Розробка уроку з французької мови на тему Les curiosites de Kyiv для учнів 6 класу
Mes chers élèves! Ne pas oublier le français, les captures suivantes:
Хід виконання завдань:
join.naurok.ua (використати цей код: 639601 , відкривши посилання, далі введіть прізвище та ім’я та натисніть приєднатись)
! Термін виконання завдань відкрито до 07.04.2020 р до 15.00
Запитання утворюються за схемою стверджувального речення: підмет / дієслово / Доповнення. Інтонація змінюється, вона піднімається в кінці фрази. Можна використовувати такий вид запитання зі своїми друзями або родиною.
|
Ця форма є стандартною, оскільки її можна використовувати з усіма, в магазинах, на роботі тощо. Це найбільш використовувана форма.
|
Запитання утворюються за допомогою інверсії, тобто Дієслово/підмет/доповнення. Дефіс є обов'язковим між дієсловом і підметом. Ця форма широко використовується, тому що це елегантна і формальна мова.
Увага: з фонетичних причин іноді потрібно додати t між дієсловом і підметом. Parle-t-il français? Тут ми додаємо " t " між дієсловом, який закінчується голосною, і підметом, який починається з голосної. |
( для зручності вмикайте субтитри під відео)
Пояснення виконання вправ.
Поставити запитання використовуючи «est-ce que». Використати «est-ce que» перед реченням,далі переписати речення без змін, додати знак питання в кінці.
1 2 2 1
Поставити запитання використовуючи «інверсію». На 1-му місці в питальному реченні буде стояти дієслово , а на 2-му місці підмет далі переписати речення без змін, додати знак питання в кінці.
Прошу надсилати фотографії або скани сторінок з виконаними завданнями :
Viber 0671201817
Обов’язково вказуйте наступну інформацію: Клас,прізвище та ім’я, дата!
Якщо у вас є питання до мене, скористайтесь формою за посиланням:
https://forms.gle/4iVdYgVuWd1DJ5qH7
або QR-кодом:
Бажаю здоров’я та натхнення!
З повагою, Катерина Андріївна!