Розробка уроку. Математика 1 клас.

Про матеріал
Розробка уроку математики призначена для учнів 1 класу. Урок розроблений з використанням інтерактивних технологій, мультимедійної презентації
Перегляд файлу

Математика (1 клас) .

Тема: Число і цифра 7. Порівняння в межах 7. Складання прикладів  

                        на додавання за малюнками.

Мета: ознайомити учнів з утворенням числа і цифрою 7; навчити писати цифру 7;вправляти у порівнянні чисел, складати й обчислювати приклади на додавання; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, соціальну та загальнокультурну компетентності; виховувати прочуття взаємодопомоги, позитивне ставлення до навчання.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Особливості проведення уроку: урок розроблений з використанням інтерактивних

технологій, мультимедійної презентації

Обладнання: мультимедійний проектор, мікрофон, малюнки для побудови асоціативногокуща, цифри, маски лисички і вовчика.

Хід уроку

І. Оргмомент

а) Станьте, діти, всі рівненько, посміхніться другові зліва, посміхніться другові справа, поверніться і гостям нашим посміхніться, на вчителя подивіться і йому посміхніться

Слайд 1. Виберіть оплесками той малюнок, який відображає наш настрій. (4 смайлики).

 

Отже гарний настрій візьмем і урок наш почнем.

П. Усна лічба

а) Метод «Мікрофон»

  •    Що ви знаєте пор число 6? (Одноцифрове; наступне числа 5; попереднє числа 7; на 1 більше від 5; на 1 менше від 7; його сусіди 5 і 7).

б) Інсценізація діалогу Лисички і Вовчика

  •    Привіт, Лисичко!

-   Привіт, Вовчику!

-Звідки це ти йдеш?

-З рибалки, а ти звідки?

-Теж з рибалки.

-Скільки риби ти впіймав?

-5. А ти скільки?

-Полічи. Дві зразу зїла, одну дала подрузі, а три ось у відерці.

-Багато! Допоможіть мені полічити, друзі!

в) Віршовані задачі на розвиток логічного мислення. (По черзі зачитують дітям Лисичка і Вовчик).

г) Гра «Хто кмітливий»

-Лисичка-сестричка хвостиком розмітала цифри. Хто з нас вставить цифри, яких не вистачає, 1, …, …, 4, …, 6.

-Назвіть наступне число числа 4. Попереднє число числа 3. Назвіть сусідів числа 5.

д) Гра «Оживи 6 – квітку»

-На лісовій галявині цвітуть чарівні квіти. Вовчик хоче подарувати Лисичці букет із складом числа 6. Допоможіть йому.

5+1    3+2   4+23+31+4   2+3    2+41+5   4+1

Пелюстки якої квітки залишились?

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Слайд 2. а) Робота з геометричним матеріалом

     Погляньте на екран і знайдіть фігуру, яка відрізняється від інших, (прямокутник, трикутник, чотирикутник, квадрат, паралелограм, круг). Чому?

-Як називаються ці фігури? (Многокутники).

-Який по порядку квадрат? (Прямокутник).

-Скільки всього фігур?

-Як називається ця фігура? (Куб).

-Яку фігуру можна тепер назвати зайвою? Чому? (Об’эмна фігура).

-Полічіть скільки всього фігур? (7).

  •     Скільки було фігур? (6).
  •     Скільки додали? (1).
  •     Скільки стало? (7) як утворилося число 7?

III. Робота над темою уроку

  1.           Мотивація знань учнів.
  2.           Гра «На що схожа цифра?»

Цифра 7 — як кочерга.

В неї лиш одна нога.

Хто знає, що таке кочерга? (Слайд 3, малюнок на екрані).

б) Письмо цифри 7.

2. Фізкультхвилинка(показую цифри, а учні рахують).

     Стільки раз в долоні плеснем (7).

Стільки раз ногою тупнем (4).

Всі присядьте стільки раз (3).

Нахиліться один раз.

Всі підстрибніть рівно стільки (5).

Не рахунок, гра і тільки.

IV. Розвиток і закріплення математичних знань.

а) Побудова малюнкового асоціативного куща

image32


Де в житті зустрічаємо число 7? (Веселка, нотний стан із нотами, дні тижня, казки …)

 Є ще земля семи кольорів. Дивом острова

 Маврикій є загадкове місце відоме як

 Кольорові Землі. Унаслідок дії вулкану

 там земля забарвлена у сім відтінків.

(Слайд 4)

Б) Робота з підручником ст. 29, завд. 4.

В) Робота із зошитом з друкованою основою ст. 13, завдання 2.

Г) Складання і записування прикладів на додавання за малюнками (слайд 4)

7) Творча робота в парі. (Інтерактивний метод)

Складіть із семи олівців будинок. Як перекласти лише три олівці так, щоб утворилась ялинка?

V. Підсумок уроку.

  •   В українців є ще прислів’я: «Сім раз відмір, а один відріж», яке вчить нас не поспішати щось робити.
  •    Хто чув вислів: «Почуваюсь на 7-му небі» (Відповіді дітей).
  •   Вірно, бути щасливим, радісним, задоволеним. Я бажаю вам, мої діти, щоб ви завжди були щасливими. Дякую за допомогу у проведенні уроку.

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Рипік Ольга
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 березня 2019
Переглядів
1086
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку