Розробка тренінгового заняття "Ми щаслива родина"

Про матеріал
Розробка тренінгового заняття для батьків та дітей "Ми щаслива родина". Вправи для взаємодії батьків з дітьми, можливість зрозуміти свою дитину,встановити довірливі стосунки із власною дитиною.
Перегляд файлу

Тренінгове заняття для учнів та батьків «Ми щаслива родина»


Мета:    Встановлення довірливих відносин між батьками і дітьми;

- формування навичок співпраці дорослого з дитиною;

- гуртувати батьків;

- створювати умови для невимушеного спілкування;

- розвивати комунікативні навички спілкування учасників, створювати атмосферу емоційної близькості і доброзичливості.

 

 Завдання:

  • посилення  здатності батьків до розуміння емоційного світу своєї дитини;
  • зміна неадекватних батьківських позицій;
  • оптимізація форм батьківського впливу в процесі      виховання дітей.

 

Хід  заняття


1. Привітання «Дружба починається з посмішки»;

 2. Вправа «Екзамен»;

 3. Вправа «Сліпий і повадир»;

 4.  Рольова гра «Ось так ситуація»

 5. Вправа «Піраміда»

6. Вправа « Серце сім'ї»

7. Підведення підсумків. Рефлексія.

 


1. Привітання «Дружба починається з посмішки»

Доброго дня шановні батьки, учні та гості. Рада вітати вас на нашому занятті. Тема нашої зустрічі «Ми щаслива родина». І сьогодні ми спробуємо відчути що кожна родина дійсно щаслива, навчимось розуміти один одного та відчувати радість від спілкування.

Запрошую учасників заняття встати в коло. Всім вам відомо, що дружба починається з посмішки. То ж  давайте налаштуємось на роботу та привітаємо один одного посмішкою . (У колі учасники  дивляться в очі і мовчки посміхаються один одному.)

 

2. Вправа «Екзамен»

 Мета: вербалізація почуттів, згуртування батьків  і дітей. Учасникам роздають бланки, які діти   та батьки одночасно  заповнюють.


Улюблений колір дитини - _____________.   

Улюблене свято дитини - ___________ _______.  

 Улюблена їжа дитини - ________________.  

 Улюблений шкільний предмет дитини - __ _________________.

  Ім'я кращого друга (подруги) дитини - ___ _________________.

   Улюблена пісня дитини _________________________.

Після заповнення анкети звіряються результати. Обговорення.

 

3. Вправа «Сліпий і повадир»

Мета:  формувати емоційну близькість дітей та батьків, вміння співчувати та піклуватися про іншого.

Участь приймають  батьки – дитина, одному з учасників зав'язують очі, а інший веде «сліпого» під музику у заданому темпі та маршруті. Коли музика припиняється то учасники змінюють ролі. Після завершення вправи в колі учасники розповідають про свої почуття.


4. Рольова гра «Ось так ситуація».

Мета: відпрацювання і вирішення життєвих ситуацій. Батьки, уявіть, що ви стали дітьми. Ви повинні відчути себе іншими. Закрийте очі і уявіть, що ви робите, як ви живете, про що думаєте, і чого вам дуже хочеться. А діти стали батьками. Закрийте очі і уявіть, що ви робите, як ви живете, про що думаєте, і чого вам дуже хочеться. Учасники ( пара) отримують  картки різними ситуаціями. Необхідно розіграти ці ситуації.


5. Вправа «Піраміда».

Мета: створити атмосферу доброзичливості, сприяти позитивному настрою учасників, згуртувати учасників.

Всі сідають в коло. П: «Кожен з нас щось або когось любить, але всі ми по-різному висловлюємо нашу любов. Я люблю свою сім'ю, своїх дітей, свою роботу. Розкажіть і ви, кого і що ви любите (слідують розповіді). А тепер давайте побудуємо «піраміду любові» з наших з вами рук. Я назву щось улюблене і покладу свою руку, потім кожен з вас буде називати те, що він любить і класти свою руку поверх моєї. (Всі учасники вибудовують піраміду). Ви відчуваєте тепло рук? Вам приємно? Подивіться, яка висока піраміда вийшла у нас. А все тому, що нас люблять і  ми вміємо             любити самі ».

 

 

6. Вправа «Серце сім'ї»

  Ведучий вивішує на стенді або дошці зображення серця і повідомляє: «Це серце щасливої ​​родини. Перерахуйте, будь ласка, скарби щасливої ​​родини »Учасники (члени однієї сім'ї) домовляються і записують на стікерах, що, на їхню думку, необхідно помістити в серці щасливої ​​родини. Учасники прикріплюють стікери на «серце щасливої ​​родини». Обов'язково зачитуються всі відповіді. Проводиться аналіз гри.

7. Рефлексія. Підведення підсумків. Я сьогодні…..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Улюблений колір дитини - _____________.   

Улюблене свято дитини - ___________ _______.  

 Улюблена їжа дитини - ________________.  

 Улюблений шкільний предмет дитини - __ _________________.

  Ім'я кращого друга (подруги) дитини - ___ _________________.

   Улюблена пісня дитини _________________________.

 

 

 

 

Улюблений колір  - _____________.   

Улюблене свято  - ___________ _______.  

 Улюблена їжа  - ________________.  

 Улюблений шкільний предмет  - __ _________________.

  Ім'я кращого друга (подруги)  - ___ _________________.

   Улюблена пісня  _________________________.

 

docx
Додано
28 липня 2020
Переглядів
420
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку