Виховна година на тему: Мандрівка до книжкового царства

Про матеріал
Тема: мандрівка до книжкового царства Мета: активізувати знання дітей про дитячу книжку(її різновиди, будову, будову, правила поводження).Розвивати увагу, пам'ять, мислення, мовлення. Виховувати любов до книги як джерела знань, потребу у читанні, культуру коритстування та бережливе ставлення до книги.
Перегляд файлу

Тема: мандрівка до книжкового царства

Мета: активізувати знання дітей про дитячу книжку(її різновиди, будову, будову, правила поводження).Розвивати увагу, пам'ять, мислення, мовлення. Виховувати любов до книги як джерела знань, потребу у читанні, культуру коритстування та бережливе ставлення до книги.

Хід занаття:

Добрий день, діти, встаньте з-за парт посміхніться сусіду зліва, справа.Сідайте будь ласка. Нагадаю, мене звати Тетяна Володимирівна, сьогодні я буду проводити вашу виховну годину.Сьогодні ми поведемо мову про надзвичайно мудрого друга людей.Я загадаю вам загадку, а ви подумайте і скажіть про кого це.

Стане людям у пригоді,

Все порадить, не злічить!

Правду кажуть у народі:

 « Мовчить, а сто людей навчить!»

Правильно! І сьогодні мова піде саме про книжку

Успішне навчання неможливе без регулярного та вдумливого читання. Читати не тільки корисно для особистого розвитку, це ще й цікаво, адже так ми розвиваємо фантазію та уяву.

Чи вмієте ви читати?

Що ми можемо читати?

Що таке книга?

Які книги ви знаєте?

Як називають людину, що створює книгу?

Книга- це своєрідне місто. У книзі можуть жити казки, вірші, загадки, прислів’я, оповідання  та інші жителі.І зараз ми поринемо у країну казок, ми побачимо їх світ і як вон живуть, але там на нас чекають перешкоди. Коли ми потрапимо до країни казок, то шлях назад можна знайти лише знайшовши ключ від воріт. Ви не злякалися? Що нам потрібно, щоб вирушити у подорож( транспорт). Сьогодні ми з вами будемо подорожувати на паровозі. Отже приготувалися, встали з-за парт і для того щоб поїхати, вам слід повторювати за мною( відео з піснею і фізхв.)

І перша наша станція- це місце де всі книжки чекають на людей, щоб розказати їм щось цікаве.

Діти, де можна взяти книгу?(в бібліотеці)

Правильно, і перша наша станція-бібліотека.

 Які жителі є в книжках?

 Спробуйте пояснити різницю між казками та віршами.

Які казки чи оповідання ви вже знаєте?.

 

 

Гра «Про що ця книга»

Дітки , давайте зараз виконаємо ще одне завдання. Зараз Ви маєте об'єднатись в групи, і скласти пазли, які лежать у вас на парті.

тепер  давайте уявимо, що ви дослідники розкажіть по черзі, що у вас за малюнок, з якого це твору, який його зміст.

 Вітаю вас, ви впорались! І в нагороду ви отримуєте шматочок ключика, що допоможе нам потім відкрити ворота в наш клас.

Цю станцію ми вже пізнали І можемо вирушати на іншу. Піднімаємось з-за парт і поїхали..

Наступна наша станція «Загадкова»

На цій станції живуть загадки. Вони такі каверзні та незрозумілі, але вони нас багато чому навчають, хоч цього й не називають! Щоб перейти на наступну станцію нам треба відгадати загадки. Будьте уважними, адже загадки будуть про книги, які ви вже прочитали.

Гра назви казку:

Сидів на віконечку,

 як маленьке сонечко.

Від діда з бабою утік,

Побіг у ліс і раптом зник

 

Щось дідусь наш посадив,

Поливав, полов, ростив,

А як виросла велика,

Всю сім'ю на поміч скликав.

 

Я бичок-третячок,

Смоляний в мене бочок.

Із соломи дід зробив,

Бік смолою засмолив.

 

Молодці! Ви виграли ще одну частину ключика

Наступною нашою станцією за картою є книжкова школа здоров'я. Піднімаємося з-за парт і поїхали. Ось ми і прибули до школи здоров'я. Тут  книжок навчають основам здоров'я., Але зіпсувати її і вилікувати можемо лише ми, тож нам потрібно знати, як слід себе поводити з книгою. Зараз я вам покажу мультфільм, а ви подумайте над таким питанням:

 Як не варто поводитись з книгами і чому?

Мультфільм «Грицькові книжки»

Запитання до дітей:

Що нового ви дізналися після перегляду мультфільму?

Чи чули ви про книги, які демонструвалися у мультфільмі?

Як ви гадаєте, чому Грицько не цінував книги?

Що нового ви дізналися після перегляду мультфільму?

Як не варто поводитися з книгами?Чому?

Давайте ознайомимося із правилами користування книгами. Діти, які правила ви вже знаєте?

 

Що треба знати, працюючи з книгою:

  • Не треба перегинати палітурку.
  • Не варто загинати кути сторінок.
  • Краще зробити закладку. Вона допоможе знайти потрібну сторінку і продовжити читання.
  • Не можна робити позначок у книзі чи розмальовувати її.
  • Потрібно уникати потрапляння рідини на книгу.
  • Не варто читати книгу під час вживання їжі.
  • Не можна брати книгу брудними руками.
  • Носити книгу треба лише у чистому портфелі чи сумці.
  • Залишати книгу можна лише на чистому столі або книжковій полиці.
  • Варто організувати спеціальне місце для зберігання книг.
  • Заборонено псувати книгу: рвати сторінки, пошкоджувати обкладинку тощо. Адже книга – наш друг!

А як же зробити так, щою книга була більш захищена?

Чи придумала людина якийсь одяг для книжок?

 

Мозковий штурм «Обладунки для книги»

Книга– наш друг, а друзів треба захищати від неприємностей. Зараз я вам буду показувати так званий «книжковий одяг», а ви мені скажете, як потрібно застосовувати такі предмети.

Діти, а ви користуєтесь такими предметами?

Ви освоїли всі правила користування книгою,   ви знаєте як книги живуть, і яку важливу роль вони грають в нашому житті, тож тепер ми можемо повернутись додому. Давайте ми візьмемо наш ключ і відкриємо двері в наш клас.( Відео) Що ж , рушаймо додому! Вставайте з-за парт і поїхали

 Підійшла до кінця наша виховна година.

Що вам сподобалось найбільше?

Що нового ви для себе відкрили?

Я вас вітаю! Я твердо можу сказати, що з сьогоднішноього дня ви всі знаєте правила поводження з книгою. Я бажаю вам прочитати ще багато-багато книжок, дізнатися велику кількість нового матеріалу, будьте допитливими, досліджуйте книги, і пам'ятайте: Немає нікого розумнішого за книгу!

 

docx
Додано
7 січня 2020
Переглядів
557
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку