Розробка уроку для учнів 5 класу з фізичної культури.

Про матеріал
Вчитель фізичної культури –Давиденко С.О. Форма проведення: урок - віртуальна подорож. Ігрова технологія «Екологічні локації Харківщини» Методика диференційованого навчання Обладнання та інвентар: картки з малюнками чинників здоров’я, повітряні кульки, мотузковий ланцюжок (струмочок), фітбольний м’яч, різні м’ячі, відео оздоровчих методик М.Амосова, Деннисона, Хасайя Алієва.
Перегляд файлу

Розробка уроку для учнів 5 класу з фізичної культури.

 

Вчитель фізичної культури –Давиденко С.О.

Форма проведення: урок - віртуальна подорож.

Ігрова технологія «Екологічні локації Харківщини»

Методика диференційованого навчання

Обладнання та інвентар:

картки з малюнками чинників здоров’я, повітряні кульки, мотузковий ланцюжок (струмочок), фітбольний м’яч, різні м’ячі, відео оздоровчих методик М.Амосова, Деннисона, Хасайя Алієва.

Методичні рекомендації: 

  1. Мета. Поставивши завдання екологічного виховання на уроці з фізичної культури  треба розуміти, що це вимагає додаткових зусиль та ресурсів. Але кожна проблема – це нові можливості. Уроки фізичної культури з погляду на це питання є: для учнів – спосіб вчитися учитися у чистому екологічному просторі, а для вчителя – опанування нових технологій у чистому екологічному просторі.
  2. Вибір стратегії. У вчителя виникають питання:
  • Як провести урок, щоб не втратити якості освітнього процесу?
  • Який підхід використати, щоб було комфортно?
  • Як спілкуватися, щоб не порушувати етичних правил і був зворотній зв'язок? Щоб відповісти на ці питання, необхідно обрати таку стратегію, щоб учні виконували завдання із зацікавленістю, надихати їх та мотивувати. Під час планування практичних завдань зробіть акцент на їх характеристики:
  • Доступні завдання, які мотивують діяльність і створюють ситуацію успіху.
  • Рівневі завдання, що не обмежують учнів, які можуть зробити вибір.
  • Завдання, що створюють простір для власного вибору. Це передбачає творчій підхід до виконання.
  1. Вибір форми проведення. Застосування ігрової технології, яка виконує психотехнічну функцію, забезпечує поєднання розумових, фізичних, емоційних навантажень, на мій погляд, робить навчання ефективним.

          Схема роботи з використанням ігрової технології може бути такою:

  • Пункт призначення (визначення очікуваних результатів)
  • Підготовка до гри (добір ресурсів)
  • Проміжні зупинки (подання нового, самостійне та практичні завдання)
  • Маршрут (вироблення єдиного алгоритму дій)
  • Підсумки подорожі (аналіз результатів, рефлексія)
  1. Оцінювання. Має бути формуючим, це створює загальний комфортний стан. Перебуваючи у певному місці, учасники із задоволенням будуть виконувати практичні завдання якщо використовувати правила «ВАУ!», «СУПЕР!», «Ти все зможеш», «Спробуй покращити результат». За результатами аналізу виконаних завдань учнями можна створити Відео – галерея рекордів.

                        

 

Модель проведення уроку – подорожі.

 

Екологічна локація.

Засоби    рухової спрямованості. Модель рухових завдань.

Використані методи Компетентності.

Ботанічний сад.

Дайте відповідь на питання:

  1. - Скільки років цьому дитячому парку?
  2. - Скільки разів ти його відвідав?

 

Вправи на активізацію органів та систем свого організму.

  1. Ігрове завдання «Сонце, вода, повітря».
  2. Виконай завдання у зручній для тебе послідовності. На зворотній стороні картки ти знайдеш назву чинників, які корисні для твого здоров’я.
  3. 1. Гімнастика для суглобів (картка з малюнком сонечка)
  4. 2. Колове кардіо-тренування (картка з малюнком водички)
  1. Вправи із системи М.Амосова
  2. 3. Вправи для мозку за методом Деннисона (картка з малюнком  повітря)

Стандартно-безперервної вправи.

 

Характеризує.

Кожна частина уроку  закінчується (Компетентність - Дотримується)

  • вимірюванням ЧСС,
  • організацією питного режиму,
  • музичною релаксацією під час переходу до іншої локації  індивідуально обраним способом (ходьбою, стрибками, танцювальними кроками).

Вознесенівський парк.

Питання:

Чому саме князю Святославу Ігоровичу встановлений пам’ятник у парку?

Вправи на створення моделі рухової  дії у власній уяві.

Картка – завдання «Індивідуальні вправи з повітряними кульками».

1. Самостійно придумай вправу і виконай: кулька летить «над», «під», «навколо».

2. Поміняй вихідне положення. Повторити вправи.

3.Обери м’яч: волейбольний, футбольний, гандбольний. Добери і виконай вправи  з цими м’ячами.

Вправи на збагачення рухового досвіду.

Робота в парі.

Картка – завдання «Планка».

Обери вправу, виконуй її  з різних вихідних положень.

Зміни партнера.

Навчи  іншого.

Ініціативно – творчий

 

 

Розпізнає

 

 

 

 

 

 

Варіативного повторення

Пояснює

Скіфський стан.

Питання:

  1. - Яка інша назва цього місця?

 

 

Корекційно – реабілітаційний тренінг.

Вправа  «7-12-5» із системи М.Амосова.                 

Виконує. Потягнутися вгору макушкою голови, руки вверх. Нахил голови (шийний відділ) тримати на 7 рахунків, нахил тулуба (грудний відділ) на 12 рахунків тримати, торкнутися пальцями рук підлоги (поперековий відділ), на 5 рахунків тримати. Потім піднімаємо тулуб – рахунок у зворотному напрямку «5-12-7». Виконати 10 разів.

Придумати свої вправи для шийного відділу, грудного  та  поперекового.

Гра «Незвичайний гандбол».

Умови: грають 2 команди. Фітбольний  м’яч треба забити у ворота суперника, виконуючи удари по ньому іншими м’ячами. У кожного в руках м’яч, який вони вибрали самостійно для гри. Грають за правилами гандбола.

 Вправи  на зняття стресу.  Метод «КЛЮЧ”  Хасайя Алієва.

Відео вправ демонструється на екрані. Виконуємо разом!

Навчально-пошуковий

 

 

 

 

 

 

 

 

Називає

 

 

 

Виконує

 

 

 

 

docx
Додано
28 березня 2023
Переглядів
299
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку