Тема: Додавання і віднімання в межах 10.
Мета: - Відтворювати в різних в різних видах діяльності
ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів , що
їх оточують.
описаних у математичних задачах.
І. Ранкова зустріч.
1)Вчитель: Зі снігом зимонька іде.
За собою день веде.
Станьмо разом, станьмо в коло,
Вірні друзі ми у школі.
2) Діти стають в коло
3)Вправа « Покажи настрій»
–Привітайтесь один з одним і побажайте гарного дня в куточку настрою. І вибери відповідний смайлик.
ІІ. Підготовка до сприймання нового матеріалу.
( « Подорожуємо в часі»)
Проблемне запитання:
Подивіться по дорозі,
Торохтить зима на возі.
Не сама вона іде,а
Братів своїх веде.
Всі вони роками рівні,
А іменами різні. ( Дні тижня)
Математична гра « Календар, Дні тижня.Місяці. Пори року.»
( Відповіді дітей)
Я пропоную килим-літак. Бо саме такий у нас є.
( Діти сідають на коврик)
( У-У-У-У)
Привітаєм… (понеділок)
- А зустрічатимуть нас гномики.
-Наший перший гномик-понеділок дає нам завдання:
( Вчитель кидає м’ячик учню і дає запитання)
-Порахуйте від 1 до 10
- Як називаються числа при додаванні?
- Як називаються числа при відніманні?
- На скільки 2 більше за 1
- На скільки 4 менше за 5
- Яке число я пропустила 1, 2_ 4, 5,_ 7, 8,_ 10.
Перший гномик вами задоволений,тому дарує вам іграшку.
За кожне виконане завдання ми будемо вішати іграшку або сніжинку на ялинку. Таким чином ми її прикрасимо на Новий рік.
Понеділок закінчився і на рухомих пальчиках загніть пальчик ( роздатковий, лічильний матеріал). Таким чином будемо вчити дні тижня.
Трудовий іде … (вівторок)
(загніть рухомий пальчик)
+ 4=7 8+ =10
(Гномик задоволений вами і дарує вам сніжинку)
3 зупинка.
Спритна, вміла,молода
Вже настала … ( Середа)
( загніть рухомий пальчик)
-Йдучи до середи в гості ми по дорозі зустріли Смішариків, які сперечалися, хто з них правильно розв’язав приклади і хочуть, щоб ви перевірили їх.
6+3=9 8-4=4
5+4=10 9-3=5
( Малюнок Снігурів, які полюбляють їсти горобину)
( Виховний момент про підгодовування птахів взимку)
Задача №1 ст.65
8-4=4 (р.)
Гномик вами задоволений і дарує іграшку.
( Ми не можемо його змінити)
Ми старалися, трудились
Настав час нам відпочити.
( Танці – зігріванні)
4 зупинка.
Називається … ( четвер)
( Загніть рухомий пальчик)
а) Робота в парах
Бджілка Майя просить допомоги.
В кожного на парті лежить листок, де написаний математичний вираз. Треба його з’єднати з результатом.
6+3 7+1 8+2 4+3
9
б) Котик вирішив наловити рибки. Але йому треба зловити рибку яка має відповідь 5
10-5 7+3
5+0 4+1
( Гномик вами задоволений і дарує вам іграшку)
5 зупинка
Як настала … ( п’ятниця )
( Загніть рухомий пальчик)
а) Робота в групах за інтересами.( Діти досліджують, яким чином можна утворити число 7)
1 гр. – кубики 2гр. – зайчики 3 гр. - прищепки
б) Задача 2 ( друкований зошит ст.44)
( Гномик задоволений вами і дарує вам сніжинку)
6 зупинка
Як прийшла до нас … (субота)
( Загніть рухомий пальчик)
Гра « Дай п’ять»
Хто скільки розв’яже прикладів користуючись рухомими долоньками.
( Той, хто розв’яже приклад правильно дає вчителю «п’ять»
( Гномик дуже задоволений вами і дарує вам іграшку)
7 зупинка.
Хто трудився Молодець!
( Загнути пальчик на рухомій долоньці)
ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу
( Робота з Лего)
- Скільки тиждень має днів? (скласти лего за днями)
Понеділок –
Вівторок –
Середа -
Четвер –
П’ятниця –
Субота –
Неділя –
( Наука не стоїть на місці, можливо колись в майбутньому людина навчиться керувати часом і навіть здійснювати подорожі).
ІV. Підсумок уроку.