Розробка уроку до підручника Q. Mitchell Smart junior 2 Home and family 3b

Про матеріал
Розробка уроку до підручника Q. Mitchell Smart junior 2 Home and family 3a
Перегляд файлу

Урок 3b SJ2

Тема уроку/The subject of the lesson:Home and family.Вік членів родини.

Цілі уроку/Main aims:

- повторення тем, вивчених раніше (family);

- згадати та активізувати мовленнєві конструкції по темі «Родина»;

- повторити лексичні одиниці, які були вивчені раніше;

- активізувати та тренувати вживання вивчених лексичних одиниць,

граматичних структур в усному та писемному мовленні за темою

«Моя родина»;

- удосконалювати навички читання, говоріння, письма та аудіювання;

- перевірити вміння учня використовувати вивчений матеріал під час групової,парної, самостійної та індивідуальної роботи;

- розвиток мовленнєвих та комунікативних навичок учнів;

- розвивати здатність працювати в групі та самостійно;

- виховувати свідомих громадян своєї держави;

- ознайомити з культурою країни, мова якої вивчається.

 

Тип уроку/Type of the lesson: повторення матеріалу, який вивчався минулого

тижня, тренувальний з говоріння, комунікативно спрямований.

Види діяльності/Activities:робота в парі, індивідуальна робота,робота з наочністю, інтерактивні вправи, прослуховування та відтворення речень.

 

Тематика ситуативного спілкування: родина, помешкання,умеблювання.

Мовленнєві функції:вміти розповідати коротко про родину, давати відповіді на питання «Хто це?» «Це сестра?» « Скільки тобі років?» 

Лексичний діапазон: mother, father, sister, grandfather, friend, bird, bed, wardrobe.

Граматичний діапазон: дієслово Is that your sister? Yes, it is. No, it isn’t . How old is she?

Очікувані результати навчання: учень відповідати на питання про родину, казати хто це та відповідати на питання скільки йому/ій років?

 

Хід уроку/Procedure

 

1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

Привітання/Greeting:

T: Hello kids!

Nice to see you!

How are you today? Is it father? Is it bed?

 

Фонетична розминка/Фонетична розминка/Phonics

Тренуємо читання:

Readings stick-an -am -at -ap -ell -en -et  -ed -id -ill -ick -ig

 

 Повідомлення теми та мети уроку: Today we will remember What do you learn in English lesson; repeat the words, write in copybook and we speak about family and age.

 

2. Основна частина уроку

Хід уроку

  1. Warming up: Can you remember? Lego -Memoria game.

 

2. Repeat words with cards.

3. Grammar-box

4.Grammar-GAME How old is he/she?

 

5 Фізкультхвилинка Рухлива гра “Family”

Підготувати заздалегідь картинки із зображенням членів родини. Роздати кожному учню одну картинку. Пояснити, що тепер вони – той, хто зображений на їх картинці. Далі кажемо: Mothers, raise your hands! Fathers, raise your hands! Коли переконалися, що всі знають, хто вони, гра починається. Вчитель дає команди різним групам: Fathers, jump! Grandpas, turn around!

 

6.Writing in copybook.

My friend Sam

Have you a friend?

      What is his/her name?

     How old is she/he?

Is he/she a good friend?

Радостный ребенок в рубашке и галстуке-бабочке стоит с рукой в кармане и  машет рукой на синий #417874290 - Ларасток

7. Extra activity:

Listening a song and say: Song about my Family-father mother SLOW

 

3. Заключна частина

Let’s revise all the phrases from this lesson.

Translate the phrases, please:

Cкільки тобі років? Скільки йому років? Скільки їй років?

Home task:  Розповідь про друга. My friend! (for example in copybook)


 

docx
Додано
12 грудня 2021
Переглядів
1056
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку