Розробка уроку англійської мови у 3 класі "Food".

Про матеріал

Матеріал можна використати на уроці узагальнення чи закріплення умінь та навичок учнів 3 класу з теми" Іжа". Урок буде ефективним за умови використання ІКТ.

Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Cooking

Номер слайду 2

Poem Apples are sour Apples are sweet Apples are juicy And nice to eat

Номер слайду 3

In the Pizzeria В піцерії

Номер слайду 4

What do you like the most?

Номер слайду 5

What is the most healthy food?

Номер слайду 6

What would you like to eat?

Номер слайду 7

What is a vegetable?

Номер слайду 8

What is a fruit?

Номер слайду 9

What is more healthy?

Номер слайду 10

What would you like to eat or to drink?

Номер слайду 11

What would you like to eat or drink?

Номер слайду 12

What would you like to eat or drink?

Номер слайду 13

З назвами продуктів, які не можемо порахувати поштучно, вживаємо слово some (трохи) some milk, some juice, some soup 2. З назвами продуктів, які рахуємо, вживаємо артиклі a/an a вживаємо, коли слово починається на приголосний звук a lemon an вживаємо, коли слово починається на голосний звук an onion

Номер слайду 14

Crossword Кросворд По горизонталі: 1. Їжа 2. Сир 3. Горох 4. Чай По вертикалі: 1. Риба 2. Вершки 3. Яйце 4. Суп 5. М’ясо 1 2 3 4 5 3 4

Номер слайду 15

По горизонталі: 1. Їжа 2. Сир 3. Горох 4. Чай По вертикалі: 1. Риба 2. Вершки 3. Яйце 4. Суп 5. М’ясо 1 F O O D 2 3 4 5 3 4 Crossword Кросворд

Номер слайду 16

По горизонталі: 1. Їжа 2. Сир 3. Горох 4. Чай По вертикалі: 1. Риба 2. Вершки 3. Яйце 4. Суп 5. М’ясо 1 F O O D 2 C H 3 E E 4 S E 5 3 4 Crossword Кросворд

Номер слайду 17

Crossword Кросворд По горизонталі: 1. Їжа 2. Сир 3. Горох 4. Чай По вертикалі: 1. Риба 2. Вершки 3. Яйце 4. Суп 5. М’ясо 1 F O O D 2 C H 3 E E 4 S E 5 3 P E A S 4

Номер слайду 18

По горизонталі: 1. Їжа 2. Сир 3. Горох 4. Чай По вертикалі: 1. Риба 2. Вершки 3. Яйце 4. Суп 5. М’ясо 1 F O O D 2 C H 3 E E 4 S E 5 3 P E A S 4 T E A Crossword Кросворд

Номер слайду 19

По горизонталі: 1. Їжа 2. Сир 3. Горох 4. Чай По вертикалі: 1. Риба 2. Вершки 3. Яйце 4. Суп 5. М’ясо 1 F O O D I S 2 C H 3 E E 4 S E 5 3 P E A S 4 T E A Crossword Кросворд

Номер слайду 20

По горизонталі: 1. Їжа 2. Сир 3. Горох 4. Чай По вертикалі: 1. Риба 2. Вершки 3. Яйце 4. Суп 5. М’ясо 1 F O O D I S 2 C H 3 E E 4 S E R E 5 A 3 P E A S M 4 T E A Crossword Кросворд

Номер слайду 21

Crossword Кросворд По горизонталі: 1. Їжа 2. Сир 3. Горох 4. Чай По вертикалі: 1. Риба 2. Вершки 3. Яйце 4. Суп 5. М’ясо 1 F O O D I S 2 C H 3 E E 4 S E R G E G 5 A 3 P E A S M 4 T E A

Номер слайду 22

Crossword Кросворд По горизонталі: 1. Їжа 2. Сир 3. Горох 4. Чай По вертикалі: 1. Риба 2. Вершки 3. Яйце 4. Суп 5. М’ясо 1 F O O D I S 2 C H 3 E E 4 S E R G O E G U 5 A 3 P E A S M 4 T E A

Номер слайду 23

Crossword Кросворд По горизонталі: 1. Їжа 2. Сир 3. Горох 4. Чай По вертикалі: 1. Риба 2. Вершки 3. Яйце 4. Суп 5. М’ясо 1 F O O D I S 2 C H 3 E E 4 S E R G O E G U 5 M A 3 P E A S M A 4 T E A

Номер слайду 24

Let’s Relax One,two,three, Look at me Hands up Hands down Hands on hips

Номер слайду 25

Let us read Давайте почитаємо I Like to Cook I like to cook. I always help my mother in the kitchen. On Sunday my father and I go shopping. We buy fruit and vegetables, meat, fish, milk and cheese. My mother cooks meat or fish and vegetable salad. Father helps her. I cook fruit salad. I take some oranges, bananas, apples, cream and sugar. The salad is ready. We always have tasty dinners on Sunday.

Номер слайду 26

Cooking Borshch Готуємо борщ

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Домашнє завдання My Favourite Dish Моя улюблена страва

Перегляд файлу

 

                                            Тема уроку :

        Їжа. Приготування їжі.

                    Cooking

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                Підготувала і провела

                                                                              вчитель англійської мови

 

                                                                         Атаманчук Наталія Іванівна

 

 

 

 

 

 

                                                               2013

Мета уроку: 1. а)Удосконалити і систематизувати вивчену лексику з теми;

б)Тренувати вживання неозначених артиклів а/аn та слова some з назвами продуктів

2. Розвивати лексичні, фонетичні, орфографічні навички, навички читання,

аудіювання, діалогічного та монологічного мовлення;

3. Виховувати культуру спілкування, інтерес до вивчення мови

Обладнання: компютер, проектор з екраном, презентація, картки, роздатковий  і наочний матеріал,

Хід уроку

І. Організаційний момент

1.Привітання

2. Бесіда з черговим учнем

3. Перевірка домашнього завдання.

(Учні розповідають діалог « В піцерії». Використовується компютерна презентація, на екрані фотографії з піцеріїї. Офіціант одягнутий в сорочку з метеликом, на руці – рушник.)

 

 Waiter: - Hello! Can I help you?

 Boy: - We would like some pizza.

Waiter: - What pizza would you like?

Boy: - I’d like some cheese and tomato pizza.

Girl: - I prefer pizza with sausage.

Waiter: - Some juice?

Boy: - Apple juice, please.

Girl: - I’d like orange juice.

Waiter: - Anything else? Some cake?

Girl: - No, thanks.

Waiter: - Wait a minute, please.

ІІ. Ознайомлення учнів з метою уроку

-Ми з вами зараз вивчаємо тему “Їжа”. Сьогодні в нас ще один  урок з цієї теми. А чи потрібно нам її вивчати? Де вам в житті можуть згодитися отримані знання? (відповіді учнів). Отже, наше завдання сьогодні повторити вивчені слова з цієї теми, навчитися вести діалоги про їжу, тренуватися слухати, розуміти, читати і писати про їжу і просто гарно, цікаво і весело провести час.

Фонетична розминка  Учні читають віршик із слайда.

           Apples are sour

           Apples are sweet

            Apples are jui 

         And nice to eat.

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Актуалізація знань

  1. Повторення лексики.

Використовується компютерна презентація, учні називають зображені на слайдах продукти, відповідають на запитання.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Повторення правила використання неозначених артиклів а/аn та слова some з  назвами    продуктів. Учні читають вправу 3  ст.105 у  підручнику.

 

 

  1. Тренування правильного написаня слів- назв продуктів

Кросворд (надрукований на картках, роздається кожному учню індивідуально, на дошці  також є плакат із кросвордом,учні по черзі записують слова)

 


 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

3

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

По горизонталі:

  1. Їжа
  2. Сир
  3. Горох
  4. Чай

 

 

По вертикалі:

     1.  Риба

2.  Вершки

3.  Яйце

4.  Суп

  1. М’ясо

 

 

 

 

 

 

 

 


4.Фізкультхвилинка з використанням комп’ютерної презентації.

 

IV. Введення та закріплення знань, формування вмінь та навичок

  1.  Читання

Учням пропонується текст з пропущеними словами і словами для довідок, кожному індивідуальна картка, вони вставляють слова і читають текст та перекладають його.

I Like to Cook

I like to cook. I always help my mother in the kitchen. On Sunday my father and I go shopping. We buy fruit and vegetables, meat, fish, milk and cheese. My mother cooks meat or fish and vegetable salad. Father helps her. I cook fruit salad. I take some oranges, bananas, apples, cream and sugar. The salad is ready. We always have tasty dinners on Sunday.

 

I Like to Cook

I like to_________. I always help my mother in the_________ . On Sunday my father and I go______. We buy fruit and vegetables, meat, fish, milk and cheese. My mother cooks ______ or fish and vegetable salad. Father helps her. I cook fruit salad. I take some oranges, _______, apples, cream and sugar. The salad is ready. We always have tasty dinners on_______.

Слова для довідок: cook, Sunday, kitchen, bananas, shopping, meat.

 

 

 

 

 

 

    3.  Гра Приготування борщу

      На дошці намальована велика каструля з кришкою. На іншій дошці написано число, класна робота і тема твору, а також його початок. Учні підходять по одному до дошки, беруть картку із зображенням продукту, який іде в борщ, прикріпляють його магнітом до намальованої каструлі і дописують слово до твору. Інші учні записують твір в зошити.

Cooking Borshch

We like to cook. Today we are cooking borshch. We take... . It is ready. Help yourself!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V.  Підготовка учнів до виконання домашнього завдання.

Домашнім завданням буде скласти коротку розповідь,тобто рецепт приготування улюбленої страви. Скористайтеся обов’язково допомогою матусь. Як зразок візьміть приготування борщу сьогодні.

VI. Підведення підсумків уроку.

 

Учитель разом з учнями обговорюють найцікавіші моменти уроку.

Оцінювання учнів. Вчитель оцінює учнів за допомогою яблук,де за листочках зображена оцінка кожного.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

zip
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
20 березня 2018
Переглядів
8638
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку