Розробка уроку інформатики для 2 класу. Тема "Люди і машини. Інтелектуальна поведінка машин. Передавання інформації від людини до пристрою і навпаки."

Про матеріал

Дана розробка допоможе ознайомити учнів із сучасними комп'ютерами та сучасними електронними пристроями для роботи з інформацією; формувати вміння працювати з комп'ютерною мишею; розвивати спостережливість, пам'ять, мовлення; виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.

Перегляд файлу

 

Тема. Люди і машини. Інтелектуальна поведінка машин. Передавання інформації від людини до пристрою і навпаки.

 Цілі:

  • навчальна: ознайомити із сучасними комп’ютерами та сучасними електронними пристроями для роботи з інформацією; формувати вміння працювати з комп’ютерною мишею;
  • розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення;
  • виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, Інформатика. 1-й рік навчання.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Тестування

1. Виберіть основне слово для предмета інформатика.

А) Комп’ютер;

Б) інформація;

В) безпека;

Г) людина.

2. Яке місце в кабінеті інформатики ти можеш зайняти?

А) Поруч з другом;

Б) на яке вкаже вчитель;

В) за комп’ютером;

Г) біля вікна.

3. Виберіть варіант відповіді, який показує, як неправильно поводитися в комп’ютерному кабінеті.

А) Заходити в кабінет спокійно;

Б) сміття викидати в кошик для сміття;

В) не бігати і не штовхатися;

Г) покласти бутерброд на клавіатуру.

4. Людина якої професії використовує комп’ютер для обчислення покупки?

А)  Банкір;

Б) касир у магазині;

В) бібліотекар;

Г) продавець-консультант.

5. Людина якої професії використовує комп’ютер для діагностики хвороб?

А) Лікар;

Б) інженер;

В) учитель;

Г) редактор.

6. У яких організаціях комп’ютер використовують для видання книжок?

А) Бібліотека;

Б) видавництво;

В) кіностудія;

Г) супермаркет.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

1. Розкажіть, де ви були на канікулах цього літа.

2. Чи користувалися ви комп’ютером, щоб грати в комп’ютерні ігри, переглядати мультики?

3. Ви брали комп’ютер із собою в подорож?

4. Як виглядає комп’ютер, який можна брати із собою в  подорож? Чи зберігали ви інформацію на ньому? Які пристрої ще вам допомагали зберегти інформацію?

— Тема сьогоднішнього уроку — «Люди і машини. Інтелектуальна поведінка машин. Передавання інформації від людини до пристрою і навпаки»

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

Ти зустрічаєш комп’ютери майже всюди. Ці розумні машини стали надійними помічниками сучасній людині. Розглянь малюнок. У чому тобі може допомогти комп’ютер?

 

 

 

 

 

 

 

Усі дії комп’ютер виконує дуже швидко. Швидкодія — це одна з найважливіших якостей комп’ютера.

Навчання — це наполеглива праця. Сьогодні школярам стає в пригоді комп’ютер.

Комп’ютер допомагає розв’язувати задачі з математики. Адже за допомогою комп’ютера можна здійснювати різні обчислення.

Комп’ютер допоможе створити й розфарбувати малюнок до уроку малювання.

Напевне, в тебе вдома є побутові пристрої, наприклад пилосос, пральна машина, мікрохвильова піч. А чи знаєш ти, що такі сучасні пристрої працюють під керівництвом вбудованих у них маленьких комп’ютерів?

Багато твоїх улюблених мультфільмів теж допоміг створити комп’ютер. А ще ти можеш за допомогою комп’ютера поспілкуватися з друзями, погратися...

Розглянь малюнок. Як може допомогти комп’ютер і різні побутові пристрої у повсякденному житті?

 

 

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

V. Засвоєння нових знань

VІ. Фізкультхвилинка

Музична фізкультхвилинка «Весела Африка»

VІІ. Формування вмінь та навичок

Робота за комп’ютером

Робота з  програмою, де використовується миша: наприклад, «Сходинки. Стрільці по яблуках», Серія «Пізнайко», «Незнайкова грамота. Колобок». Інтерактивна вправа «Пристої та інформація»

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  4. Вправи для очей.

Гімнастика для очей

  1. Міцно заплющити очі. Порахувати до трьох, відкрити очі та подивитися вдалечінь. Порахувати до 5. Повторити 4-5 разів.

VIII. Підбиття підсумків уроку

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кірія Анжела Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 листопада 2019
Переглядів
4211
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку