Start Up
Урок 1. Літні канікули
Vocabulary and Reading Lesson
Мета уроку: повторення матеріалу з теми "Подорож", вдосконалювати навички діалогічного та монологічного мовлення, активізація знань учнів, вчити розуміти зміст прочитаного, виділяти ключові слова у тексті та співвідносити їх із синонімічними словами у завданні до тексту, вчити працювати за техніками skimming and scanning, уведення нових ЛО за темою уроку в усне мовлення, розвиток мовної здогадки, розвивати комунікативні навички у учнів та вміння працювати в парі або групі.
Очікувані результати: учні можуть розповісти про те,я к провели літні канікули, використовуючи ЛО, що були розглянуті та вивчені на уроці.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ
T.: Hello, friends! I am glad to see you on the first lesson on the 8th form. Look at our new text book. We will have learnt a lot about our school life, books and music. Are you ready to start? Let's go!
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНІ УРОКУ
2.1 Warming Up
Учитель готує до уроку табличку для кожного учня (див. додаток лексика):
Write three things in each category: |
|||
3 things you bought |
|
|
|
3 people you spent time with |
|
|
|
3 foods you ate |
|
|
|
3 songs you listened to |
|
|
|
3 people you followed in social net |
|
|
|
Після учні обмінюються листочками та учитель фронтально запитує про будь-кого з класу. Учні розповідають про свого однокласника, використовуючи відповіді з таблички.
2.2 Подача нового матеріалу
Vocabulary Presentation
Вправа 1 на сторінці 4
Учитель просить подивитись уважно на словосполучення та поміркувати, що вони можуть означати.
Дискусія
go sightseeing book accommodation go on a day trip make plans read guidebooks try local dish pack your suitcase buy souvenirs |
оглядати визначні місця забронювати номер відправитися в одноденну поїздку складати плани читати путівники спробувати місцеву страву спакувати валізу купувати сувеніри |
Учні в парах складають речення зі словосполученнями. Перевірка всім класом.
Quiz
Вправа 2 на сторінці 4-5
Учні працюють самостійно.
Обговорення результатів анкетування.
Вправа 4 на сторінці 6
Робота самостійно
Вправа 5 на сторінці 7
2.3 Практика усного мовлення
Обговорення проведення літніх канікул з учнями.
IІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
3.1. Підведення підсумків.
Підбиття балів у учасників команд.
3.2. Рефлексія
Що сподобалось на уроці?
3.3. Домашнє завдання.