Розробка уроку англійської мови в 1 класі НУШ (Підручник для 1 класу "English with Smiling Sam 1"; Карпюк О.)
Unit 2. “My school” (Моя школа) Тема уроку: 1. Шкільне життя
Цілі: -Навчальна: повторити раніше вивчені структури, цифри 1-5; познайомити учнів з лексичними одиницями теми уроку,
-Розвиваюча: розвивати навички аудіювання та говоріння (монологічного та діалогічного мовлення), вміння листи, мовну кмітливість, а також тренувати пам'ять, дрібну моторику руки;
-Виховна: виховувати дисципліну, прагнення до активної діяльності, пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови, шанобливе ставлення до однокласників.
Тип уроку: комбінований.
Методи і прийоми: бесіда, гра.
Форми роботи: колективна, парна, індивідуальна.
Planned timings |
Planned activities |
Resources |
Beginning |
“A round of happiness” «Коло щастя», всі говорять «Привіт!»
Дії щодо перегляду словникового запасу з попереднього уроку
Перед початком занять напишіть число від 1 до 5 на листочках паперу. Дублюйте номер так, щоб у кожного учня була картка.
Роздайте листок паперу кожному учню. Поясніть активність. Учні пересуваються по класній кімнаті, намагаючись знайти однокласників з однаковим номером. Вони запитують і відповідають, не показуючи свій листок паперу. Продемонструвати наступний обмін: -What’s your number? -(three). What’s your number? -( four)
Учні потрапляють в групу в залежності від цифри на їх листі паперу. Коли всі групи сформовані, переконайтеся, що учні перебувають в правильній групі.
Розпочніть відтворення відео Numbers 1-5 https://www.youtube.com/watch?v=S-AAbZKZ32w&t=39s
Заохочуйте учнів повторювати
|
Картки з цифрами 1-5
Сайт YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=S-AAbZKZ32w&t=39s
|
Middle |
Listen, point and repeat
Учні повторюють числа, хором та / або окремо. Введення нових ЛО Вказуйте на кожну флеш-карту у випадковому порядку. Попросіть окремих учнів сказати слово. Попросіть решту класу перевірити. Назвіть шкільний предмет, напр. книга. Попросіть учня показати вам книгу. Повторіть з рештою предметів.
Work with a book.
Відтворити аудіозапис. Unit 2-Les_1-1
Учні слухають, вказують на малюнки та повторюють слова. Відтворіть аудіозапис знову, призупинившись після кожного слова. Учні повторюють, хором та / або індивідуально.
Let's exercise! Фізкультхвилинка.
Учні виконують рухи і підспівують. Hello-hello! Can you clap your hands? https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M
Work with an activity book.
Відтворити аудіозапис. Act. Book_Smiling Sam-1-Unit-2_p 13_Les_1_task1 Учні слухають аудіозапис та позначають малюнок. Потім розфарбовують, показують та називають предмет.
|
Картки з новими ЛО: a bag, а pen, а pencil, a book
Підручник для 1 класу "English with Smiling Sam 1"; ст.20
Аудіододаток до підручника: https://www.libra-terra.com.ua/catalog/pidruchnyk-dlia-1-klasu-anhlijska-zi-smajlykom/ Сайт YouTube: фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M Робочий зошит для 1 класу "Activity Book; ст. 13
Аудіододаток до зошита:
|
End |
Заключна частина уроку
Діти називають англійські слова, цифри, які вони вже знають. (Діти по черзі говорять слова, які вони вивчили на уроці. Потрібно при цьому говорити: "Now I know ...". Для зручності можна використовувати мікрофон, який потрібно передавати один одному. Можна запропонувати порахувати 1-5.)
Відтворити відео Bye Bye Goodbye | Goodbye Song for Kids | Super Simple Songs https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY
Учні виконують рухи і підспівують
|
Сайт YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY
Учитель: Присакар Наталія Олександрівна |
|
|
|