Розробка уроку "Мистецтво музики і руху"

Про матеріал
Розробка уроку з мистецтва 1 клас за підручником О.Лобової. Інтегрований урок (музика і образотворче мистецтво)
Перегляд файлу

КЗ «Перебродівський НВК «І-ІІІст.-ДНЗ»

 

 

 

Тема уроку

«Мистецтво музики

і руху»

1 клас

 

Підготувала:

Вчитель

Наконечна

Тетяна Василівна

 

2018 р.

 

Мистецтво                                            1 клас         

Тема: Мистецтво музики і руху

Цілі уроку:ознайомити з новим поняттям «танець» і «хореографія» , кольори «основні» , «похідні» та використовувати їх на практиці; навчати висловлювати свою думку, взаємодіяти з однокласниками під час виконання творів мистецтва, фантазувати про життя на інших планетах: формувати навички дослідницької діяльності,класифікувати і використовувати у повсякденному житті; обґрунтовувати свою позицію та слухати інших; виховувати повагу до національних традицій.

Тема дня: Як я уявляю інші планети.

Обладнання: підручник О.Лобова 1 кл., аудіо-запис , відео, тенісні м`ячі, краски, дитячі музичні інструменти.

Хід уроку:

І.Організаційний момент

- Музичне вітання

Дзень-дзелень дзвенить дзвінок,

Вже почався в нас урок.

  • Добрий день!
  • - Добрий день!

Вже почався в нас урок.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

-Подивіться всі на картини, і скажіть ,як назвати усі зображення одним словом?

  • (- стор.52 в підр.)
  • Правильно! – Танці
  • Отож ми будемо сьогодні з вами на уроці говорити про мистецтво музики і руху.

ІІІ. Усвідомлення змісту

1. - Чи любите ви танці?

  • Які танці знаєте?
  • За допомогою музичних інструментів заграйте мелодію вашого улюбленого танцю (за бажанням)

 

  • То ми дійшли висновку, що танець – це ритмічні рухи під музику та відповідний твір.

Мистецтво танцю називають хореографією.

Людина сприймає це мистецтво за допомогою зору і слуху.

 

  • Знайдіть на картинках народний український танець і може хтось з вас знає, як він називається?
  • Так. Погляньте в підручнику на стор. 53 і скажіть, чому його називають народним?

Гопа́к — традиційний український народний танець запорозького походження. Виконується соло або групами в швидкому темпі з використанням віртуозних карколомних стрибків. Гопак виник у побуті Війська Запорозького. Спочатку виконувався чоловіками; сучасний гопак танцюють чоловіки й жінки, однак чоловіча партія залишається провідною. У виконання гопака включаються елементи хореографічної імпровізації: стрибки, присядки, обертання й інших віртуозних танцювальних рухів. Гопак нерідко має величний, героїчний характер.

2. - Слухання

Український народний танець «Гопак»

( під час слухання супроводжуємо оплесками та притопуваннями)

 

3. - Фізкультхвилинка

Зараз всі увага!

Фізкультхвилитнка в нас сьогодні незвичайна, будемо танцювати з вами не тільки народні танці , а й в просторі, як космонавти.

Космонавт або астронавт, також тайконавт — спеціально підготована людина, що здійснює політ у космічному просторі.

Скафандр… Космічний одяг… – він повинен захистити людину в польоті від небезпек, убезпечить людину від космічної «порожнечі», якщо випадкова аварія розгерметизує корабель. Він забезпечить пілота повітрям, якщо раптом не можна стане дихати повітрям кабіни. Він може виконувати роль холодильника і обігрівального пристрою. Якщо космонавт покидає корабель, тільки скафандр захищає його. Захищає від удару об повітря в момент катапультування з корабля, від розрідженої атмосфери при спуску на парашуті, оберігає від ударів, коли приземлення відбувається в лісі або в горах. А якщо космонавт опуститься на воду, скафандр утримає його на плаву і не дасть замерзнути в крижаній воді.

Отож, ми побудемо космонавтами і потанцюємо під космічну музику по двох .

(танцюють)

 

4. - А ще сьогодні ознайомимося з планетами Сонячної системи детальніше і спробуємо їх намалювати. Але, щоб це зробити, треба розглянути таблицю змішування кольорів.( стор.54)

  • (пояснити: основні-червоний, жовтий, синій; похідні-зелений, помаранчевий, фіолетовий)
  • Прошу всіх поглянути на дошку і під час перегляду відео зверніть увагу на кольори планет, особливо нашу – Землю.
  • (перегляд відео про Сонячну систему)
  • Давайте порахуємо скільки їх є?- вголос разом

 

5. Самостійна робота

  • 9 груп малюють кожна свою планету (8-планет +Сонце) на тенісних шариках (білих) під музику «На нашій планеті прекрасній» та «Кольорова планета» А Побужанської

 

 

ІV. Рефлексія. Підсумок уроку

 

  • На дитячому ковбику в зоні відпочинку всі разом складають Сонячну систему і зразу повторюють вивчені планети, кольори і танці.
  • Музичне прощання

 

Дзень-дзелень дзвенить дзвінок,

Вже  закінчився урок.

- До побачення усім!

Вже  закінчився  урок.

1

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
Додано
26 квітня 2020
Переглядів
631
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку