Матеріал можна використати на уроці узагальнення чи закріплення умінь та навичок учнів 3 класу з теми" Іжа". Урок буде ефективним за умови використання ІКТ.
Тема уроку :
Їжа. Приготування їжі.
Cooking
Підготувала і провела
вчитель англійської мови
Атаманчук Наталія Іванівна
2013
Мета уроку: 1. а)Удосконалити і систематизувати вивчену лексику з теми;
б)Тренувати вживання неозначених артиклів а/аn та слова some з назвами продуктів
2. Розвивати лексичні, фонетичні, орфографічні навички, навички читання,
аудіювання, діалогічного та монологічного мовлення;
3. Виховувати культуру спілкування, інтерес до вивчення мови
Обладнання: комп’ютер, проектор з екраном, презентація, картки, роздатковий і наочний матеріал,
Хід уроку
І. Організаційний момент
1.Привітання
2. Бесіда з черговим учнем
3. Перевірка домашнього завдання.
(Учні розповідають діалог « В піцерії». Використовується комп’ютерна презентація, на екрані фотографії з піцеріїї. Офіціант одягнутий в сорочку з метеликом, на руці – рушник.)
Waiter: - Hello! Can I help you?
Boy: - We would like some pizza.
Waiter: - What pizza would you like?
Boy: - I’d like some cheese and tomato pizza.
Girl: - I prefer pizza with sausage.
Waiter: - Some juice?
Boy: - Apple juice, please.
Girl: - I’d like orange juice.
Waiter: - Anything else? Some cake?
Girl: - No, thanks.
Waiter: - Wait a minute, please.
ІІ. Ознайомлення учнів з метою уроку
-Ми з вами зараз вивчаємо тему “Їжа”. Сьогодні в нас ще один урок з цієї теми. А чи потрібно нам її вивчати? Де вам в житті можуть згодитися отримані знання? (відповіді учнів). Отже, наше завдання сьогодні повторити вивчені слова з цієї теми, навчитися вести діалоги про їжу, тренуватися слухати, розуміти, читати і писати про їжу і просто гарно, цікаво і весело провести час.
Фонетична розминка Учні читають віршик із слайда.
Apples are sour
Apples are sweet
Apples are jui
And nice to eat.
ІІІ. Актуалізація знань
Використовується комп’ютерна презентація, учні називають зображені на слайдах продукти, відповідають на запитання.
Кросворд (надрукований на картках, роздається кожному учню індивідуально, на дошці також є плакат із кросвордом,учні по черзі записують слова)
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
По горизонталі:
По вертикалі:
1. Риба
2. Вершки
3. Яйце
4. Суп
4.Фізкультхвилинка з використанням комп’ютерної презентації.
IV. Введення та закріплення знань, формування вмінь та навичок
Учням пропонується текст з пропущеними словами і словами для довідок, кожному індивідуальна картка, вони вставляють слова і читають текст та перекладають його.
I Like to Cook
I like to cook. I always help my mother in the kitchen. On Sunday my father and I go shopping. We buy fruit and vegetables, meat, fish, milk and cheese. My mother cooks meat or fish and vegetable salad. Father helps her. I cook fruit salad. I take some oranges, bananas, apples, cream and sugar. The salad is ready. We always have tasty dinners on Sunday.
I Like to Cook
I like to_________. I always help my mother in the_________ . On Sunday my father and I go______. We buy fruit and vegetables, meat, fish, milk and cheese. My mother cooks ______ or fish and vegetable salad. Father helps her. I cook fruit salad. I take some oranges, _______, apples, cream and sugar. The salad is ready. We always have tasty dinners on_______.
Слова для довідок: cook, Sunday, kitchen, bananas, shopping, meat.
3. Гра “Приготування борщу”
На дошці намальована велика каструля з кришкою. На іншій дошці написано число, класна робота і тема твору, а також його початок. Учні підходять по одному до дошки, беруть картку із зображенням продукту, який іде в борщ, прикріпляють його магнітом до намальованої каструлі і дописують слово до твору. Інші учні записують твір в зошити.
Cooking Borshch
We like to cook. Today we are cooking borshch. We take... . It is ready. Help yourself!
V. Підготовка учнів до виконання домашнього завдання.
Домашнім завданням буде скласти коротку розповідь,тобто рецепт приготування улюбленої страви. Скористайтеся обов’язково допомогою матусь. Як зразок візьміть приготування борщу сьогодні.
VI. Підведення підсумків уроку.
Учитель разом з учнями обговорюють найцікавіші моменти уроку.
Оцінювання учнів. Вчитель оцінює учнів за допомогою яблук,де за листочках зображена оцінка кожного.
1