Розробка сценарію до дня учителя: "Ваша праця нетлінна..."

Про матеріал

Один раз у рік, у найпрекраснішу пору, коли шелестить падолистом осінь, коли у лузі снує мереживо бабиного літа, а над землею пломеніють різнобарвні квіти, приходить Ваше свято – День Учителя!

Перегляд файлу

Розробка сценарію до Дня Учителя:

«Ваша праця нетлінна…»

Фанфари…

 ВЕДУЧИЙ 1. Один раз у рік, у найпрекраснішу пору, коли шелестить падолистом осінь, коли у лузі снує мереживо бабиного літа, а над землею пломеніють різнобарвні квіти, приходить Ваше свято – День Учителя!

Ведучий 2 . Вам, людям нелегкої, але необхідної на Землі професії, ми складаємо сьогодні величальні слова подяки.

Ведучий 3. Із безлічі професій на Землі,

  Які вже є, яких ще будуть вчити, -

  Є головна, як віщий, сущий хліб,

 І назва цій професії – Учитель.

Для Вас шановні вчителі пісня у виконанні учнів 2 +8+10 класу. (Вчителю)

Ведучий 2. Всім увага на проектор, зараз продемонструємо, як починається день у школі.

(окремий сценарій) Кулибаба.

ВЕДУЧИЙ 1. Дорогі наші вчителі! Сьогодні ми хотіли б, щоб Ви на цей короткий час забули про свої повсякденні турботи і разом з нами провели приємні хвилини відпочинку. Наш концерт присвячується Вам!

 Ведучий 2 . Тож зустрічайте, пісню – подарунок від ____________.

Пісня (Вчителі – журавлі)

 Ведучий 3. А зараз перенесемося, на урок іноземної мови, і погляньмо, як перекладають бразильські фільми на український мотив.

ВЕДУЧИЙ 1. А цим часом, мініатюра, на уроці алгебри: ____________________.

Ведучий 3. З введенням безвізового режиму, багато шкіл спустошуються, батьки їдуть на заробітки, а що ж робити їхнім дітям. Десь далеко, далеко від нашої школи.  Вашій увазі, сценка – на уроці.

(Сценка безвізовий режим).

ВЕДУЧИЙ 1. Так…Нелегко, доводиться працювати в школі. Але є справжні герої, що заслуговують шани, поваги та довіри! І вашій увазі пісня у виконанні учениць 9 класу_________________________________.

Ведучий 2 :

Учителем не кожен може бути,
Не кожне серце вміє говорить...
Учитель лише той, хто вміє чути,
Окрилити, навчити і любить.

 Ведучий 3:
Тендітну душу ласкою зігріти
І добротою ниву засівать,
Безмежно, щиро цілий світ любити
І дітям усього себе віддать. 

Ведучий 2 . Для Вас співає ______________________________________.

ВЕДУЧИЙ 1. Учениці 10 класу, радо вітають вчителів зі святом і дарують чарівний танець.
Ведучий 2: Повернімося до учбового процесу, й погляньмо, що буває на уроці інформатики, коли учень забув  роботу вдома, а вдома тільки мама.

(Сценка: «Синок і мама за компом)

Ведучий 3. Учні  нашої коли  стверджують, що  у школі працюють найкращі вчителі. Ви всі гарні, вітальні, люб'язні, доброзичливі, веселі.  З Вас завжди можна брати приклад, бо ви все робите класно. Дуже часто Ви навіть забуваєте про  сім’ю,  своїх власних дітей, бо віддаєтеся повністю нам.

ВЕДУЧИЙ 1. Музичне вітання від ____________________________.

(Ваенга – желаю ремикс)

ВЕДУЧИЙ 1. От  яка важка і відповідальна праця вчителя. Для всіх присутніх блок номерів від учнів 7-го класу.

Ведучий 2 : Інколи вчитель не задумується, що роблять учні, коли вчитель по нагальним питанням покидає клас під час уроку.

Ведучий 3: Учні 8-го класу, не соромлячись продемонструють, що потрібно робити у таких випадках.

ВЕДУЧИЙ 1. Шановні вчителі радо Вітаємо Вас з вашим професійним святом. :   Із року в рік учитель продовжує себе в своїх учнях. Його думки, почуття щиро віддані дітям. Він працює на майбутнє. Образ улюбленого вчителя, доброго і вимогливого учні  пам’ятають  все життя.

Ведучий 3. Що б хотілося Вам порадити?!

Ведучий 2.

 Хай працюється вам плідно,

 Вашу працю цінять гідно

Не старійте, будьте жваві,

І спортивні, й  моложаві.

 

Ведучий 3.

Стильні будьте, супермодні,

 Процедури прийміть водні.

 Біг, зарядка – все у нормі,

 Держіть тіло своє в формі.

 

 

ВЕДУЧИЙ 1.

Та продайте ті корови,

  Свині, кури, сіно, дрова –

 Хай вам серце не терзають,

 Гарно жить не заважають.

Ведучий 3.

Для Вас фінальна пісня, яка завершує наший концерт.

 

 

 

Сценка: Безвізовий режим у школі

Вчитель. Так. Сіли всі швидко. Перекличка. Степаненко?

Учень. Є Степаненко.

Вчитель. Слободянюк?

Учень. Ух.. Слободянюка нема, поїхав на заробітки.

Вчитель. Знову пів класу нема. Що мені з тобою робити.

Медик. Степаненко є? Після другого уроку, до мене на манту!

Учень. Опять я на манту! Я вчора був на манту,  позавчора був, місяць на це манту ходжу. Я руку  забув коли мив уже.

Медик. І що тепер робить. Мені на школу 500 доз дали.  Так що після 2 уроку я тебе бачу у мене на манту. Слободянюк?

Учень. Нема поїхав на заробітки.

Медик. Все. Після 3 уроку за Слободянюка.

Учень. Та що ж таке.

Вчитель. Так. Продовжуємо урок. До дошки піде? До дошки піде?

(Виходить медик, оглядає голову)

Вчитель. Що ви робите?

Медик. Дивлюся де я йому манту ще не робив.

Вчитель. Взагалі у нас словниковий диктант.

Медик. А у нас реформа охорони здоров/я.

Учень. Який диктант?

Вч. Словниковий. Закрив рот відкрив зошит. Пиши слова: лісапєт, півторачка, носки, кохфе, калідор…

Уч. КалІдор чи калЄдор?

Вч. Калідор, провірочне слово – калічка. 60, 50 і гарабєц. Написав?
Уч. Написав.

Вч. Тепер склади з цих слів речення.

(Складає речення)

Вч. Молодець. Перевертай зошит англійська мова. Пиши хау мач ізо кльок.

Уч. Як пишеться о кльок?

Вч. Мький знак о.

Так все. Я пішла, бо директор викликає!

А ти Слободанюк, сидиш в класі ще 8 років, мені до пенсії якраз залишилося. І щоб завтра з батьками до школи на манту.

 

Сценка: Мама за компом!

Мама. О… синочка телефонує ?! Що це йому потрібно? Алло…

Син. Мамочка привіт! Мені терміново потрібна твоя допомога.

Мама. Да…да. Що потрібно?

Син. Мені треба файл з комп'ютера по почті відправить.

(Пауза)

Мама.  Може краще я тобі комп'ютергазелькою чи автобусом передам?

Син. Ні. Це довго. В мене там практична по інформатиці  в комп'ютері…

Мама. Де…(зривається зв'язок). Може саме владнається.

(Звонить телефон) – Щоб ти мені був здоровий.

Син. Мама, не кидай слухавку. Я буду тобі допомагати.

Мама. А, будеш помогати, значить валерьянка знадобиться.

Син. Для початку, мама, потрібно ввімкнути комп'ютер.

Мама. А ну тут і валідол під рукою.

Син. Ма… там нічого важкого нема. Я і сам би все зробив, але в мене не відкритий удальоний доступ, йому ні ІР конектікс через проксі сервер.

Мама. Синочка, а з ким ти тільки що розмовляв?

Син. З тобою. Ма. Не відволікайся.

Син. Давай відкриємо комп'ютер.

Мама. Легко сказать відкрить. Як його відкривати?

Син.  Там треба кришечку потягнути.

Мама. Сина, коли ти, тягнеш кришечку вона тріщить?

Син. Ні вона не повинна тріщати, з іншої сторони потягни.

Мама. О… все відкрила.

Син. Тепер його потрібно ввімкнути. Там спеціальна кнопочка є.

Мама. Сину, тут кнопок до біса.

Син.  Мама, твоя кнопочка без написів. Нажала?

Мама. Не вмикається Серьожа!?

Син. Це пробіл мама. Твоя кнопка зліва вгорі.

Мама. Зліва вгорі. А включилося.

Син. Так. Тепер дивися, на робочому столі лежить папка, в ній файл…

Мама. Серьожка, тільки він пустий?

Син. Як пустий? Там вже всі практичні роботи по інформатиці!!!

Мама. Я не знаю, я взяла папку на столі, а там файл пустий.

Син. А… на столі. Подивися в комп'ютер, бачиш там такі жовтенькі папки? Які папки ти бачиш?

Мама. Я бачу папку ХХХ і робота.

Син. Тобі треба робота!

Мама. Це мені треба робота? Я вже на пенсії. Дай мені пожить спокійно.

Син. Мама. Папка робота.  Відкрий її.

Мама. Як її відкрить?

Син. Бачиш на столі миш!

Мама. Синок ти що знов почав борщ варенням заїдати.

Син. Мама. Така штучка зі шнурком. Посмикай.

Мама. Синок, нічого не дьоргаєтьсякроми мене.

Син. Напевно комп'ютер не бачить мишу.

Мама. Ти скотина за 10 тисяч мишу не бачиш.

Син. Мамо, беріть мишу і тягніть у правий верхній вугол.

Мама. Серьожа, я дотягнула.

Син. Дотягнула. Стрілочка двигалась?

Мама. Ні.

Син. А хвостик миші ввімкнений в комп'ютер? Його потрібно включити в USB.

Мама. Серьожка, я не знаю що таке USB, я кладу трубку.

Син. Добре, не будемо ускладнювати, під кнопочками є прямоугольник такий, бачиш, пальцем на нім поводити.

Мама. Ой…о появилась стрелочка.

Син. Бінго. Ти молодчинка.

Мама. Серьожа. Давай все остальне завтра.

Син. Далі легче. Бачиш мій комп'ютер?

Мама. Синок ти що мене за дурну тримаєш. Я за ним сиджу.

Син. Ні. В моїм комп'ютері  є мій комп'ютер. Наведи на нього мишкою і двічі клацни.

Мама. Не получилося.

Син. З першого разу ні у кого не виходить. Поклацай багато раз.

Мама. Серьожа, щось відкрилося.  Форматировать жорсткий диск.

Син. Ні нічого не нажимай. Нажми на хрестик.  (Пауза) Ти нажала на хрестик?

Мама. Я і на хрестик нажала, і перехрестилась, може якусь молитву прочитать?

О, бабушка твоя приїхала, все я кладу трубку.

Син. Ні,ні,ні… дай бабушкі трубку.

Мама. Твій внук.

Бабуся. Привіт внучара.

Син. Ти приїхала бабушка.

Бабуся. Звісно приїхала. А ти що, на мій інстаграм не підписаний?

Син. Ні.

Бабуся. Слухай, внучок ти мені в однокласники  не пиши, удалилася я звідти. Однокласники закінчилися.

А що ти хотів?

Син. Мені треба документи з комп'ютера передати.

Бабуся. А тобі як по милу чи в скайпі передати?

Син. Без різниці. Можеш ще пару джипегів скинути.

Бабуся. Слухай, давай я тобі удальоний доступ відкрию, тай ковиряй.

Син. Добре бабушка.

Бабуся. Відкрито. Все давайвнучара.

Мама. Мама, як ти з цим усим розібралася.

Бабуся. Дочко, я з субсидіями в сільській раді розібралася. А це – легкотня…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 березня 2020
Переглядів
1593
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку