Тема уроку: Які є способи зображення Землі

Про матеріал
Тема уроку: Які є способи зображення Землі Розділ 3. Пізнаємо природу Землі
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Модельна навчальна програма«Пізнаємо природу». 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Біда Д. Д., Гільберг Т. Г., Колісник Я.І.)Розділ 3. Пізнаємо природу ЗемліХомич Лілія Олегівна. Тема уроку: Які є способи зображення Землі (ст.83)

Номер слайду 2

Мета: ознайомити учнів зі способами зображення Землі, навчити розрізняти географічні об’єкти на географічних картах; формувати первинні знання про особливості зображення Землі на глобусі, географічній карті, плані місцевостівиховувати любов до природи рідного краю, екологічне мислення; формувати компетентності в природничих науках і технологіях; розвивати в учнів інтелектуальні, пізнавальні, дослідницькі, творчі, комунікативні здібності, застосовувати засвоєні знання в повсякденному житті;

Номер слайду 3

Проблемне запитання- Навіщо ж людям потрібні точні зображення місцевості? Кожний у своєму житті стикається з необхідністю побудувати план, прочитати карту, зорієнтуватися на місцевості. А сьогодні на уроці ми повинні з’ясувати, які способи зображення місцевості є найбільш точними та які переваги й недоліки вони мають. Зображення місцевості необхідні в будівництві та сільському господарстві, у військовій справі й авіації, туризмі та подорожах і в багатьох інших видах діяльності людини.

Номер слайду 4

Вправа «Мозкова атака»Уявіть собі, що ви вирушили в космічну подорож і на одній із планет виявили гостинних розумних істот. Які способи зображення Землі ви використаєте для її опису?

Номер слайду 5

Способи зображення ЗемліРисунок. Фотознімок. План місцевостіАерофотознімок. Космічний знімок. Карта

Номер слайду 6

Методичний прийом «Читання із маркуванням. Це системна розмітка текста під час читання та обдумування, що дозволяє активізувати процес сприйняття інформації та підвищити його ефективність. Він допомагає не просто усвідомлювати текст, а виділяти в ньому відоме/невідоме/цікаве, таким чином «сортувати» інформацію. Підходити до інформації свідомо і уважно . Учні читають інформацію і розподіляють на певні категорії, а саме:• знаком «+» – що вже їм відомо;• знаком «–» – що їм невідомо/або суперечить їхнім уявленням;• знаком «!» – що їм цікаво/неочікувано;• знаком «?» – що незрозуміло або про що б вони хотіли дізнатися більше.

Номер слайду 7

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№з/п+ Мені відомо! Цікавий або неочікуваний факт- невідомо, суперечить уявленням? Хочу дізнатися. Наприклад Що таке фотознімок. Вартість самої старої камери, проданої через аукціон у Відні в 2007 році склала 800 000 у.е., при початковій вартості в 8 разів менше. Це рекорд продажів, і ця камера стала найдорожчою в усьому світі. Найстаріша фотокамера в світі — це «Дагеротип братів Сюсс» (Daguerrotype. Süßes. Freres). Вона була випущена в середині XIX століття, але довго вважалася вигадкою, оскільки до нашого часу не дійшло жодного примірника. Як були створені перші кольорові фото Землі

Номер слайду 8

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Основні способи зображення земної поверхніПереваги. Недоліки. План. Географічна карта Глобус Робота в парах (робота з підручником, відеоматеріалом)

Номер слайду 9

Підсумок уроку. Зобразити земну поверхню можна у вигляді малюнка, фотознімка, аерофотознімка, плану та географічної карти. Найбільш повну інформацію про характер земної поверхні та об’єкти, розміщені на ній, передають план і карта. Найбільш точно зовнішній вигляд Землі передає глобус.

Номер слайду 10

Домашнє завдання: Опрацювати § 23 Використайте електронні карти google.com/maps для отримання інформації про ваш населений пункт. Запишіть її. Поділіться з однокласниками/однокласницями інформацією, яку ви отримали. В давнину люди вчилися для того, щоб удосконалювати себе. Нині вчаться для того, щоб здивувати інших. /Конфуцій/

pptx
Додано
7 жовтня
Переглядів
44
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку