Тема уроку: Розвиток рухових якостейз використанням рухливих ігор. Стрибкові вправи
Завдання уроку:
Мета уроку: Розвиток рухових та фізичних якостей на уроці. Формування позитивної мотивації в учнів до систематичних занять фізичною культурою.
Методична: Підвищення загальної працездатності організму і рівня технічної підготовленості учнів та запровадити нову форму проведення уроку, з використанням інтерактивних технологій.
Дидактична:
Навчальна: ознайомити з елементами гімнастики, розвиток фізичних якостей.
Розвивальна: заохочувати учнів до постійних занять фізичною культурою та свідомого ставлення до зміцнення свого здоров'я.
Виховна: сприяти розвитку координації, сили та витривалості; виховати морально - вольові якості; сформувати активно - позитивне відношення до занять фізичною культурою.
Оздоровча: Сприяти укріпленню систем організму, які несуть головне навантаження при виконанні спеціальних вправ. Формувати вміння дотримуватися заходів безпеки та профілактики травматизму на заняттях
Вид уроку: практичний.
Тип уроку: навчально-тренувальний.
Інвентар: свисток, гімнастичні лави 3 шт., секундомір, канат, степ-платформи 4 шт., конуси 6 шт., тунелі 2 шт.
Місце проведення: спортивний зал
План – конспект відкритого уроку «Піратські пригоди» у 3 «Б» класі
Тема уроку: Розвиток рухових якостейз використанням рухливих ігор. Стрибкові вправи
Завдання уроку:
Мета уроку: Розвиток рухових та фізичних якостей на уроці. Формування позитивної мотивації в учнів до систематичних занять фізичною культурою.
Методична: Підвищення загальної працездатності організму і рівня технічної підготовленості учнів та запровадити нову форму проведення уроку, з використанням інтерактивних технологій.
Дидактична:
Навчальна: ознайомити з елементами гімнастики, розвиток фізичних якостей.
Розвивальна: заохочувати учнів до постійних занять фізичною культурою та свідомого ставлення до зміцнення свого здоров’я.
Виховна: сприяти розвитку координації, сили та витривалості; виховати морально - вольові якості; сформувати активно - позитивне відношення до занять фізичною культурою.
Оздоровча: Сприяти укріпленню систем організму, які несуть головне навантаження при виконанні спеціальних вправ. Формувати вміння дотримуватися заходів безпеки та профілактики травматизму на заняттях
Вид уроку: практичний.
Тип уроку: навчально-тренувальний.
Інвентар: свисток, гімнастичні лави 3 шт., секундомір, канат, степ-платформи 4 шт., конуси 6 шт., тунелі 2 шт.
Місце проведення: спортивний зал
Дата проведення: 26.11.2018р
Проводить: Галантюк І.Ю
Хід уроку
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
||
Підготовча частина (10хв.) |
||||
Добрий день, діти! Сьогодні у нас незвичайний урок, я запрошую вас в морську подорож. Наш спортивний зал перетворюється на корабель, а ми з вами на піратів. На шляху нас будуть підстерігати різні перешкоди, які зможуть подолати тільки самі сміливі, спритні і витривалі. Ми вирушаємо шукати скриню з коштовностями. Але перш ніж відправитися в плавання ми повинні потренуватися. «Морські навчання» 1. Повороти праворуч, ліворуч, кругом. 2. Ходьба стройовим кроком на місці; в обхід залою. 3. Звичайний біг; біг зі збільшенням темпу. 4. Ходьба з перешкодами по діагоналі: - по гімнастичній лаві; - стрибки через набивні м’ячі; -«змійкою» між «буйками». Команда впоралася із завданням. Так, морські навчання — це складно, але у них є приємні моменти. Наступний етап навчань — розминка під музичний супровід. Комплекс корабельної зарядки — У поході на моряків чекають різні випробування: спека, дощ, шторм. Ось тут морякам потрібно бути сильними, щоб подолати труднощі та допомогти друзям у скрутну хвилину. |
|
Шикування в одну шеренгу. Фронтальний метод
Слідкувати за правильністю виконання.
Слідкувати за диханням, дотримуватись дистанцію
Руки в сторони На двох ногах, «Оленячий»біг Дотримуватись дистанції Перешикування в 4 колони в русі
Діти під музику виконують вправи, повторюючи за вчителем. |
||
Основна частина (25 хв) |
||||
1.«Пірати на кораблі під час шторму»
Молодці! Всі, хто впорався із завданням на відмінно, переходять до іншого етапу.. Найбільша небезпека в морі — це біла акула. Поміж усіх мешканців моря в акули найбільші зуби. Тому слід уникати зустрічі з нею. 2.Рухлива гра «Увага! акула!»
Пірати на кораблі повинні вміти робити все. З морської подорожі пірати завжди повертаються з скарбами. Хто бажає отримати скарб? Запрошую на старт командних естафет! 3. Змагання «На шляху до скарбів»
У морі нам зустрівся корабель противника, який потрібно захопити.
Нарешті пірати висадилися на острові, де захована скриня з коштовностями. Вона знаходиться в печері.
|
10хв.
2хв
2хв
2хв
2хв
5 хв.
10хв. |
Коловий метод
стрибки на місці з упором однією ногою на степ-платформі..
лазіння по похилій лаві в положенні упору присівши; по гімнастичній стінці приставним кроком обличчям до стіни з виконан- ням хвата зігнутими руками на рівні грудей. пересування по гімнастичній лаві, переступаючи через конуси. ходьба по канату, що лежить на підлозі. Шикування в одну шеренгу.
Учасники гри бігають залою, імітуючи рухи плавців. За сигналом «акули! Швидко з води!» учні тікають і «рятуються», стаючи на лави («шлюпки»).Двоє ведучих («акули») намагаються спіймати гравців, які не встигли застриб- нути на лавки. Спіймані стають «акулами» і допомагають ловити інших уча- сників. Ті, кого не піймали «акули», є переможцями. Поділити на чотири команди
Перетягування каната. Всі стають з одного боку від каната.
Естафета з пролізанням через тунелі.
|
||
Заключна частина (5хв.) |
||||
Скільки в нашій команді гідних юних піратів! я вважаю,це не остання наша подорож. Підбиття підсумків уроку, Організований вихід із зали. |
|
Шикування в одну шеренгу. Відзначення успіхів учнів «Команда! Праворуч! Наліво на вихід з з корабля кроком руш!» |
||
1
2
3
4