Розробка ранкової зустрічі"Допоможемо врятувати ліс"

Про матеріал
Вітання у колі друзів.Вправа-розминка"Австралійський дощ".Гра"Можна-не можна".Гра"Куниці міняють гнізда".Щоденні новини."Крісло автора"
Перегляд файлу

 

 

Розробка ранкової зустрічі                                                   

    «Допоможемо

          врятувати ліс»     

          

 

 

                                                                                                                                                            

 

 

 

                                                                                                                   

 

                                                                    Комунальний заклад

                                                                    «ЗОШ I-II ступенів с.Прошова»

                                                                    Великогаївської сільської ради

                                                                     Дарморіс Марія Михайлівна

 

 

 

Розробка ранкової зустрічі                                                                                           Мета.  Розвивати навички  спілкування, соціальні  навички; дати дітям відчуття приналежності; вчити піклуватися один про одного; розвивати довіру поміж дітьми, уміння говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім’я;створювати позитивний настрій в групі.

Форма організації. Ранкова зустріч – це запланована,структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденній діяльності класу, проводиться з усіма учнями .

                            Хід ранкової зустрічі

Запрошення на ранкову зустріч

Діти і вчитель встають у коло.

1.Вітання  у колі друзів

Діти разом промовляють вірш – вітання, виконують відповідні рухи.

Доброго ранку, ліси і поля,

Доброго ранку, Вкраїно моя!

Доброго ранку , школо моя,

Доброго ранку, земле моя!

Доброго ранку, діти чемненькі,

Доброго ранку! Всім миру й тепла!

Вправа-розминка "Австралійський дощ"

Зараз по колу ланцюжком ви будете передавати мої рухи. Коли вони повернуться до мене, я передам наступні.

– В Австралії піднявся вітер (тремо  долоні).

– Починає накрапати дощ (клацання пальцями).

– Дощ посилюється (почергове плескання долонями по плечах).

– Починається справжня злива (плескання по стегнах).

– А ось і град та справжня буря (тупіт ногами).

– Але що це? Буря стихає (плескання по стегнах).

– Дощ стихає (плескання долонями по плечах).

– Лише рідкі краплі падають на землю (клацання пальцями)

– Тихий шелест вітру (потирання долонь).

– Ура! Сонце! (руки догори)                                                                                                             Я дуже  рада бачити всіх вас у такому хорошому настрої.

Обговорення правил ранкової зустрічі.

Нашим привітанням ми створили спокійний, гарний настрій, адже якусь важливу справу краще починати з гарним настроєм. А тепер згадаємо правила наших ранкових зустрічей:

  • уважно слухати один одного;
  • піднімати руку, якщо хочеш щось сказати;
  • говорити голосно і чітко.

2.Обмін інформацією

Тема: Допоможемо врятувати ліс.

Діти, сьогодні вранці, коли я прийшла в клас, то знайшла лист від Лісовичка. Давайте я вам його прочитаю.

«Вітаю вас мої маленькі друзі! Я дуже люблю коли ви приходите до мене у гості, але на жаль, в моєму лісі сталася біда: хтось потоптав гриби, поламав гілки дерев, налякав птахів і лісових звірят. І цим дуже нашкодив природі –рослини, тварини і птахи можуть зникнути назавжди. І все це тому, що деякі діти, а може дорослі не знають правила поведінки в лісі і тому я хочу дізнатись, а ви знаєте як треба поводитись у лісі?»

Діти, давайте згадаємо правила поведінки в лісі, а допоможуть нам в цьому  малюнки.                                                                    Результат пошуку зображень за запитом "картинки чого не можна робити в лісі"                   

Результат пошуку зображень за запитом "картинки чого не можна робити в лісі"

Пов’язане зображення

 

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

 

Пов’язане зображення

Результат пошуку зображень за запитом "картинки чого не можна робити в лісі"

Результат пошуку зображень за запитом "картинки чого не можна робити в лісі"

 

Результат пошуку зображень за запитом "картинки чого не можна робити в лісі"

Пов’язане зображення

 

А щоб Лісовичок дізнався що ми знаємо як треба поводитись, ми запишемо звуковий лист на диктофон і після уроку відправимо його.

  • Не можна ламати гілочки на деревах.
  • Не топтати гриби.
  • Не руйнувати пташині гнізда.
  • Не розпалювати вогнища.
  • Не руйнувати мурашники.
  • Не зривати квіти.
  • Не розкидати сміття.
  • Не галасувати.

Молодці діти.                                                                    

3.Групове заняття

Діти, а Лісовичок ще хоче пограти з вами в гру «Можна – не можна».

Я буду називати правило, а ви, якщо це можна робити в лісі, плескаєте в долоньки, якщо не можна – тупаєте  ніжками.

  • Милуватися красою природи.
  • Ламати гілки дерев.
  • Підгодовувати птахів.
  • Розпалювати вогонь.
  • Берегти рослини.
  • Рвати  багато квітів.
  • Руйнувати пташині гнізда.
  • Прибирати місця відпочинку від сміття.
  • Голосно кричати в лісі.
  • Милуватися метеликами,бджілками.
  • Зривати горобину.
  • Збивати ногами грибочки.
  • Допомагати звірятам,комашкам,пташкам.
  • Гратися сірниками.
  • Ловити і забирати малят додому.
  • Руйнувати мурашники.

Гра «Куниці міняють гнізда».

По одній стороні діти стають парами,тримаючись за руки,роблять гнізда.По іншій стороні  стоять куниці.які сідають у гнізда .                                                                                         На слова ведучого: «Куниці міняють гнізда!»діти бігають у різні сторони і ведучий.                                                                                                                                                                      На слова «Куниці у гнізда!»всі біжать до «гнізд»,а одна дитина,яка залишилася,стає ведучою.                                                                                                                                   Тоді  все навпаки, «гнізда» міняють куниць.                                                                                 Потім  на слова «Буря» всі бігають, а «Буря втихла» одні роблять гнізда,а інші – куниці.Один учасник залишається ведучим.

 А тепер подумайте і скажіть, що можна зробити для того, щоб пташки і тварини повернулися до лісу. (прибирати сміття, підгодовувати птахів…)

Як чудово, що ви знаєте правила поведінки в лісі.

4.Щоденні новини.

А зараз прийшов час щоденних новин.

  • Який сьогодні день?(вівторок)
  • А  вчора?(понеділок)Завтра?(середа)
  • Яке сьогодні число?(20)
  • Назвіть сусідів числа 20?(19 і 21)
  • Число 20 парне чи непарне?(парне)
  • Який місяць?(листопад)
  • Що ви знаєте про цей місяць?(останній місяць осені)
  • А який попередній місяць,а наступний?(жовтень,грудень).
  • Погода(ясно,хмарно чи похмуро,тепло чи холодно,вітряно,опади).

 «Крісло автора»

20 листопада – Богдана,Валерія,Євгена,Йосипа, Івана,Кирила,Павла,Іларіона,Федіра.

20 листопада відзначається Всесвітній день дитини.

Дорогі діти!Дитинство – це чудова пора сподівань на здійснення мрій.Ви – майбутнє нашої держави.Ми віримо,що ви знайдете своє покликання у житті,свій єдиний шлях.                                 

 

 

 

docx
Додано
23 жовтня 2022
Переглядів
532
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку