Розробка уроку "Календар осінніх місяців. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач."

Про матеріал
Тема. Календар осінніх місяців. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. Мета. ознайомити учнів із календарем осінніх місяців; вдосконалювати складання та обчислення виразів; вдосконалювати вміння працювати з дужками; вдосконалити навички розв’язування задач; виробляти культуру математичних записів; розвивати уміння грамотно, логічно, повно відповідати на запитання, аргументувати свої дії; розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу активність учнів; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Обладнання: підручник з математики, робочі зошити, зразок календаря.
Перегляд файлу

Тема. Календар осінніх місяців. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. Мета. ознайомити учнів із календарем осінніх місяців; вдосконалювати складання та обчислення виразів; вдосконалювати вміння працювати з дужками; вдосконалити навички розв’язування задач; виробляти культуру математичних записів; розвивати уміння грамотно, логічно, повно відповідати на запитання, аргументувати свої дії; розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу активність учнів; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета.

Обладнання: підручник з математики, робочі зошити, зразок календаря.

Хід уроку

I. Організація початку урока І сувора, й солов'їна Математики країна.

Праця тут іде завзято, Вмій лиш спритно працювати. II. Актуалізація опорних знань Усний рахунок.

-Учні, пропоную вам усно обчислити по колу приклади у завданні №317

11+11= 22                       14+35 =49

22+3 =25                         49-20 = 29

25-10=15 29-8 =21 15-1=14 21-10 =11

2. Хвилинка каліграфії.

Я буду називати вирази, а вам необхідно обчислити та записати їх значення.

*  Число 15 збільшити на 4;

*  Суму чисел 20 і 30 збільшити на 5 * Різницю числе 27 і 7 збільшити на 15 * Суму чисел 22 і 40 зменшити на 10.

-Давайте перевіримо відповіді: 19, 55, 35, 52

-Підніміть руку у кого всі відповіді правильні. Хто допустив одну помилку? У кого дві помилки підніміть руку? Повідомлення теми урока

-Сьогодні на уроці ми будемо вчитись складати і обчислювати вирази, вдосконалимо навички розв’язування задач, потренуємось користуватись календарем.

IV. Вивчення нового матеріалу Робота за підручником

-Учні, потренуємось розв'язувати вирази, завдання №318 с.55.            Коментуємо (викликаю бажаючих учнів)

            50+ 25 =....(75)                   45-13-50 =....(8)

            34+ 21 = ... (55)                   37 +(30 -10)= ....(57)

78- 20 -8 =.... (50)          67 - (15 — 9)= ....(61) - Прочитайте задачу №320. Розгляньте короткий запис.

-Про що йде мова в задачі?

-Які дерева росли у парку?

-  Скільки було дерев каштанів?

-Що сказано про дерева лип та тополі?

-  Що потрібно дізнатись?

-Складемо усно план розв'язування задачі.

*Спочатку дізнаємось, скільки дерев липи. Виконаємо дію додавання.

* Потім дізнаємось, скільки дерев тополі. Виконаємо дію віднімання.

-Запишемо у зошит розв 'язання задачі.

1)  15+12 = 27 (д.)

2)  27-20 = 7 (д.)

Відповідь: 7 тополь росте в парку.

-Пропоную відпочити та виконати зі мною фізкультхвилинку.

Фізкультхвилинка

Раз, два - всі присіли, (присісти)

Потім вгору підлетіли (підстрибнути)

Три, чотири - нахилились,

(нахиляння тулуба вперед)

Із струмочка гарно вмились

(імітація умивання)

П'ять, шість - всі веселі

Крутимось на каруселі, (покрутитися)

Сім, вісім - в поїзд сіли,

Ніжками затупотіли (затупотіти) Дев'ять, десять - відпочили І за парти дружно сіли.

-Продовжуємо працювати. Пригадайте, який сьогодні день тижня й число місяця? -Яка зараз пора року?

У житті люди часто користуються календарем. Погляньте , який календар є у мене.

Чи є у вам вдома календар? Розкажіть.

-Розгляньте у підручнику с. 56 календар осінніх місяців. Дайте відповідь на запитання № 322.

-Скільки днів у кожному осінньому місяці? (30 чи 31)

Скільки всього днів триває осінь? (91 день)

У якому місяці починається навчальний рік ? (вересень)

У якому місяці проходять осінні канікули? (жовтні)

Чому окремі дні у календарі виділені червоним кольором? (Це вихідні дні чи святкові).

Скільки в листопаді робочих днів, а скільки -вихідних? (21 робочих, 9 днів вихідних). Для чого виготовляють календарі? (Є потрібним і важливим помічником людини, нагадує про важливі дати, допомагає орієнтуватись у часі).

V. Підсумок уроку

-  Що вчились виконувати на уроці?

-  Яке завдання сподобалось виконувати? Чим саме?

-  Чим вчились сьогодні користуватись? (календарем).

-Ваше домашнє завдання . Виконайте завдання 323 та 324 на сторінці 56. - Я задоволена вашою роботою на уроці, дякую за старанність. Ви молодці! На цьому урок завершено.

pdf
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 листопада 2023
Переглядів
657
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку