Розробка уроку алгебри в 7-му класі "Лінійне рівняння з одною змінною"

Про матеріал

Розробка уроку алгебри в 7-му класі "Лінійне рівняння з одною змінною". Метою уроку є узагальнити і систематизувати знання з теми, відпрацювати обчислювальні навички розв'язування рівняння з однією змінною, перевірити засвоєння знань, умінь і навичок; сприяти формуванню умінь застосовувати прийоми узагальнення, порівняння.

Перегляд файлу

Алгебра          7 клас

ТЕМА: Лінійне  рівняння з одною змінною

Мета: узагальнити і систематизувати знання з теми, відпрацювати обчислювальні навички розв’язування рівняння з однією змінною, перевірити засвоєння знань і вмінь; сприяти формуванню умінь застосовувати прийоми узагальнення, порівняння, розвитку логічного мислення і пам'яті; сприяти формування культури спілкування, виховання почуття взаємодопомоги.

 

Хід уроку

I. Організаційний етап

 Привітати учнів, перевірити їх готовність до уроку, оголосити тему уроку і мету уроку, налаштувати учнів на робочий ритм.

 

  1.            Фронтальне опитування

1. Закінчити речення:

  •                         Лінійним рівнянням з однієї змінної називається ...
  •                         Загальний вигляд лінійного рівняння ...
  •                         Коренем лінійного рівняння називається ...
  •                         Розв’язати  лінійне рівняння значить ...
  •                         Кількість коренів лінійного рівняння
  •                         Рівносильними рівняннями називаються ...
  •                         Які тотожні перетворення допомагають зробити заміну рівняння рівносильним йому?
  •                         Які властивості рівнянь ви знаєте?
  •                         Опишіть алгоритм розв’язання лінійного рівняння

 

  1.               Усний рахунок

1) Замість * поставте знак  - або -, а замість …  число так, аби отримати вірну рівність:

а)  (*3) + 4 = 1;                   

б)  (*7) + 7 = 0;                   

в)  – 10 –  (*10) = – 20 ;          

г)  – 5 + (–  …) = –  11;         

д)   … – 3 = –  10 ;                 

е)  4 –  (–  …) = 9 .                 

 

2) Розв’яжіть рівняння :

    3х= –  90  ;

   – 1,5х = 3 ;

    9у –  18 = 2 –  у ;

    2р + 4  = 1 + 2р ;

    3а + 1,7 = 0,5 +3а +1,2.            

 

3) Чи є  коренем рівняння  х2 – 1 = 0 число:

 а) – 2;    б) – 1;      в) 0 ;     г) 1;        д) 2 ?                                

 

 

 

4) Розв’яжіть рівняння

|х| = 11; 

|х| =1,96;

|х| = 0;

|х| = – 5,8.                                                                      

 

5) Знайти помилки під час розв’язування рівняння :

           а) 3(х –  40 ) = 2х – 400,

                3х –  1200 = 2х –  400,

                3х + 2х = 1200 + 400,

                5х = 1600,

                 х = 320.

 

           б)    5х –  1200 = 800 –  3х,

                  5х + 3х = 800 + 1200,

                  2х = 2000,

                   х =1000.                                                      

 

ІІІ. Перевірка знань, умінь і навичок

  1. Самостійна робота на картках

 

I варіант

II варіант

Розв’яжіть рівняння

1.

х – 7 = 14 + х

 

1.

16 – х = х – 18

2.

– 16х = 4

 

2.

18х = – 9

3.

6 – 7х = 13 – 6х

 

3.

7х + 21 = х – 3

4.

 

4.

5.

2(х  5) – 3(х + 4) = х – 22

 

5.

3(х  4) – 4(х + 5) =  30 + х

6.

|х| = 2

 

6.

|х| = 4

 

2) Взаємоперевірка за шаблоном 

 

ІV. Розв’язування задач

  1.                Скласти задачу за рівнянням            50х+65х=230                         
  2.                Скласти рівняння  за текстом задачі      
  1. Учень задумав число. Якщо його помножити на 4, до добутку додати 8 і отриману суму поділити  на 2, то отримаємо 10. Яке число задумав учень?
  2. Знайти три послідовних непарних числа, сума яких дорівнює 81.
  3. Три цехи виготовили 869 деталей. Другий  цех виготовив  деталей в тричі більше, ніж перший, а третій – на 139 менше, ніж другий. Скільки деталей виготовив кожен цех окремо?

 

  1.                Розв’язування задач біля дошки
    1.          На першій ділянці в 3 рази більше кущів, ніж на другій. Коли з першої ділянки викопали 50 кущів, а на другій посадили ще 20 кущів, то на першій ділянці стало на 300 кущів більше, ніж на другій. Скільки кущів було на кожній дільниці спочатку?
    2.              Один кут трикутника в тричі більше другого, а третій —  на 540 більше ніж перший. Знайдіть кути трикутника.

 

V. Підбиття підсумків уроку. Оголошення результатів

VI. Домашнє завдання

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 17
Оцінки та відгуки
  1. Денис Дабіжа
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Laptiev Artem
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кирилюк Вероніка
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Tarasov Makar
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Олійник Назар
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Кравчук Карина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. бабущак Юля
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Matvijuk Oksana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Матвіюк Оксана Данилівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Мізько Яна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Степашенко Сергей
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Степова Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Малишева Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Малишева Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Кравчук Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  16. Гордійчук Катерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  17. Крилова Лілія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 14 відгуків
docx
Додано
11 лютого 2018
Переглядів
1314
Оцінка розробки
5.0 (17 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку