не сваряться. І ми з вами та разом з батьками пограємо в цікаві ігри:

1. Гра для батьків і дітей«Передай м’яку іграшку і назви один предмет, пов'язаний зі школою.

2. Гра " Веселі листочки " .
Ведучий показує квіти різних кольорів . А діти виконують команди .

Червона - кричать Ура !

Жовта - плескають у долоні .

Зелена - тупають ногами .

Синя - мовчать .

4. Планета «Шкільна»

Вирушаємо до наступної планети.

Увага: 3, 2, 1, пуск.

Прилетіли. (Слайд 16 )

  1. Законів і правил у школі існує дуже багато. Все неможливо запам’ятати. А ось ці правила прості мають виконувати всі. Зараз я буду зачитувати, а ви будете казати хором слово «Обіцяємо!». Домовилися?

 

Обіцяєм не лінитись?

Добросовісно трудитись.

Вчителів поважати

І оцінки гарні мати.

На уроках не жувати,

Не дрімати і не спати.

Будем вчитися відмінно,

І поводитись сумлінно,

Щоб батьки могли радіти, що в них гарні такі діти.

  1. Зараз я буду задавати питання батькам, а Ви, шановні , відповідайте. Хто дасть правильну відповідь запрошується  до дошки.
  1. Навчальна година, присвячена окремому предмету.(урок)
  2. Частина одягу, куди кладуть гроші. (кишеня)
  3. Найулюбленіша пора в учнів. (канікули)
  4. У кого є шапка, але не має голови, є нога, але немає черевика. (гриб)
  5. Що можна приготувати, але не можна з'їсти? (уроки)

Молодці! У нас є команда, ерудованих батьків. Давайте попросимо їх пошикуватися в алфавітному порядку за першими літерами імен. А ми з вами будемо рахувати.(1…2…3…4…5…)

І наостанок батькам цукерка, де можна прочитати, що чекає їх в цьому навчальному році:

169 разів зранку посміхнутись своїй дитині і побажати гарного дня у школі

169 разів зустріти посмішкою дитину зі школи

169 разів лагідно запитати дитину як пройшов день у школі

Терпляче сім днів на тиждень почитати з дитиною та з цікавістю запитати про що вона прочитала

Охоче вивчати разом з дитиною таблиці множення і ділення

П’ять разів на тиждень з цікавістю розгорнути щоденник, щоб дізнатися про успіхи дитини в школі

З задоволенням відвідувати батьківські збори

З посмішкою перевірити виконання домашніх завдань дитиною (навіть якщо пізно приїхали з роботи)

Охоче допомогти у виконанні домашніх завдань, які не під силу справитись дитині самій

З посмішкою 169 разів цікавитись,що дитина робила сьогодні в школі

З ніжністю обговорити з дитиною про досягнення та труднощі в школі

Лагідно запитати яких речей(папір, клей і т.д.) не вистачає дитині у школі

Цікавитись відносинами дитини з однокласниками в школі, дати пораду

Отже,а ми, любі мої школярики, «загадаємо» жити дружно, гарно вчитися, більше посміхатися. А щоб ці бажання здійснилися , я пропоную піднятися зі своїх місць утворити коло і скажемо такі слова: (Слайд 17 )

 

У нас немає ти,

У нас немає я.

Ми єдиний клас,

Ми одна сім’я!

 

- Ось і настала пора залишитися вам в галактиці Знань, адже тепер ви довели, що є справжніми школярами, другокласниками, справжніми друзями.

Вчитель. Я щиро вітаю вас зі святом – Днем знань. Від усієї душі бажаю всім міцного здоров’я та здійснення всіх бажань.

ІІІ. Заключна частина.

- Які емоції залишив у вас перший урок? (Слайд 18 )

 

Давайте свій настрій подаруємо повітряним кулькам. (Кожному учневі учитель вручає повітряну кульку та маркер.

 Завдання: намалювати обличчя своїй кульці. Передати свій настрій. Під гарну музику діти малюють свій настрій на повітряній кульці).

(Слайд 19)


 

 

 

 

 

docx
Додано
7 січня 2020
Переглядів
463
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку