День перший «Навіщо ми їмо»
Мета: створити у класі дружні стосунки, узагальнити знання учнів про складові компоненти їжі, про корисну їжу та її позитивний вплив на збереження і зміцнення здоров'я дорослих і дітей, про основи культури і традиції харчування; викликати інтерес до традиційного харчування українців та прагнення вживати національні страви як засіб збереження і зміцнення здоров'я.
Ранкова зустріч до тижня «Що я їм»
День перший «Навіщо ми їмо»
Мета: створити у класі дружні стосунки, узагальнити знання учнів про складові компоненти їжі, про корисну їжу та її позитивний вплив на збереження і зміцнення здоров’я дорослих і дітей, про основи культури і традиції харчування; викликати інтерес до традиційного харчування українців та прагнення вживати національні страви як засіб збереження і зміцнення здоров’я.
Ви сьогодні вже проснулись?
Мамі зранку посміхнулись?
Клас наш радо вас вітає!
Настрій кожен гарний має?
Станьмо разом в дружне коло!
Привітай нас, рідна школо!
Добрий день!
Діти, а хто має не дуже веселий настрій може зарядитися від нашої «Долоньки настрою»
Ось ви мені розповіли дуже приємний віршик. А я вам теж підготувала віршик, який вам теж підніме настрій.
Не вгадала
–Ой ти, Петре-вередій,
Чом замурзаний такий?
По твоєму бачу личку:
Ти учора їв порічку,
А сьогодні з’їв яєчню, полуниці і черешню.
–Помилилась, люба Алло!
І що їв я –не вгадала:
Я в суботу їв яєчню,
У неділю їв черешню,
А сьогодні рано-зранку
–Полуниці і сметанку!
(П. Бихов)
-Чому цей віршик викликає усмішку?
-Як довідалася Алла, що їв Петрик?
-А що на сніданок їли ви?
(Відповіді дітей)
Гра «Так чи ні?»
Вчитель ставить питання, а діти разом відповідають «Так» чи «Ні»
Гра «Завжди, іноді, ніколи»
Діти переглядають презентацію (зображенні: цукерка, йогурт, лимон, яблуко, квасоля в банці, рідина для миття посуду, плавлений сирок, хліб, засіб для чищення, шпроти в банці, картопля, капуста, апельсин, булочка, цвітна капуста, ліки, цибуля, банан, груша, морква, горіхи тощо). Учні переглядають предмети та за допомогою жестів показують чи можна вживати ці продукти. (Завжди — великий палець правої руки піднімають угору, іноді — відводять убік, ніколи — опускають униз.)
-Який це місяць?
-Який день місяця за порядком?
-Яких сусідів має це число? З яких чисел складається?
-Який за порядком місяць листопад у осені? А у році?
-Як ще можна записати сьогоднішню дату? Що ви знаєте про листопад?