Урок 3b SJ2
Тема уроку/The subject of the lesson:Home and family.Вік членів родини.
Цілі уроку/Main aims:
- повторення тем, вивчених раніше (family);
- згадати та активізувати мовленнєві конструкції по темі «Родина»;
- повторити лексичні одиниці, які були вивчені раніше;
- активізувати та тренувати вживання вивчених лексичних одиниць,
граматичних структур в усному та писемному мовленні за темою
«Моя родина»;
- удосконалювати навички читання, говоріння, письма та аудіювання;
- перевірити вміння учня використовувати вивчений матеріал під час групової,парної, самостійної та індивідуальної роботи;
- розвиток мовленнєвих та комунікативних навичок учнів;
- розвивати здатність працювати в групі та самостійно;
- виховувати свідомих громадян своєї держави;
- ознайомити з культурою країни, мова якої вивчається.
Тип уроку/Type of the lesson: повторення матеріалу, який вивчався минулого
тижня, тренувальний з говоріння, комунікативно спрямований.
Види діяльності/Activities:робота в парі, індивідуальна робота,робота з наочністю, інтерактивні вправи, прослуховування та відтворення речень.
Тематика ситуативного спілкування: родина, помешкання,умеблювання.
Мовленнєві функції:вміти розповідати коротко про родину, давати відповіді на питання «Хто це?» «Це сестра?» « Скільки тобі років?»
Лексичний діапазон: mother, father, sister, grandfather, friend, bird, bed, wardrobe.
Граматичний діапазон: дієслово Is that your sister? Yes, it is. No, it isn’t . How old is she?
Очікувані результати навчання: учень відповідати на питання про родину, казати хто це та відповідати на питання скільки йому/ій років?
Хід уроку/Procedure
1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
Привітання/Greeting:
T: Hello kids!
Nice to see you!
How are you today? Is it father? Is it bed?
Фонетична розминка/Фонетична розминка/Phonics
Тренуємо читання:
Readings stick-an -am -at -ap -ell -en -et -ed -id -ill -ick -ig
Повідомлення теми та мети уроку: Today we will remember What do you learn in English lesson; repeat the words, write in copybook and we speak about family and age.
2. Основна частина уроку
Хід уроку
2. Repeat words with cards.
3. Grammar-box
4.Grammar-GAME How old is he/she?
5 Фізкультхвилинка Рухлива гра “Family”
Підготувати заздалегідь картинки із зображенням членів родини. Роздати кожному учню одну картинку. Пояснити, що тепер вони – той, хто зображений на їх картинці. Далі кажемо: Mothers, raise your hands! Fathers, raise your hands! Коли переконалися, що всі знають, хто вони, гра починається. Вчитель дає команди різним групам: Fathers, jump! Grandpas, turn around!
6.Writing in copybook.
My friend Sam
Have you a friend?
What is his/her name?
How old is she/he?
Is he/she a good friend?
7. Extra activity:
Listening a song and say: Song about my Family-father mother SLOW
3. Заключна частина
Let’s revise all the phrases from this lesson.
Translate the phrases, please:
Cкільки тобі років? Скільки йому років? Скільки їй років?
Home task: Розповідь про друга. My friend! (for example in copybook)