Розробка уроку для 1 класу на тему "MY FAMILY AND FRIENDS". Привітання та знайомство

Про матеріал

Мета: ознайомити учнів з країнами, в яких розмовляють англійською мовою, з персонажами англійських та американських казок, мультфільмів; ввести нові ЛО «Hello! Goodbye!»; підвищувати стійкість уваги;Розвивати увагу, пам'ять.Виховувати культуру навчання, відчуття товариськості, доброзичливості.

Перегляд файлу

РОЗДІЛ 1. MY FAMILY AND FRIENDS

УРОК 1         Дата: ___________

Тема: Привітання.

Мета: ознайомити учнів з країнами, в яких розмовляють англійською мовою, з персонажами англійських та американських казок, мультфільмів; ввести нові ЛО «Hello! Goodbye!»; підвищувати стійкість уваги;

Розвивати увагу, пам'ять.

Виховувати культуру навчання, відчуття товариськості, доброзичливості.

Обладнання: герої мультфільмів, м’яч.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО СПРИЙНЯТТЯ.

1.Бесіда про країни, в яких вивчають англійську мову.

- Дорогі, діти! В цьому році ви починаєте вивчати англійську мову. У світі є країни, в яких дорослі, і діти говорять іншою  мовою – англійською, і дуже добре розуміють одне одного. А для того, щоб дізнатися , про що вони говорять і розуміти їх, потрібно вивчати англійську мову. І тоді можна буде поговорити з ними про все, почитати їхні книги, переглянути фільми і мультфільми без перекладу. А можна навіть поїхати до англомовних країн і подивитися, як там живуть люди.

   Говорять англійською в багатьох країнах, але перша країна, де люди почали говорити цією мовою, називається Велика Британія. Вона лежить на острові, і з усіх боків її оточують моря і океан. У Британії народився письменник, який придумав казку про Вінні – Пуха. Тому справжній Вінні – Пух і його друзі живуть у Британії і спочатку розмовляли англійською.

Ще одна країна, в якій люди говорять англійською, - це Америка. В Америці придумали перші мультфільми. Дуже багато героїв американських мультфільмів розмовляють англійською. Серед них Том і Джері, Попелюшка, Білосніжка.

 А ще англійська – основна мова в багатьох інших країнах.

2. Фонетична розминка.

-   Послухайте казку і здогадайтеся про кого йде мова: «Є в нас один помічник, маленький, але дуже-дуже потрібний. Живе він у затишному і теплому будиночку. У цьому будиночку є підлога, стеля, стіни і навіть міцний парканчик, і відразу видно весь будиночок, і того, хто в ньому живе.»

- Хто це? Ви вже здогадалися? (язичок)

- А тепер ми потренеруємо наші язички.

- Повторіть після мене.

[h]     [g]     [    ]    [ai]

- Діти, повторіть ще раз.

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

- Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь багато нового, навчитеся вітатися та прощатися англійською мовою.

ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

  1. Опрацювання нового матеріалу.

а) знайомство зі слово «Hello»

- Давайте пригадаємо з вами, як герої мультфільмів полюбляють ходити один до одного в гості.

(фрагмент мультфільму «Вінні – Пух»)

- Коли вони зустрічаються, вони говорять:

                     HELLO!

- Наприклад:  Hello, Tom!

                       Hello, Jerry!

- У слові hello  звук  [e] вимовляємо стисло.

б) гра «Ланцюжок»

(вітаються один з одним)

в) фізхвилинка

    One, two, three hop!

    One, two, three hop!

    Sit down.

    Stand up.

    Come to me.

    Go to your seat!

г) гра «Мяч»

- I’ll throw the ball and you must greeting each other and say name.

- For example: Hello! I am Tania!

2. Знайомство зі словом «Goodbye»

 а) бесіда

- Коли герої мультфільмів прощаються, вони говорять слово:

GOOD-BYE!

(робота аналогічна до слова Hello)

б) робота з підручником ст. 5.

в) гра

- Кожен вигадує собі ім’я, не називаючи його вголос.

- Спочатку привітається до вас зайчик:

Hello! I am Bunny!

- А зараз привітаєтесь ви, називаючи своє вигадане ім’я.

ІV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

  1. Підсумок уроку.

- At home you say to your parents your name in English and greet them.

- Stand, up!

- The lesson is over. Goodbye!

 

 

УРОК 2        Дата: ___________

Тема: Привітання. Приємно познайомитись.

Мета: продовжувати практикувати вітання англійською мовою; опрацювати та вчити вживати в своєму мовленні мовний засіб Nice to meet you; удосконалювати навички виконувати прості інструкції.

Розвивати фонематичний слух, швидку реакцію, увагу та пам'ять.

Виховувати ввічливість у взаємовідносинах між учнями.

Обладнання: м’яч, картки з малюнками настрою, записи.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

1. Уведення в іншомовну атмосферу.

(вітаюсь англійською мовою та спонукаю учнів відповісти теж англійською мовою)

- Hello!

- Good morning!

(введення нової форми привітання)

2. Повторення раніше вивченого.

а) гра «You – me, meyou»

- Я називаю слова англійською мовою, а ви відповідаєте українською мовою – переклад.

Наприклад: hello – привіт.

б) гра «Ball

- Я кидаю м’ячик, а ви повинні назвати англійською мовою, які я називаю.

Наприклад: Я – Олена. – I am Olena.

Good – morning, hello, hi, goodbye, stand up, sit down.

3. Фізхвилинка.

   ( див. урок 1)

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

- Сьогодні ми продовжимо дізнаватися таємниці англійської мови. Ви навчитеся не тільки вітатися, а й вживати фразу «Приємно познайомитись»

ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

  1. Презентація нового матеріалу.

а) пояснення вчителя

- Look! This is our friend.

This is Miss Alison. This is Dan. This is Bob. This is Ann.

They help us to learn English and make up a mini –dialogue.

б) гра «Виправ мене»

Показую малюнок, роблю помилку і прошу дітей виправити помилку.   

с) робота з карткою.

- Знайди, обведи і скажи.

(див. РЗ впр1,с.2  О.М. Павліченко)

  1. Розучування вірша.

- впр.2,с.6

3. Введення нових ЛО.

а) семантизація слів.

- Коли ми познайомилися з кимось і нам це приносить задоволення, ми можемо сказати таку фразу: Nice to meet you. Приємно познайомитися.

б) фонетичне опрацювання.

с) складання міні – діалогів.

4. Фізхвилинка.

5. Робота в зошитах.

а) картка

- Look at the card and say.

- Whom can you see?

- What are they doing?

- And now match the pictures and say.

б) написання елементів літер в зошиті.

- Open your copybooks and write down.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

ІV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

  1. Підсумок уроку.

- OK. Say how are you at the end of our lesson?

- What did you know at this lesson?

- Stand up. Good – bye.

 

УРОК 3           Дата: ___________

Тема: Знайомство. Як тебе звати?

Мета: ознайомити учнів з новими ЛО та фразами; повторити раніше введені звуки; активізувати вивчені лексичні одиниці в мовленні; ввести запитання What is your name?; вчити давати відповіді на запитання.

Розвивати швидку реакцію, увагу та пам'ять.

Виховувати ввічливість у взаємовідносинах між учнями, підтримувати доброзичливу атмосферу.

Обладнання: картки з транскрипційними знаками, казковий герой, підручник, м’яч.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

1. Привітання.

- Let’s greet each other with English word.

- Hello! Hi!

- З сьогоднішнього уроку ми будемо вітатися лише англійською мовою.

2. Фонетична зарядка.

а) бесіда

- Щоб почати урок треба спершу потренувати наші язички. Потім ми будемо гарно і правильно говорити англійською мовою. Let’s play with sounds.

[m]     [h]     [w]    [    ]     [ai]

 

- Repeat after me: [mei], [mein], [neim], [am]

- Який звук зустрічається у всіх цих словах? [m].

- Look at it.

- Repeat after me: [h  t], [hed], [h   m], [hu].

- А тут, який звук чуєте? [h]

б) гра «Show me»

- Look at the blackboard and show me the sound ….

3. Повторення раніше вивченого.

а) бесіда

- OK. Let’s regard what did we learn at our last lesson.

- I’ll ask you how are you and you must answer using the phrase: I am fine! I am OK! I am bad! or I am so – so!

б) гра «A ball»

- I’ll name the words in English and you have to translate them.

- Let’s play: hello, hi, I am Sasha, good – bye, nice to meet you.

в) фізхвилинка

One, two, three,

Look at me!

Hands up,

Hands down,

Hands on hips,

Sit down.

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

- Сьогодні на уроці ми продовжимо вчитися вітатися, прощатися, давати відповіді на запитання, знайомитися з новими словами та фразами, складати міні – діалоги. А також вивчимо новий віршик.

ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

1. Введення нових ЛО.

а) семантизація нових ЛО шляхом перекладу.

- Подивіться уважно на малюнок. Що роблять дівчатка? (вітаються та називають своє ім’я)

- А тепер послухайте уважно, як правильно задавати запитання «Як тебе звати?»

What is your name?

- А відповідаємо вже знайомою для вас фразою: I am Sasha.

 - Але ми можемо назвати не лише своє ім’я, а й також ім’я свого друга.

- Це ми можемо зробити за допомогою фрази:

This is Ann.

б) фонетичне опрацювання

[w-w-w] – [wot] – what

[ei – ei – ei] – [neim] – name

[                ] – [    is] – this

в) гра «Say Bunny about myself»

- At our lesson today Bunny comes to see us. It wants that you tell him about youself.

Hello! I am Sasha.

This is Vova.

Nice to meet you.

  1. Вивчення вірша.

Впр. 1,с.8

  1. Робота в зошитах.

- Let’s write our Bunny an umbrella.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

( діти пишуть по одному рядочку)

ІV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

  1. Підсумок уроку.

- At home you ask your parents what are their names.

- OK. Say me, please. What did you remember at our lesson?

- The lesson is over. Good – bye!

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Каргіна Олександра Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Осадчук Катя
    Дуже сподобався конспект
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кобзєва Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
5 вересня 2018
Переглядів
5267
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку