Урок з французької мови «Les fêtes d’hiver en France»
Пояснювальна записка.
Урок орієнтований на вдосконалення навичок мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання; формування мовних, соціокультурних комунікативних компетенцій. Підвищенню мотивації та ефективності оволодіння французькою мовою сприяє використання інтерактивних ігрових технологій, аутентичного матеріалу та проблемних завдань. Театралізація пісні, вірша допомагає учням перемістити свою увагу зі слів на взаємодію в групі, що є обов'язковим етапом закріплення матеріалу та засвоєння прийнятних норм спілкування в іншомовній країні.
Тип уроку: узагальнення і систематизація материалу.
Вид уроку: комбінований.
Мета:
- формування комунікативних компетенцій;
- узагальнення і систематизація знань з теми;
- удосконалення навичок аудіювання і читання;
- ознайомлення з традиціями святкування Нового Року і Різдва у Франції;
- ознайомлення з моделями фр. політесу;
- прищеплення мотивавації до вивчення другої іноземної мови.
Обладнання:
Мультимедійная презентація «La France, mon amour!”, відеоролик з піснею «Bonjour! Comment ça va?», дидактичний матеріал.
Хід уроку
1. Оргмомент. Анонс теми, мети уроку.
2. Мовленнєва зарядка
Un, deux, trois
Sans bruit assieds – toi
Enfants, silence!
La leçon de français commence!
3.Аудіювання з переглядом мультимедійної презентації «La France, mon amour!».
Обговорювання і контроль розуміння змісту.
Pour moi, la France est associée avec …
4.Бесіда
Quelle saison est –ce? - C’est l’hiver.
Quel temps fait –il en hiver? - En hiver il fait …
Quelles sont les fêtes en hiver? - Ce sont le Nоël et le Nouvel An.
Qui est le personnage principal de ces fêtes? - C’est le Père Noël.
Comment est–il? Il est bon, positif, charmant.
Qu’est-ce qu’il apporte aux enfants? -Il apporte des cadeaux.
5. Гра «Finissez la phrase!”
Зразок: Père Noël frappe à la porte (toc – toc – toc)
Dans son manteau rouge et blanc
Allons voir ce qu’il apporte
Père Noël … pour les enfants !
ЛО з мішка Пера Ноеля: des surprises, des cadeaux, des bonbons, des chocolats, des délices, des jeux, des jeux vidéo, un téléphone portable, des vêtements à la mode, des jouets, des poupées, des machines, des fournitures scolaires, un appareil photo, des roulets, des animaux, une bonne humeuг.
6.Релаксація
Виконування пісні “Bonjour! Comment ça va?”
7.Перевірка домашнього завдания. Виразне читання листів Перу Ноелю.
Зразок: Cher Père Noël!
Cette année je voudrais … pour mes parents, … pour ma soeur ( mon frère), et … pour moi!
Joyeux Noël!
Bonne Année!
Merci! Marie.
Контроль розуміння за допомогою керованого діалогу E1, dis – moi, s’il te plaît, qu’est – ce que voudrait E2 comme un cadeau cette année?
E1 – Cette année E2 voudrait…
Merci!
Діти пишуть святкові вітання, використовуючи зразки на екрані.
Cher ami!
Joyeux Noël! Bonne Année!
М.: Trouvez dans vos cartes les mots de politesses! Lisez – les! Quelles locutions de politesses connaissez – vous?
Bon … jour, matin, soir, appétit, voyage!
Bonne … chance, route, nuit, fête, Année!
Donnez, s’il vous plaît, vos cartes de Noël à nos professeurs et apprenez - les à prononcer les mots et les locutions de politesse! Мerci!
Vous avez bien travaillé. J’ai une surprise pour vous!
Вчитель дарує кожному школяру аутентичне вітання із Франції, розповідає про резиденцію П.Н. в Лібурні.
10. Домашнє завдання.
Знайти і виписати в зошит святкові побажання Пера Ноеля, виконати завдання hand madе.