Розробка уроку до Дня юного натураліста за темою «Природа — наш учитель, а ми її учні»

Про матеріал
Розробка уроку до Дня юного натураліста за темою «Природа — наш учитель, а ми її учні» • Виховання екологічної свідомості учнів. • Формування відповідального ставлення до природи. • Поглиблення знань про навколишнє середовище та природні процеси. • Розвиток навичок дослідження та спостереження за природою.
Перегляд файлу

Розробка уроку до Дня юного натураліста за темою «Природа — наш учитель, а ми її учні»

Мета уроку:

  • Виховання екологічної свідомості учнів.
  • Формування відповідального ставлення до природи.
  • Поглиблення знань про навколишнє середовище та природні процеси.
  • Розвиток навичок дослідження та спостереження за природою.

Очікувані результати:

  • Учні зрозуміють роль природи як учителя та важливість її збереження.
  • Зможуть пояснити вплив людини на природу та важливість екологічно свідомої поведінки.
  • Розвинуть вміння спостерігати природні явища та явища біорізноманіття.

Етапи уроку

1. Вступ (10 хвилин)

  • Привітання учнів.
  • Актуалізація теми: Обговорення, чому природу можна назвати вчителем. Питання для учнів: «Чому важливо берегти природу?», «Що вона нас вчить?»
  • Оголошення теми та мети уроку: Учитель пояснює, що протягом уроку учні дізнаються більше про природу та її роль у нашому житті.

2. Мотиваційний момент (5 хвилин)

  • Екологічний ролик або слайд-шоу: Учні переглядають короткий ролик або презентацію про красу природи та її унікальність.
  • Обговорення після перегляду: Що найбільше вразило? Як ми можемо допомогти природі?

3. Основна частина (25 хвилин)

3.1. Теоретична частина (10 хвилин)

  • Лекція вчителя:
    • Природа як наш учитель: Чому важливо вивчати природу?
    • Вплив людини на навколишнє середовище.
    • Способи збереження природи та зменшення шкідливого впливу.
  • Обговорення: Учні діляться своїми думками щодо того, чому важливо поважати природу.

3.2. Практична частина (15 хвилин)

  • Завдання «Ми — учні природи»:
    • Малювання на асфальті: Учні вийдуть на шкільне подвір'я та створять малюнки, які символізують вдячність природі.
    • Групова робота: Учні поділяються на групи й кожна група отримує завдання — намалювати певний природний елемент (дерево, тварину, водойму) та написати біля нього девіз або заклик до збереження природи.

4. Закріплення знань (10 хвилин)

  • Обговорення результатів: Учні презентують свої малюнки та пояснюють, що вони хотіли передати через свою роботу.
  • Питання для учнів: Як ми можемо ще більше допомогти природі у повсякденному житті? Чи може людина бути добрим другом для природи?

5. Підсумок уроку (5 хвилин)

  • Підведення підсумків: Учитель повторює основні моменти уроку. Підсумовується, що природа — це наш учитель, і ми повинні піклуватися про неї.
  • Рефлексія: Учні діляться, що нового дізналися та що запам’ятали з уроку.

6. Домашнє завдання

  • Творче завдання: Написати невеликий твір на тему «Як природа нас вчить і як ми можемо допомогти їй?» або створити малюнок, присвячений красі природи.
  • Практичне завдання: Зробити хоча б одну екологічно свідому дію (посадити дерево, зібрати сміття в парку або на шкільній території тощо) і розповісти про це на наступному уроці.

Методичні рекомендації:

  • Використовувати мультимедійні матеріали для мотивації учнів.
  • Проводити обговорення у формі діалогу, щоб активізувати мислення школярів.
  • Робити акцент на практичній взаємодії з природою, що допоможе учням краще усвідомити важливість екологічної поведінки.

 

docx
Додано
21 вересня
Переглядів
104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку