Урок 30
Тема: Розробка плану створення презентацій: визначення мети, сценарію та структури презентації
Навчальна мета: Познайомити учнів з редактором презентацій та основами роботи з ним.
Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з мишею і клавіатурою, самоконтролю, уміння конспектувати.
Виховна мета: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.
Тип уроку: Комбінований урок.
Структура уроку
-
Організаційний момент
-
Етап орієнтації
-
Етап проектування
-
Етап навчальної діяльності
-
Гра
-
Контрольно-оцінювальний етап
-
Домашнє завдання
Хід уроку
І. Організаційний момент
Доброго ранку, діти!
Черговий, хто сьогодні відсутній в класі?
Сьогодні ми з вами розглянемо тему: «Розробка плану створення презентацій: визначення мети, сценарію та структури презентації».
ІІ. Етап орієнтації
Мета сьогоднішнього уроку познайомитися з редактором презентацій та роботою з ним.
ІІІ. Етап проектування
План уроку
-
Повторення
-
Розробка плану створення презентацій: визначення мети, сценарію та структури презентації
-
Робота за ПК
-
Домашнє завдання
-
Етап навчальної діяльності
Повторення
-
Що таке презентація? Де використовуються презентації?
-
З яких об’єктів складається презентація?
-
Що таке мультимедіа?
-
Які ви знаєте можливості програми PowerPoint?
-
Назвіть відомі вам способи запуску PowerPoint.
-
Назвіть основні елементи вікна PowerPoint. Поясніть їх призначення.
-
Як відкрити у PowerPoint вже існуючу презентацію?
-
У яких випадках для збереження презентації використовується команда Зберегти як? Поясніть, як зберегти презентацію за допомогою цієї команди.
-
У яких випадках для збереження презентації використовується команда Зберегти? Поясніть, як зберегти презентацію за допомогою цієї команди.
-
Які типи файлів найчастіше використовуються для збереження презентації? Поясніть їх призначення.
-
Якими способи можна запустити демонстрацію презентації?
-
Яким чином можна вносити зміни у презентацію під час її демонстрації?
-
Які способи управління демонстрацією презентації ви знаєте?
Розробка плану створення презентацій: визначення мети, сценарію та структури презентації
Перед створенням презентації бажано:
-
Визначити тему та призначення презентації
-
Створити схему (сценарій) презентації
-
Спланувати зміст усіх слайдів, їх стиль
План підготовки до створення презентації
-
Визначити тему, мету і спосіб демонстрації презентації.
-
Створити схему презентації.
-
Продумати зміст усіх слайдів і їх оформлення.
План створення презентації
-
Визначити тему презентації.
-
Визначити кількість слайдів у презентації.
-
Підібрати структуру з ряду наявних шаблонів або створити власну структуру презентації.
-
Розробити вміст кожного слайда: тема, текст, графічні зображення, звукове оформлення, ефекти тощо.
-
Створити і оформити слайди.
-
Додати ефекти і гіперпосилання, підібрати фон сторінок тощо.
-
Вставити (за потреби) аудіо- або відеоінформацію.
-
Відкоригувати презентацію і продемонструвати роботи однокласника і учителю.
Фізкультхвилинка
Раз-два.Всі присіли.Потім вгору підлетіли.
Три-чотири.Нахилились, зі струмочка гарно вмились.
П’ять-шість.Всі веселі, крутимось на каруселі.
Сім-вісім.В потяг сіли, ніжками затупотіли.
Дев’ять-десять! Відпочили і за парти дружно сіли.
-
Робота з ПК
-
Ввімкніть комп’ютер
-
Відкрийте програму для створення презентацій
-
Створіть презентацію на тему СНІД
-
Закрийте програму.
-
Вимкніть комп’ютер
-
Гра
Завдання № 1. Василько та Іванко розповідали після рибалки один одному про свій улов. Іванко сказав, що до семи окунів двох недобрав, а Василько — що спіймав три карасі та дві рибки таких, як Іванко. Скільки всього риби спіймали хлопці?
Завдання № 2. Розгадайте інформацію, доповнивши прислів'я:
-
На язиці ___________ а на ділі пусто.
-
До роботи плачучи, а до ____________ скачучи.
-
3 самого початку думай, який буде _____________.
-
Де багато крику, там мало ______________.
-
Щоб інших вчити, треба свій _______________ поточити
Завдання № 3. Уяви, що ти розвідник. Ти перехопив лист, i його треба розшифрувати.
Прочитай і розшифруй текст.
Зима
тоСять ромозні декинь. пеТер piбnomні вокзани i жіли. відчатка і лопхчики ругтом жібатъ ан вокзанку. ниВо вокзають on дульо ан вокзанах. кшьСки мixyc i дapocmi!
-
Контрольно-оцінювальний етап
-
Що таке презентація?
-
Як змінити кольорову гамму презентації?
-
Як вставити малюнок?
-
Як продемонструвати?
-
Як змінити шаблон слайда?
-
Як розробити план презентації?
-
Що таке структура презентації?
Вчитель виставляє оцінки за роботу на уроці
-
Домашнє завдання
-
Вивчити терміни
-
Принести фотографії свого класу на практичну роботу по створенню презентації про свій клас
-
§
-
пит..