Розробка уроку до підручника Ростоцька Карпюк 2кл

Про матеріал
Тема: ОСІННІ БАРВИ Підтема: Погода. Мета: вчити учнів вживати в мові лексику за темою «Погода», формувати навички монологічного мовлення на рівні речення. Удосконалювати навички вживання множини іменників та граматичної структури «There are…,There is a....» в усному мовленні на рівні фрази і через багаторазове повторення. Розвивати уміння логічного викладу думок та фонематичний слух. Удосконалювати фонетику й артикуляцію звуків, розвивати усні комунікативні уміння з опорою на наочність; Виховувати та розвивати в учнів інтерес до вивчення англійської мови.
Перегляд файлу

Урок 26 

Тема: ОСІННІ БАРВИ

Підтема: Погода.

Мета: вчити учнів вживати в мові лексику за темою «Погода», формувати навички монологічного мовлення на рівні речення. Удосконалювати навички вживання множини іменників та граматичної структури «There are…,There is a....» в усному мовленні на рівні фрази і через багаторазове повторення. Розвивати уміння логічного викладу думок та фонематичний слух. Удосконалювати фонетику й артикуляцію звуків, розвивати усні комунікативні уміння з опорою на наочність; Виховувати та розвивати в учнів інтерес до вивчення англійської мови.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: підручник, ілюстрації та плакати до теми «Погода», аудіо запис, відео, робочий зошит.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

 Введення в іншомовну атмосферу.

1. Greeting: (Вітання)

Teacher: Good morning, children

                                            Good morning, good morning to you!

                                            Good morning, good morning!

                                            I am glad to see you!

Pupils:    Good morning, teacher!

               Good morning, good morning to you!

               Good morning, good morning!

              We are glad to see you too! 

Т: Sit down, please, strong boys! Sit down, beautiful girls!

(Сідайте сильні хлопчики і гарні дівчата)

Let`s start our English lesson.

Давайте, розпочнемо наше заняття англійської мови.

  1. Уведення в іншомовну атмосферу.

А)Answering the question. (Відповіді на запитання .)

           What is your name?

 How are you?

What is your surname?

 How old are you?

What season is it now?

 What colours can we see in autumn?

Б) Перевірка домашнього завдання.

В) Повторення лексичного матеріалу.

Let’s remember some words.

Вчитель показує тематичні картки з теми, а учні називають.

-sky, cloud, tree, lesvs ;

  • Гра з картками «флеш»
  • Гра з картками «слоули»
  • Повторення пісні “Hows the weather?

3 . Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

- : At this lesson we are going to speak about weather. And today we’ll learn the

words describing different weather types

- Are you ready? Let’s start our lesson.

ІІ. Основна частина уроку

  1. Введення нової лексики.

Відкрийте підручник на стр 46.

 У 1 вправі ви бачите якою може бути погода. Сьогодні ми поговоримо про це.

 T: Listen, point and say. It is warm. It is rainy. It is cold. It is wet.

Учні записують слова в словник

  1. Розвиток мовлення. р. 46, ех. 2. Listen and say.

Подивіться на 2 вправу стр 46.  Ви бачите що два ведмедики розмовляють по тефону. Вони вирішують до столиці якої країни їм вирушити у подорож.

Давайте прослухаємо і спробуємо дізнатись куди ж вони все ж таки поїхали.

  1. Фізкультхвилинка

Закріплення ЛО в усній мові. Діти дивляться мультфільм-зарядку, співають і виконують рухи.

Seasons Song for Kids ♫ Autumn Leaves are Falling Down

  1. Активізація нових звуків

Прослухайте вірш, який звук зустриниться вам найчастіше. Listen the poem:

When the weather is wet

We must not fret

When the weather is warm

We must not storm

- читання вірша вчителем;

- Більшість слів в даному віршику починаються з якої букви? W” .Згадаємо, як правильно вимовляти звук /w/Отже, губи округлено, нижня губа не торкається зубів. На початку вимови губи не витягуємо “в дудку” ,а наприкінці не розтягуємо в широку посмішку. Потренуймося вимовляти -Let’s train a little bit.

Подивіться в підручник на вправу 4. Учні читають слова з літерою W.

Далі ми з вами познайомилося дифтонгами (два та більше голосних звуки) ay, ey, ai, вони дають звук              [ei]. Учні читають слова та речення з вивченими звуками.

  1. Робота з картками. Письмо

T:  Write the sentences in the correct places. Учні записують речення біля відповідного малюнка.

It is hot.  It is cloudy.  It is rainy.

It is windy.        It is snowy.  It is cold.  It is sunny.

III. Заключна частина уроку

Підсумки. Домашне завдання

Ми виконали всі завдання. Дуже дякую, діти, ви були дуже активними сьогодні і працювали дуже добре.

  • Well done. And now say what letters did we learn?

     Закінчіть реченная. На уроці ми навчилися робити опис погоди та вивчили нові звуки... Я дуже пишаюся вами.

Thank you, very much, children, you were very active today and worked very well.

I am really proud of you.

Т:Stand up, children! The lesson is over. Thank you for the lesson. Goodbye!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Роздатковий матеріал

 

  • Write the sentences in the correct places.

It is hot.  It is cloudy.  It is rainy.

It is windy. It is wet.  It is cold. It is sunny.

weathersunny……..……………………..  weathercloudy………………………..

weatherrainy……………………………… weatherhot……………………………

 

weatherwindy……………………………. weathercold …………………………. 

C:\Users\Алиса\Desktop\Без названия.png…………………………….  

 

What is the weather like today?...............................................

 

 

 

 

 

 

 

  • Write the sentences in the correct places.

It is hot.  It is cloudy.  It is rainy.

It is windy. It is wet.  It is cold. It is sunny.

weathersunny……..……………………..  weathercloudy………………………..

weatherrainy……………………………… weatherhot……………………………

 

weatherwindy……………………………. weathercold …………………………. 

C:\Users\Алиса\Desktop\Без названия.png…………………………….  

 

What is the weather like today?...............................................

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови) 2 клас (Ростоцька М. Є., Карпюк О. Д.)
Додано
22 січня 2019
Переглядів
979
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку