Конспект сюжетного уроку фізкультури в 3 класі "Піратські пригоди»

Про матеріал

Тема уроку: Розвиток рухових якостейз використанням рухливих ігор. Стрибкові вправи

Завдання уроку:

  • 1)Закріпити навички виконання вправ на гімнастичній та похилій лаві
  • 2)Удосконалити рухові якості
  • 3)Сприяти розвитку рівноваги
  • 4)Виховувати сміливість, товаришування, дружні стосунки, роботу в команді

Мета уроку: Розвиток рухових та фізичних якостей на уроці. Формування позитивної мотивації в учнів до систематичних занять фізичною культурою.

Методична: Підвищення загальної працездатності організму і рівня технічної підготовленості учнів та запровадити нову форму проведення уроку, з використанням інтерактивних технологій.

Дидактична:

Навчальна: ознайомити з елементами гімнастики, розвиток фізичних якостей.

Розвивальна: заохочувати учнів до постійних занять фізичною культурою та свідомого ставлення до зміцнення свого здоров'я.

Виховна: сприяти розвитку координації, сили та витривалості; виховати морально - вольові якості; сформувати активно - позитивне відношення до занять фізичною культурою.

Оздоровча: Сприяти укріпленню систем організму, які несуть головне навантаження при виконанні спеціальних вправ. Формувати вміння дотримуватися заходів безпеки та профілактики травматизму на заняттях

Вид уроку: практичний.

Тип уроку: навчально-тренувальний.

Інвентар: свисток, гімнастичні лави 3 шт., секундомір, канат, степ-платформи 4 шт., конуси 6 шт., тунелі 2 шт.

Місце проведення: спортивний зал

Перегляд файлу

План – конспект відкритого уроку «Піратські пригоди»  у 3 «Б»  класі

 

Тема уроку:  Розвиток рухових якостейз використанням рухливих ігор. Стрибкові вправи

 

Завдання уроку: 

 

  1. Закріпити навички виконання вправ на гімнастичній та похилій лаві
  2. Удосконалити рухові якості
  3. Сприяти розвитку рівноваги
  4. Виховувати сміливість, товаришування, дружні стосунки, роботу в команді

 

Мета уроку: Розвиток рухових та фізичних якостей на уроці. Формування позитивної мотивації в учнів до систематичних занять фізичною культурою.

Методична: Підвищення загальної працездатності організму і рівня технічної підготовленості учнів та запровадити нову форму проведення уроку, з використанням інтерактивних технологій.

Дидактична:

Навчальна:  ознайомити з елементами гімнастики,  розвиток фізичних якостей.

Розвивальна: заохочувати учнів до постійних занять фізичною культурою та свідомого ставлення до зміцнення свого здоров’я.

 

Виховна: сприяти розвитку координації, сили та витривалості; виховати морально - вольові якості; сформувати активно - позитивне відношення до занять фізичною культурою.

 

Оздоровча: Сприяти укріпленню систем організму, які несуть головне навантаження при виконанні спеціальних вправ. Формувати вміння дотримуватися заходів безпеки та профілактики травматизму на заняттях

 

Вид уроку: практичний.

 

Тип уроку:  навчально-тренувальний.

 

Інвентар: свисток, гімнастичні лави 3 шт., секундомір, канат, степ-платформи 4 шт., конуси 6 шт., тунелі 2 шт.

 

Місце проведення:  спортивний зал

 

 Дата проведення:  26.11.2018р

 

Проводить:  Галантюк І.Ю

Хід уроку

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина (10хв.)

Добрий день, діти! Сьогодні у нас незвичайний урок, я запрошую вас в морську подорож. Наш спортивний зал перетворюється на корабель, а ми з вами на піратів. На шляху нас будуть підстерігати різні перешкоди, які зможуть подолати тільки самі сміливі, спритні і витривалі. Ми вирушаємо шукати скриню з коштовностями. Але перш ніж відправитися в плавання ми повинні потренуватися.

 «Морські навчання»

1. Повороти праворуч, ліворуч, кругом.

2. Ходьба стройовим кроком на місці; в обхід залою.

3. Звичайний біг; біг зі збільшенням темпу.

4. Ходьба з перешкодами по діагоналі:

- по гімнастичній лаві;

- стрибки через набивні м’ячі;

-«змійкою» між «буйками».

Команда впоралася із завданням. Так, морські навчання — це складно, але у них є приємні моменти. Наступний етап навчань — розминка під музичний супровід.

Комплекс корабельної зарядки

— У поході на моряків чекають різні випробування: спека, дощ, шторм.

Ось тут морякам потрібно бути сильними, щоб подолати труднощі та допомогти друзям у скрутну хвилину.

 

Шикування в одну шеренгу.

Фронтальний метод

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за правильністю виконання.

 

Слідкувати за диханням, дотримуватись дистанцію

 

Руки в сторони

На двох ногах, «Оленячий»біг

Дотримуватись дистанції

Перешикування в 4 колони в русі

 

 

 

 

 

Діти під музику виконують вправи, повторюючи за вчителем.

Основна частина (25 хв)

1.«Пірати на кораблі під час шторму»

 

 

  1.  «Ходьба по палубі в шторм»

 

 

  1. «Лазіння по мачті»

 

 

 

 

 

  1. «Пересування по мокрій палубі»

 

  1. «Спуск до шлюпок»

 

Молодці! Всі, хто впорався із завданням на відмінно, переходять до іншого етапу..

 Найбільша небезпека в морі — це біла акула. Поміж усіх мешканців

моря в акули найбільші зуби. Тому слід уникати зустрічі з нею.

2.Рухлива гра «Увага! акула!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пірати на кораблі повинні вміти робити все. З морської

подорожі  пірати завжди повертаються з скарбами. Хто бажає отримати скарб? Запрошую на старт командних естафет!

3. Змагання «На шляху до скарбів»

  1. «На абордаж».

У морі нам зустрівся корабель противника, який потрібно захопити.

  1.  «Печера».

Нарешті пірати висадилися на острові, де захована скриня з коштовностями. Вона знаходиться в печері.

 

 

 

 

10хв.

 

 

2хв

 

 

2хв

 

 

 

 

 

2хв

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10хв.

Коловий метод

 

 

 

стрибки на місці з упором однією ногою на степ-платформі..

 

лазіння по похилій лаві в положенні упору присівши;

по гімнастичній стінці приставним кроком обличчям до стіни з виконан-

ням хвата зігнутими руками на рівні грудей.

пересування по гімнастичній лаві, переступаючи через конуси.

ходьба по канату, що лежить на підлозі.

Шикування в одну шеренгу.

 

 

 

 

 

 

Учасники гри бігають залою, імітуючи рухи плавців. За сигналом «акули! Швидко з води!» учні тікають і «рятуються», стаючи на лави

(«шлюпки»).Двоє ведучих («акули») намагаються спіймати гравців, які не встигли застриб-

нути на лавки. Спіймані стають «акулами» і допомагають ловити інших уча-

сників. Ті, кого не піймали «акули», є переможцями.

Поділити на чотири команди

 

 

 

 

 

 

 

Перетягування каната. Всі стають з одного боку від каната.

 

 

Естафета з пролізанням через тунелі.

 

 

Заключна частина (5хв.)

Скільки в нашій команді гідних юних піратів! я вважаю,це не остання наша подорож.

Підбиття підсумків уроку,

Організований вихід із зали.

 

 

 

 

 

Шикування в одну шеренгу.

Відзначення успіхів учнів

«Команда! Праворуч! Наліво на вихід з з корабля кроком руш!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

docx
Додано
3 січня 2019
Переглядів
2455
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку