Розробка уроку на тему: "Приготування страв і гарнірів з овочів та грибів"

Про матеріал
Розробка уроку на тему: "Приготування страв і гарнірів з овочів та грибів" для тематичного оцінювання здобувачів освіти .
Перегляд файлу

План уроку

Професія «Кухар» 

Тема уроку: Приготування страв та гарнірів з овочів і грибів

Мета уроку: 

систематизація та узагальнення знань та навичок з добувачів освіти з теми «Приготування страв та гарнірів з овочів і грибів»;

-                розвивати уздобувачів освіти естетичний смак, вміння аналізувати, критичне мислення під час уроку;

виховувати у здобувачів освітиповагу до праці, обраної професії, сумлінність, ініціативу, культуру спілкування, відповідальність.

Тип уроку:урок контролю і корекції знань, умінь та навичок.

Вид уроку:імітаційна гра.

Методи навчання: поєднання словесних методів, репродуктивних, проблемно-розвиваючих, інтерактивних, атак прийомів критичного мислення і кооперативного навчання

Дидактичне забезпечення: презентація, інструкційні картки, інтерактивна гра (сервіс LearningApps.org)

Форми організації навчальної діяльності: індивідуальна, робота в групах.

Список основної та додаткової літератури: В.С. Доцяк «Технологія приготування їжі з основами товарознавства».

Міжпредметний зв'язок: «Устаткування підприємств громадського харчування», «Фізіологія харчування», «Калькуляція та облік», інформатика.

 

Хід уроку

І.Організаційна частина :

- перевірка наявності здобувачів освітита їх готовності до уроку.

2.Мотивація.

- повідомлення теми програми і мети уроку.

Українська кухня багата  стравами з  овочів , які  є складовою частиною в раціоні харчування людини.  Страви з овочів – важливе джерело вуглеводів,  необхідних для організму людини мінеральних  речовин, органічних кислот, вітамінів, клітковини. Вони регулюють процес травлення , виводять з організму холестерин, радіонукліди та важкі метали, сприяють кращому засвоєнню  та підвищують біологічну активність страв з м'яса та риби.

Смакові, ароматичні речовини і барвники, які містяться в овочах, підвищують апетит і дають можливість урізноманітнити асортимент страв.

Страви з овочів використовують як самостійні страви та як гарнір до страв з риби, м'яса.

Невід’ємним  атрибутом  меню закладів ресторанного господарства є страви з овочів.

 

3. Психологічне налаштування на урок.

Колір овочів асоціюється із певними речовинами, що впливають на їхкористь для здоров’я.

Споживання різноманітних овочів забезпечує організм важливими поживними речовинами. Розподілення раціону за методом «кольорової тарілки» акцентує увагу на приготуванні поживної їжі та робить кожний прийом їжі різноманітним та смачним. Завжди включайте такі компоненти:

Червоний – колір життєвої енергії, допомагає позбавитися емоційних проблем, млявості та втоми. Червоний колір означає «багатство мінералів». Його відсутність у раціоні може призвести до анемії або запаморочення.

Помаранчевий – колір оптимізму, лікує смуток та заохочує до змін. Нестача цього кольору викликає закрепи та проблеми із суглобами.

Зелений – підвищує фізичну витривалість, очищує організм, що сприяє схудненню, та позбавляє від панічних нападів. Зелений колір від природи збагачений багатьма вітамінами та мінералами. Крім того, він позитивно впливає на імунну систему, запобігає утворенню ракових клітин, покращує стан шкіри та сповільнює процес старіння.

Фіолетовий – найменш популярний колір щоденного раціону. Він приносить спокій, покращує концентрацію та стимулює мозкову діяльність. Споживання фіолетової їжі розслабляє тіло та розум, таким чином, запобігаючи створенню загрози серцевого нападу.

ІІ. Основна частина уроку.

2. Виконання інтерактивних вправ:

                 Інтерактивна вправа «Відгадай овоч» з використанням програмиLearningapps(здобувачі освіти мають назвати овоч, який зображений на картинці). ((https://learningapps.org/display?v=pq4mhzy8a22 )

                 Інтерактивна вправа «Групи овочів» з використанням програми Learningapps (здобувачі освіти мають скласти пазл). ((https://learningapps.org/display?v=ps8dvc70t22).

                 Інтерактивна вправа «Класифікація овочів» з використанням програми Learningapps (здобувачі освіти мають розмістити картинку з зображенням овочів відповідно до групи) ((https://learningapps.org/display?v=ppri3qzst22)

                 Інтерактивна вправа «Основні способи теплової обробки» з використанням програми Learningapps (здобувачі освіти мають розмістити картинку з обладнанням відповідно до теплової обробки) (https://learningapps.org/display?v=pxc3b85cc22)

                 Інтерактивна вправа «Склади страву» з використанням програми Learningapp (здобувачі освіти складають страву з відповідних продуктів (https://learningapps.org/display?v=p2ji8kccc22 )

                 Інтерактивна вправа «Знайди пару» з використанням програми Learningapp (здобувачі освіти знаходять зображення  відповідно до способів теплової обробки (https://learningapps.org/display?v=p9c83ocua22)

                 Інтерактивна вправа «Кулінарний калейдоскоп» з використанням програми Learningapp (здобувачі освіти складають технологічну схему приготування страви  (https://learningapps.org/display?v=p9c83ocua22)

                 Інтерактивна вправа «Корисні продукти»добувачі освіти повинні назвати овочі, які містять вітаміни зображені в таблиці презентації).

  1.     Ігрова вправа «Назви страву» (Здобувач освіти вибирає пакунок з овочем і називає страви, які можна з нього приготувати).
  2.               Представлення домашнього завдання здобувачами освіти (демонстрація творчих проектів з тем, які були дані здобувачам для самостійного опрацювання кооперативно). А саме:

                 Характеристика, харчова цінність та приготування страв з бульбоплодів.

                 Характеристика, харчова цінність та приготування страв з коренеплодів.

                 Характеристика, харчова цінність та приготування страв з капустяних овочів.

                 Характеристика, харчова цінність та приготування страв з плодових овочів.

                 Характеристика, харчова цінність та приготування страв з грибів.

 

ІІІ. Рефлексія (з використанням прийому «Мікрофон»)

                 Виконання яких завдань вам сподобалось найбільше?

                 Як ви використаєте отримані знання на уроках в майбутньому?

                 Що нового ви дізналися  сьогодні?

                 Що не сподобалось на уроці?

-                     Формувальне оцінювання (прийом «Світлофор». Здобувачі освіти прикріплюють до дошки овоч із відповідним кольором: помідор – погано засвоїв тему; гарбуз – тема потребує доопрацювання; зелений перець – тема засвоєна повністю).

 

IV. Підведення підсумку уроку.

-                     роз’яснення незрозумілих питань;

-                     оголошення оцінок

Уявіть, що у лівій долоні ви тримаєте  те, що знали і уміли раніше,  а в правій те, чого навчилися  сьогодні. Давайте з’єднаємо  наші долоні, нехай  ця сукупність знань допоможе вам у майбутньому.

Дякую всім за урок.

 

Домашнє завдання: пройтионлайн-тестування на платформі «На урок» https://naurok.com.ua/test/stravi-z-ovochiv-ta-gribiv-634569.

ФОТОЗВІТ

D:\робота\наступна атестація майстер\2020-2025\відкритий урок приготування страв з овочів\фото уроку група 6 2022\IMG_20221102_111214.jpgD:\робота\наступна атестація майстер\2020-2025\відкритий урок приготування страв з овочів\фото уроку група 6 2022\IMG_20221102_104542.jpgD:\робота\наступна атестація майстер\2020-2025\відкритий урок приготування страв з овочів\фото уроку група 6 2022\IMG_20221102_110346.jpgD:\робота\наступна атестація майстер\2020-2025\відкритий урок приготування страв з овочів\фото уроку група 6 2022\IMG_20221102_104359.jpgD:\робота\наступна атестація майстер\2020-2025\відкритий урок приготування страв з овочів\фото уроку група 6 2022\IMG_20221102_110200.jpgD:\робота\наступна атестація майстер\2020-2025\відкритий урок приготування страв з овочів\фото уроку група 6 2022\IMG_20221102_110803.jpgD:\робота\наступна атестація майстер\2020-2025\відкритий урок приготування страв з овочів\фото уроку група 6 2022\IMG_20221102_103117.jpgD:\робота\наступна атестація майстер\2020-2025\відкритий урок приготування страв з овочів\фото уроку група 6 2022\IMG_20221102_102138.jpg

docx
Додано
2 листопада 2023
Переглядів
294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку