Розробка уроку на тему "Shopping"

Про матеріал

Мета: формувати вміння та навички усного мовлення, опрацьовувати у мові учнiв вживання лексичних одиниць з теми «Покупки»; вчити учнів сприймати іншомовне мовлення на слух з метою отримання основної інформації, знаходити потрібну інформацію під час перегляду відеозапису. Розвивати логічне мислення , уяву, мовленнєву реакцію, готовність вступати в англомовне спілкування, вміння працювати в різних режимах навчання, виховувати культуру спілкування та загальну культуру учнів.

Перегляд файлу

Клас: 6                                                       

Тема: Покупки

  Мета: формувати вміння та навички усного мовлення, опрацьовувати у мові учнiв вживання лексичних одиниць з  теми «Покупки»; вчити учнів сприймати іншомовне мовлення на слух з метою отримання основної інформації, знаходити потрібну інформацію під час перегляду відеозапису. Розвивати логічне мислення , уяву,  мовленнєву реакцію, готовність вступати в англомовне спілкування, вміння працювати в різних режимах навчання, виховувати культуру спілкування та загальну культуру учнів.

Тип уроку: урок формування умінь та навичок 

 Обладнання: підручник О. Д. Карп’юк  для 6 класу,  дидактичний матеріал  (завданнями), ноутбук,проектор,  мультимедійна презентація з теми «Покупки»,  фрагмент з кінофільму «Home Alone 2», відео «At the supermarket».

Хід уроку

1.Організаційний момент

   Organizing the class:

T: Good morning, boys and girls. Nice to see you. How are you?

T:  I’m glad you are O.K. I hope, you will work hard and we will do a lot of interesting things at our lesson.

2.Повідомлення теми та мети

   Aim

 T:  I think, the topic of our lesson will be very interesting for you. But what we are going to speak out you have to guess. Please look at our screen, watch an episode from the film and try to guess the topic of our today’s lesson.

(Pupils are watching an episode from the film “Home Alone”. Kevin is doing shopping at a toy shop).

 

T: Have you ever seen this film?

    Do you know the name of the boy?

    Where is Kevin?   

    What is he doing?

    The boy is doing shopping. We do the shopping every day or almost every day.

    Can you guess what the topic of our lesson is?

T: You are right. The topic of our lesson is “Shops and Shopping”.

 

By the end of the lesson you should be able to:

         recognize new words  in the texts, understand their meanings and use them

        discussing   the topic;

         watch video for the main ideas and specific information;

         do tests on computers;

         саrry on a conversation about shops and shopping.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

    Warm-up.  

     T: Do you like doing shopping? Why? Why not?

     Possible answers.

     P 1: I like doing shopping because it’s interesting.

     P 2: I like doing shopping because I like to choose new things.

     P 3: I don’t like doing shopping because it’s boring.

     P 4: I don’t like doing shopping because it’s a waste of time.

     T: What things do you buy every day or very often?

     P 1: We buy bread every day.

     P 2: We buy milk almost every day.

     P 3: We buy fruit and vegetables very often?

     T: What things don’t you buy very often?

     P: We don’t buy furniture very often.

4. Перевірка домашнього завдання

    Check on homework

T:  You have done your homework well and now it’s time to review some words that deal with our topic “Shops and Shopping”.

T: Сan we do all the shopping in one shop? Of  course , no. So let’s get to know the types of shops

5. Активізація лексичних одиниць (впр. 1, ст. 110)  на тему «Покупки»

Мета –  засвоїти лексичні одиниці теми та навчитися вживати їх у мовленні.

T: Let’s practice new vocabulary and do the task 2 on page 110.  (Work in pairs)

 

T: Now you are going to do the task on your cards

baker’s,  dress, ice- cream, fruit, butcher’s, coffee, suit, cheese, jeans, supermarket, jacket, dairy, butter, ham, fishmonger’s, meat, grocer’s, sugar, fish, vegetables, sausages, music shop, trousers

          Food

         Clothes

         Shops

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

T:  I want you to work with me. Look at our screen, please. Read a definition and name the shop.  

(Slides are displayed on the screen)    

 

   A shop that sells bread and rolls

   The bakery

 

  A shop that sells fish

   The fishmonger’s

 

  A shop where you can buy meat

   The butcher’s

 

 A shop which sells newspapers

  The newsagent’s

 

A shop where you can buy milk and cottage cheese

  The dairy

 

A shop where you can buy vegetables and fruit

  The greengrocer’s

 

A shop where you can buy rings, earrings, necklaces and watches

  The jeweler’s

 

  A shop which sells toys

    A toy shop

 

   A shop where you can buy things for doing sports

    A sports shop

 

  A shop which sells CDs and music instruments

    A music shop

 

  A shop where you can buy medicine

    The chemist’s

 

   A shop where you can buy clothes

    A clothes shop

 

   A shop where you can buy a present

     A gift shop

 

  A shop where people buy books

     A book shop

6. Перегляд відео та виконання завдань

 Watching video

  a) Pre-watching activity

 T: We have just spoken about different kinds of shops but there are some shops where you can buy almost everything. You can see such a shop on the slides now.

 (Slides are displayed on the screen)

  T: How do we call this shop?

  P: It’s a supermarket.

  T: We are going to watch a film about shopping in the supermarket. But at first let’s find out what sections are there and what they sell. 

a) Pre-watching activity

Виконання вправи 4, ст. 111. Переглянути назви магазинів та сказати ,що так можна придбати

 

b) While-watching activity

T: Watch the film very carefully and be ready to answer  the questions.  

 

3) After-watching activities

Учні описують слайди із фільму з опорою на картки та за допомогою вчителя.

Мета –  перевірити розуміння переглянутого відео та формувати уміння та навички усного мовлення.

T: get ready to describe slides from the film. You have to use the words from the cards.

 

 

 

 

9. Підведення підсумків

Summarizing

    T:  Was interesting for you to talk about shops and shopping?

         Which activities have we done?

         Which activities do you like best?

         Your marks are…

9.Домашнє завданн

Hometask

 Write 10 sentences about your shopping habits.

 Learn the names of the shops

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Міністерство освіти і науки України

Відділ освіти Долинської  РДА

КЗ «Першотравнева ЗШ I-III ступенів» Долинської районної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку англійської мови для 6 класу на тему «Покупки»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                          Провела: вчитель

                                                                                                        англійської мови

                                                                                                                        Караба Я. С.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                 с. Першотравневе

2017

Міністерство освіти і науки України

Відділ освіти Долинської  РДА

КЗ «Першотравнева ЗШ I-III ступенів» Долинської районної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виступ на тему «Місце інтернет-технологій у системі фахової, педагогічної та методичної підготовки вчителя»»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                               Підготувала:

                                                                                                   вчитель англійської мови

                                                                              Караба Я. С.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

с. Першотравневе

2016

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 56
Оцінки та відгуки
  1. Сова Юлія Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Данко Наталія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Пихтіна Лілія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Лучинський Михайло
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Ревенко Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Радченко Зоя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Пономаренко Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Сташук Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Евмина Л
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Жаннусик Жанна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Гладких Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Zhadan Nastya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Shumelchuk Katerina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Гриценко Костя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Казак Валеріан
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  16. Khonor Lady
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  17. Осокіна Кіра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  18. Shumelchuk Alla
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  19. Тупало Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  20. Яким Давид Петрович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  21. Князьков Олександр Сергійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  22. Tarasov Anton
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  23. Фурсова Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  24. Фурсова Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  25. Морозова Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  26. Казак Ольга Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  27. Недильска Валерия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  28. Шведова Катерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  29. Прудченко Иван
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  30. Мунтяну Виолетта
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  31. franchuk misha
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  32. Шумельчук Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  33. Паша Титаренко
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  34. гав гав
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  35. гав гав
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  36. Осокина Валерия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  37. Kazak Dashulya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  38. Чекалова Оксана Едуардівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  39. Морозов Владислав
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  40. Дранова Александра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  41. Вінницька Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  42. Сагайдак Яна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  43. Мешков Виталик
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  44. Качуровский Костя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  45. Яким Наталя Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  46. Сєдова Юлія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  47. Глоба Олексій Андрійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  48. Konina Katerina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  49. лапченко игорь
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  50. Василь Лєсак
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  51. Василь Лєсак
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  52. Корабльова Людмила Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  53. Гужеля Олександра Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  54. Бакум Людмила Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  55. Качуровский Олег
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  56. Качуровська Ірина Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 53 відгука
doc
Додано
19 березня 2018
Переглядів
3824
Оцінка розробки
5.0 (56 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку