Розробка проекту «Участь ЗСУ в миротворчих місіях ООН» ("Захист Вітчизни", 10 клас)

Про матеріал
Розробка проекту «Участь ЗСУ в миротворчих місіях ООН» ("Захист Вітчизни", 10 клас)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Назва проекту: «Участь ЗСУ в миротворчих місіях ООН»Актуальність: дослідження участі ЗСУ в міжнародних місіях ООН в умовах військової агресії Російської Федерації на Сході України. Проблемне питання: чи є необхідністю участь ЗСУ в міжнародних місіях ООН в умовах ведення військових дій з агресором з метою захисту суверенітету власної держави?Цільова група проекту: учні 10-11 класів. Кількісний склад групи: 4-5 учня. Виконав: вчитель курсу “Захист Вітчизни” КЗ “Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №47 Маріупольської міської ради Донецької області”

Номер слайду 2

Мета проекту Формування патріотичного ставлення школярів до України та військових, які її захищають, формують позитивний імідж держави всередині країни та за її межами.

Номер слайду 3

Термінологія дослідження Міжнаро́дні опера́ції з підтри́мання ми́ру і безпе́ки (Миротворчі місії) — міжнародні дії або заходи, спрямовані на виконання миротворчих чи гуманітарних завдань, які здійснюються за рішеннями Ради Безпеки ООН відповідно до Статуту Організації Об'єднаних Націй, ОБСЄ, інших міжнародних організацій, які несуть відповідальність у сфері підтримання міжнародного миру і безпеки, згідно з положеннями глави VIII Статуту ООН, а так само дії і заходи багатонаціональних сил, багатонаціональних військових формувань високої готовності, які проводяться під загальним контролем Ради Безпеки ООН. Організа́ція Об'є́днаних На́цій (ООН) — глобальна міжнародна організація, заснована 24 жовтня 1945 на конференції у Сан-Франциско на підставі Хартії Об'єднаних Націй. Декларованою метою діяльності організації є підтримання і зміцнення миру і міжнародної безпеки та розвиток співробітництва між державами світу. Збройні сили України (ЗСУ) – військове формування, на яке відповідно до Конституції України покладаються завдання з оборони України, захист її суверенітету, територіальної цілісності та недоторканності. Агресор — за міжнародним правом країна або група країн, пов’язаних договором про військову допомогу, що першою застосовує збройну силу проти іншої держави, здійснюючи тим самим агресію. Сувереніте́т - верховенство держави на своїй території і незалежність у міжнародних відносинах.

Номер слайду 4

Завдання проекту. Вивчити стан участі українських військових в миротворчих місіях ООН. Визначити кількісний та якісний склад учасників та військової техніки ЗСУ в миротворчих місіях ООН. Дослідити важливість питання необхідності участі ЗСУ в миротворчих місіях ООН в умовах ведення війни. Вивчити з доступних ЗМІ ставлення військових, до власної ролі, як учасника миротворчої місії ООН. Систематизувати отриману інформацію. За підсумками створити відеофільм “Учасники миротворчих місій – людина, що створює імідж держави чи втікач від внутрішніх проблем?”

Номер слайду 5

Етапи проекту. Вивчення загальнодоступної інформації (сайт МО України, книги в бібліотеках, статті в журналах, мережа “Інтернет”) про участь українських військових в миротворчих місіях ООН (2-3 учня). Дослідження архівів відео новин, газет, журналів з метою виявлення інтерв‘ю військовослужбовців, які безпосередньо приймали участь в миротворчих місіях ООН (2-3 учня). Провести систематизацію отриманої інформації, дати відповідь на проблемне питання проекту (колегіально). За підсумками створити відеофільм / презентацію.

Номер слайду 6

План-графік реалізації проекту{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Тривалість заходу. Захід30.11 – 14.12.2018 Дослідження фото, відео архівів;Вивчення архів газет, журналів.17.12 – 23.12.2018 Колегіальне опрацювання отриманої інформаціїКруглий стіл за підсумками зібраного матеріалу. Визначення матеріалу для створення відеофільму/ презентації 24.12 – 28.12.2018 Створення відеофільму / презентації за підсумками дослідження. Презентація колегіального дослідження на загал

Номер слайду 7

Очікувані результати. Формування в учнів патріотичного світогляду до власної держави та її захисників – військовослужбовців на основі отриманої інформації, що участь в миротворчих місіях ООН не просто престижно, а й необхідно, так як це популяризує Україну в світі, як державу, що стоїть на сторожі миру та добробуту. Розвиток творчих здібностей; формування навиків самостійної, групової роботи; Участь учнями в МАН на основі отриманих результатів дослідження. Можливість використання в подальшій роботі вчителя матеріалів, які змогли знайти, опрацювати та систематизувати учні.

pptx
До підручника
Захист Вітчизни (рівень стандарту, академічний, профільний, для хлопців) 11 клас (Пашко К.О., Герасимів І.М., Щирба Ю.П., Фука М.М.)
Додано
4 лютого 2019
Переглядів
1199
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку