Метою даного матеріалу є повторення та активізація ЛО теми, вдосконалення лексичних, граматичних та фонетичних навичок учнів, розвиток уваги та пам'яті.
Розробка
уроку з англійської мови
для учнів 3 класу
на тему:
«SEASONS»
Тема: Пори року.
Мета: повторити та активізувати ЛО теми; удосконалювати фонетичні, лексичні та граматичні навички учнів; розвивати увагу та пам’ять; виховувати любов до природи та вчити сприймати красу кожної пори року.
Обладнання: картки для самостійної та групової роботи; тематичні картинки; аудіозаписи; робочий зошит.
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Привітання.
T: Hi, boys and girls!
Ps: Good morning, teacher!
T: Nice to meet you!
Ps: Nice to meet you.
T: How are you?
P1: I’m fine, thanks.
P2: O’K, thank you.
2. Повідомлення мети та теми уроку.
Тему уроку учні мають розгадати («А secret word»)
На дошці зображені пронумеровані квадрати. Учні отримують набори з алфавітом з пронумерованими літерами і ,відповідно до номерів, мають назвати закодовані літери.
19 5 1 19 15 14 19
T: Look at the blackboard, please. Can you see a secret word? Let’s try to guess what word is coded?
Учні називають літери і вписують їх у відповідні квадрати.
Т: Right you are! «SEASONS». This is the theme of our lesson. So, today we are going to talk about seasons of a year, we’ll review the names of all months of a year, make up sentences about your favorite seasons and what you like to do. We’ll also play games do some interesting tasks.
Phonetic drill (фонетична розминка)
T: Children, I suppose, you remember a poem about the seasons? Let’s refresh it in your memory. (Постер з віршиком на дошці)
Some pupils read the poem.
II. Основна частина.
T: How many seasons are there in a year?
Ps: Four.
T: Name them please.
Ps: Winter, spring, summer, autumn.
2. Закріплення граматичного матеріалу (Використання граматичних структур «best of all» та вживання модального дієслова «can»)
T: All seasons are nice, but I like summer best of all. What season do you like best of all?
Учні складають власні речення, користуючись зразком:
I like … best of all.
T: And now, children, will you tell me what you can do in different reasons?
а) Розглянувши картинки з різними видами діяльності, учні складають речення, використовуючи модальне дієслово «can», «can’t», користуючись таблицею:
In winter ………………………………….
In spring we can (can’t) ………………………………….
In summer ………………………………….
In autumn ………………………………….
b) Гра «You move, we guess».
Учень отримує картку із зображеною на ній дією, яку мусить продемонструвати, решта має здогадатися, що це за дія та побудувати речення за зразком:
He (She) can … in spring (autumn, winter, summer)
3. Робота з картками (Writing activity).
а) Find and circle the odd-word:
b) Fill in the gaps using the words in the box:
Leaves, autumn, holidays, snow, rains, first
4. Аудіювання.
Учні отримують картки з твердженнями про різні пори року. Під час слухання вони мають вказати якої пори року стосується кожне із тверджень.
III. Заключна частина уроку.
T: I’m satisfied with your work today. You were so smart! Thanks a lot. Good bye!