ЗА ТЕМОЮ « ХАРЧУВАННЯ» 10 КЛАСС.
Підтема: Традиції харчування різних країн світу.
НЗЛ: Здоров`я та безпека
Мета:
Формування ключових та предметних компетентностей:
Обладнання: комп’ютер \ смартфон, додаток «Meet», онлайн- підручник з англійської мови, відео «Food» https://youtu.be/amcaqI0CIVk, Jamboard, презентація.
Тип уроку: урок формування умінь та навичок.
ХІД УРОКУ
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання.
2. Уведення в іншомовну атмосферу.
- перегляд відео “ Food” https://youtu.be/amcaqI0CIVk, після перегляду відео учні заповнюють таблицю на віртуальній дошці Jamboard.
3. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація освітньої діяльності.
What topic are we going to discuss at the lesson today? What new information would you like to learn?
The topic of the lesson today is “Traditional cuisine of the different countries ”. So, we are going to speak about traditions concerning food and cooking, and get to know more about the peculiarities of the cuisine. Also we are going to speak about the right eating.
Протягом уроку я пропоную вам завдання для виконання на картках, за завдання на кожній картці ви зможете отримати певну кількість балів,які в кінці уроку будуть зараховані як оцінка за вашу діяльність. У кожного з вас є картка оцінювання,яку ви заповнюєте після виконання завдань.
Картка оцінювання
№ картки |
Максимальна кількість балів |
Отримані бали |
1 |
2 |
|
2 |
1 |
|
3 |
2 |
|
4 |
3 |
|
II.Основна частина уроку
1. SPEAKING Розвиток навичок говоріння
1) Гра « Сніговий ком» (учень називає який продукт харчування йому подобається, наступний учень повтроює попереднє речення і додає своє, називаємо тільки продукти здорового харчування)
Name as many right products as you can. Only healthy products can be used! Start with
P 1. I like an apple…
P 2. I like an apple and orange…
2. READING Подання тексту для читання.
1) Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями.
T: If you invite your new friends from England or from any other country, you will treat them to our traditional meals or not? What will it be?
2) Етап читання
Учні самостійно читають текст та здогадуються, про яку страву йдеться.
3) Етап перевірки розуміння тексту. Учні з опорою на слайд № визначають true or false (правда чи неправда).
1 |
Cucumber includes vitamin A and is useful for your eyes. |
|
|
2 |
Garlic is very useful for your heart and blood, helps your stomach to work better. |
|
|
3 |
Pumpkin is rich in vitamins and minerals. Eat it when you have problems with your bowel. |
|
|
4 |
Such vegetables as carrot and tomato are rich in special substances that prevent colds and many other diseases.
|
|
|
3. LISTENING Розвиток навичок аудіювання https://www.delish.com/
1) Етап підготовки до аудіювання. Учням перед переглядом пропонуємо ознайомитись з питаннями,на які потрібно буде дати відповідь. Питання на слайді, за кожну правильну відповідь учень отримує 0,5 балів.
Слайд № 2
Question |
Answers |
Scores |
Do Mike’s customers come to his restaurant to have only Italian food?
|
|
0,5 |
What other meals does the chef also prepare?
|
|
0,5 |
Why does Cindy enjoy working here?
|
|
0,5 |
2) Етап перевірки розуміння прослуханого тексту.
III. Заключна частина уроку
1) На початку уроку я просила вас бути готовими відповісти на наступне питання
Wich of traditional cuisine is healthy? Can you prove your answer?
2) «Незакінчені речення»
The lesson was … for me. (Цей урок був для мене ….)
I have learnt … (Я дізнався …..)
Now I can… (Тепер я вмію ….)
Оцінювання результатів роботи (оцінювання за допомогою карток ).
Домашнє завдання.
На картках заповніть меню ресторану стравами здорового харчування
Картка домашнього завдання.
Starters |
Main Courses |
Salad |
Dessert |
Drinks
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Написати твір про традиції харчування країни, яку ви хотіли б відвідати
(80 – 100 слів).