Розробка ранкової зустрічі
«Допоможемо
врятувати ліс»
Комунальний заклад
«ЗОШ I-II ступенів с.Прошова»
Великогаївської сільської ради
Дарморіс Марія Михайлівна
Розробка ранкової зустрічі Мета. Розвивати навички спілкування, соціальні навички; дати дітям відчуття приналежності; вчити піклуватися один про одного; розвивати довіру поміж дітьми, уміння говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім’я;створювати позитивний настрій в групі.
Форма організації. Ранкова зустріч – це запланована,структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденній діяльності класу, проводиться з усіма учнями .
Хід ранкової зустрічі
Запрошення на ранкову зустріч
Діти і вчитель встають у коло.
1.Вітання у колі друзів
Діти разом промовляють вірш – вітання, виконують відповідні рухи.
Доброго ранку, ліси і поля,
Доброго ранку, Вкраїно моя!
Доброго ранку , школо моя,
Доброго ранку, земле моя!
Доброго ранку, діти чемненькі,
Доброго ранку! Всім миру й тепла!
Вправа-розминка "Австралійський дощ"
Зараз по колу ланцюжком ви будете передавати мої рухи. Коли вони повернуться до мене, я передам наступні.
– В Австралії піднявся вітер (тремо долоні).
– Починає накрапати дощ (клацання пальцями).
– Дощ посилюється (почергове плескання долонями по плечах).
– Починається справжня злива (плескання по стегнах).
– А ось і град та справжня буря (тупіт ногами).
– Але що це? Буря стихає (плескання по стегнах).
– Дощ стихає (плескання долонями по плечах).
– Лише рідкі краплі падають на землю (клацання пальцями)
– Тихий шелест вітру (потирання долонь).
– Ура! Сонце! (руки догори) Я дуже рада бачити всіх вас у такому хорошому настрої.
Обговорення правил ранкової зустрічі.
Нашим привітанням ми створили спокійний, гарний настрій, адже якусь важливу справу краще починати з гарним настроєм. А тепер згадаємо правила наших ранкових зустрічей:
2.Обмін інформацією
Тема: Допоможемо врятувати ліс.
Діти, сьогодні вранці, коли я прийшла в клас, то знайшла лист від Лісовичка. Давайте я вам його прочитаю.
«Вітаю вас мої маленькі друзі! Я дуже люблю коли ви приходите до мене у гості, але на жаль, в моєму лісі сталася біда: хтось потоптав гриби, поламав гілки дерев, налякав птахів і лісових звірят. І цим дуже нашкодив природі –рослини, тварини і птахи можуть зникнути назавжди. І все це тому, що деякі діти, а може дорослі не знають правила поведінки в лісі і тому я хочу дізнатись, а ви знаєте як треба поводитись у лісі?»
Діти, давайте згадаємо правила поведінки в лісі, а допоможуть нам в цьому малюнки.
А щоб Лісовичок дізнався що ми знаємо як треба поводитись, ми запишемо звуковий лист на диктофон і після уроку відправимо його.
Молодці діти.
3.Групове заняття
Діти, а Лісовичок ще хоче пограти з вами в гру «Можна – не можна».
Я буду називати правило, а ви, якщо це можна робити в лісі, плескаєте в долоньки, якщо не можна – тупаєте ніжками.
Гра «Куниці міняють гнізда».
По одній стороні діти стають парами,тримаючись за руки,роблять гнізда.По іншій стороні стоять куниці.які сідають у гнізда . На слова ведучого: «Куниці міняють гнізда!»діти бігають у різні сторони і ведучий. На слова «Куниці у гнізда!»всі біжать до «гнізд»,а одна дитина,яка залишилася,стає ведучою. Тоді все навпаки, «гнізда» міняють куниць. Потім на слова «Буря» всі бігають, а «Буря втихла» одні роблять гнізда,а інші – куниці.Один учасник залишається ведучим.
А тепер подумайте і скажіть, що можна зробити для того, щоб пташки і тварини повернулися до лісу. (прибирати сміття, підгодовувати птахів…)
Як чудово, що ви знаєте правила поведінки в лісі.
4.Щоденні новини.
А зараз прийшов час щоденних новин.
«Крісло автора»
20 листопада – Богдана,Валерія,Євгена,Йосипа, Івана,Кирила,Павла,Іларіона,Федіра.
20 листопада відзначається Всесвітній день дитини.
Дорогі діти!Дитинство – це чудова пора сподівань на здійснення мрій.Ви – майбутнє нашої держави.Ми віримо,що ви знайдете своє покликання у житті,свій єдиний шлях.