Розробка уроку до підручника Q. Mitchell Smart junior 2 Home and family 3b

Про матеріал
Розробка уроку до підручника Q. Mitchell Smart junior 2 Home and family 3a
Перегляд файлу

Урок 3b SJ2

Тема уроку/The subject of the lesson:Home and family.Вік членів родини.

Цілі уроку/Main aims:

- повторення тем, вивчених раніше (family);

- згадати та активізувати мовленнєві конструкції по темі «Родина»;

- повторити лексичні одиниці, які були вивчені раніше;

- активізувати та тренувати вживання вивчених лексичних одиниць,

граматичних структур в усному та писемному мовленні за темою

«Моя родина»;

- удосконалювати навички читання, говоріння, письма та аудіювання;

- перевірити вміння учня використовувати вивчений матеріал під час групової,парної, самостійної та індивідуальної роботи;

- розвиток мовленнєвих та комунікативних навичок учнів;

- розвивати здатність працювати в групі та самостійно;

- виховувати свідомих громадян своєї держави;

- ознайомити з культурою країни, мова якої вивчається.

 

Тип уроку/Type of the lesson: повторення матеріалу, який вивчався минулого

тижня, тренувальний з говоріння, комунікативно спрямований.

Види діяльності/Activities:робота в парі, індивідуальна робота,робота з наочністю, інтерактивні вправи, прослуховування та відтворення речень.

 

Тематика ситуативного спілкування: родина, помешкання,умеблювання.

Мовленнєві функції:вміти розповідати коротко про родину, давати відповіді на питання «Хто це?» «Це сестра?» « Скільки тобі років?» 

Лексичний діапазон: mother, father, sister, grandfather, friend, bird, bed, wardrobe.

Граматичний діапазон: дієслово Is that your sister? Yes, it is. No, it isn’t . How old is she?

Очікувані результати навчання: учень відповідати на питання про родину, казати хто це та відповідати на питання скільки йому/ій років?

 

Хід уроку/Procedure

 

1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

Привітання/Greeting:

T: Hello kids!

Nice to see you!

How are you today? Is it father? Is it bed?

 

Фонетична розминка/Фонетична розминка/Phonics

Тренуємо читання:

Readings stick-an -am -at -ap -ell -en -et  -ed -id -ill -ick -ig

 

 Повідомлення теми та мети уроку: Today we will remember What do you learn in English lesson; repeat the words, write in copybook and we speak about family and age.

 

2. Основна частина уроку

Хід уроку

  1. Warming up: Can you remember? Lego -Memoria game.

 

2. Repeat words with cards.

3. Grammar-box

4.Grammar-GAME How old is he/she?

 

5 Фізкультхвилинка Рухлива гра “Family”

Підготувати заздалегідь картинки із зображенням членів родини. Роздати кожному учню одну картинку. Пояснити, що тепер вони – той, хто зображений на їх картинці. Далі кажемо: Mothers, raise your hands! Fathers, raise your hands! Коли переконалися, що всі знають, хто вони, гра починається. Вчитель дає команди різним групам: Fathers, jump! Grandpas, turn around!

 

6.Writing in copybook.

My friend Sam

Have you a friend?

      What is his/her name?

     How old is she/he?

Is he/she a good friend?

Радостный ребенок в рубашке и галстуке-бабочке стоит с рукой в кармане и  машет рукой на синий #417874290 - Ларасток

7. Extra activity:

Listening a song and say: Song about my Family-father mother SLOW

 

3. Заключна частина

Let’s revise all the phrases from this lesson.

Translate the phrases, please:

Cкільки тобі років? Скільки йому років? Скільки їй років?

Home task:  Розповідь про друга. My friend! (for example in copybook)


 

docx
Додав(-ла)
Кабак Яна
Додано
12 грудня 2021
Переглядів
1023
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку