Квест "Інтелектуальний поєдинок"

Про матеріал
Квест - це спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями. Всі завдання пов’язані з матеріалом, який другокласники вивчали протягом 10 уроків. Метою заходу є розвиток творчих та інтелектуальних здібностей, логічного мислення дітей, підвищення інтересу до уроків інформатики.
Перегляд файлу

Квест «Інтелектуальний поєдинок». 2 клас

Мета: підвищити рівень знань учнів з інформатики; розвивати творчі й інтелектуальні здібності, логічне мислення дітей, інтерес до інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності.

Обладнання:  мультимедійний проектор, роздатковий матеріал, білети-емблеми для учасників, набір карток «Правила поведінки в комп’ютерному класі та техніка безпеки”, картки-завдання «Яку інформацію отримує Петрик?», ґудзики, нитка, плакат зі сонечком, навчальна програма «Сходинки до інформатики».

Хід заходу

1.Організаційний  момент

Добрий день, мої любі діти!

Вітаю  всіх, хто сьогодні разом зі мною буде брати участь у квесті.

Квест — це аматорське спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями.

2.Вступна частина

Сьогодні ми побачимо –

Хто швидший і спритніший,

А також всі дізнаємось

Хто тут найрозумніший!

Нехай вам всім

Удача посміхається,

Сідайте всі зручненько,

Заняття починається!

3.Основна частина

На сьогоднішньому занятті ми будемо мандрувати і нас з вами чекає скарб у країні Інформатики. А щоб до неї завітати, ми повинні виконати всі завдання, які сховалися на нашому шляху. Всі завдання будуть пов’язані з матеріалом, який ми вивчали протягом 10 уроків. Тож починаємо. А щоб почати подорож, нам потрібно набратися сил і гарненько поїсти.

І перша наша вправа «Побажання»

Вправа «Побажання»

Дітям роздаються яблучка, на яких вони пишуть своє ім’я, клеячи його на плакат, озвучують своє побажання на сьогоднішнє заняття.

Сьогодні в подорожі братимуть участь  дві команди,  а склад команд визначимо за білетами, які ви отримаєте. (Вчитель роздає картки)

За правий стіл сідають учні, на білеті яких назва «Мишки-програмишки», а за лівий – «Розумні ноутбуки».

 Перед початком будь-якої подорожі, прогулянки, екскурсії ми повторюємо правила поведінки.

У країні Інформатики обов’язково треба знати та виконувати правила поведінки і техніки безпеки.

Ви знаєте їх, діти? А виконуєте? Давайте перевіримо.

Вправа «Зіпсована записка»   (усно)
Вставте правильні слова та словосполучення:
♦ Не вмикайте та не вимикайте комп’ютери без... (дозволу вчителя).
♦ Під час роботи будьте дуже... (уважні).
♦ Працювати на клавіатурі потрібно... (чистими сухими) руками, не натискаючи на клавіші без... (потреби чи навмання).

♦ Під час роботи не торкайтеся... (з’єднувальних проводів та проводів живлення, задньої стінки монітора та системного блоку).

ЗАВДАННЯ: Діти отримують набір карток «Правила поведінки і ТБ», їх необхідно розкласти на дві групи:

  1.               ПРАВИЛЬНО (де на зображеннях учні виконують правила).
  2.               НЕПРАВИЛЬНО (де на зображеннях учні не виконують правила).

Діти створюють плакати.

Молодці!

Перша зупинка нашого квесту - місто Теоретик. Команди повинні проявити солідарність з його жителями, відповівши на запитання Мудрого монітора.

ЗАГАДКИ (по черзі)

1.  А, Б, В, Г, Д і кома –

Всім мабуть уже відома

Така клавішна структура.

Звісно ж це … (клавіатура)

2.  Я показую об’єкти,

Фото-, відео проекти.

Я не плеєр, не мотор,

А звичайний … (монітор)

3.  Якщо є складна робота,

Мусить бути лиш охота,

Бо зі мною буде толк,

Адже я – системний … (блок)

5.  Я не нишпорю в коморах,

Не ховаюся по норах.

Ковзаю по столу трішки,

Бо комп’ютерна я … (мишка)

6.  Ця всесвітня мережа

Скільки знає – просто жах!

З нею вчись ти працювати –

Теж багато будеш знати.      (Інтернет)

РЕБУСИ

Для кожної команди по три ребуси (розгадують по черзі).

І ми мандруємо далі.

На нашому шляху зявляється Чарівний ліс.

1.Щоб його пройти, треба заповнити картку-завдання «Яку інформацію отримує Петрик?» (одна картка на команду)

Слова для довідки: зорову, нюхову, смакову, тактильну, звукову.

 

2.Вправа «Художник» (працюють всі – по дві картки на команду).

У скільки способів можна зафарбувати квітку в два різні кольори, якщо є три олівці: жовтий, синій, червоний? Намалюйте квітки та розфарбуйте їх у всі можливі способи.

Фізкультхвилинка

Ми з вами трішки відпочинемо. І проведемо естафету «Поняття з інформатики».

Діти стають у шеренгу, їм роздаються ґудзики, які вони повинні нанизати на ниточку при цьому називаючи слова, які зв’язані з інформатикою.

Відпочили, а тепер вирушаємо далі.

Цього разу на нашому шляху з'явилася перепона – прірва Вірус.

Вправа «Відгадай пристрій»

1.Пристрій, зображений на слайді прикритий 16 квадратиками. Вам дають змогу відкрити три довільні квадратики і відгадати, який пристрій заховався.

  Якщо ви зможете це зробити вам зараховується 10 балів, якщо ні – ви можете відкривати по черзі і інші квадратики, але за кожний буде зніматися по 2 бали. Чим менше квадратиків ви відкриєте – тим більше балів отримаєте.

Вказати, які функції виконують пристрої, зображені на малюнках.

2.Додайте по одній літері на початку або в кінці кожного слова, щоб утворилися слова з новими значеннями.

 

 

Л

И

Н

О

К

 

 

 

Б

У

Р

Я

 

 

 

М

І

Х

 

 

 

Б

У

К

В

А

 

 

 

Б

А

З

А

 

 

 

Ї

Ж

А

 

Або «Віднайди терміни»

 

І наступна наша зупинка «Народна мудрість».

Ваше завдання - «ВПІЗНАЙ ПРИСЛІВ'Я».

Перед вами програмістські версії відомих прислів'їв і приказок. Спробуйте згадати, як звучать вони в оригіналі.

  Комп'ютер - кращий друг.

(Книга - кращий друг.)

  Скажи мені, який у тебе комп'ютер, і я скажу, хто ти.

(Скажи мені, який у тебе друг, і я скажу, хто ти.)

   Без вінчестера - напісирота, а без материнської плати - і зовсім сирота.

(Без батька - напівсирота, а без матері - і зовсім сирота.)

 Комп'ютер пам'яттю не зіпсуєш.

(Кашу маслом не зіпсуєш.)

  По ноутбуку зустрічають, по розуму проводжають.

(По одягу зустрічають, по розуму проводжають.)

  Кожен кабель своє гніздо любить.

(Всяка пташка своє гніздо любить.)

ДЛЯ ГЛЯДАЧІВ

  Потопаючий за «F1» хапається.

(Потопаючий за соломинку хапається.)

  Слово не горобець, а пара байтів.

(Слово не горобець, вилетить - не впіймаєш.)

  Не клавіатура друкує, а розум.

(Не перо пише, а розум.)

  Два рази подумай, один раз видали.

(Двічі подумай, один раз скажи.)

І з цим завданням ви впоралися.

 Столиця Інформатики – WINDOWS

  1. Вулиця Математична

Робота на комп’ютері. Програма «Сходинки до інформатики». Гра «Ракета»

2.Вправа «Шифрувальники»

Кожній фігурі відповідає певна літера. Здогадайтеся, яке слово зашифровано.

 

 

 

 

 

 

 

 

Коли діти виконали всі завдання квесту, їх чекає скарб (роздаються дітям медальки та солодощі).

4.Заключна частина.

Підійшла до завершення наша мандрівка. Сьогодні ми переконалися, що й серед вас є дуже багато знавців інформатики. У майбутньому ви будете розвивати цю науку. Отже, хочеться побажати вам і надалі старанно вчитися.

ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

 

 

docx
Додав(-ла)
Швец Наталья
Додано
28 листопада 2019
Переглядів
378
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку