Розробка ранкової зустрічі

Про матеріал

День перший «Навіщо ми їмо»

Мета: створити у класі дружні стосунки, узагальнити знання учнів про складові компонен­ти їжі, про корисну їжу та її позитивний вплив на збереження і зміцнення здоров'я дорослих і ді­тей, про основи культури і традиції харчування; викликати інтерес до традиційного харчування українців та прагнення вживати національні стра­ви як засіб збереження і зміцнення здоров'я.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч до тижня «Що я їм»

 День перший «Навіщо ми їмо»

Мета: створити у класі дружні стосунки, узагальнити знання учнів про складові компонен­ти їжі, про корисну їжу та її позитивний вплив на збереження і зміцнення здоров’я дорослих і ді­тей, про основи культури і традиції харчування; викликати інтерес до традиційного харчування українців та прагнення вживати національні стра­ви як засіб збереження і зміцнення здоров’я.

  1. Привітання

Ви сьогодні вже проснулись?

Мамі зранку посміхнулись?

Клас наш радо вас вітає!

Настрій кожен гарний має?

Станьмо разом в дружне коло!

Привітай нас, рідна школо!

Добрий день!

Діти, а хто має не дуже веселий настрій може зарядитися від нашої «Долоньки настрою»

 

  1. Обмін інформацією

Ось ви мені розповіли дуже приємний віршик. А я вам теж підготувала віршик, який вам теж підніме настрій.

Не вгадала

–Ой ти, Петре-вередій,

Чом замурзаний такий?

По твоєму бачу личку:

Ти учора їв порічку,

А сьогодні з’їв яєчню, полуниці і черешню.

–Помилилась, люба Алло!

І що їв я –не вгадала:

Я в суботу їв яєчню,

У неділю їв черешню,

А сьогодні рано-зранку

–Полуниці і сметанку!

(П. Бихов)

-Чому цей віршик викликає усмішку?

-Як довідалася Алла, що їв Петрик?

-А що на сніданок їли ви?

(Відповіді дітей)

Гра «Так чи ні?»

Вчитель ставить питання, а діти разом відповідають «Так» чи «Ні»

  • Корисно об’їдатися цукерками та тістечками. Так чи ні?
  • Ви повинні їсти 16 разів на день. Так чи ні?
  • Ви повинні вживати корисну та свіжу їжу, яка зберігає ваше здоров’я. Так чи ні?
  • Ви повинні їсти різноманітні продукти — м’ясо, рибу, молоко. Так чи ні?
  • Вам корисно їсти тільки макарони. Так чи ні?
  • Ви повинні їсти більше овочів та фруктів, тому що в них багато вітамінів. Так чи ні?
  • Корисно їсти смажену масну їжу. Так чи ні?

Гра «Завжди, іноді, ніколи»

Діти переглядають презентацію (зображенні:  цукерка, йогурт, ли­мон, яблуко, квасоля в банці, рідина для миття посуду, плавлений сирок, хліб, засіб для чищення, шпроти в бан­ці, картопля, капуста, апельсин, булочка, цвітна капуста, ліки, цибуля, банан, груша, морква, горіхи тощо). Учні переглядають предмети та за допомогою жестів показують чи  можна вживати ці продукти. (Завжди — великий палець правої руки піднімають угору, іноді — відводять убік, ніколи — опускають униз.)

  1. Новини дня

-Який це місяць?

-Який день місяця за порядком?

-Яких сусідів має це число? З яких чисел складається?

-Який за порядком місяць листопад у осені? А у році?

-Як ще можна записати сьогоднішню дату? Що ви знаєте про листопад?

 

docx
Додано
4 листопада 2018
Переглядів
624
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку