Розробка проведення заходу Батьківські збори

Про матеріал
Тема. Діти – квіти нашого життя. Мета показати батькам роль спілкування з дітьми для гармонійного розвитку особистості
Перегляд файлу

 

 Тема. Діти – квіти нашого життя.

 

Поглянь на світ - це дивовижна казка!

А квіти - це, мабуть, душа землі!

У кожній з них струмить любов і ласка Вони неначе дітоньки малі.

Шановні батьки!

 Щиро дякую за те, що знайшли час прийти на заняття школи виховання почуттів.

 Готуючись до нього , якось запитала ваших діток:

- Діти, що на вашу думку, могло б порадувати ваших мам?

- Квіти - відповіли вони.

 І хоча відповідь була несподіваною, та приємно цікавою.

 Я подумала, що квіти, дійсно, займають особливе місце у нашому житті. У хвилини радості і печалі вони завжди з нами. Нікого, а особливо нас, жінок вони не залишають байдужими до своєї краси. Згадайте, скільки радості приносить довгоочікуваний паросток пророслої насінини. Скільки разів на день ми заглядаємо до нього. Піклуємося про те, щоб не знищив його приморозок, щоб не зламав сильний вітер, не залив дощ, щоб було достатньо світла і тепла.

 Такі хвилювання, в певній мірі, можна порівняти з материнськими, коли вона бере на руки пуп'янок своєї любові - своє маленьке дитятко

 Пригадайте цю щасливу мить у своєму житті. Які почуття переповнювали вас? З якою найкращою квіткою ви могли б порівняти свого сина чи донечку? (Батьки розповідають).

 Ось перед нами ці прекрасні квіти. І нехай вони не зовсім співпадають з тими, на які схожі ваші діти, та все ж вони чарівні.

 Діти - ніжні квіти нашого життя. Спочатку ми дивимось на них з любов'ю, потім з гордістю, а далі з надією.

 Пройшов час, малята підросли, пора до школи. І знову у вас надії, мрії, сподівання, які відобразили ви на 1 -й сторінці Сімейного зошита. Відкрийте його і поділіться з нами. (Батьки зачитують по 1 фразі ).

 Дорогі мами, а тепер давайте подумаємо разом, чи в змозі одна школа здійснити всі ваші мрії ?

( Батьки відповідають ).

 Звичайно, певну суму знань, умінь і навичок діти візьмуть у школі, та найкращі уроки моральності - в сім'ї.

 Щоб визначити погодні умови, в яких зростають наші квіточки, прошу відвідати картинну галерею. У цих незвичайних шедеврах вам потрібно знайти дзеркальне відображення своєї родини.

( Під музичний супровід кожен відшукує малюнок своєї дитини ).

 Судячи з того, що виставка спорожніла, можна говорити про високу майстерність юних художників нашого першого класу.

 За висновками психологів, ці картини несуть у собі глибокий зміст. Давайте разом визначимо клімат, який панує у вашій родині.

 І так, спів ставимо наші малюнки з дослідженнями психологів.

 Нічого випадкового на малюнках не може бути. Діти малюють не предмети з натури, а виражають свої емоції до близьких їм людей.

- Якщо на картині відсутній хтось із членів родини, то це може означати:

а/ наявність негативних почуттів до цієї людини;

б/ відсутність емоційного контакту взагалі.

 - Зверніть увагу, шановні мами, на лінійні розміри персонажів. Якщо бабуся, або дідусь, більші, ніж мама з татом, то стосунки з батьками зараз для дитини на другому плані.

- Придивіться уважніше, хто на аркуші розміщений вище, а хто нижче. Найвище на малюнку розміщений той, хто має, на думку дитини, найбільшу владу в сім "і. Відповідно, хто розміщений нижче - того влада в сім'ї мінімальна.

- Поспостерігайте за відстанями між членами родини. Хто для дитини у психічному плані ближче, вона намалювала поблизу себе. Те саме і з іншими. Ті, хто близькі між собою, дитина зобразила поруч.

 За твердженнями психологів і власними спостереженнями дехто помітив, що в його родині існують певні негаразди. Не думайте, шановні, що вашим дітям байдуже, що відбувається в сім'ї. Щоб попередити деякі недоліки надалі, розглянемо типову ситуацію, яка може трапитися у кожного з нас.

 Прошу моїх помічників зайняти акторські місця.

Ситуація

 Першокласниця Наталка залишилась сама з молодшою сестричкою. Мама обіцяла повернутись до обіду. Настала обідня пора, сестричка почала плакати :

- Хм.. Хм.. Я їсти хочу.

- Моя маленька, не плач. Зараз я підігрію суп і нагодую тебе.

 А тепер іди пограйся іграшками , що лежать на дивані, а я сама пообідаю і приберу. (Пообідавши, почала стирати зі столу на підлогу, мити посуд).

 Тут заходить мама і сердито сварить :

 - А чому рукава не закачала? Подивись, які мокрі вони у тебе.

- А чому стіл добре не витерла? Нічого не вмієш робити до пуття. Не берись не за свою справу! ( Наталя заплакала).

 Чому ж заплакала Наталя? ( Батьки дають відповідь на питання).

 А зараз проведемо нову форму роботи „ Мозковий штурм".

 Ваше завдання дати якомога коротшу відповідь (1-2 слова) на запитання:

 На що сподівалась Наталочка? (На дошці записую відповіді: на похвалу, підтримку, доброту, розуміння, допомогу, подяку, щоб мама обняла, поцілунок).

 А тепер, шановні батьки, виберіть з написаного те, що є найважливішим для вашої дитини в подібній ситуації, напишіть на долоньці, що лежить на парті. Допоможіть мені прикріпити на дошці. Подивимось, що ж нашим дітям потрібне? Зачитую, що батьки написали). До цього ми повернемось пізніше.

 А тепер пригадайте, як ви розмовляєте зі своєю дитиною. Чи часто критикуєте, наполягаєте, сварите, повчаєте?

 Довго думати не будемо. Пропоную подивитись на себе збоку. Допоможуть нам наші ж діти. Якими вони нас бачать?

(Діти демонструють різні стилі спілкування).

- Шановні мами! Гадаю у розіграних ситуаціях ви впізнали себе. Скажіть, будь ласка, яким стилем ви користуєтесь найчастіше?

 Дуже вірю, що виє розрадником для своєї дитини. Цим ми підтримуємо віру в себе.

 Але ми не повинні забувати, що нам необхідно виховати у дітей для повноцінного життя такі риси характеру, як Дисциплінованість, Відповідальність Терпимість, Обов'язковість, Старанність.

 Шановні мами! Перечитайте ще раз написане і виберіть те, що на вашу думку, не дуже врахували у вихованні своєї дитини.

 Запишіть вибране на краплинах води, що будуть напувати наші квіти. (Прикріплюємо на дошці краплинки із записами)..Глянемо, що ж нашій малечі ще не вистачає? (Озвучую написане).

Щоб виховати у дітей ці гарні риси характеру, іноді приходиться використовувати інші стилі спілкування. Всі вони мають право на життя. Але щоб безболісніше вплинути на свою дитину і вона не шукала сумнівних розрадників на вулиці, а ви знаєте, до чого це може призвести, ми повинні добре знати, як відреагує дитина на сказане вами слово. Для цього ми повинні добре знати свою дитину.

Експрес - опитування

 Відкрийте Сімейні зошити ст. 15 і дайте письмову відповідь на запитання.

1. Яке улюблене заняття вашої дитини?

2. З ким вона (він) дружить?

3. Який подарунок від Діда Мороза вона чекає? Співставимо ваші відповіді з дитячими.

 Як бачимо, одні відповіді співпали, інші - ні. Не варто засмучуватись з цього приводу. Попереду у вас ще безліч часу для пізнання одним одного. Старайтесь якомога більше часу проводити зі своєю дитиною. Обговорюйте телепередачі, читайте книги, ходіть на прогулянки. Робіть своїй дитині компліменти.

 Для розрядки проведемо гру „ Чарівний стільчик"

 Прошу когось із гостей, хто сьогодні вперше в нашій школі, зайняти почесне місце. Людина, яка сідає на ось цей стільчик стає виключно позитивною. Давайте зробимо кілька компліментів нашій сміливій гості.

- Скажіть, будь ласка, чи приємно вам було чути такі

слова?

 Дорогі мами! Цю людину ми бачимо вперше, а вже стільки хорошого знайшли в ній. Своїх дітей ви знаєте набагато краще, тому знайдіть тепле слово для ваших синів та доньок, щоб підтримати віру в самих себе.

 На сонячних промінчиках, що лежать перед вами, напишіть щирі слова для своїх діток.

Які ж слова будуть зігрівати наші квіточки? (Озвучуємо записи).

Сподіваюся, що все гарне, що ми намагаємося донести дітям

повернеться до нас бумерангом.

 Кожен з нас знає, що таке невдача, біль, образа, але діти хочуть бачити вас добрими до себе. Давайте запросимо першокласників і подивимось який вираз обличчя вони вибрали для вас. (Діти заходять). Виберіть, який вам до вподоби . А я потім вас покличу , щоб ви нам показали. (Діти йдуть в сусідній клас).

 Наші діти дають зелений колір потягу „ Усмішка"

- Малята, ваші мами для вас сонечко, яке світить звідусіль. Заспіваймо пісеньку про сонечко. (Пісня).

- А щоб щира посмішка не сходила з вашого батьківського обличчя, діти обіцяють :

1. Ми обіцяємо так все робити, Щоб ніколи вас не смутити.

2. Я буду культурним і вчитимусь гарно,

3. Я буду писати завжди старанно.

4. Я буду бабусі своїй у підмозі,

5. Матусю стрічатиму на порозі.

6. Буду я чемним - це точно я знаю,

7. Бо всі ми - родина!

8. Бо всі ми - сім'я!

9. Школа й домівка, і ви всі, і я!

 Дякую за гарний виступ, ви можете бути вільні.

 Близько години ми створювали ось цю композицію. Давайте розглянемо її і зробимо висновок. Щоб наші квіти надій не зів'яли, їм потрібна :

- підтримка дбайливих рук;

- краплинки роси, а не заливний дощ;

- їм потрібне лагідне сонечко, що буде зігрівати;

 А ще їм потрібний дім, в якому сім'я не існує, а живе. Де їх будуть розуміти, куди можна принести бездомну кішку, самому знайти притулок від кривд і невдач. Тут не лаятимуть, якщо загубив гроші, а якщо розбив чашку, скажуть, то на щастя.

 Бажаю бути всім щасливими і нехай квіти надій у вашому домі ніколи не зів'януть.

docx
Додано
4 лютого 2019
Переглядів
533
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку