Розробка уроку "А у нас у дворі".

Про матеріал

Вчить ознайомити учнів із правилами поведінки у школі; на шкільному подвір'ї; вчити дітей організовувати свій від­починок під час перерви (участь у рухливих іграх, зма­ганнях тощо); вчити виявляти турботливе ставлення до товаришів, дівчаток, малюків. Розвивати уяву, фантазію.

Перегляд файлу

 

Тема. А у нас у дворі.

Мета : ознайомити учнів із правилами поведінки у школі; на шкільному подвір’ї; вчити дітей організовувати свій від­починок під час перерви (участь у рухливих іграх, зма­ганнях тощо); вчити виявляти турботливе ставлення до товаришів, дівчаток, малюків. Розвивати уяву, фантазію.

Обладнання: малюнок звірят з лісової школи, збірка ігор для молодших школярів.

Хід уроку.

І. Організація класу.

Вчитель. Сьогодні ми з вами ознайомимося з правилами

поведінки у школі, у дворі, будемо вчитися дотримуватися цих

правил.

  1. Основна частина

Створення проблемної ситуації.

Вчитель. Послухайте вірші про те, як пройшла перерва у звірят-учнів Лісової школи.

На перерву дзвоник викликає,

З класу Заєць вилітає,

В Сови книгу вибиває

І її не піднімає.

Ведмедик їсти взяв чимало,

І раптом булочка упала.

Її Лисичка розтоптала -

У крихтах вся підлога стала,

Їжак шукав портфель і книжку,

А витяг паперову мишку

Він грався всю перерву нею.

Так і злетів час за гульнею.

Вчитель. Чи правильно поводилися звірята під час перерви?

Яких помилок допустилися Заєць, Лисичка, їжак?

Звірята перший день у школі Не знають, як себе вести їм буде важко далі вчитись,

треба ЇМ допомогти.

.Рольова гра,, Я повів би себе так”.

Складання правил поведінки під час перерви:

Не бігати по коридору.

Не галасувати.

Не дражнитися.

Підтримувати чистоту в класі і в коридорах.

Провітрювати класну кімнату.

Фізкультхвилинка.

Робота із скоромовками, мирилками, лічилками.

Вчитель. Чимало цікавих занять може бути у вільний час.

Он дівчатка змагаються, хто без помилок скоромовку зуміє проказати. Спробуймо і ми.

-Які скоромовки ви знаєте?

Швидко, без помилок навчилися дівчатка промовляти скоромовки. А в кого найкраще виходить - не визначать.

Навіть посварилися трохи. Давайте, діти, пригадаємо мирилки і навчимо дівчаток. (Інсценізація мирилок за вибором учителя)

 

А ось хлопчики зібралися фати у гру „Панасе, Панасе, на чому стоїш?” . Давайте розсудимо їх, полічивши, щоб не сварилися. Які лічилки ви знаєте? (Розучування лічилок за вибором учителя).

Правила поведінки у шкільному дворі.

Вчитель. А ще на перерві можна гарно проводити час на шкільному подвір’ї. Там можна пограти різні ігри.

Розучування ігор „Струмочок”, „Зіпсований телефон”, „Пта­шка у клітці”.

Складання правил поведінки у шкільному дворі.

а) Дотримуватися чистоти на подвірї; фантики від цукерок кидати в смітник.

б) Дружно гратися в різні ігри.

в) Не ображати один одного.

г) Не ображати менших за себе школярів.

д) Разом з шкільним дзвінком бігти в клас на урок.

Практичне завдання для учнів.

Операція «Чисте подвір'я».

(Вчитель називає трудові процеси, а діти імітують їх).

III.Підсумок уроку.

- Доповніть речення:

Сьогодні на уроці мені запам'яталося...

Найбільше сподобалося...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
22 квітня 2018
Переглядів
676
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку