28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Розробка тижня німецької мови

Про матеріал

Звіт про проведення тижня німецької мови

З 27.11.2017 – 01.12.2017 р. в Юнаківській загальноосвітній школі I-III ступенів проходив тиждень німецької мови. Тиждень розпочався загальношкільною лінійкою, на якій учнів ознайомили з завданнями та планом проведення основних заходів. Впродовж тижня було проведено ряд різноманітних та цікавих заходів: перегляд відеофільму «Феєрія мандрів. Подорож до Берліну» розвгадування загадок, розучування пісень, інтелектуальні вікторини, конкурс на найкращу стінгазету «Німеччина презентує себе», інсценізація казки «Рукавичка» та інше.

Цілий тиждень у школі лунала музика, народні та дитячі німецькі пісні. Приємно було бачити веселі обличчя дітей, які під час дійства у школі, не тільки отримали велике задоволення від спілкування німецькою мовою, а й долучились до культури, звичаїв та традицій Німеччини.

Після проведення тижня були підведені підсумки. Найактивніші учасники тижня німецької мови були нагороджені на лінійці почесними грамотами, призами. Всім учасникам була оголошена подяка, виставлені відповідні оцінки з німецької мови. Вчитель висловив своє задоволення результатом проведення тижня німецької мови, успіхами учнів.

Отже, проведення предметного тижня не тільки поглибило знання з німецької мови, а й стало джерелом позитивних емоцій, мобілізації творчих зусиль і, як наслідок, підвищило мотивацію до вивчення мови та культури іншої країни.

Перегляд файлу

 

 

Юнаківська загальноосвітня школа I-III ступенів

Сумської районної ради

Сумської області

 

 

Тиждень

німецької мови

 

C:\Users\Женя\Desktop\istock_15938960_medium.jpg

 

Розробила: 

вчитель німецької та англійської мов

Петрачок Євгенія Володимирівна

 

 

 

2017 рік

Звіт про проведення тижня німецької мови

З 27.11.2017 – 01.12.2017 р. в Юнаківській загальноосвітній школі I-III ступенів проходив тиждень німецької мови. Тиждень розпочався загальношкільною лінійкою, на якій учнів ознайомили з завданнями та планом проведення основних заходів. Впродовж тижня було проведено ряд різноманітних та цікавих заходів: перегляд відеофільму «Феєрія мандрів. Подорож до Берліну» розвгадування загадок, розучування пісень, інтелектуальні вікторини, конкурс на найкращу стінгазету «Німеччина презентує себе», інсценізація казки «Рукавичка» та інше.

Цілий тиждень у школі лунала музика, народні та дитячі німецькі пісні. Приємно було бачити веселі обличчя дітей, які під час дійства у школі, не тільки отримали велике задоволення від спілкування німецькою мовою, а й долучились до культури, звичаїв та традицій Німеччини.

Після проведення тижня були підведені підсумки. Найактивніші учасники тижня німецької мови були нагороджені на лінійці почесними грамотами, призами. Всім учасникам була оголошена подяка, виставлені відповідні оцінки з німецької мови. Вчитель висловив своє задоволення результатом проведення тижня німецької мови, успіхами учнів.

Отже, проведення предметного тижня не тільки поглибило знання з німецької мови, а й стало джерелом позитивних емоцій, мобілізації творчих зусиль і, як наслідок, підвищило мотивацію до вивчення мови та культури іншої країни.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План проведення тижня німецької мови

у Юнаківській загальноосвітній школі I-III ступенів

Сумської районної ради Сумської області

з 27.11.2017 – 01.12.2017

 

Понеділок

(27.11)

  • Відкриття предметного тижня. Оголошення завдань та плану проведення основних заходів;
  • Вікторина «Чи знаємо ми Німеччину» (7-9 класи).

Вівторок

(28.11)

  • Конкурс виразного читання віршів німецькою мовою (5-7 класи);
  • Відеофільм «Феєрія мандрів. Подорож до Берліну» (5-9 класи).

                                                       Середа

                                                      (29.11)

  • Турнір знавців німецької мови (6-7 класи);
  • Конкурс  найкраща стіннівка на тему: «Німеччина презентує себе» (5-9 класи).

Четвер

(30.11)

  • Інсценізація казки Рукавичка (5 клас);
  • Перегляд мультфільмів німецькою мовою (5-7 кл.)

П’ятниця

(01.12)

  • Розгадування загадок, розучування пісень.
  • Підсумки тижня німецької мови. Нагородження переможців.

 

 

 

 

 

 

 

 

Понеділок

(27.11)

Лінійка до відкриття предметного тижня з німецької мови

Ми всіх привітати auf Deutsch хочемо

І тому Guten Tag говоримо.

І в цьому немає ніякого підступу

Heute beginnt die deutsche Woche

Hier an der Wand der Plan висить

І кожен Schüler цей план sieht

Справа серйозна, а не дрібниця.

Ми думаємо alles wird interessant,

А кожен нехай проявить свій талант.

І нехай deutsche Woche

Принесе вам тільки Spaß

Буває вона не часто у нас.

Ми вам alles Gute хочемо побажати

І з цієї хвилини nur deutsch sprechen почати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вікторина «Чи знаємо ми Німеччину?»

1. Якими  морями  омивається  Німеччина  на  Півночі? ( Балтійське, Північне)

2. Якого  кольору  національний  прапор  Німеччини? ( чорно- червоно- золотий)

3. З  якою  країною, найменшою  за  площею, межує  Німеччина? ( Люксембург)

4.  Назвіть  найдовшу  річку  Німеччини. ( Рейн)

5. Назвіть  найулюбленішу  вулицю  Берліну. ( Унтер  ден  Лінден)

6. Яка  з  федеральних  земель  найбільша  за  площею? ( Баварія)

7. В честь  кого  названа  одна  з  площ  Берліну? ( Александрплатц)

8. Як  називають  річку, яка  протікає  через  5  Європейських  країн? ( Дунай)

9. Назвіть  найзнаменитіший  символ  Берліну. ( Брандербургер  Тор)

10. В  яке  море  впадає  Рейн ? ( Північне)

11. Які  гори  розташовані  на  території  Німеччини? ( Ерцгебірге, Гарц ,Шварцвальд, Тюрінгенвальд)

12. Назвіть  найбільший  порт  північної  Німеччини ( Кіль).

13. В  якому  місті  придумали  одеколон ( Кьольн)

14. В  якій  федеральній  землі  виробляють  найкраще  в  світі  пиво? ( Баварія)

15. Назвіть  ім′я   найвідомішого  німецького  гонщика ( Шумахер)

16. Назвіть  прізвище  німецького  винахідника  автомобіля (Бенц)

17.  Назвіть  прізвище  найбільшого  німецького  вченого, нобелевського  стипендіата, гуманіста , активного  борця  за  мир (Ейнштейн).

18. Назвіть  дати  об′єднання   Східної  та  Західної  Німеччини ( 03.10. 1990 р.)

19. Назвіть  національно - спортивну  емблему  Німеччини  ( ведмідь)

20. Назвіть  столицю  Німеччини ( Берлін)

21. З  скількох  федеральних  земель  складається  Німеччина? ( 16)

22. Назвіть  дату  святкування  Різдва  в  Німеччині ( 25  грудня)

23. В  якому  місті  народився  відомий  німецький  поет  Гете? ( Франкфурт на  Майні)

24.Назвіть  місто, яке в Німеччині  називають «столицею  грошей»  (Франкфурт  на  Майні)

25. Чому   Гамбург  занесено  в  книгу  рекордів  Гіннеса? (2428  мостів – більше  ніж  у  Венеції, Лондоні  та  Амстердамі  разом)

26. Що  є символом  міста  Гамбург? ( церква  св. Міхаеля)

27. Назвіть  прізвище  відомого  німецького бактереолога( Кох)

28. Хто  першим  з  німецьких  вчених  отримав  Нобелевську  премію?

(Альберт  Ейнштейн)

29. Назвіть  рису  характеру  німців , відому в усьому  світі( пунктуальність)

30. На  скільки  років  обирається  президент  Німеччини ( 5)

31. Назвіть  прізвище  відомих  німецьких  братів – казкарів ( Грімм)

32. В  чию  честь  Бенц  назвав  марку  свого  автомобіля? ( дочка  Мерседес)

33. Назвіть  і′мя  відомого  німецького  математика  Гауса ( Карл)

34. Як  на  німецькій  мові  звучить  « я  тебе кохаю» ? ( ich  liebe  dich)

35. Яка  з  літер  німецького   алфавіту  не  вживається  без  голосних а,о,и,і? (j)

36. Які  країни  утворилися   після  другої  світової   війни  в  Німеччині ? (  ФРН, НДР)

37. Назвіть  найпопулярнішу   газету  в  Німеччині ( Neues  Deutschlands)

38. Назвіть  найвідомішу  радіопередачу( Deutsche  Wеlle)

39. В  якому  місці  відбувся  суд  над  німецькими  полководцями? (Нюрнберг)

40. В  якому  місті  Німеччини  був  підписаний  акт капітуляції  гітлерівських  військ? (Берлін)

41. Назвіть найпопулярніший вид спорту. (футбол)

42. Хто  стоїть  на чолі  німецької держави ? (президент)

43. Що  було  по  обидві  сторони  Брандербурських  воріт? (Берлінська  стіна)

44. Назвіть  столицю  колишньої  ФРН? ( Бонн)

45. Назвіть  автора  казки  « Бременські  музиканти» (брати Грімм)

46. Де  знаходиться   знаменита  вулиця  « Унтер - ден - Лінден»? ( Берлін)

47. Яке  німецьке  місто  називають  « містом -  ярмарком  книг»? ( Ляйпціг)

48. Як  називається  найвідоміша  в  усьому  світі фірма  аерофлоту ? (Люфтганза)

49. На  скільки  федеральних  земель поділена карта  Німеччини? (16)

50. Скільки  в Німеччині найменших  федеральних  земель? (3)

51. Яким  німецьким  словом  називають  обдаровану  дитину? ( вундеркінд)

52. Назвіть  найвідоміший  німецький  курорт з озером ? ( Баден – Баден)

53. З  якого  міста  пішли  у світ відомі  4 друзів – тварин? ( Бремен)

54. З  якими  країнами межує Німеччина?(Нідерланди, Люксембург, Бельгія, Польща, Чехія, Данія.)

55. Назвіть  прізвище відомих  німецьких   братів  Вільгельма  та  Олександра – вчених, політиків та натуралістів. В їхню честь  названо  університет.( Гумбольдт)

56. Назвіть прізвище відомого  німецького   фізика, винайшовшого  « х – промені». (Рентген)

57. Хто  з німців  першим винайшов електричний телеграф? Зараз відома назва телефонів має його ім я. (Вернер Сіменс)

58. Скільки кілометрів довжиною є найбільший  і найвідоміший  символ  країни Норд – Остзее – Канал?( 99 км.)

59. Скільки фонтанів знаходиться  в  парку  м.Потсдам? (30)

60. Яким німецьким  словом називають  смачний  хліб  з маслом? ( бутерброт).

61. Хто з братів Шумахерів  всесвітньовідомий  гонщик? ( Міхаель)

62. Без  чого немає справжнього  життя в житті справжніх німців? ( баварське пиво)

63. Назвіть відому німецьку  марку авто. (Форд, БМВ, Опель, Мерседес)

64. Що було названо в Берліні  на честь царя Олександра

65. З  якого року ФРН була розподілена на 2 частини: східну та західну? ( 1945).

66. Де залишає подарунки різдвяний Дід Мороз  німецьким  дітлахам? ( у чобітках біля каміну)

67. Як звали найвідомішого  німецького полководця , якого передбачав ще Нострадамус?

( Гітлер)

68. Назвіть найбільші річки Німеччини.( Рейн, Ельба)

69. Назвіть щоденну німецьку газету.( Neues Deutschlands)

70. Хто з німецьких поетів  написав відомий в усьому світі  вірш « Лорелея»?

 ( Генріх  Гейне)

71. Хто автор вірша « Лісовий цар» « Erlkönig»? ( Гете)

72. Назвіть ім′я  відомого німецького дитячого національного героя , який у казці навчив  свого віслюка говорити 2 літери? ( Тіль Ойленшпігель)

73. Скільки тон картоплі німці з′їдають за  все своє життя (10-12 т.)

74. Назвіть найвідоміших німецьких  поетів.( Гете, Гейне).

75. Назвіть всесвітньовідомого німецького  композитора (Й. Бах)

76. Назвіть прізвище президента Німеччини ( Гаук)

77. Якщо вас запросили на зустріч до німецьких друзів – ви прийдете на 15 хв. раніше, пізніше чи вчасно?( вчасно)

78. Яку річку називають німці « батьком»?( Рейн)

79.Назвіть дату святкування в ФРН  Дня Св. Миколая( 6 грудня)

80. Назвіть німецького героя святкування Паски ( пасхальний заєць).

81. Назвіть персонажа , який був зображений на німецькому гербові  до 13. ст..( орел)

82. Населення Німеччини (82 млн)

83. Площа  Німеччини ( 375000 млн км)

84. Назвіть місце ФРН на карті світу ( центр Європи)

85. Яке німецьке місто належить до найцікавіших столиць світу ( Берлін)

86. Коли був заснований  Берлін? ( між 1232 – 1240)

87. Яке з німецьких міст в 1900 році назвали столицею: Бонн чи Берлін? ( Берлін)

88. Скільки літер має німецька абетка? (26)

88. Який найулюбленіший напій у німців? (кава)

 

 

 

 

 

Вівторок

(28.11)

Конкурс виразного читання віршів німецькою мовою (5-7 класи)

Guten Morgen, liebe Leute!

In die Schule gehe ich heute!

Ich kann lesen, schreiben, rechnen,

Basteln, malen und Deutsch sprechen.

* * *

Ich verspreche meiner Mutti,

Ich verspreche meinem Vati,

Dass ich gut und fleißig lerne,

In die Schule gehe ich gerne!

* * *

Bunt sind schon die Wälder,

Gelb die Stoppelfelder

Und der Herbst beginnt

Rote  Blätter fallen

Graue webel wallen

Kühler weht der Wind.

* * *

Der Herbst beginnt, es weht der Wind.

Den Drachen lässt das Kind

Vom Baum fallen bunte Blätter

Sehr kalt und neblig ist das Wetter.

* * *

Die Erde isst vom Regen nass

Kastanien fallen oft im Gras

Ich kann sehr selten Fußball spielen

Und gehe nicht oft im Park spazieren.

* * *

Winter, kommt! Winter, kommt!

Flocken fallen nieder

Es ist kalt! Es ist kalt!

Weis ist alles wieder!

 

 

* * *

Falle, falle, weißer Schnee,

Kalter Schnee, kalter Schnee

Eine Eisbahn wird der See,

Und wir freuen uns alle.

* * *

In die Schule gehen wir,

In die Schule kommen wir,

Und bekommen

Gute Noten wir.

* * *

In die Schule kommen wieder

Singen neue frohe Lieder

Lesen, schreiben, rechnen hier

Viele Kinder und auch wir.

* * *

 

Wollt ihr unsere Klasse sehen?

Dann besucht uns bitte schon!

An den Wandern hangen hier

Bilder, Spruche – zwei, drei, vier.

* * *

Bucher stehen in dem Schrank

Unserem Lehrer – vielen Dank!

Sammelt Bucher, Bilder er

Deutsch lernen ist doch schwer!

* * *

 

Osterhase, komm zu mir

Komm in unsern Garten.

Bring uns Eier zwei, drei, vier,

Lass uns nicht lang warten!

 

Leg sie in das grüne Gras,

Lieber, guter Osterhase!

Osterhase kommt im Lauf,

Hält sich bei den Hühnern auf,

 

Kauft dort einen Korb voll Eier,

Sucht die aller größten aus,

Trägt sie in den Wald hinaus,

Färbt sie rot und gelb und blau.

 

* * *

Schöner Frühling,

Komm doch wieder!

Lieber Frühling,

Komm doch bald!

 

Bring uns Blumen,

Laub und Lieder,

Schmücke wieder

Feld und Wald!

* * *

Die ganze Welt, Herr Jesus Christ,

zur Osterzeit jetzt fröhlich ist.

Jetzt grünet, was nur grünen kann,

die Bäume zu blühen fangen an.

 

So singen jetzt die Vögel all.

Jetzt singt und klingt die Nachtigall.

Der Sonnenschein jetzt kommt herein

und gibt der Welt ein neuen Schein.

 

Die ganze Welt, Herr Jesus Christ,

zur Osterzeit jetzt fröhlich ist.

* * *

Meine Mutti ist die beste

Und die schönste Frau der Welt.

Mutti ist ja immer fleißig

Und die Arbeit ihr gefällt.

Heute ist nun Muttis Festtag

Alle gratulieren froh.

Meine Mutti ist die Beste

Und das ist nun immer so.

* * *

So lieb wie meine Mutti

Ist keine andre Frau

Sie ist die allerbeste,

das weiß ich ganz genau.

 

So gut wie meine Mutti –

Und auch so klug und fleißig

Das weiß ich ganz genau

Ist keine andre Frau.

* * *

Es war mal eine Dame,

sie lebte in Paris,

wo sie sich alle Tage

die Haare färben ließ.

Am Sonntag war sie rot,

am Montag braun wie Tee,

am Dienstag schwarz wie Ebenholz,

am Mittwoch weiß wie Schnee.

So lila wie Flieder

War sie donnerstags.

Am Freitag war sie gelb,

am Samstag blond wie Flachs.

* * *

Es regnet, es regnet,

und alles wird nass,

die Bäume, die Blumen,

die Tiere, das Gras.

Es regnet, es regnet,

dann gibt keine Not

es wachsen viel schneller

Kartoffeln und Brot.

 

 

 

C:\Users\Женя\Desktop\фото тиждень\20171128_110649.jpg

Відеофільм «Феєрія мандрів. Подорож до Берліну» (5-9 класи).

C:\Users\Женя\Desktop\фото тиждень\IMG-8816c9e747d6c0e560b42aabbf985ee5-V.jpg

C:\Users\Женя\Desktop\фото тиждень\IMG-beb5c19aa783eed5283992f3e413683e-V.jpg

 

                                                       Середа

                                                      (29.11)

Турнір знавців німецької мови (6-7 класи)

Мета:

  • Систематизація лексичного та граматичного матеріалу.
  • Розвиток пізнавальних здібностей і творчої фантазії


Примітка: Хто більше набере жетонів за урок, той переміг.
 

  1. Конкурс прислів’я

Скласти з 2-х частин прислів’я та перекласти.

 

Eine schöne Frau                              hat immer recht.

Ich will nicht lernen,                         ich will heiraten.

Besser in der Tasche kein Geld       als ohne Freund in der Welt.

Freunde sind                                     über Silber und Gold.

Nach getaner Arbeit                         ist gut ruhen.

Ohne Fleiß                                       kein Preis.

 

  1. Конкурс перекладачів

Картка №1

Ich habe viele Freunde in der Klasse.

Mein bester Freund heißt Niklas.

Er ist 12 Jahre alt.

Seine Haare sind kurz und dunkel.

Niklas hat braune Augen und kleine Nase.

Er hat eine sportliche Figur.

Niklas treibt gern Sport.

Er interessiert sich Schwimmen.

Er ist sehr klug und lernt gut.

Wir gehen zusammen im Schwimmbad und spielen Computerspiele.  

 

Картка2

Es ist Winter.

Der Winter hat drei Monate.

 Überall liegt Schnee.

 Die Straßen, die Häuser, die Wälder – alles ist weiß.

Die Sonne scheint hell.

Das Wetter ist kalt.

Aber die Kinder lieben diesen Jahreszeit.

Im Winter treiben die sie viel Sport.

Der Sport macht uns gesund.

 Die Kinder laufen Schi und spielen Eishockey.

 

  1. Конкурс скоромовок

 

Bäcker, backe braunes Brot und backe bitte braune Brezel

Esel essen Nesseln nicht, Nesseln essen Esel nicht

Hinter Hermanns Hannes Haus hängen hundert Hemden raus

Kleine Kinder können keine kleine Kirschkerne knacken

 

  1. Конкурс капітанів.

Відповісти на запитання

 

1 Wie sieht die Staatsflagge Deutschlands aus?

  1. weiß-rot-blau      b) schwarz-rot-gold      c) grün-weiß-rot

2. Wie heißt das neue Geld der EG?

a) der Euro      b) die Dollar      c) die Mark

3.  Die Hauptstadt Deutschlands ist …

a) Bern     b) Bonn       c) Berlin

4.  Wo befindet sich das Brandenburger Tor?

a) in Berlin     b) in Düsseldorf     c) in Bonn

5.  Wie viel Menschen leben in Deutschland?

a) 60 Millionen    b) 80 Millionen   c) 100 Millionen

6. Nennt man den größten Fluss Deutschlands!

a) der Rhein        b) die Spree      c) die Donau

7. Wer ist auf dem Wappen von Berlin?

a) der Hase     b) der Igel      c) der Bär

8. Wann feiert man Nikolaustag in Deutschland?

a) am 6.Dezember              b) am 19.Dezember     c) am 25.Dezember

 

  1. Підбери та запиши антоніми:

 

alt –

gut –

richtig –

klein –

lustig –

klug –

  1. Конкурс «Магічний квадрат»

 

Учитель називає число німецькою мовою, команда перекреслює у таблиці це число. За кожну правильну відповідь – 1 бал.

 

16

 

94

49

19

53

24

 

73

12

99

18

37

 

59

41

80

95

81

 

64

72

27

11

46

 

16

78

39

60

81

 

64

72

27

11

24

 

73

12

99

18

46

 

16

78

39

60

37

 

59

41

90

95

 

  1. Конкурс «Покажи та вгадай»

 

Капітан команди витягує картки із німецькими дієсловами та показує цю дію без слів, команда повинна назвати це слово.

lachen

Klettern

fliegen

springen

Kaufen

backen

essen

Anrufen

schwimmen

fahren

Schlafen

trocknen

singen

Laufen

Es regnet

es ist kalt

Singen

trinken

lesen

Malen

turnen

reiten

Fallen

Ski fahren

 

8. Конкурс «Доповни речення»

1. Es gibt viele Tische und Stühle ...

2. Mein Lieblingsfach ist … .

3. Ich nehme oft Bücher …

4. Am Mittwoch haben wir ...

5. Ich finde Kunst …

a) 5 Stunde

b) Mathe

c) in der Schulbibliothek

d) interessant

e) Im Klassenzimmer

 

9. Конкурс «Дововни правильне закінчення»

Ich lern… fleißig.

Marina spiel… in der Pause im Schulhof.

Wir geh… in die Schule.

Olja und Oleg find… Russisch langweilig.

Sprich… du gut Deutsch?

 

10. Конкурс  «Четвертий зайвий»

 

На картках записані ряд логічних слів. Учасникам слід знайти зайве слово. За кожне правильне знайдене слово команда отримує 1 бал.

 

Картка №1

-die Schuledas Zeugnis  -  die Werkstatt  - die Straße

-klein – groß – hoch - grün

-die Katze - der Fuchs - der Hund – die Vögel

-kommen – schlafen – gehen - fahren

-der Koffer - die Reisetasche - der Zug - das Fernsehen

 

Картк №2

-der Sport  -treiben – frei - gesund

-alt- lang – sauber - hell

-das Geschäft - der Laden - der Bar - das Kaufhaus

-verbringen - erholen sich – stehen - sonnen sich

-die Katze - der Fuchs - der Hund – die Vögel

 

Конкурс на найкращу стіннівку на тему: «Німеччина презентує себе» (5-9 класи).

C:\Users\Женя\Desktop\фото тиждень\20171201_140419.jpg

 

Четвер

(30.11)

Інсценізація казки Рукавичка (5 клас)

Der Handschuh

Auf der Bühne steht

Maus.  Pi-pi-pi. Wer ist in diesem Handschuh? Niemand. Ich bin Maus. Ich mag Käse. Ich werde in diesem Handschuh leben.

Frosch.   Qua-qua-qua. Ein Handschuh? Wer ist in diesem Handschuh?

Maus.   Ich bin Maus. Und wer bist du?

Frosch.  Ich bin Frosch. Ich mag Wasser. Darf ich hinein?

Maus.   Ja, komm bitte.

Hase.   Eu-eu! Ein Handschuh? Wer ist in diesem Handschuh?

Maus.   Ich bin Maus.

Frosch.  Ich bin Frosch

Zusammen.  Und wer bist du?

Hase.   Ich bin Hase. Ich mag Möhre. Ich möchte hier leben. Darf ich hinein?

Zusammen.   Ja, komm bitte.

Füchsin.  Ach-ach! Ein Handschuh! Wer ist in diesem Handschuh?

Maus.   Ich bin Maus.

Frosch.  Ich bin Frosch

Hase.   Ich bin Hase.

Zusammen.   Und wer bist du?

Füchsin. Ich bin Schwesterchen Füchsin. Ich bin sehr schön und lustig. Darf ich hinein?

Zusammen.  Ja, komm bitte.

Wolf.   Huh-huh-huh!   Wer ist in diesem Handschuh?

Maus.   Ich bin Maus.

Frosch.  Ich bin Frosch

Hase.   Ich bin Hase.

Füchsin. Ich bin Schwesterchen Füchsin

Zusammen.   Und wer bist du?

Wolf.     Ich bin Brüderchen Wolf. Ich mag Fleisch. Darf ich hinein?

Zusammen.   Ja, komm bitte.

Bär.  Ohoho, wer ist in diesem Handschuh?

Maus.   Ich bin Maus.

Frosch.  Ich bin Frosch

Hase.   Ich bin Hase.

Füchsin.  Ich bin Schwesterchen Füchsin

Wolf.     Ich bin Brüderchen Wolf.

Zusammen.   Und wer bist du?

Bär.  Ich bin Bär. Ich mag Honig. Ich möchte mit ihnen zusammen sein. Darf ich hinein?

Zusammen.  O, nein! Unser Handschuh ist zu klein! Wir haben keinen Platz für dich. Und du bist zu groß!

Bär.  Ich friere sehr, ich bitte sehr.

Zusammen.   Ja, komm schon  bitte.

   Auf der Bühne sucht der Alte seinen Handschuh. Der Hund Rex begleitet ihn. Rex bellt laut. Plötzlich findet der Alte seinen Handschuh. Der Hund bellt vor Freude. Alle Tiere laufen aus dem Handschuh hinaus. Der Handschuh ist leer… Der Alte kehrt mit dem Hund glücklich heim.

Alle zusammen.   Das war Volksmärchen „Der Handschuh“

Dann stellen sie sich der Reihe nach vor unter der Musikbegleitung und sagen:

Ich bin Autor.

Ich bin Maus.

Ich bin Frosch.

Ich bin Hase.

Ich bin Schwesterchen Füchsin.

Ich bin Brüderchen Wolf.

Ich bin Bär.

Ich bin der Alte.

Ich bin der Rex.

Alle zusammen.  Vielen Dank für eure Aufmerksamkeit! Bis bald! Tschüß

 

C:\Users\Женя\Desktop\фото тиждень\IMG-0deca90422248a68b0fd612bd005f20c-V.jpg

C:\Users\Женя\Desktop\фото тиждень\IMG-4d1b59c5a34199322b03041527828a75-V.jpg

C:\Users\Женя\Desktop\фото тиждень\IMG-5cb49cf4756783b2b76a8d098fe1153a-V.jpg

C:\Users\Женя\Desktop\фото тиждень\IMG-5c87ba2b30a41a126b9ae188ffb28008-V.jpg

П’ятниця

(01.12)

Загадки на німецькій мові

Розгадування загадок (5 клас)

Вибери правильну відповідь.
Лежить на сіні, сама не їсть, й іншим не дає.  (Katze, Hund, Ziege, Maus)
Хто родиться з бородою? (Opa, Tieger,Schwein, Ziege) 
І вдень, і вночі у кожусі на печі. (Katze, Hase,Wolf, Kind ) 
Маленьке, сіреньке, а хвостик як шило. (Hamster, Fisch, Löwe, Maus) 
Хто на собі ліс носить? (Schildkröte, Hirsch, Kröte,Hase) 
Хто спить, а очей не заплющує? (Hase, Bär,Elefant, Zebra) 
Повзун повзе, на базар голки везе. (Schlange. Krokodile, Igel, Esel) 
Без рук, без ніг, а по землі ходить. (Igel, Fisch, Ponny,Schlange) 
Є крила, а не літає. (Fisch, Adler, Tieger, Giraffe,) 
Двічі родиться, а раз умирає. (Tier, Vogel, Mensch,Kind) 
Хто із води виходить сухим? (Gans, Ente, Kind, Opa) 
Сидить у куточку і тче сорочку. (Floh, Maus, Hase, Spinne)
Хто мене вб'є, свою кров проллє. (Mücke,Wanze, Bär, Fisch) 
Пролетіло на хвості, та й сховалось в хворості. (Maus, Igel, Hase, Eichhörnchen) 

Влітку медом ласував, досхочу малини мав,

а як впав глибокий сніг, позіхнув і спати ліг.

der Tag                das Brot                        der Tür

das Schwein         der Winter                    der Bär

Всім, хто прийдуть, всім, хто вийдуть вони руку подають.

der Tag                das Brot                        der Tür

das Schwein         der Winter                    der Bär

Стало біло навкруги, я розпушую сніги.

der Tag                das Brot                        der Tür

das Schwein         der Winter                    der Bär

Перемурзану тваринку  ти  вгадаєш за хвилинку:

довге рильце, хвіст гачком, ніс рожевим п’ятачком.

der Tag                das Brot                        der Tür

das Schwein         der Winter                    der Bär

У полі народився, до їжі згодився.

der Tag                das Brot                        der Tür

das Schwein         der Winter                    der Bär

Ввечері вмирає, а вдень оживає.

der Tag                das Brot                        der Tür

das Schwein         der Winter                    der Bär

Розгадування загадок (6-11 класи)

Wenn es regnet, ist es nass.

Wenn es schneit, ist es weiß.

Wenn es friert, ist es Eis. Was ist das?

(das Wasser)

Was ist kleiner als eine Maus

und füllt doch ein ganzes Haus?

(die Schnecke)

Eine Ente schwimmt zwei Enten voraus,

eine schwimmt zweien nach

und eine schwimmt zwischen zwei Enten.

Wie viele Enten sind es im Ganzen?

(drei Enten)

Möchte wohl wissen, wer das ist,

der immer mit zwei Löffeln frisst.

(der Hase)

Draußen steht ein weißer Mann,

der sich niemals wärmen kann.

Wenn die Frühlingssonne scheint,

schwitzt der weiße Mann und weint.

Er wird klein und immer kleiner.

Sag, was ist das wohl für einer.

(der Schneemann)

Was ist sauberer vor dem Waschen

und schmutziger nach dem Waschen?

(das Wasser)

Wer hat Beine und keine Arme?

(der Tisch)

Wer hat einen Kopf und keine Füße?

(die Schlange)

Wer hat Füße und keinen Kopf?

(der Stuhl)

Der arme Tropf hat einen Hut und keinen Kopf

und hat dazu nur einen Fuß und keinen Schuh.

(der Pilz)

Niemand und Keiner gehen in ein Haus,

Niemand geht vorn heraus,

Keiner geht hinten raus – wer bleibt im Haus?

(und)

Wie heißt das Ding dort an der Wand?

Es schlägt und hat doch keine Hand.

Es hängt und geht doch fort und fort.

Es geht und kommt doch nicht vom Ort.

(die Uhr)

Es sieht aus wie eine Katze

und miaut wie eine Katze,

hat einen Kopf wie eine Katze

und einen Schwanz wie eine Katze

und ist doch keine Katze. Wer ist das?

(der Kater)

Wer hat vier Beine und kann doch nicht laufen?

(der Tisch)

Ich habe viele Blätter, aber ich bin doch kein Baum.

(das Buch)

Erst weiß wie Schnee, dann grün wie Klee,

dann rot wie Blut, schmeckt allen Kindern gut.

(die Kirsche)

Alle Tage gehe ich aus

und bleibe doch bei meinem Haus.

(die Schnecke)

Welche Zahl ist größer,

wenn man sie auf den Kopf stellt?

(sechs)

Zwei Köpfe, zwei Arme,

sechs Füße, zehn Zehen:

Wie soll ich das verstehen?

(der Reiter und das Pferd)

Welcher Vogel ruft seinen Namen?

(der Kuckuck)

Ein Haus voll Essen

und die Tür vergessen.

(das Ei)

Sie geht übers Wasser und wird nicht nass.

(die Brücke)

Eine rote Jacke, der Bauch hat einen Stein.

Was mag das sein?

(die Kirsche)

Es ist kein Baum und hat doch Blätter,

hat keinen Mund und spricht vom Wetter,

ja, es erzählt gar viele Sachen,

manche zum Weinen, und manche zum Lachen.

(Das Buch.)

Es hängt und geht in einem Forst

Und kommt doch nicht von seinem Ort.

(Die Uhr.)

Es ist weiß wie Schnee

Und versinkt im Kaffee.

(Der Zucker).

Was grünt im Sommer

Und auch im Winter,

und worüber freuen sich

zur Neujahrzeit die Kinder?

(Der Tannenbaum.)

Einer spricht, zwei sehen und zwei hören.

(Die Zunge, Die Ohren, Die Augen)

Aus den Wolken fliegt es, von den Bäumen fällt es,

jedem Kind gefällt es. In der Hand muss es zergehen,

jeden Winter kannst du sehen. Was ist das?

(Der Schnee).

Der arme Kleine

Steht immer auf einem Beine.

Hat einen Fuß und keinen Schuh,

hat einen Hut und keinen Kopf dazu.

(Der Pilz.)

Fällt vom Himmel, macht dich nass.

Sag mir doch: Was ist denn das?

(Der Regen.)

An die Tafel schreibt sie gut,

ist oft weiß und auch bunt.

(Die Kreide.)

Da sitzt ein alter Mann hat sieben Pelze an.

Ziehst du ihm die Pelze ab, rollen Trännen dir herab.

(Die Zwiebel)

Am Himmel oben wohne ich, bringe Wärme, bringe Licht,

sende meine Strahlen aus, schlafe ich, geht auch nach Haus!

(Die Sonne.)

Er hat vier Beine, kann nicht gehen.

Wir sitzen darauf. Er muss stehen.

(Der Stuhl.)

Er hat keine Beine, keine Hände,

keine Zunge, doch klopft er ans Fenster

und will hinein.

(Der Regen.)

Er läuft in Sprüngen durch den Wald,

weiß ist sein Fellchen wenn es kalt.

Augen hat er, groß und blank,

Ohren hat er, spitz und lang.

(Der Hase.)

Es ist aus Glas und sitzt auf der Nase.

(Die Brille.)

Wer hört alles und sagt nichts?

Auf mir lässt sich gut reiten,

den Wagen kann ich ziehen.

In jedem Zirkus sieht man mich,

ich brauche kein Benzin.

(Der Pferd).

Es ist eine Mutter, Sie hat vier Kinder:

Den Frühling, den Sommer, den Herbst und den Winter.

(das Jahr, die Jahreszeiten.)

Grün ist mein Blatt, rund ist mein Kopf,

ich wohne auch im Suppentopf.

(Der Kohl).

Aus Schnee ist er und trägt am Kopf

Mamas alten Suppentopf.

Im der Hand trägt er einen Besen.

Sage mir, wie heißt dies Wesen?

(Der Schneemann).

Das Feld ist leer, es regnet sehr.

Die Erde ist nass,

Sag mal,  wann ist das?

(Іm Herbst.)

Weiß sind die Wälder,

Auf Flüssen ist Eis,

Kalt ist das Wetter,

Wann ist das? Wer weiß?

(Im Winter).

Weich und rund,
glatt und bunt.
Es springt hin,
es springt her.
Dieses Rätsel ist nicht schwer.

(Der Ball).

 

Роучування пісень

Grün, grün, grün sind alle meine Kleider

1. Strophe

Grün, grün, grün sind alle meine Kleider;

Grün, grün, grün ist alles, was ich hab'.

Darum lieb' ich alles, was so grün ist,

Weil mein Schatz ein Jäger ist.

 

2. Strophe

Rot, rot, rot sind alle meine Kleider,

Rot, rot, rot ist alles, was ich hab'.

Darum lieb' ich alles, was so rot ist,

Weil mein Schatz ein Reiter ist.

 

3. Strophe

Blau, blau, blau sind alle meine Kleider,

Blau, blau, blau ist alles, was ich hab'.

Darum lieb' ich alles, was so blau ist,

Weil mein Schatz ein Matrose ist.

 

4. Strophe

Schwarz, schwarz, schwarz sind alle meine Kleider,

Schwarz, schwarz, schwarz ist alles, was ich hab'.

Darum lieb' ich alles, was so schwarz ist,

Weil mein Schatz ein Schornsteinfeger ist.

 

5. Strophe

Weiß, weiß, weiß sind alle meine Kleider,

Weiß, weiß, weiß ist alles, was ich hab'.

Darum lieb' ich alles, was so weiß ist,

Weil mein Schatz ein Müller ist.

 

6. Strophe

Bunt, bunt, bunt sind alle meine Kleider,

Bunt, bunt, bunt ist alles, was ich hab'.

Darum lieb' ich alles, was so bunt ist,

Weil mein Schatz ein Maler ist.

 

 

C:\Users\Женя\Desktop\фото тиждень\20171130_114119.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Юнаківська загальноосвітня школа I-III ступенів

Сумської районної ради

Сумської області

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкритий урок

з німецької мови у 5 класі

на тему:

«In der Schule. In welchem Stock

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

учитель німецької 

і англійської мов

Петрачок Є. В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Юнаківка 2017 р.

 

Тема: Школа

Lektion 3: Schule

Урок 20

Клас 5

Підтема: У школі. На якому поверсі? (In der Schule. In welchem Stock?)

Мета:

Практична: ознайомити учнів з новими лексичними одиницями до теми «Школа», навчити використовувати їх в мовленні; тренувати у вживанні іменників у давальному  відмінку; продовжувати навчати читати текст із розумінням його основного змісту

Освітня: поглибити знання учнів із теми, навчити застосовувати  засвоєнний матеріал у діалогічному і монологічному мовленні;

Розвивальна: розвивати  вміння розповідати про школу, навички аудіювання та письма;

Розвивати культуру мовлення учнів, зорову та слухову память, логічне мислення, мовленнєву реакцію учнів.

Виховна: стимулювати інтерес до вивчення німецької мови;  виховувати в учнів активність, працьовитість, доброзичливість, толерантність.

Обладнання: робочий зошит, підручник з німецької мови для 5 класу, роздатковий матеріал, компютер (слайди), вірш.

Тип уроку: формування лексичних навичок усного мовлення та читання.

ХІД  УРОКУ (STUNDENVERLAUF)

І.  ПОЧАТОК УРОКУ (STUNDENBEGINN)

  1. Організаційний момент (Begrüßung)

L: Guten Tag, Kinder! Wie geht es euch? Wie geht es dir, Sch1?  Wie geht es dir, Sch2?

  1. Повідомлення теми та мети уроку (Zielsetzung)

L: Wir beginnen heute ein neues Thema. Hört zu und ratet, wie unser Thema heißt.

Im Garten steht ein schönes Haus,

die Kinder gehen ein und aus.

Sie lernen, singen, turnen hier.

Wie heißt das Haus? Wer sagt es mir?

Ja, richtig! Das ist unsere Schule! Heute werden wir Wörter lernen, Übungen machen, sprechen und den Text lesen, Dialoge bilden. Was macht ihr in der Schule? In der  Schule lernen wir, in der Schule schreiben wir, lesen rechnen, malen, essen... und singen. Singt ihr gern? Heute lernen wir ein Gedicht „In der Schule“

  1. Мовна розминка (Mundgymnastik)

L: Wie immer beginnen wir mit der Mundgymnastik. Hört zu und sprich nach:

IN DER SCHULE

In der  Schule lernen wir,

in der  Schule spielen wir,

In der Schule rechnen wir,

in der  Schule turnen wir.

Eins, zwei, drei, vier,

Alle, alle lesen wir,

Eins, zwei, drei, vier,

Alle, alle schreiben wir,

Eins, zwei, drei, vier,

Alle, alle malen wir.

 

 

II.  Основна частина уроку (HAUPTTEIL DER STUNDE)

  1. Опрацювання лексичного матеріалу (Wortschatzarbeit)

L: Ihr weißt viele Wörter zum Thema „Schule“, wir lernen aber heute noch andere Wörter zu diesem Thema. Hört zu und sprecht nach!

die Klasse –    клас                                   der Stock – поверх

der Hof – шкільне подвір’я                    die Schule – школа

die Aula – актовий зал                            Physik – фізика

der Speiseraum  їдальня                       Chemie – хімія

der Klassenraum  класна кімната        Biologie – біологія

die Sporthalle   спорт.зал                      Mathe – математика

das Erdgeschoss – наземний поверх       Musik – музика

die Bibliothek – бібліотека                      Geschichte – історія

der Lesesaal – читальний зал                  Erdkunde – географія

(Учні слухають слова вправи та повторюють за диктором).

  1. Подання граматичного матеріалу. Давальньй відміннок іменників (Dative im Substantive)
  1. L: Die Kinder, vergleicht: in die Schule – in der Schule

Wohin gehen die Schüler – in die Schule

wo lernen die Kinder – in der Schule

Щоб розповісти, де щось відбувається, вживаємо прийменники з давальним відмінком!

Опрацювання пам’ятки на ст. 50

L: Скільки поверхів у нашій школі? Sagt auf Deutsch. Das „Wort“ поверх heißt auf Deutsch „der Stock“, у множині „die Stockwerke“. Чи однаково позначають поверхи українською і німецькою мовами? Seht auf das Bild im Lehrbuch, Übung 2. Was sagt der ukrainische Mädchen, und was sagt der deutsche Junge? Перший поверх називається німецькою das Erdgeschoss (наземний поверх), а відлік поверхів з використанням числівників починається з наступного поверху. Таким чином, щоб назвати свій поверх німецькою мовою, треба від українського позначення відняти 1.

3.Відпрацювання граматичного матеріалу на письмі (Schreiben)

L: Wer ist in welchem Stock? Ergänzt die Sätze. Lies und vergleich. (Arbeitsbuch Üb.2 S41) Muster: Silke ist im Erdgeschoss. Tom und Elli sind im zweiten Stock.

  1. Розвиток навичок читання із розумінням його основного змісту (Lesen)

L: Und wie ist Andrijs Schule? Lest den Text im Lehrbuch, Übung 3 S. 51und findet die Räume auf dem Bild. 

Учні «ланцюжком» виразно читають текст, учитель допомагає у разі, якщо щось незрозуміло.

5. Розвиток навичок аудіювання (Hörverstehen)

L: Tim hat mit Andrij telefoniert und Andrij hat ihm auch über seine Schule erzählt. Jetzt spricht Tim über Andrijs Schule. Aber etwas stimmt  nicht. Hört zu und sagt, ob die Sätze richtig oder falsch sind; korrigiert falsche Sätze.

Transkript

  1. Andrij geht in die Klasse 4a.
  2. Seine Schule ist nicht neu.
  3. Die Schule hat drei Stockwerke.
  4. Das Direktorzimmer ist im ersten Stock.
  5. Die Bibliothek und der Lesesaal sind im ersten Stock.
  6. Die Klassenzimmer für Physik und Chemie sind im dritten Stock.
  7. Sie haben einen Sportplatz.
  8. Auf dem Sportplatz lernen die Schüler.

Lösung: 1f, 2f, 3r, 4f, 5r, 6f, 7r, 8f.

6. Розвиток навичок письма (Schreiben)

L: Wo machen wir das? Was macht ihr auf dem Sportplatz? Und in der Bibliothek?

L: Macht Übung 3 im  Arbeitsbuch schriftlich.

7. Розвиток навичок усного мовлення  (Sprechen)

L: Wie ist unsere Schule? Beschreibt sie. Was macht ihr in der Schule? Wo machte ihr was?

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ (BESCHLUSSUNG)

  1. Домашнє завдання (Hausaufgabe)

L: Schreibt zu Hause Übung 6 S. 48: ergänzt die Sätze

  1. Підсумок уроку (Zusammenarbeit)

L: Was habt ihr heute gelernt?  Welche Räume habt ihr on der Schule? In welchen Stockwerken sind sie?

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Малафійчук Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
1773
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку