Розробка уроку біології на тему «Закономірності спадковості. Гібридологічний аналіз: основні типи схрещувань та їхні наслідки. Частина І. моногібридне схрещування, повне домінува

Про матеріал
Соціальні мережі є потужним комунікаційним інструментом, використання якого для дистанційного навчання та соціальної адаптації учнів обумовлено психологічними, соціальними та педагогічними аргументами. Соціальні мережі не можуть собою повністю замінити системи дистанційного навчання, але вони здатні значно збільшить комунікаційні можливості, зацікавить учнів та буде сприяти їх соціальній адаптації і більш активній участі в навчальному процесі.
Перегляд файлу

 

Державний навчальний заклад

«Харківський регіональний центр професійної освіти поліграфічних медіатехнологій та машинобудування»

 

 

 

 

 

 

Розробка уроку біології

 на тему «Закономірності спадковості. Гібридологічний аналіз: основні типи схрещувань та їхні наслідки.

Частина І. моногібридне схрещування, повне домінування»

(з використанням месенджеру Telegram)

 

 

 

 

Виконала викладач

Оджиковська Світлана Дмитрівна

 

 

 

 

 

Харків

2022

 

Тема уроку: Закономірності спадковості. Гібридологічний аналіз: основні типи схрещувань та їхні наслідки. Частина І. Моногібридне схрещування, повне домінування.

 

Цілі уроку:

  • освітня: сформувати знання про закономірності успадкування, відкриті  Грегором Менделем, дослідити їх статистичний характер і цитологічні основи; вивчити особливості гібридологічного аналізу та можливості його застосування; з’ясувати, як відбувається успадкування ознак під час моногібридного схрещування за повного домінування ознаки;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення та вміння находити закономірності процесів спадковості та мінливості живих організмів;
  • виховна: на прикладі забезпечення спадковості та мінливості живих організмів виховувати розуміння єдності всіх біологічних процесів у живих організмах і важливості цих процесів для існування життя.

 

Обладнання: ноутбук (телефон, планшет, компьютер) з установленим месенджером Telegram.

Ключові компетентності: спілкування державною мовою; наукове розуміння природи; уміння аналізувати, формулювати висновки; знання та розуміння фундаментальних принципів біології ; застосування математичних методів для розв’язування прикладних завдань біології.

Тип уроку: урок набуття нових знань.

Форма проведення уроку: дистанційна форма навчання

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап.

Підключення до месенджеру Telegram вчителя і учнів, привітання та перевірка присутності учнів. Оголошення теми та навчально-освітньої мети уроку.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1.Робота з таблицею за посиланням https://t.me/c/1763281784/29

Упорядкуйте таблицю

Відповіді напишіть у чат!

2. Обговорення та оцінювання результатів роботи.

 

 

 

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1.Переглянути відеоматеріали МОН України за посиланням :

https://t.me/c/1763281784/31

2.Запишіть матеріла для опорного конспекту за посиланням https://t.me/c/1763281784/33

2. Розв’язування задач. Моногібридне схрещування за повного домінування.

А) перегляньте відео щодо розв’язку задач за посиланням

 https://t.me/c/1763281784/34

НАГАДУЮ! Усі запитання щодо даної теми надсилайте до чату!

Б) перегляньте матеріали для опорного конспекту щодо розв’язування задач з генетики за посиланнями: https://t.me/c/1763281784/35

                                             https://t.me/c/1763281784/36

 

В) Приклади розв’язування задач за посиланням

*https://t.me/c/1763281784/38

 

 

* https://t.me/c/1763281784/39

Г) Задачі для розв’язування у групі.

Задача 1. Посилання на задачу  https://t.me/c/1763281784/40

 

Задача 2. Посилання на задачу  https://t.me/c/1763281784/41

 

ІV. Закріплення вивченого.

Задачі для самостійного розв’язку.

Посилання на завдання  https://t.me/c/1763281784/42

НАГАДУЮ! Усі запитання щодо даної теми надсилайте до чату!

Скріншоти виконаних робіт надсилайте до чату!

 

V. Домашнє завдання.

Домашнє завдання розміщене за посиланням https://t.me/c/1763281784/43

 

 

 

 

 

ВИСНОВКИ

Соціальні мережі є потужним комунікаційним інструментом, використання якого для дистанційного навчання та соціальної адаптації учнів обумовлено психологічними, соціальними та педагогічними аргументами. Соціальні мережі не можуть собою повністю замінити системи дистанційного навчання, але вони здатні значно збільшить комунікаційні можливості, зацікавить учнів та буде сприяти їх соціальній адаптації і більш активній участі в навчальному процесі.

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛІТЕРАТУРНІ ДЖЕРЕЛА ТА ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ

1. Бондаренко Е. Социальные сети как инструмент развития: виды и возможности. URL: http://www.trainings.ru/library/articles/?id=1006 .

2. Власенко О.В. Використання інформаційно- комунікаційних технологій для контролю рівня навчальних досягнень. URL: http://www.tryus.npu.edu. ua/!type/conference/images/stories/files/tezy/Tom_2/ section_g.pdf .

3. Галіч Т.О. Соціальні Інтернет-мережі та вірту­алізація суспільного життя. Соціологія майбутнього. 2010. № 1. С. 145–152.

4. Міленін В. «Острів знань» як соціально-освіт­ній простір для учнів, педагогів та батьків. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Nivoo/ 2011_5/46.pdf (.

5. Національна стратегія розвитку освіти в Укра­їні на 2012–2021 роки. URL: http://www.mon.gov.ua/ images/files/news/12/05/4455.pdf (дата звернення: 08.05.2019).

6. Семенов Н. Все о соцсетях – I. Влияние социальных сетей на человека, проблемы социальных сетей. URL: http://www.seonews.ru/columns/ vse-o-sotsialnyih-setyah-i-vliyanie-na-cheloveka-problema-sotsialnyih-setey .

7. Тверезовська Н.Т. Роль і місце соціальних мереж у формуванні освітньо-інформаційного серед­овища аграрних університетів. URL: http://www.mnau. edu.ua/files/02_02_01_10/mygovich/2012-mygovich-rmsm.pdf .

8. Where in the world are the hottest social networking countries? URL: http://www.emarketer.com/ Article.aspx?R=1008870 .

Light horizontal

1

 

doc
До підручника
Біологія (профільний рівень) 10 клас (Межжерін С.В., Межжеріна Я.О., Коршевнюк Т.В.)
Додано
17 липня 2022
Переглядів
976
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку