Розробка ранкової зустрічі "Здоровим бути модно"

Про матеріал
Створити умови для закріплення знань учнів з питань здорового способу життя; розширити поняття про те, що від здоров'я дітей залежить здоров'я нації, а значить благополуччя і добробут всієї України, її майбутнє. Розвивати бажання вести активний спосіб життя, дбати про свій фізичний і духовний стан. Виховувати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров'я, прищеплювати інтерес до занять фізкультурою і спортом. Дати дітям корисні поради щодо збереження і зміцнення здоров'я.
Перегляд файлу

 

 

Мета. Створити умови для закріплення знань учнів з питань здорового способу життя; розширити      

           поняття про те, що від здоров'я дітей залежить здоров'я нації, а значить благополуччя і   

           добробут всієї України, її майбутнє. 

           Розвивати бажання вести активний спосіб життя, дбати про свій фізичний і духовний стан.    

           Виховувати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров'я, прищеплювати інтерес до  

           занять фізкультурою і спортом. Дати дітям корисні поради щодо збереження і зміцнення

           здоров'я.

Обладнання : презентація , костюми , музичний супровід , вислови про здоров’я , на сцені виставка

           овочів та фруктів .

 

І Вітання

1) Визначення настрою учнів (прикріплюють фото  до відповідного сонечка)

 

2) Вірш – привітання з учнями:

Добрий ранок, рідний край!

Вже четвер ти зустрічай!

Хто в роботі, хто в навчанні,

Хто, вмостившись на дивані.

Щоб сьогодні все вдалося,

І задумане – збулося.

Позитиву на весь день,

Щирих усмішок, пісень.

3) Привітання по колу( учні передають повітряну кульку та висловлюють один одному побажання).

 

ІІ Новини дня

Рік: 2018

Пора року: осінь

Місяць: листопад

Число: 22

День: четвер

Погода: мінлива хмарність

Тема тижня: мода (Складемо із складів тему тижня. Візьмемо перший склад від слова МОРЕ, а другий від слова ВОДА)

Тема дня: здоровим бути модно

 

 

ІІІ Обмін інформацією

1)    Читання вірша

- Прослухайте вірш. Під час прослуховування покажіть мімікою та рухами  дії, які відбуваються у вірші.

Здоровим бути модно

Ви  послухайте, малята,

Що вам хочу розказати!

Щоб здоровими вам бути

Та хвороби всі забути,

Треба кожному зрання,

На зарядку йти щодня!

Потім швидко – не баритись,

Слід водичкою облитись!

За зубами доглядати,

Дірочки в них пломбувати!

Повноцінно харчуватись,

Вітамінів набиратись!

І смакуйте тільки все,

Що здоров′я вам несе!

Їжте м′ясо, рибу, яйця.

Пийте свіже молоко

Борщ та кашу споживайте -

Проживете років 100!

Фрукти, овочі вживайте,

Мало не щодня-

Й буде враз за вас радіти

Вся ваша рідня!

А про чіпси й сухарі,

Ви, забудьте взагалі!

І солодка ”Кока-кола”

Не потрібна вам ніколи,

Правила ці – пам′ятайте,

І серйозно їх сприймайте!

Бо здоровим бути – модно,

Так диктує нам життя!

Ти, майбутнє України!

Пам′ятай про це, дитя!

 

 

 

 

IV Групове заняття

  1. Робота з малюнками (скласти пазл). Зробити висновок.

 

 

Що роблять діти на малюнках, щоб покращити своє здоров’я?

(займаються спортом), (гуляють на свіжому повітрі), (приймають водні процедури)

 

 

 

ВИСНОВОК:

  • У народі кажуть «Здоров’я — усьому голова!». А воно на 50 %(п’ятдесят відсотків) залежить від способу життя. Саме від нас залежить поширення формули: «Здоровим бути модно, стильно і красиво».
  • Будемо працювати, про здоров’я дбати та піклуватись?

 

 

2)Руханка (виконуютьу колі)

 

Станем дружно всі у коло

Тихо ходимо навколо,

Вгору тягнемось усі,

Мов трава в дрібній росі.

Потім легко всі присіли,

Наче ноги заболіли.

Потім встали – руки в боки

І зробили два підскоки.

Каблучками цок-цок-цок-

І продовжимо урок.

 

 

 

3) «Крісло автора»

У нас сьогодні незвичайний гість. Ми запрошуємо його в чарівне крісло автора. Хто цей казковий герой? Що він нам порадить?

 

Лікар Айболить

Де в дитини що болить

Скаже лікар Айболить.

Щоб людина не хворіла

Треба лікувати вміло.

Від хвороб ви не ховайтесь,

В поліклініку звертайтесь!

Хто знає значення слова Поліклініка? (поліс – місто, клініка – лікувальний заклад)

- Лікуватись самостійно небезпечно, потрібно звертатись по допомогу до лікаря.

4) Гра «Добавлянка»

- Перевіримо як ви запам’ятали поради

Вчитель:

-Щоб здоров’я добре мати, слід про нього змалку..(дбати)

-Кожний ранок обливатись і зарядкою…( займатись)

- У дворі щодня гуляти, повноцінно їсти й..( спати)

- Добре мити всі продукти, досхочу вживати…( фрукти)

-За зубами доглядати, Їх старанно…(лікувати)

- Будете все це робити, перестанете..( хворіти)

5) Проведемо  гру-руханку  «Шкідливо і корисно».

 Слухайте, що я казатиму, і якщо це корисно, то плесніть у долоні, якщо ні – тупцюйте ногами.

1.Щодня вранці робити зарядку.  ( так )

2.Лягати спати пізно ввечері.      ( ні )

3.Завжди чистити зуби.   ( так )

4.Бути охайним і акуратним.   (так )

5.Відпочивати на свіжому повітрі.  ( так )

6.Переглядати усі телепередачі на всіх каналах.   (ні )

7.Мити овочі й фрукти перед вживанням.   (так )

8.Плакати та знервуватись ( ні)

 

10.Погано спати та їсти

11.Займатись спортом

12.Берегти здоров’я власне, поки є на це ще час,

Бо життя таке прекрасне і воно одне у нас!    ( так )

 

6)Пропоную проголосувати за здоровий спосіб життя. Хто згоден – прикріплює свою паперову долоньку до плакату.

 

VI Тема для щоденника вражень

Пригадайте, що вам найбільше сьогодні сподобалось,

зберіть всі гарні емоції і почуття й пригорніть до себе.

 А тепер поділіться з друзями цим позитивом.

 Нехай гарний  настрій супроводжує вас весь день.

 

Здоров’я бережіть, доки малі,

І мудрими ідіть по цій землі.

           Хай кожен з вас в житті запам’ятає,

       Що без здоров’я щастя не буває.

Свої емоції та почуття відобразіть у щоденнику вражень.

doc
Додано
21 жовтня
Переглядів
70
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку