Розробка уроку математики для учнів 5 класу на тему "Числові вирази. Буквені вирази, їх числове значення. Формули"

Про матеріал
Розробка уроку математики для учнів 5 класу на тему "Числові вирази. Буквені вирази, їх числове значення. Формули". Для уроку розроблено та використовується матеріал, створений у середовищі «elite Panaboard book». Мета:  сформувати уявлення учнів про «числовий вираз», «буквений вираз», «формула», навчити їх розпізнавати та читати;  формувати навички знаходження значення виразів, складати вирази за умовою завдання, застосовувати формули;  показати зв’язок математики з іншими шкільними предметами та життєвими ситуаціями;  розвивати логічне мислення, обчислювальні навички (у т.ч. усний рахунок);  формувати інтерес до вивчення математики;  формувати знання про здоровий спосіб життя
Перегляд файлу

Математика

5 клас

Тема: Числові вирази. Буквені вирази, їх числове значення. Формули

Мета:

  • навчальна:
  • сформувати уявлення учнів про «числовий вираз», «буквений вираз», «формула», навчити їх розпізнавати та читати;
  • формувати навички знаходження значення виразів, складати вирази за умовою завдання, застосовувати формули;
  • розвиваюча:
  • показати звязок математики з іншими шкільними предметами та життєвими ситуаціями;
  • розвивати логічне мислення, обчислювальні навички (у т.ч. усний рахунок);
  • виховна:
  • формувати інтерес до вивчення математики;
  • формувати знання про здоровий спосіб життя

Тип уроку: засвоєння нових знань

Обладнання: ПК, МД, проектор, підручник О.С. Істер, сторінки уроку (створені у середовищі «elite Panaboard book»), плакат для гімнастики для очей

Девять десятих від нашого щастя залежить від нашого здоров’я.

Артур Шопенгауэр

(німецький філософ)

 

Структура уроку

  1.                Організаційна частина

(сторінка 1)

Кольоротерапія – лікування кольором (сторінка 2)

Терап́ія (синонім: лікування) — процес, бажаною метою якого є полегшення, зняття чи усунення симптомів і проявів того чи іншого захворювання, патологічного стану чи іншого порушення життєдіяльності, нормалізація порушених процесів життєдіяльності і одужання, відновлення здоров'я.

Діагностична вправа «Квітка-семиквітка»

Мета: визначення емоційного стану дитини відповідно до ко­льорової гами: жовтий – радість; червоний – щастя; синій – образа; зелений – спокій; сірий – сум; помаранчевий – здивування; коричневий – втома.

!Учні повинні записати колір

  1. Повідомлення теми, мотивація навчальної діяльності

Математика має тісні взаємозв’язки з іншими предметами (якими?), широко використовується в багатьох галузях діяльності людини (яких?), навчає логічному мисленню, тренує пам’ять, виховує уважність, наполегливість (ще що?) і може бути основою життєвих правил, які допоможуть людині зберегти своє здоровۥя і досягти життєвого успіху. Сьогодні на уроці математики ми поговоримо в т. ч. про здоровий спосіб життя.

Учні дають відповіді на запитання:

  •     Як ви розумієте вислів «Я веду здоровий спосіб життя»? (на дошці записуємо складові)
  •                   усвідомлення соціальної та біологічної значущості здоров'я для людини;
  •                   раціональне харчування;
  •                   оптимальний руховий режим;
  •                   птимальний психологічний настрій, вміння керувати своїм емоційним станом;
  •                   відмова від шкідливих звичок;
  •                   систематичне загартовування;
  •                   дотримання правил особистої гігієни.
  •     Що таке «шкідливі звички»?

(сторінка 4)

  1. Засвоєння  нових знань:

4288:32=134

Будемо говорити, що число 134 є значенням числового виразу.

Питання: що краще палити чи купувати приємні речи?

Раціональне харчування (гасіо – розумний) – це доцільно організоване та своєчасне постачання до організму людини поживної та смачної їжі, яка містить оптимальну кількість харчових речовин, необхідних для підтримування життя, росту, розвитку та підвищення працездатності.

Вітамін С виконує в організмі два основні завдання: забезпечення імунного захисту і стабілізації психічної діяльності. Вітамін С найкращий засіб для збереження життєвої сили. Коли бракує С в людей кровоточать ясна, часті застуди, загроза запалення слизових оболонок, зайва вага, підвищена втомлюваність, слабкі нерви, погана концентрація уваги, депресивний стан, безсоння, раннє утворення зморшок.

Якщо замість букви підставити деяке число, то ми отримаємо значення числового виразу.

№341

!!!!Гімнастика для очей

№346

Виведення формули здоровя

  1. Підсумок уроку:

«Квітка-семиквітка» порівняти вибір учнів на початку уроку і наприкінці.

Пояснити значення кожного кольору.

  1. Домашнє завдання:
  • опрацювати §10 (3 правила);
  • повторити або вивчити формули площі та периметра прямокутника, шляху;
  • А - №№338,342(1),347;
  • В - №№350,342(4),345(для числа 25)
zip
Додав(-ла)
Довбань Олена
Додано
21 жовтня 2020
Переглядів
734
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку