Розробка уроку на тему: "Правдиві та хибні висловлювання. Факти та вигадки. Припущення і фантазія. Прогнозування розвитку подій"

Про матеріал
Розробка уроку на тему: "Правдиві та хибні висловлювання. Факти та вигадки. Припущення і фантазія. Прогнозування розвитку подій". В конспекті детально описані всі етапи уроку для 2 класу за методикою НУШ.
Перегляд файлу

Урок 6. Правдиві та хибні висловлювання. Факти та вигадки. Припущення і фантазія. Прогнозування розвитку подій.

Очікувані результати:

  • діти розуміють відмінність між правдивими та хибними висловлюваннями;
  • розуміють, чим відрізняються факти та вигадки;
  • опановують зміст понять «факти» та «вигадки»;
  • вміють прогнозувати розвиток подій.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери,  презентація.

Програмне забезпечення: онлайн середовище Learning.

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Перевірка знань правил безпечної роботи в кабінеті інформатики.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Людина отримує зорову інформацію, коли (розглядає малюнок);
  • Що може бути джерелом інформації про погоду? (радіо, термометр, людина);
  • Обери текстові джерела інформації (лист, телеграма, книжка).

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Передана інформація може бути: зрозумілою і незрозумілою. Наприклад, текст незнайомою іноземною мовою ти зрозуміти не зможеш.

Інформація може бути:

Правдива   це така, за допомогою якої описують існуючі насправді події, предмети, явища.

Хибна   це інформація про щось або про когось, що не відповідає дійсності.

Правдивість інформації можна визначити різними способами:

  • прочитати відомості в енциклопедії
  • запитати поради в рідних або вчителя
  • провести спостереження або експеримент

Хибна інформація може зашкодити. Щоб цього не сталось, важливо особисто перевіряти її та не поширювати хибні відомості.

Яку шкоду тобі може заподіяти неправдива інформація про погоду й напрямок руху?

Хибну інформацію можуть передати ненавмисно, наприклад, висловити припущення, яке не підтверджене або його неможливо підтвердити.

У давні часи люди передавали інформацію мовою символів. Кожний з них мав своє значення:

  • Цибулина  символ домашнього вогнища й тепла.
  • Журавель – символ любові до рідного дому.
  • Лілія – уособлення витонченої краси.

Такі символи використовували для оздоблення осель або предметів побуту, прикрашаючи їх сфантазованими квітами та тваринами.

Такі зображення використовують і дотепер, наприклад, у петриківському розписі.

 

 

 

 

V. Фізкультхвилинка

Раз, два — усі пірнають,

Три, чотири — виринають,

П’ять, шість — на воді кріпнуть крильця молоді.

Сім, вісім — що є сили всі до берега поплили.

Дев’ять, десять — розгорнулись, обсушились, потягнулись.

VІ. Формування вмінь та навичок

Повторення правил роботи за комп’ютером

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами в онлайн середовищі Learning.
  4. Вправи для очей.

Релаксація

З метою релаксації пропонуємо учням пригадати відому дитячу гру «Зіпсований телефон». Пограти в цю гру з товаришами на перерві.

— Як ви вважаєте, що ви робите з інформацією, коли граєте в цю гру?

VII. Підбиття підсумків уроку

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 січня 2020
Переглядів
4242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку