Розробка уроку до Дня юного натураліста за темою: «Разом до зеленої мрії!»

Про матеріал
Розвиток відповідальності за збереження природи та природних ресурсів.Стимулювання прагнення учнів брати участь у природоохоронних ініціативах.
Перегляд файлу

Розробка уроку до Дня юного натураліста за темою: «Разом до зеленої мрії!»

Мета уроку:

  • Виховання екологічної культури та свідомості учнів.
  • Розвиток відповідальності за збереження природи та природних ресурсів.
  • Формування знань про способи збереження навколишнього середовища та популяризація екологічної поведінки.
  • Стимулювання прагнення учнів брати участь у природоохоронних ініціативах.

Очікувані результати:

  • Учні розумітимуть важливість збереження природи та її ресурсів.
  • Зможуть визначати шляхи участі у природоохоронних заходах.
  • Навчаться практичним способам зменшення шкідливого впливу на довкілля.

Етапи уроку

1. Вступ (10 хвилин)

  • Привітання учнів. Вступне слово вчителя про значення екологічної культури та чому важливо дбати про природу.
  • Актуалізація теми: Питання для учнів: «Що означає "зелена мрія"?», «Як ми можемо разом наближатися до чистого і здорового майбутнього для планети?».
  • Оголошення теми та мети уроку: Учитель пояснює, що урок присвячений тому, як кожен із нас може зробити внесок у збереження природи та реалізацію «зеленої мрії».

2. Мотиваційний момент (5 хвилин)

  • Екологічний ролик або презентація: Учні переглядають відео або слайди, присвячені охороні природи, проблемам забруднення та змінам клімату. (Матеріали можна знайти в інтернеті або підготувати заздалегідь).
  • Обговорення після перегляду: «Що вас найбільше вразило у відео?», «Як ми можемо допомогти вирішити ці проблеми?».

3. Основна частина (30 хвилин)

3.1. Теоретична частина (15 хвилин)

  • Лекція вчителя:
    • Важливість охорони природи: Чому ми повинні зберігати природні ресурси?
    • Основні екологічні проблеми: забруднення повітря, води, ґрунтів; зменшення біорізноманіття.
    • Шляхи захисту природи: збереження ресурсів, сортування сміття, енергозбереження, висадка дерев тощо.
  • Дискусія з учнями:
    • Що кожен із нас може зробити для захисту природи?
    • Як наші повсякденні звички впливають на стан планети?

3.2. Практична частина (15 хвилин)

  • Групова робота: Учні поділяються на групи, кожна з яких отримує завдання розробити міні-проект на тему «Як зробити наше шкільне подвір’я екологічнішим».
    • Завдання для груп:
      1. Оформити план заходів (озеленення території, встановлення урн для сортування сміття, проведення акцій з прибирання тощо).
      2. Презентувати свою ідею перед класом.
  • Малювання плакатів: Групи також створюють плакати або малюнки, які зображують їхню «зелену мрію» — чисту, зелену планету.

4. Закріплення знань (10 хвилин)

  • Обговорення результатів роботи груп:
    • Кожна група презентує свої ідеї та пропозиції щодо покращення екологічного стану шкільної території або свого міста.
  • Запитання для рефлексії:
    • Яка з пропозицій була для вас найбільш цікавою?
    • Що ви особисто готові зробити для наближення до «зеленої мрії»?

5. Підсумок уроку (5 хвилин)

  • Підведення підсумків: Учитель підсумовує результати обговорень та ідей, наголошуючи на важливості спільної роботи для досягнення «зеленої мрії».
  • Рефлексія: Учні діляться враженнями від уроку та своїми планами щодо того, як вони можуть допомогти природі.

6. Домашнє завдання

  • Творче завдання: Написати есе на тему «Моя зелена мрія» або намалювати, як виглядає планета, якщо ми всі будемо дбати про природу.
  • Практичне завдання: Виконати одне екологічно свідоме завдання (сортування сміття вдома, висадка рослини, прибирання у дворі) та розповісти про це на наступному уроці.

Методичні рекомендації для вчителя:

  • Використовувати інтерактивні методи навчання: групові завдання, дискусії, перегляд відеоматеріалів.
  • Стимулювати учнів до активної участі у класних обговореннях та розробці ідей.
  • Підкреслювати, що навіть маленькі зусилля кожної людини можуть зробити великий внесок у збереження природи.
  • Для практичної частини можна організувати акцію з висадки дерев або озеленення шкільної території як реальний приклад «зеленої мрії».

 

docx
Додано
22 вересня
Переглядів
15
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку