Розробка першого уроку-2014 "Україна - єдина країна"

Про матеріал

Мета: об'єднати учнів, батьків довкола спільної цінності - територіальної цілісності держави, згуртованості суспільства, розв'язання проблем шляхом діалогу, пошуку загальнонаціонального консенсусу; донести до учнів, що наявність у громадян різних поглядів з тих чи інших питань є природним станом громадянського суспільства, але при цьому непорушними є державний суверенітет, незалежність, територіальна цілісність і демократичні засади державного устрою; формувати громадянські якості: патріотизм, людяність, працьовитість; виховувати почуття національної гідності. Розвивати соціально-психологічну готов­ністіь дитини до життя, що включає такі якості: уміння приймати рішення та робити вибір; бути свідомим громадянином своєї держави; відчувати себе громадянином цілого світу; вміти співпрацювати з іншими людьми; завжди працювати якісно; проявляти ініціативу;бути свідомим того, що існують різні цінності.

Обладнання. Карта України, національні символи, Конституція, Декларація, Акт проголошення незалежності, мультимедійні засоби, відеофільми про Україну, презентація «Україна – єдина країна», фотоколаж, фотоапарат, матеріали періодичної преси, на столі - вишитий рушник, гілка калини, колоски, барвінок, чорнобривці, олівці. Папір. Фігурки голубів. Свічка, вишиті рушники, кульки сині і жовті.

Форма проведення: урок-діалог, урок пошуку істини.

Вислови.

Всім серцем любіть Україну свою,

І вічні ми будемо з нею (В. Сосюра). Свою Україну любіть, За неї Господамоліть (Т. Шевченко).

Перегляд файлу

 

http://dg52.mycdn.me/getImage?photoId=566876387461&photoType=0http://ia124.mycdn.me/image?id=574521808324&bid=574521808324&t=3&plc=WEB&tkn=_ZSirP5kC5TbiKY5LaVT6Viy3lYhttp://ia108.mycdn.me/image?id=565384064343&bid=565384064343&t=0&plc=WEB&tkn=0OsmJO6R2NWCsBc636vFWA0TK4chttp://ia108.mycdn.me/image?id=575791277929&bid=575791277929&t=0&plc=WEB&tkn=L_pQA5wFiN4uWr6pp1SFW8Uaa5QДонецк, Луганск, Торез, Северодонецк, Снежное, Горловка, Лисичанск, Свердловск, Марьинка, Мариновка, Мироновка, Изварино, ШахтескАТО, Донецк, ДНР, новости Донецка, армия Украины, петровский район, куйбышевский район, макеевка, марьинка, снежное, горловкаhttp://gic4.mycdn.me/getImage?photoId=561923102084&photoType=1716-08http://gic2.mycdn.me/image?id=577990271048&bid=577990271048&t=17&plc=WEB&tkn=BF56_Kb7tcJAc4PPeedrFWaZAPYhttp://gic0.mycdn.me/getImage?photoId=595477179917&photoType=17Донецк, Луганск, Торез, Северодонецк, Снежное, Горловка, Лисичанск, Свердловск, Марьинка, Мариновка, Мироновка, Изварино, Шахтеск

http://s1.tchkcdn.com/fun/g2/s/1/5/7/0/25570/1500711197.jpegЄдина Українаhttp://kohanivka-s.at.ua/_nw/0/83924028.jpgukr-1-urok2.jpg

 

 

 

 

http://ver-school2.at.ua/novunu/2014/edina_krajina.jpg

 

 

 

 

 

http://ver-school2.at.ua/novunu/2014/edina_krajina.jpghttp://ver-school2.at.ua/novunu/2014/edina_krajina.jpghttp://ver-school2.at.ua/novunu/2014/edina_krajina.jpghttp://ver-school2.at.ua/novunu/2014/edina_krajina.jpghttp://ver-school2.at.ua/novunu/2014/edina_krajina.jpghttp://ver-school2.at.ua/novunu/2014/edina_krajina.jpghttp://ver-school2.at.ua/novunu/2014/edina_krajina.jpghttp://ver-school2.at.ua/novunu/2014/edina_krajina.jpghttp://ver-school2.at.ua/novunu/2014/edina_krajina.jpghttp://ver-school2.at.ua/novunu/2014/edina_krajina.jpghttp://ver-school2.at.ua/novunu/2014/edina_krajina.jpghttp://ver-school2.at.ua/novunu/2014/edina_krajina.jpghttp://ver-school2.at.ua/novunu/2014/edina_krajina.jpghttp://ver-school2.at.ua/novunu/2014/edina_krajina.jpghttp://ver-school2.at.ua/novunu/2014/edina_krajina.jpghttp://ver-school2.at.ua/novunu/2014/edina_krajina.jpghttp://ver-school2.at.ua/novunu/2014/edina_krajina.jpghttp://ver-school2.at.ua/novunu/2014/edina_krajina.jpghttp://ver-school2.at.ua/novunu/2014/edina_krajina.jpghttp://ver-school2.at.ua/novunu/2014/edina_krajina.jpghttp://ver-school2.at.ua/novunu/2014/edina_krajina.jpghttp://s1.tchkcdn.com/fun/g2/s/1/5/7/0/25570/1500711197.jpeghttp://s1.tchkcdn.com/fun/g2/s/1/5/7/0/25570/1500711197.jpeghttp://s1.tchkcdn.com/fun/g2/s/1/5/7/0/25570/1500711197.jpeghttp://s1.tchkcdn.com/fun/g2/s/1/5/7/0/25570/1500711197.jpeghttp://s1.tchkcdn.com/fun/g2/s/1/5/7/0/25570/1500711197.jpeghttp://s1.tchkcdn.com/fun/g2/s/1/5/7/0/25570/1500711197.jpeghttp://s1.tchkcdn.com/fun/g2/s/1/5/7/0/25570/1500711197.jpeghttp://s1.tchkcdn.com/fun/g2/s/1/5/7/0/25570/1500711197.jpeghttp://s1.tchkcdn.com/fun/g2/s/1/5/7/0/25570/1500711197.jpeghttp://s1.tchkcdn.com/fun/g2/s/1/5/7/0/25570/1500711197.jpeghttp://s1.tchkcdn.com/fun/g2/s/1/5/7/0/25570/1500711197.jpeghttp://s1.tchkcdn.com/fun/g2/s/1/5/7/0/25570/1500711197.jpeghttp://s1.tchkcdn.com/fun/g2/s/1/5/7/0/25570/1500711197.jpeghttp://s1.tchkcdn.com/fun/g2/s/1/5/7/0/25570/1500711197.jpeghttp://s1.tchkcdn.com/fun/g2/s/1/5/7/0/25570/1500711197.jpeghttp://s1.tchkcdn.com/fun/g2/s/1/5/7/0/25570/1500711197.jpeghttp://s1.tchkcdn.com/fun/g2/s/1/5/7/0/25570/1500711197.jpeghttp://s1.tchkcdn.com/fun/g2/s/1/5/7/0/25570/1500711197.jpeg

Перегляд файлу

 

 

 Перший урок  - 2014

 «Україна єдина країна»

Мета: об'єднати учнів, батьків довкола спільної цінності - територіальної цілісності держави, згуртованості суспільства, розв'язання проблем шляхом діалогу, пошуку загальнонаціонального консенсусу; донести до учнів, що наявність у громадян різних поглядів з тих чи інших питань є природним станом громадянського суспільства, але при цьому непорушними є державний суверенітет, незалежність, територіальна цілісність і демократичні засади державного устрою; формувати громадянські якості: патріотизм, людяність, працьовитість; виховувати почуття національної гідності.   Розвивати соціально-психологічну готов­ністіь дитини до життя, що включає такі якості: уміння приймати рішення та робити вибір; бути свідомим громадянином своєї держави; відчувати себе громадянином цілого світу; вміти співпрацювати з іншими людьми; завжди працювати якісно; проявляти ініціативу;  бути свідомим того, що існують різні цінності.

Обладнання. Карта України, національні символи, Конституція, Декларація, Акт проголошення незалежності, мультимедійні засоби, відеофільми про Україну, презентація «Україна – єдина країна», фотоколаж, фотоапарат, матеріали періодичної преси, на столі - вишитий рушник, гілка калини, колоски, барвінок, чорнобривці, олівці. Папір. Фігурки голубів. Свічка, вишиті рушники, кульки сині і жовті.

Форма проведення: урок-діалог, урок пошуку істини.

Вислови.

Всім серцем любіть Україну свою,

І вічні ми будемо з нею (В. Сосюра). Свою Україну любіть, За неї Господа          моліть (Т. Шевченко).

Хід уроку

І. Організаційна частина.  

Добрий день, мої любі діти!

Я щаслива зустріти вас.

Хай вам радісно сонечко світить

Й будемо вчитися…

 В добрий і мирний  час!

ІІ. Вступна частина. Вітання присутніх з новим навчальним роком.

Кожен народ, кожна людина має свої святині. Для нас, українців, найбільшою святинею є наша родина. Родина – це не тільки наша сім’я, це наша Батьківщина – Україна.

                 Від Карпатських смерек до Таврійських степів-

                 Україна моя, тут дід-прадід мій жив.

                 крізь Поліські льони, моря Чорного бриз

                 пролягає наш шлях на могутній Донбас.

Сьогодні наш урок – це урок патріотизму, єдності українського народу тема якого «Україна – єдина країна».

     Мати Україно! Берегине долі народної! Це ти в часи лихоліть підносила дух дітей своїх, сповнюючи їх гордістю і повагою. Це твої згорьовані очі йшли за нами всіма великотрудними дорогами, не давали забути, хто ми є, чиї ми діти.

Відео: Пісня «Ми – Українці», Н.Бучинська.

 


Нехай ніхто не половинить,

Твоїх земель не розтина,

Бо ти єдина, Україно,

Бо ти на всіх у нас одна.

 

Одна від Заходу й до Сходу

Володарка земель і вод -

Ніхто не ділить хай народу,

Бо не поділиться народ.

 

І козаки, й стрільці січові

За тебе гинули в полях.

У небесах сузір'я Лева

Нам світить на Чумацький Шлях.

 

Стражденна чаєчко-небого,

Єдині два твої крила.

Виходим, нене, у дорогу,

Аби ти вільною була.

 

Нехай ніхто не половинить

Твоїх земель, не розтина,

Бо ти єдина, Україно,

Бо ти на світі в нас одна.

 

 

 

 

 


 

Подивіться, будь ласка, у вікно: шепоче замріяний вітер слова кохання річці синьоокій, а день стоїть у шелестах золота та яскравих кольорах осінніх квітів. Обнялися голубе небо і пожовкле колосся безкраїх степів. Такою ми бачимо під вересневим сонцем нашу неньку - Україну. Вона горда від того, що зуміла виховати людей, здатних об’єднатися на Майдані, здобути волю, вибороти справедливість. Ми заявили про себе, як про велику націю, гідну зайняти достойне місце у світовій спільноті.

Трагічні події в Україні, починаючи з листопада минулого року, тривожать та не залишають байдужими жодного громадянина країни. Кожному з нас необхідно усвідомити, за що боролися учасники Євромайдану і заради чого пожертвувала своїм життям «Небесна сотня».

Учень:

 

Народе мій, пишаюся тобою:

Моя душа - частинка твого «Я».

Красою правди у святім двобою

Понад Майданом сонця лик сія...

Є нація! Хай знають всі у світі:

Ми є! Народ піднявся із колін!

І переможно сонце правди світить,

Співає гордо наш Державний Гімн.

 

(Звучить Державний Гімн України).

 

ІІІ. Актуалiзація знань учнiв.

- Поясніть як ви розумієте цей вислів «Україна - єдина країна».?

- Чому хтось хоче розділити наші землі, роз’єднати народ?

 Щасливі ми, що народилися на такій чудовій, багатій, мальовничій землі - на нашій славній Україні! Тут жили наші діди і прадіди, тут живуть наші батьки, тут корінь роду українського, що сягає сивої давнини. Материнський образ України встає з полинових степів і глибинної чорноземної скиби, як барва зоріє із зажури поліських озер, що чистими очима довірливо дивляться на світ, виростає недосяжно на повен зріст із карпатських верховин.

 Нема життя без України, бо Україна - це мати, яку не вибирають, бо Україна - це доля, яка випадає раз на віку, бо Україна - це пісня, яка вічна на цій землі. Багатовікова історія українського народу, народу-великомученика, на долі якого було досить лиха... Майже кожне століття, як свідчать джерела, розпочате голодними роками, наслідками епідемій, спустошливими війнами, чужоземними навалами. З XV століття, з часів козаччини, почалася національно-визвольна боротьба за побудову незалежної самостійної держави. Але шлях до незалежності був тяжкий і тернистий. Важко назвати країну, яка б пережила те, що пережила Україна за більш ніж півтисячолітнє поневолення (1240 - 1991 р.)

Дівчинакраїнка.

Я - Україна, я - страдниця-мати,

Яка споконвіку була у ярмі

Турецькім, російськім...

Та всіх не назвати,

Бо зайди є різні, а муки одні.

Не тільки чужинці мене шматували,

Були і свої в нас жорстокі тирани.

Вони видавали укази й закони,

Тому і загинуло всіх нас мільйони.

Немов маля, що в муках народилось,

У долі, радості і різних неладах,

Так я з неволі відродилась

І намагаюся стояти на ногах.

Ще зовсім молода та непокірна,

А на чолі - блакитно-жовтий стяг,

Прошу мені служити вірно,

Нехай Господь благословить мій шлях.

 

Фільм-презентація «Сім чудес України».

 

Майже в усіх народів є улюблені рослини - символи. Правду каже прислів'я:

« Без верби та калини - нема України»

 А зараз я пропоную дівчатам сплести віночок, адже вінок є невідємною частиною українського національного костюма. Нехай він буде оберегом нашого уроку.( у кожної дівчинки по одному виду квітки з паперу,  або живі польові квіти)

1 дівчинкаЯ хочу вплести до віночка деревій. Він є символом нескореності.  Хоч би де проросла ця  рослина, вона завжди цвіте.

2 дівчинка – А я вплету до віночка ромашку. Вона дає людям не тільки здоров’я,  а й доброту і ніжність.

3 дівчинка – Поряд  з ромашкою вплету гроно калини – символ краси та дівочої  вроди.

4 дівчинка – А я вплету до віночка барвінок. Ця дивна квітка не боїться морозу.  Люди шанують барвінок. Вважають його символом життя.

5 дівчинка – Я вплету до віночка любисток. Він символізує відданість.

6 дівчинка – А я вплету чорнобривця. У віночку це символ вроди.

7 дівчинка – Я вплету безсмертник, бо він дарує здоров’я. У віночку – це символ   довголіття.

8 дівчинка – Я вплету до віночка ружу. Це символ віри, надії, любові.

9 дівчинка – А я вплету мак. Він дає дитині сон. А ще мак вплітають у вінок ті, у   кого хтось із рідних загинув на війні.

10 дівчинка – Вплету до віночка волошку. Вона - символ кохання.

 

11 дівчинка -  А я вплету незабудку – символ хорошої пам’яті.

12 дівчинка – Я вплету цвіт вишні – символ материнської любові.

 

Учитель:  ось який гарний вийшов у дівчаток  український віночок-оберіг.  У мене для вас також є сюрприз, я сплела вінок з живих квітів.

Презентація «Україна – наш спільний дім».  (Символи України. Історичний шлях.) Перегляд з коментарями та обговоренням.

Вчитель. Ми, українці, повинні пишатися тим, що наша Україна ніколи не поневолювала інші народи, не вела загарбницькі війни, а лише захищала себе від ласих на чуже добро близьких і далеких сусідів.

Відомий французький вчений Й. Г. Коль у 1841 році писав: «Немає найменшого сумніву, що колись велетенське тіло російської імперії розпадеться, і Україна стане вільною державою. Час цей наближається поволі, але неухильно. Українці є нація з власною мовою, культурою та історичною традицією. Україна роздерта поміж сусідами. Але матеріал для Української держави готовий: коли не нині, то завтра з'явиться будівничий, що збудує з тих матеріалів велику незалежну українську державу».

І довгожданий час настав. 16 липня 1990 року Верховна Рада Української республіки приймає важливий документ - Декларацію про державний суверенітет України. Декларація стала першим кроком до незалежності нашої держави, відчутним рушієм у боротьбі за волю.

 Так, Україна здобула волю і незалежність. Перед усім світом постала держава з давньою славною історією, оригінальною духовною культурою, зі своїми символами, мовою, чесними, працьовитими, миролюбними людьми - українським народом. І сьогодні хочеться сказати словами відомого прикарпатського поета Степана Пушика: «...Є на світі Україна! Не грудка, а земля з народом є!»

А чи могло бути інакше? Ні, інакше бути не могло. Не могла бути марно пролита кров тих, хто боровся за волю і незалежність, тих, хто вірив у перемогу, і тих, хто вірив у воскресіння. Хіба міг не почути Всевишній тих молитв, з якими звертався до нього славний син Тарас Шевченко:

Молю, ридаючи, пошли,

Подай душі убогій силу,

Щоб огненно заговорила,

Щоб слово пламенем взялось,

Щоб людям серце розтопило,

І на Украйні понеслось,

І на Украйні освятилось...

 

     16 липня 1990 року назавжди залишиться в історії українського народу великим і пам'ятним днем. Здається, після того кожний день нашого життя був наповнений демократичними змінами і перетвореннями, про які ми зараз поговоримо, розглядаючи хроніку України.

Учень. 24 серпня 1991 року назавжди залишиться пам'ятним днем. У цей день проголошено Акт про незалежність України. Акт проголошення незалежності завершив тисячолітні прагнення українського народу до волі, до створення своєї суверенної держави.

А 1 грудня цього ж року відбувся Всеукраїнський референдум, на якому Акт проголошення незалежності дістав переконливе підтвердження народу.

- А що треба робити вам, діти, щоб відчути, що ви патріоти, громадяни, що також берете участь у будівництві своєї держави?

Учні відповідають. (Добре вчитися, щоб у майбутньому оволодіти якоюсь спеціальністю і приносити користь своїй країні; любити природу, берегти і примножувати її багатства; берегти історичні і духовні пам'ятки свого народу, не руйнувати, а вивчати історію рідного краю; наполегливо навчати рідну мову, бо це мова народу нашого, державна мова України; знати традиції свого народу тощо).

Природно-ресурсний потенціал України поєднує у собі колосальні запаси корисних копалин і природно-рекреаційних ресурсів. Найважливіші мінерально-сировинні ресурси країни представлені:

    Кам’яне і буре вугілля - запаси 45,5 мільярдів тон;

    Нафта і газ - 307 родовищ;

    Торф - 1,5 тисячі родовищ;

    Залізні руди - 27,5 мільярдів тон;

    Марганець - 2,3 мільярди тон.

Україна багата на такі корисні копалини, як: нікель, ртуть, титан, боксити, кухонна сіль, сірка, каолін, вогнетривкі глини, облицювальне каміння та інші.

Більша частина території України розташована в західній частині Східноєвропейської рівнини. Завдяки теплому клімату, гарному рельєфу і чорноземам, що є третиною світових запасів, в Україні надзвичайно сприятливі умови для сільськогосподарського виробництва.

В Україні нараховується понад 70 тисяч річок та 20 тисяч озер, 9 мільйонів гектарів країни вкрито лісами, що становить 15% від її площі.

Учитель: - Україна - одна з найбільших держав Європи. За офіційною статистикою на 1 січня 2014 року в Україні проживає 45,5 мільйонів осіб. За цим показником Україна займає 29 місце у світі. Оскільки це велика країна, то живуть у ній люди різних національностей. Поряд з українцями на території України проживають представники понад 100 національностей.

 

Обговорення проблеми «Моя маленька Батьківщина».

Обговорення: події на сході України. 

КТС: учні отримують фігурку голуба, пишуть на ній побажання. Звучить пісня «Україна».

Усі стають навколо стола вчтеля, беруться за руки.

Фонограма «Україна єдина», на дошці – слова приспіву, усі разом співають.

Учні кріплять на дошку голубів. (Скотч заздалегідь вже на дошці). Їм допомагають присутні батьки.    Сумісне фото на згадку.

III. Підбиття підсумку уроку.

-Що нового ви сьогодні дізналися?

 -Чи цікаво вам було на цьому уроці?

Ви - майбутнє України. Тож своїми знаннями, працею, здобутками підносьте її культуру. Будьте гідними своїх предків, любіть рідну землю, бережіть волю і незалежність України, поважайте наш народ і нашу мелодійну мову

Учитель. Діти, від розуміння і любові кожного з нас залежатиме, яким буде майбутнє України. А любити її - це значить працювати в ім'я її рідної землі.

Відео «Молитва за Україну». Учні стоять, руки складають долоня до долоні на грудях.

 


свідками великих перетворень, що відбуваються в нашій країні: Україна твердо стала на шлях реформування економіки. Приватизація, розвиток підприємництва, конкуренція - це нові ритми економіки, які народилися в процесі розвитку державності.

Найголовнішим нашим багатством є земля. Вона потребує дбайливого господаря. Земля передається тим, хто на ній живе, хто її обробляє, хто береже її і дбає про неї. Буде у землі господар - буде хліб і до хліба. Справжній господар не отруїть землі, не переоре незібраний урожай, не допустить, щоб його засипало снігом. А такі випадки були в минулому. Кожен з нас уже сьогодні повинен подумати, яку професію обере в майбутньому, які знання потрібні для того, щоб здобути її, і що робитиму «я», щоб принести користь людям, країні, собі. А відроджувати потрібно і саму землю, природу. Погляньте навкруги: забруднені озера, отруєні моря, вирубані ліси, зруйновані пташині гнізда, поріділі від хімікатів ліси. Природа жива. Вона також потребує дбайливого господарського ставлення до себе. Подбаймо про неї! Яким буде завтрашній день нашої держави? Відповідь на це запитання дає день сьогоднішній.

Що більше буде зроблено для розбудови сьогодні, то краще житимемо завтра, і будемо гідними називати себе українцями. Бо, як сказано в Біблії, «...хто шукає, той завжди знаходить, а хто вірить, тому по вірі його і воздається». Хай Бог допомагає нам творити своє майбутнє своїм розумом, своїми руками і серцями.

 

Не розчаровуйсь в Україні.

Не розчаровуйсь в Україні!

Немає єдності у нас,

Вона - свята, а грішні - ми.

То наша головна провина

В її недолі часто винні

За весь неволі довгий час. Ї

ї ж бо дочки і сини.

Не розчаровуйсь в Україні,

Не розчаровуйсь в Україні,

А розумій її печаль.

Ідеї волі певним будь,

Що робиш ти для неї нині –

Бо тільки той є справжнім сином,

У себе спершу запитай.

Хто вміє неньки біль збагнуть.

Не розчаровуйсь в Україні,

Вір, що мине важка пора,

Розквітне пишний цвіт калини

В садах достатку і добра.


 

Я — українець. Був ним, є, і буду!

 Я —українець. Є у мене право

На рідну мову та свою державу,

 На гордий прапор золотисто-синій,

 На щастя жити у такій країні.

 Я —українець. Право знати маю

 Про тих, кого героями вважаю,

Що людство рятували від руїни, —

 Синів і дочок, гідних України.

Я — українець. Хочу право мати

Завжди усе, що думаю, казати,

 На незалежну та міцну державу,

На все, що гарантовано по праву.

 Я — українець. І моє це право

Любити землю горду й величаву,

 Та дух свободи набирати в груди.

 Я — українець. Був ним, є, і буду!​

 

 

 

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

* http://aida.ucoz.ru *

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Країна чудова – степи і Карпати, Зелені сади біля кожної хати. Як символ верба і червона калина. Вкраїну люблю – це моя Батьківщина. Тут чистеє небо і сонце в зеніті, Зерно золотаве і грона налиті. Тут слово правдиве і мова єдина. Тебе я люблю, ти моя, Україна! (Україна. Ольга Тесленкова) * * http://aida.ucoz.ru

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Державна символіка - зовнішня атрибутика країни у формі знаків, символів, кольорів тощо, яка репрезентує національно-державницьку ідею. Основними атрибутами державності є герб, гімн та прапор

Номер слайду 8

Як птах золотий, в переливах, на прапорі грає, горить. Це знак наш, це фабрики й ниви, це символ, що будем ми жить. Це хліб наш, вугілля і цукор, степи плодовиті, моря... Це в праці змозолені руки, що подвигом завжди горять. Це наша любов, наша мужність, – вогняний порив боротьби, Це наша згуртованість дружня, це пісня нової доби... Це юність, це клич покоління, що йдуть крізь життєву грозу, Це слава твоя, Україно, – золотий непокірний Тризуб.

Номер слайду 9

Герб нашої держави – тризуб – має глибокі історичні корені, належить до часів князювання в Києві Володимира Великого (980–1015 рр.). Він символізує ту ж трійцю життєтворчих енергій, що і хрест, – Мудрість, Знання і Любов, які виходять з одного джерела. Ми можемо пишатися нашим Гербом як символом загальнолюдських цінностей, що мають історичні корені.

Номер слайду 10

Прапор - це державний символ, він є в кожної держави; Це для всіх – ознака сили, це для всіх – ознака слави. Синьо-жовтий прапор маєм : синє – небо, жовте – жито;- Прапор свій оберігаєм, він – святиня, знають діти. Прапор свій здіймаєм гордо, ми з ним дужі і єдині, Ми навіки є народом українським в Україні.

Номер слайду 11

2 вересня 1991 року над будинком Верховної Ради України було піднято синьо-жовтий прапор – символ незалежності та суверенітету нашої держави.

Номер слайду 12

А 28 січня 1992 року Верховна Рада України затвердила Державним прапором синьо-жовте полотнище. Синій колір символізує чисте небо, мир; жовтий – достаток і працелюбність. Прапор є офіційною емблемою, символом суверенітету України. Тому 23 серпня 2004 року на вшанування багатовікової історії українського державотворення, державної символіки України Указом Президента України було встановлено відзначати щорічно 23 серпня День Державного прапора України.

Номер слайду 13

Слово „гімн” – грецького походження– урочиста пісня, прийнята як символ державної, національної єдності. Слова національного Гімну „Ще на вмерла Україна” написав відомий український поет, фольклорист, етнограф Павло Чубинський у 1863 р. Музику написав західноукраїнський композитор Михайло Вербицький. 6 березня 2003 року Президент України Л.Кучма підписав Закон України „Про Державний Гімн України”.

Номер слайду 14

Президент України згідно з статтею 102 Конституції України є главою держави, гарантом державного суверенітету, територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина. На основі та на виконання Конституції України і законів України Президент видає укази і розпорядження, які є обов'язковими до виконання на території України. П. О. Порошенко, Президент України

Номер слайду 15

Багато держав є, людей і мов різних Та кожному мила одна лиш єдина Найкраща з усіх, то є рідна країна, Мені ж наймиліша – моя Україна. Україна – одна з найбільших європейських держав. Її площа 604 тис. кв. м. На її території проживає понад 110 національностей. Чисельність населення України становить близько 50 млн. чоловік.

Номер слайду 16

Поняття Батьківщини росте разом з вами, збагачується новим, усе глибшим змістом. Нещодавно для вас обмежувалось рідною хатою, де вперше пізнали любов та опіку мами і тата, ласку бабусі, мудрість дідуся, тепло родини. Проминуло раннє дитинство — і вже стежинка від хати повела вас до школи. Саме тут відкрили для себе, що ви не просто діти своїх батьків, а ще й українці, а Батьківщина наша — Україна, велика і прекрасна.

Номер слайду 17

Читаючи книги про минуле, ви захоплювались героїзмом і звитягою справжніх синів Батьківщини, якими уславлена кожна епоха: і княжа доба, і козацька, віки неволі і часи визвольних змагань. Та чим дорослішаєте ви, тим все більше здатні аналізувати минуле й сучасне. Чи не виникало у вас запитання, — чому доля нашого народу така трагічна?

Номер слайду 18

Прогорнімо сторінки історії — від найдавніших до новітніх часів. Чому не витримала татаро-монгольського іга Руська держава? Вистояла б вона, якби була монолітною, єдиною! Та річ у тому, що вона розпалась на окремі князівства ще до нашестя татаро-монголів. А удільні князі дбали не про єдність і могутність держави Руської, вони воювали між собою за землі, за владу.

Номер слайду 19

Козак Мамай Богдан Хмельницький - гетьман Війська Запорозького

Номер слайду 20

Проглянемо сторінку з історії доби козацької. Якби всі полки пішли за гетьманом Іваном Мазепою, визволив би він Україну від московського поневолення. Проте зрадники допомогли ворогам і перемогли московити. Руїнами, кров'ю й пожежами, палями й шибеницями вибивали дух українства, усе загарбали й навіть назву нашу — Русь — присвоїли собі.

Номер слайду 21

Іван Мазепа - гетьман України Табір запорожців

Номер слайду 22

Для чого ми згадуємо про це сьогодні? Щоб осудити зрадників чи тих, які стояли осторонь, дбаючи про себе в той час, як треба було одностайно стати на захист волі Вітчизни? Ні. Своєю зрадою вони вже зганьблені навіки, і судитиме їх Найвищий Суддя, як і всіх нас, минулих, сучасних і майбутніх. Але історію потрібно знати й не повторювати помилок предків.

Номер слайду 23

24 серпня 2014 року український народ відзначив 23-ю річницю Дня Незалежності України – головне державне свято на честь прийняття Верховною Радою УРСР Акту проголошення незалежності України, підтверджену всенародним референдумом 1 грудня 1991 року, що прийнято вважати датою утворення держави Україна в її сучасному вигляді.

Номер слайду 24

Проголошення Акту незалежності України відкрило нову сторінку в історії України. На всіх етапах становлення український народ демонстрував високий національний дух і прагнення жити вільно і незалежно, у мирі та злагоді з іншими народами. Основними напрямками зовнішньої політики України були:

Номер слайду 25

участь України в діяльності міжнародних організацій: 1992 р. – Україна стає членом Міжнародного валютного фонду, 1995 р. – Членом Ради Європи, 2000 р. – Україна – член Ради Безпеки ООН, 2004 р. – угоди про Єдиний економічний простір (ЄЕП);

Номер слайду 26

ядерне роззброєння: 1994 – приєднання України до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї; 1996 р. – ядерні боєголовки вивезено з території України; співпраця з Європейським Союзом (ЄС); налагодження відносин з державами СНД: 1997 р. - Великий договір між Росією та Україною тощо.

Номер слайду 27

Сьогоднішній день Незалежності України прийшов як результат тисячолітньої боротьби українського народу за право мати свою національну державу, яка повинна стати запорукою успішного культурного і політичного розвитку суспільства. Михайлівський Золотоверхий собор у Києві

Номер слайду 28

Двадцять три роки ми живемо в незалежній Україні й повинні гордитися тим, що маємо свою державу, мову, землю, традиції і символи. Той є справжнім патріотом, хто своїми вчинками, поведінкою, працею, знаннями і вчинками зміцнює її могутність.

Номер слайду 29

Перші кроки незалежності стали випробуванням для всіх, тестуванням на зрілість, терпіння, толерантність, нарешті – на здоровий глузд. За роки незалежності багато чого змінилося в нашій країні. Зроблено багато, але належить зробити ще більше. Нам треба утвердити Україну як високорозвинену, незалежну європейську державу.

Номер слайду 30

Український народ знайде в собі сили і волю, щоб подолати всі труднощі, розумно синтезувати найкращі національні надбання та світовий досвід на шляху розбудови своєї держави. Україна - наша земля, наша держава, і господарями в ній є ми!

Номер слайду 31

Нехай безсмертний героїзм предків скріплює нашу національну волю й наснагу на ниві розбудови й утвердження української держави. Де б ти не був, із ким би ти не зустрічався, що б не робив – пам’ятай, що ти вільний громадянин вільної країни. У єдності переможемо і передамо в руки прийдешніх поколінь горду, вільну і багату Україну!

Номер слайду 32

Сьогодення нам дивиться в очі і зове молодих в майбуття, Де сіяють нам гасла пророчі, де достойне і світле життя. Нам за нього боротись, долати всі загати, йдучи до мети. Щоб тобі, наша рідная мати, більш ніколи не знати біди. Ми тебе заквітчаєм любов’ю, ми добром тобі встелемо шлях І усе, що освячено кров’ю ми восславимо в наших ділах. Щоб пишалась ти нами у світі, щоб за нас тебе сором не пік Ми клянемось тобі, твої діти, що віднині стоять Україні Що віднині цвісти Україні вовік!

Номер слайду 33

Ви – майбутнє України. То ж своїми знаннями, працею, здобутками створимо її культуру, своїми досягненнями прославимо її. Будьмо гідними своїх предків, любімо рідну землю так, як заповідав великий Тарас, бережімо волю і незалежність України, поважаймо свій народ і його мелодійну мову. Шануймо себе і свою гідність, і шановані будемо іншими.

Номер слайду 34

Пам’ятайте: патріотизм – звичайний стан повсякденного життя людини, який виявляється не тільки в надзвичайних ситуаціях. Будьте патріотами, любіть святині своєї держави та пам’ятайте, що державні символи – це святиня, і шанобливе, трепетне ставлення до них є ознакою високої громадянської свідомості, національної гідності і, зрештою, культури людини.

Номер слайду 35

* http://aida.ucoz.ru *

zip
Додано
4 березня 2018
Переглядів
1110
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку