23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Розробка уроку фізкультури для 3 класу з теми "Гімнастика"

Про матеріал

Конспект уроку гімнастики у 3 класі розроблено для підсумкового уроку з теми. Ним передбачено виконання акробатичних комбінацій, виси та упори, лазіння по похилій лаві та гімнастичному канаті, комбінація у рівновазі на гімнастичній лаві.

Конспект стане у пригоді молодим вчителям фізкультури або вчителям початкових класів.

Перегляд файлу

План-конспект уроку у 3 класі

Урок гімнастики (фрагмент)

Завдання уроку:

1. Освітні (навчально-розвивальні):

- удосконалювати лазіння по похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах,

підтягування по похилій гімнастичній лаві лежачи на животі, лазіння по гімнастичній стінці однойменним та різнойменним способами;

- вчити лазінню по канату довільним способом;

- продовжувати навчати вправ у рівновазі;

- повторити комплекс акробатичних вправ (перекид вперед, стійка на лопатках, «міст»).

2. Оздоровчі:

- сприяти розвитку координації рухів, правильній поставі, силі рук, м’язів черевного

пресу, гнучкості, швидкості, спритності.

3. Виховні:

- сприяти вихованню активності, уважності, дисциплінованості, інтересу до занять

фізичними вправами.

Дата проведення: 15 грудня 2017 р.

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар та спортивне обладнання: похила гімнастична лава, гімнастичні мати, перекладина, скакалки, м’ячі.

Вчитель: Горобей С.Д.

Хід уроку

Частина

уроку

 

Зміст уроку

 

Дозування

 

Організаційно-

методичне

забезпечення

 

 

Підготовча – 6 - 7 хв.

 

1. Організований перехід до місця

заняття.

2. Шикування. Привітання.

Повідомлення завдань уроку.

3. Стройові вправи. Повороти на

місці наліво, направо, кругом.

4. Ходьба, різновиди: на

носках, п’ятках, на зовнішній,

внутрішній стороні ступні з різними

положеннями рук, в напівприсиді, в присиді.

5. Біг у повільному темпі.

6. Вправи на встановлення дихання.

7. Комплекс ЗРВ на місці:

7.1 В.п.- основна стійка (о.с.), руки на поясі:

1- руки до плечей;

2- руки вгору, піднятись на носки;

3- руки до плечей, опуститись на повну ступню;

4 – о.с.

7.2 В.п.- стійка ноги нарізно, руки перед грудьми.

1- 2 - поворот тулуба наліво, відведення рук в сторони;

3- 4 -  поворот тулуба направо, відведення рук в сторони.

7.3. В.п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі.

1- 2 – нахил вперед;

3 – 4 – нахил назад.

7.4 В.п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі.

1- нахил до лівої;

2 – нахил до підлоги;

3 – нахил до правої;

4 – о.с.

7.5 В.п.- стійка ноги нарізно, руки вздовж тулуба.

Стрибки на координацію рухів:

1 – о.с.

2 – стрибком ноги разом, руки в сторони.

30 с

 

30 с

 

1 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

30 с

 

2 хв.

 

5-7 повт.

 

 

 

 

 

5-7 повт.

 

 

 

 

 

5-7 повт.

 

 

 

5-7 повт.

 

 

 

 

 

20 стрибків

Перехід в колоні по

одному.

Перевірити готовність

до уроку, самопочуття.

Чіткість виконання.

Слідкую за поставою.

 

Дотримання дистанції.

 

Правильність виконання

 

 

 

 

 

 

Підніматись високо на носки, руки чітко вгору.

 

 

 

 

 

Не відривати ступні від підлоги.

 

 

 

 

Дивитись вперед.

 

При виконанні нахилу

ноги залишаються

прямими

 

 

 

Слідкувати за роботою рук і ніг. Дотримуватись координації рухів.

Основна

частина -

23 хв.

Робота в двох групах по станціях:

  1. Стрибки через скакалку.
  2. Підтягування у висі лежачи.

 

 

  1. Зв’язка акробатичних елементів:      2 перекиди вперед, стійка на лопатках, «міст».

 

 

 

 

 

 

  1. Підтягування по похилій

гімнастичній лаві у положенні лежачи на животі.

       6.  Лазіння по гімнастичній стінці

- однойменним способом;

- різнойменним способом.

 

 

 

7.  Лазіння по канату довільним способом

 

 

 

 

8. Вправи з рівноваги:

- Ходьба по підлозі з поворотом на 180*

- ходьба по гімнастичній лаві з поворотом на 180*, зіскок.

- ходьба по гімнастичній лаві з переступанням через м’ячі.

 

 

30-40 р.     

10-15 р.   -

4 хв.

 

2 підходи – 7 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

3 хв.

Стежити за правильним

виконанням.

Тулуб тримати рівно, ноги не згинати. Страхування

img458Копия img465     Копия (2) img457 Страхування

Фронтальний спосіб

організації роботи. Дотримуватись дистанції. Страхування

Копия img462

 

Копия (3) img463

 

 

Копия img470

Страхування. Дотримуватись правил виконання

 

img460     Копия img459

Дотримуватись по черговості виконання. Тримати координацію.

Заключна

частина -

2 хв

1. Ходьба, вправи на відновлення.

2. Підведення підсумків уроку.

3. Організований вихід із

спортивної зали.

2 хв.

Шикування  в шеренгу.

Перевірка самопочуття.

Вербальне оцінювання

роботи учнів на уроці,

 

docx
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
1028
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку