КЗ «Перебродівський НВК «І-ІІІст.-ДНЗ»
Тема уроку
«Мистецтво музики
і руху»
1 клас
Підготувала:
Вчитель
Наконечна
Тетяна Василівна
2018 р.
Мистецтво 1 клас
Тема: Мистецтво музики і руху
Цілі уроку:ознайомити з новим поняттям «танець» і «хореографія» , кольори «основні» , «похідні» та використовувати їх на практиці; навчати висловлювати свою думку, взаємодіяти з однокласниками під час виконання творів мистецтва, фантазувати про життя на інших планетах: формувати навички дослідницької діяльності,класифікувати і використовувати у повсякденному житті; обґрунтовувати свою позицію та слухати інших; виховувати повагу до національних традицій.
Тема дня: Як я уявляю інші планети.
Обладнання: підручник О.Лобова 1 кл., аудіо-запис , відео, тенісні м`ячі, краски, дитячі музичні інструменти.
Хід уроку:
І.Організаційний момент
- Музичне вітання
Дзень-дзелень дзвенить дзвінок,
Вже почався в нас урок.
Вже почався в нас урок.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
-Подивіться всі на картини, і скажіть ,як назвати усі зображення одним словом?
ІІІ. Усвідомлення змісту
1. - Чи любите ви танці?
Мистецтво танцю називають хореографією.
Людина сприймає це мистецтво за допомогою зору і слуху.
Гопа́к — традиційний український народний танець запорозького походження. Виконується соло або групами в швидкому темпі з використанням віртуозних карколомних стрибків. Гопак виник у побуті Війська Запорозького. Спочатку виконувався чоловіками; сучасний гопак танцюють чоловіки й жінки, однак чоловіча партія залишається провідною. У виконання гопака включаються елементи хореографічної імпровізації: стрибки, присядки, обертання й інших віртуозних танцювальних рухів. Гопак нерідко має величний, героїчний характер.
2. - Слухання
Український народний танець «Гопак»
( під час слухання супроводжуємо оплесками та притопуваннями)
3. - Фізкультхвилинка
Зараз всі увага!
Фізкультхвилитнка в нас сьогодні незвичайна, будемо танцювати з вами не тільки народні танці , а й в просторі, як космонавти.
Космонавт або астронавт, також тайконавт — спеціально підготована людина, що здійснює політ у космічному просторі.
Скафандр… Космічний одяг… – він повинен захистити людину в польоті від небезпек, убезпечить людину від космічної «порожнечі», якщо випадкова аварія розгерметизує корабель. Він забезпечить пілота повітрям, якщо раптом не можна стане дихати повітрям кабіни. Він може виконувати роль холодильника і обігрівального пристрою. Якщо космонавт покидає корабель, тільки скафандр захищає його. Захищає від удару об повітря в момент катапультування з корабля, від розрідженої атмосфери при спуску на парашуті, оберігає від ударів, коли приземлення відбувається в лісі або в горах. А якщо космонавт опуститься на воду, скафандр утримає його на плаву і не дасть замерзнути в крижаній воді.
Отож, ми побудемо космонавтами і потанцюємо під космічну музику по двох .
(танцюють)
4. - А ще сьогодні ознайомимося з планетами Сонячної системи детальніше і спробуємо їх намалювати. Але, щоб це зробити, треба розглянути таблицю змішування кольорів.( стор.54)
5. Самостійна робота
ІV. Рефлексія. Підсумок уроку
Дзень-дзелень дзвенить дзвінок,
Вже закінчився урок.
- До побачення усім!
Вже закінчився урок.
1