розробка уроків Тема: «Пригоди на ковзанці» О. Цегельська

Про матеріал

познайомити дітей з оповіданням О. Цегельської; удосконалювати вміння переказува оповідання своїми словами, ділити текст на частини і добирати до кожної частини заголовок, складати за змістом однієї частини діалог.

Перегляд файлу

Тема: «Пригоди на ковзанці» О. Цегельська

 

 

Мета: познайомити дітей з оповіданням О. Цегельської; удосконалювати вміння переказува оповідання своїми словами, ділити текст на частини і добирати до кожної частини заголовок, складати за змістом однієї частини діалог.

Хід уроку

 І.) Організація класу.

ІІ.) Перевірка домашньої роботи.

  • Що вам було задано до дому? (від.дітей).
  • Чи усі виконали домашню роботу? (від.дітей)
  • Скажіть, яка головна думка оповідання «Пригоди на ковзанці»?
  •  Що хотів сказати  автор   своїм текстом?
  • Добре, молодці.

За роботу дітям виставляється оцінка.

ІІІ.) Повідомлення теми і мети уроку.

  • Сьогодні ми з вами продовжуємо знайомитися з оповіданням О. Цегельської «Пригоди на ковзанці».  До кожної частини оповідання будемо підбирати заголовок, тобто будемо складати план оповідання. А також будемо складати діалог до 3 частини оповідання.

ІV.)  Осмислення і усвідомлення.

  • Перш ніж ми почнемо складати план оповідання, нам треба прочитати його. Будь-ласка першу частину починає читати Радик.
  • Добре, молодець.
  • Що ми дізналися з першої частини оповідання?(від.дітей).
  • Скажіть, а як ви розумієте слово громадка?.
  • Добре, а зараз відкриваємо зошити і записуємо число класна робота. Посередені- план.
  • А як ми можемо озаглавити першу частину? (діти пропонують версії)
  • Добре, записуємо заголовок «Весела громадка»
  • Другу частину читає Микита.
  • Добре.
  • Що  дізналися з другої частини?
  • Яка головна думка цієї частини?
  • Який заголовок ви пропонуєте? (діти пропонують версії).
  • Добре, записуємо заголовок 2 частини «Необережність Гриня».
  • Третю частину читає Катя.
  • Добре.
  • Про що розповідається в 3 частині?
  • Чи правельно зробив Андрійко, що допоміг Гриню?
  • А чи доводилося вам рятувати своїх друзів, взагалі людей?
  • А хто з вас бачив чи дивився   по телевізору таку ситуацію?
  • Скажіть, а як ви розумієте таке слово гориверхи? .
  • Який заголовок до 3 частини ви пропонуєте?
  • Добре.
  • Записуємо в зошити - Порятунок Гриня.
  • Четверту частину читає Руслан.
  • Добре.
  • Що ми дізналися з 4 частини?
  • А як ви розумієте таке слово пахви? А дядина? .
  • Який заголовок ми дамо 4 частині?
  • Записуємо в зошити.
  • П`яту частину читає Артем.
  • Добре, молодець.
  • Про що ми дізналися з 5 частини?
  • Який заголовок ми доберемо?
  • Добре, записуємо в зошити.
  • Скажіть, дітки чи сподобався вам Андрійко з оповідання О. Цегельської?
  • Чим саме?
  • А що нам потрібно знати, щоб не потрапляти в такі ситуації? (Правила поведінки на льоду)
  • А хто з вас знає їх? (від.дітей)

V.) Закріплення і узагальнення.

- А тепер вам завдання, ви повинні поділитися на мікро групи, по 4 чоловіки і повинні за змістом 3 частини скласти діалог.

-Що таке діалог? (від.дітей)

Діти пишуть діалог.Після завершення роботи перевіряємо діалоги і оцінюємо роботу дітей.

VІ.) Підсумок уроку.

  • З яким оповіданням ми сьогодні познайомилися? Хто автор оповідання?
  • Що ми повинні зрозуміти з цього оповідання?
  • VІІ.) Домашня робота.
  • Скласти текст роздум на тему «Поведінка на льоду». В тексті 10-12 речень

                                                                                                                                                                         

 

doc
Додано
26 серпня 2020
Переглядів
1874
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку