Державний навчальний заклад
«Харківський регіональний центр професійної освіти поліграфічних медіатехнологій та машинобудування»
Розробка уроку біології
на тему «Закономірності спадковості. Гібридологічний аналіз: основні типи схрещувань та їхні наслідки.
Частина І. моногібридне схрещування, повне домінування»
(з використанням месенджеру Telegram)
Виконала викладач
Оджиковська Світлана Дмитрівна
Харків
2022
Тема уроку: Закономірності спадковості. Гібридологічний аналіз: основні типи схрещувань та їхні наслідки. Частина І. Моногібридне схрещування, повне домінування.
Цілі уроку:
Обладнання: ноутбук (телефон, планшет, компьютер) з установленим месенджером Telegram.
Ключові компетентності: спілкування державною мовою; наукове розуміння природи; уміння аналізувати, формулювати висновки; знання та розуміння фундаментальних принципів біології ; застосування математичних методів для розв’язування прикладних завдань біології.
Тип уроку: урок набуття нових знань.
Форма проведення уроку: дистанційна форма навчання
ХІД УРОКУ
І. Організаційний етап.
Підключення до месенджеру Telegram вчителя і учнів, привітання та перевірка присутності учнів. Оголошення теми та навчально-освітньої мети уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1.Робота з таблицею за посиланням https://t.me/c/1763281784/29
Упорядкуйте таблицю
Відповіді напишіть у чат!
2. Обговорення та оцінювання результатів роботи.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1.Переглянути відеоматеріали МОН України за посиланням :
2.Запишіть матеріла для опорного конспекту за посиланням https://t.me/c/1763281784/33
2. Розв’язування задач. Моногібридне схрещування за повного домінування.
А) перегляньте відео щодо розв’язку задач за посиланням
НАГАДУЮ! Усі запитання щодо даної теми надсилайте до чату!
Б) перегляньте матеріали для опорного конспекту щодо розв’язування задач з генетики за посиланнями: https://t.me/c/1763281784/35
В) Приклади розв’язування задач за посиланням
* https://t.me/c/1763281784/39
Г) Задачі для розв’язування у групі.
Задача 1. Посилання на задачу https://t.me/c/1763281784/40
Задача 2. Посилання на задачу https://t.me/c/1763281784/41
ІV. Закріплення вивченого.
Задачі для самостійного розв’язку.
Посилання на завдання https://t.me/c/1763281784/42
НАГАДУЮ! Усі запитання щодо даної теми надсилайте до чату!
Скріншоти виконаних робіт надсилайте до чату!
V. Домашнє завдання.
Домашнє завдання розміщене за посиланням https://t.me/c/1763281784/43
ВИСНОВКИ
Соціальні мережі є потужним комунікаційним інструментом, використання якого для дистанційного навчання та соціальної адаптації учнів обумовлено психологічними, соціальними та педагогічними аргументами. Соціальні мережі не можуть собою повністю замінити системи дистанційного навчання, але вони здатні значно збільшить комунікаційні можливості, зацікавить учнів та буде сприяти їх соціальній адаптації і більш активній участі в навчальному процесі.
ЛІТЕРАТУРНІ ДЖЕРЕЛА ТА ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ
1. Бондаренко Е. Социальные сети как инструмент развития: виды и возможности. URL: http://www.trainings.ru/library/articles/?id=1006 .
2. Власенко О.В. Використання інформаційно- комунікаційних технологій для контролю рівня навчальних досягнень. URL: http://www.tryus.npu.edu. ua/!type/conference/images/stories/files/tezy/Tom_2/ section_g.pdf .
3. Галіч Т.О. Соціальні Інтернет-мережі та віртуалізація суспільного життя. Соціологія майбутнього. 2010. № 1. С. 145–152.
4. Міленін В. «Острів знань» як соціально-освітній простір для учнів, педагогів та батьків. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Nivoo/ 2011_5/46.pdf (.
5. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012–2021 роки. URL: http://www.mon.gov.ua/ images/files/news/12/05/4455.pdf (дата звернення: 08.05.2019).
6. Семенов Н. Все о соцсетях – I. Влияние социальных сетей на человека, проблемы социальных сетей. URL: http://www.seonews.ru/columns/ vse-o-sotsialnyih-setyah-i-vliyanie-na-cheloveka-problema-sotsialnyih-setey .
7. Тверезовська Н.Т. Роль і місце соціальних мереж у формуванні освітньо-інформаційного середовища аграрних університетів. URL: http://www.mnau. edu.ua/files/02_02_01_10/mygovich/2012-mygovich-rmsm.pdf .
8. Where in the world are the hottest social networking countries? URL: http://www.emarketer.com/ Article.aspx?R=1008870 .
1