Розробка уроку фізичної культури для учнів 5-х класів «Україна -волейбольна країна» Тема :Розвиток швидкісно-силових здібностей, спритності, балансу і координації, синхронізації р

Про матеріал
Розробка уроку фізичної культури для учнів 5-х класів «Україна -волейбольна країна» Тема :Розвиток швидкісно-силових здібностей, спритності, балансу і координації, синхронізації рухових навичок.
Перегляд файлу

Розробка уроку фізичної культури

для учнів 5-х класів

«Україна -волейбольна країна»

Тема :Розвиток швидкісно-силових здібностей, спритності, балансу і координації, синхронізації рухових навичок.

 

Завдання  уроку:

  1.  Ознайомити учнів із засобами розвитку фізичних якостей
  2. Навчити виконувати комплекс вправ для розвитку моторики рук и ніг.
  3. Сприяти розвитку стрибучості, швидкості, координації рухів, силових якостей.
  4. Виховання морально вольових якостей, витримки, уміння долати труднощі;  

розвивати почуття організованості, взаємодопомоги, дисциплінованості.

Інвентар: координаційна дробинка,м’ячі, резиночка для гри,музикальний супровід.

З/П

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина 13 – 15 хв.

1.

Вхід у спортзал.

Шикування в шеренгу, привітання.

Повідомлення завдань уроку.

Діти ,  сьогодні ми проведемо урок – змагання,  під девізом:       « Спортом займайся завжди- не доведеш до біди». Та почнемо з розминки.

2 хв.

У колону по одному. Рівняння;

стежити за поставою; зовнішнім виглядом.

2.

 

 

 

 

 

 

3.

 

4.

І зупинка– « Пробудження»

Ходьба, руки на поясі:

  • На носках;
  • На зовнішній стороні стопи;
  • На внутрішній стороні стопи;
  • В напівприсіді;
  • Прискорено

Біг рівномірний зі зміною напрямку ( за сигналом учителя).

Ходьба. Вправи на відновлення дихання:

1 – 2 – руки догори ( вдих)

2 – 4 – руки вниз ( видих)
Перешикування із колони по одному,

У олону по чотири, послідовними поворотами в русі.

2 хв.

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

30с.

Вправи виконувати поперечною «змійкою»

(по коротких границях);

 стежити за поставою.

 

 

 

 

Дистанція 2  кроки.

 

 

 

Роздача малих м’ячів. Звернути увагу на дотримання інтервалу і дистанції, а також на одночасний поворот усієї четвірки учнів.

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

Комплекс загально розвивальних вправ з малим м’ячем на місці.

В.п. – о.с. м’яч внизу.

1 – 2 – руки через сторону вгору, передати м’яч у ліву руку (вдих).

3 – 4 – вихідне положення              ( видих).

В.п. – ст. ноги нарізно, руки  в сторону, м’яч у правій руці.

1 – руки вперед, передати м’яч в ліву руку.

2 – В.п.

3 – 4 – те ж саме, передати м’яч у праву руку.

В.п. – стійка ноги нарізано, м’яч у лівій руці.

1 – нахил вправо, руки за голову, передати м’яч у праву руку.

2 – В.п.

 

8 хв.

 

 

4 – 5 р.

 

 

4 – 5 р.

 

 

 

 

4 – 5 р.

 

 

 

Підіймаючи голову, стежте за передачею м’яча.

 

Спину тримати рівно.

 

 

 

 

При передачі м’яча лікті відведені у сторони – назад.

Дихання рівномірне.

 

 

4.

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

10.

3 – нахил вліво, руки за голову, передати м’яч у ліву руку

4 – В.п.

В.п. – ст.. ноги нарізно, м’яч угору.

1 – нахил уперед, покласти м’яч на підлогу між ніг ( видих).

2 – В.п. (вдих)

3 – нахил уперед, узяти м’яч          ( видих)

4 – В.п. ( вдих)

В.п. – широка стійка, руки – в сторони.

1 – нахил до лівої ноги, руки вниз, передати м’яч у ліву руку під ногою ( видих).

2 - В.п. ( вдих)

3 – 4 те саме, до другої ноги, передати м’яч у праву руку.

В.п. – ст.. ноги нарізно, руки в сторони.

1 – мах правою ногою вгору, руки вперед, передати під ногою, м’яч у праву руку ( видих)

2 - В.п. ( вдих)

3 – мах лівою ногою вгору, руки вперед, передати під ногою м’яч у праву руку.

В.п. – основна стійка, руки в сторони, м’яч у правій руці.

1 – глибокий присід, коліна разом, руки вниз, передати м’яч у ліву руку, над головою ( видих)

2- В.п. ( вдих)

3 – 4 те саме, передати м’яч у праву руку.

В.п. – основна стійка, м’яч у руках, внизу.

Кинути м’яч угору, зробити оплеск за спиною, спіймати м’яч двома руками

.В.п. – ст.. ноги нарізно, руки на пояс, м’яч на підлозі між ніг.

1 – стрибком ліву ногу вперед, праву назад ( в лінію).

2 – стрибком ноги нарізно.

3  - стрибком праву ногу вперед, ліву назад

4 – стрибком ноги нарізно.

Ходьба на місці. Вправи на відновлення дихання.1 – 2 руки догори (вдих)

3 – 4 руки донизу ( видих)

 

 

 

4 – 5 р.

 

 

 

 

 

4 – 5 р.

 

 

 

 

 

4 – 5 р.

 

 

 

 

4 – 5 р.

 

 

 

 

 

 

 

4 – 5р.

 

 

4 – 5 р.

 

 

 

 

 

 

4 – 5р.

Ноги в колінах не згинати, м’яч на підлогу не кидати. Стійку можливо змінювати, поступово  зменшуючи відстань між стопами.

 

 

 

Нахил виконувати з прямими ногами.

 

 

 

 

 

Коліна не згинати, руки не опускати, спину тримати рівно.

 

 

 

Встаючи, розправляй  плечі та підіймай чітко в сторони.

 

 

 

 

 

 

Дихання рівномірне.

 

 

 

 

 

 

 

 

Кидати  м’яч вертикально, з місця не сходити.

11.

Перешикування з колони по чотири в колону по одному. Ходьба на обхід, складання м’ячів. Перехід до наступного виду занять.

 

Повороти ліворуч. Звернути увагу на дотримання інтервалу.

Основна частина 25 – 27 хв.

з/ п

Зміст уроку

 Дозування

Організаційно – методичні вказівки

1.

Зупинка «Швидкі ноги»

Правою – лівою

 

По черзі, лівою та правою ногою застрибуйте в кожний квадрат.

 

 

 

 

 

 

 

 

Спину протягом виконання  вправ тримати рівно.

2.

Зупинка «Стрибуни»

Стрибки на одній нозі

 

Станьте в квадрат та перенесіть всю вагу тіла на ліву ногу, праву зігніть в коліні. Пострибайте три квадрати, праворуч від драбини, потім змініть ногу на ліву та прострибайте відповідну кількість раз ліворуч. Продовжуйте рухатися з одного боку до іншого. Чередуйте ліву та праву ноги, пройшовши половину драбини.

1 підхід

Стрибки виконувати з м’яким  приземленням, слідкувати за дотриманням інтервалу.

 

3.

Зупинка «Богатир»

Стрибок у висоту з положення лежачи

 

Займіть низхідне положення, прийміть упор лежачи паралельно драбині. Поставте ліву руку в квадрат,  а праву за межі драбини. Зігнувши руки в ліктях, поміняйте положення  корпуса, так щоб права рука опинилася в квадраті. Пружинячи від підлоги, поверніться в початкове положення.

 

Хл. – 10 р.

Дів. – 7 р.

 

 

Хл. – 10 р.

Дів. – 5 р.

Хл. – 10 р.

Дів.5 р.

1 – 2 р.

Руки на ширині плеч, кисті вперед. При згинанні рук необхідно грудьми опору.

 

 

 

 

 

Ноги зігнуті в колінах

4.

Зупинка «Весела резиночка»

«Берізка»

Вихідне положення – стоячи боком до гумці. Спочатку потрібно перестрибнути через одну половинку, а потім через другу так, щоб резиночка залишилася між ногами. Це потрібно повторити стільки разів, скільки років гравцеві. Потім потрібно вистрибнути за гумку.

 

 

 

 

 

 

1 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за чітким виконанням завдань.

 

«Пішоходи»

Вихідне положення – стоячи на гумці особою. Стрибати на резиночку потрібно так, щоб кожна половинка її була притиснута ногою до землі, а після змінити ноги.

 

1 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Сходинки»

Вихідна позиція – стоячи обличчям до гумці. Стрибаємо на її найближчу половину так, щоб одна нога була під нею, а інша притиснула її до землі. Потім потрібно перестрибнути на другу половинку резиночки, змінивши положення ніг. Потім потрібно вистрибнути з резиночки і повторити вправу в іншу сторону.

1 р.

.

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

Заключна частина 25 – 27 хв.

з/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

1.

Перешикування в одну колону.

1 хв.

 

2.

Ходьба по колу. Вправи на відновлення дихання.

1 хв.

 

3.

« Гра на уважність».

2 хв.

 

4.

Підведення підсумків уроку.

10 хв.

Відзначити учнів, які добре працювали на уроці.

5.

Домашнє завдання:

Згинання – розгинання рук в упорі лежачи.

10 – 15 р.

Звернути увагу на необхідність самостійних занять для поліпшення фізичного стану.

 

 

docx
Додав(-ла)
Паніна Олена
Додано
31 березня 2020
Переглядів
324
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку